quote:
Die meloenen zeggen me niksquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:16 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
Druk met studie/bijscholing nieuw equipment, net 2 weken in melun frankrijk gezetten![]()
beterquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:16 schreef RB het volgende:
![]()
Druk met studie/bijscholing nieuw equipment, net 2 weken in melun frankrijk gezetten![]()
GSX-R1100 past niet zomaar. Right side up vorken wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:48 schreef RB het volgende:
SV zal nog lang niet totalled gaanals het aan mij ligt in ieder geval
![]()
Collega heeft nog wel onderdelen van een gsxr1100![]()
En anders hier ff kijken![]()
Maak maar geld over, dan haal ik hem dinsdag op.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:13 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
JA WIE WILT EM VOOR ME HALEN?![]()
![]()
Nee ik ga me ouders even flink pushen![]()
![]()
Noooh kunnen motoren vervoerd worden op een gewone aanhanger? wel toch?
Nouja, me broer is ook een optie![]()
![]()
Is dat hardop dromen of bestaat die kans.quote:
Chek die bille dan!!!!!111!1!!!1!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:41 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Damnz, als je dan toch op je bek gaat dan het liefst met een mooie foto als herinnering
Voor, pixels van 1 cm.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef dribbel79 het volgende:
Eindelijk de zaag es in die ouwe CBR van me gezet (gevolgd door de boor en kleine knippers):
VOOR:
[afbeelding]
Sorry voor de TE brakke foto
NA:
[afbeelding]
Jaja, fijnere afwerking volgt
En Noord Brabant ligt ook niet echt in de regioquote:Wellicht enige nadeel is dat de motor niet geschikt is voor mensen langer dan 1.85, tenminste als je lange benen hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:32 schreef Gawaine het volgende:
Schiet ook lekker op, belt een klant om half zeven, kan ik naar de zaak![]()
Kom om half negen weer thuis, loop naar de zolder...tringgggg. Ja hallo ik ben
een klant en heb wat onderdelen nodig, ik zeg [Hans Teeuwen] ja daar kom ik gvd net vandaan [/Hans Teeuwen]
Kom net thuis, kwast uitgedroogt![]()
Ik ben net 4 x langs Boxtel gekomenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:33 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.2dehands.nl/szr-660-supersingle-22560673.html?afdeling=motor&mode=tk&qq=szr
Wat een kerel (iig ik neem aan dat het een kerol is aangezien die Ramon heet), zettie erin dat het een echte vrouwenmotor is
![]()
Vederz mooie fiets![]()
Alleen ik mag hem niet voor je ophalen lees ik net:
[..]
En Noord Brabant ligt ook niet echt in de regio![]()
quote:
Raggen op een SVquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Nou dan kan een 5de keer ook wel ff, bel die kerel even op en maak een proefritje. Even raggen![]()
Volgens mij heeft die Ramon er niet echt weet vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Raggen op een SV![]()
En deze snap ik helemaal nietNaast super sportief rijgedrag door de ene cilinder ook erg laag verbruik.
Hij wil geen kerels aan de deurquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:48 schreef Snelwagen het volgende:
Alles origieneel![]()
Vanwege lage PK's (47) maar hoge koppel (55 NM) trekt hij bij het stoplicht heerlijk weg, maar op de snelweg lekker rustig, heeft geen belachelijke top.![]()
Zoektermen: vrouwenmotor 25kw SZR660
Wie gaat er zoeken op vrouwen motor 25kw SZR660?![]()
![]()
Nee iddquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:32 schreef Gawaine het volgende:
een klant en heb wat onderdelen nodig, ik zeg [Hans Teeuwen] ja daar kom ik gvd net vandaan [/Hans Teeuwen]
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Gelukkig ben je bij ons altijd welkom![]()
Yes pleasequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
of iig bazzie meenemen om te rijden
Oh de motor rijdenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, die weet waar ie over praat ..![]()
Is een plaatsje net buiten parijsquote:
Boorplatform is al meer als twee jaar niet meer aan de ordequote:Wat zijn the new plans dan? Uitgekeken op boorplatformen?
Trip was pure studie en dan ook nog van 8 uur s`morgens tot 17:30, en dan nog een keer een half uurtje met de taxi naar het hotelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beterbuitenlandse tripjes met werk
volgende week mag ik ook 2 dagen naar Gothenborg
![]()
quote:
Dat wordt good 'oll times raggen dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:25 schreef RB het volgende:
Morgen straks een proefrit maken op een gpx 600rr voor een kennis zonder rijbewijs![]()
Bazzie met zijn flauwe grappen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Yes please
[..]
Oh de motor rijden
Mejeh wil best proefrijden op dat hokOf ik er wat nuttigs over kan zeggen is een tweede
Ehmzquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:48 schreef Snelwagen het volgende:
Alles origieneel![]()
Vanwege lage PK's (47) maar hoge koppel (55 NM) trekt hij bij het stoplicht heerlijk weg, maar op de snelweg lekker rustig, heeft geen belachelijke top.![]()
![]()
Dat is allemaal iets te classic.quote:
Ik vind het wel een goede en heldere advertentie.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:48 schreef Snelwagen het volgende:
Alles origieneel![]()
![]()
Jij wilde meer verdienenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:32 schreef Gawaine het volgende:
Magnifiek verhaal!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:09 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen wilde ik mijn motor maken, gisteren startproblemen waardoor ik dacht dat de accu stuk was.
Eerst de motor aanduwenPas bij de vierde keer sloeg de motor aan [afbeelding]
Snel aangekleed en naar de garage gereden [afbeelding]
Op de werkplaats accu doorgemeten en die was nog goed. Oplaadcapaciteit was echter 18 V, maw spanningswisselaar stuk
Draden nagelopen en daar bleek een deel gesmolten te zijn met als gevolg half blote draden dus ook nog sluiting
[afbeelding]
[afbeelding]
Blokje geprobeerd open te maken maar dat had geen zin, was intern gesmolten
Dan maar er tussenuit geknipt en opnieuw een blokje tussengezet. Accu bijgevuld met water, geprobeerd om te starten en alles liep voortreffelijk. Laadspanning gemeten met lamp aan en dat was okay
Zijschildjes erop zetten en rijden maardacht ik ......[afbeelding]
breekt het pennetje van een van de zijschildjes af
[afbeelding]
Goed schoongemaakt met remmenreiniger en proberen te lijmen dan maar:
[afbeelding]
Schijnt erg goed spul te zijn moet wel 24 uur drogen
Motor van de brug afgereden en buiten gestald, probeer ik te starten doet de motor helemaal niks [afbeelding]
Weer alle bedrading nagelopen, spanning gemeten en alles was goed [afbeelding]
Schroevendraaier op het startrelais gezet [afbeelding] en de motor sloeg aan [afbeelding]
Snel naar huis gereden, omgekleed en naar de volgende afspraak
Volgende afspraak voor de motor is gemaakt, wat ik dan ga doen:
- Luchtfilter vervangen
- Bougies vervangen
- Startmotor reviseren
- Olie + Oliefilter
- Achterband vervangen
[/WB]
denk het niet, hij is er bijna zeker van dat hij hem kooptquote:
Met rechts geprobeert de motor recht de drukkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:01 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Ik heb eindelijk mijn voetsteun er af van de rechterkant. Ik viel toch links.![]()
![]()
is ook zoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:21 schreef RB het volgende:
Trip was pure studie en dan ook nog van 8 uur s`morgens tot 17:30, en dan nog een keer een half uurtje met de taxi naar het hotel![]()
Maar jij kan wel een leuke proefrit maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:05 schreef RB het volgende:
Denk het niet, hij is er bijna zeker van dat hij hem koopt![]()
Nee .. er is helemaal niets gebeurd aan de rechterkant.quote:Met rechts geprobeert de motor recht de drukken![]()
Ik zat ook al te denken aan een soort genadeklap.quote:Lijkt wel of er al een breuk inzat, zwarte plek op het breukvlak en donkerder van kleur
Hilarisch!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar jij kan wel een leuke proefrit maken.![]()
[..]
Nee .. er is helemaal niets gebeurd aan de rechterkant.![]()
Vreemde is wel dat er ook iets met de verstelling vd gaskabel is afgebroken..
[afbeelding]
Zit ook rechts.![]()
![]()
Anders had ik al lang een proefritje gemaakt met een griptang op het gashandle.![]()
[afbeelding]
Misschien doe ik dat op 13 juni als het gips er af mag in Den Haag.![]()
Ik zit nu te denken aan een rem/schakelsetje van een andere motor/Suzuki/Kawasaki/Yamaha/Triumph/Ducati. Misschien heeft iemand mooie goodies op zijn apparaat gebouwd, en nog iets in de schuur liggen.![]()
[..]
Ik zat ook al te denken aan een soort genadeklap.![]()
[afbeelding]
Good old timesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is ook zozweden is ook voor project = lange dagen met workshops en discussies enzo
maarja, je kunt ook altijd politieagent worden
![]()
![]()
Het is serieus.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:01 schreef Worldbeater het volgende:
Jij wilde meer verdienen.. kleven ook nadelen aan.
(
)
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:59 schreef hicham het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/6.gif]afbeelding][afbeelding][/url]
Ze geven al hun bijstandsgeld uit aan drugs waardoor er geen geld voor eten overblijftquote:Wat is het geheim van Noord-Holland?
BaH, werknemers mentaliteit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:14 schreef Gawaine het volgende:
Ben net weer op en neer geweest, nog 1 keer en ik heb nieuwe motorlaarzen bij elkaar
gereden![]()
Met een shot heb je zowiezo geen honger. Wel zin in andere dingen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:53 schreef BazzieK het volgende:
Ze geven al hun bijstandsgeld uit aan drugs waardoor er geen geld voor eten overblijft
Lipo, drugs.. zijn er nog meer dingen waarover we moeten weten voordat we je opnieuw meeten?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met een shot heb je zowiezo geen honger. Wel zin in andere dingen.![]()
Pimber slaat al mijn foto's op, maar in dit geval kan ik mijn politieke carrierein een later stadium van mijn ieder verrijkende levenservaringenwaarborgen door nu onder de ede van de MC te verklaren dat ik geen ervaringsdeskundige ben op het gebied van hard drugs.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:22 schreef hicham het volgende:
Lipo, drugs.. zijn er nog meer dingen waarover we moeten weten voordat we je opnieuw meeten?
quote:Mr. McDuc schreef op 19 mei 2007 @ 11:49
Hahaha, ik heb er een neus voor.
*Topic gemarkeerd voor toekomstige bandendiscussies*
Volgende keer een setje Michelins (of Pirelli's) monteren en er gaat een hele nieuwe wereld voor je open. Vooral bij kouder of nat weer hoor je deze vragen altijd van Bridgestonerijders.
Op het Zeeland topic zat zelfs iemand die z'n Bridgestonebanden na (meen ik) 2500 km alweer verkocht had vanwege ditzelfde probleem.
Hieronder ga je nu weer een hele discussie krijgen van mensen die zelf Bridgestone rijden en dit zogenaamd niet hebben. Daarbij moet je even onthouden dat ik jouw bandenmerk kon raden met die paar zinnetjes informatie.
Net een shot gehad ofzoquote:
er zit progressie in ik wacht op de laaste cijfersquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
er zit progressie in ik wacht op de laaste cijfers![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:54 schreef Geerd het volgende:
Haar mobiel weet ik zo niet en ze is niet thuis dusja.
Vraag het even als ze weer terug isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:54 schreef Geerd het volgende:
Haar mobiel weet ik zo niet en ze is niet thuis dusja.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:02 schreef -XX- het volgende:
Poop!
Je zit al in de laatste stadium van je leven toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pimber slaat al mijn foto's op, maar in dit geval kan ik mijn politieke carrierein een later stadium van mijn ieder verrijkende levenservaringenwaarborgen door nu onder de ede van de MC te verklaren dat ik geen ervaringsdeskundige ben op het gebied van hard drugs.![]()
![]()
RIPquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:02 schreef -XX- het volgende:
POOOOOOOOOOOP OFZO.
Nooit leuk zo'n brief van: Lesgeld betalenRip uit me lijf mennnnnnnsck ik zweer.
Het is maar 40,6 kmquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Je zit al in de laatste stadium van je leven toch?
[/wp]
[..]
RIP[afbeelding]
Kenker ik wil rijden maar heb nog genoeg te doen en fokmc'ers wonen allemaal te ver weg en ik blijf met m'n luie stoel achter de laptop zitten![]()
![]()
![]()
Vrijdag was alkmaar welliswaar: DOOD MENNN!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het is maar 40,6 kmNiet dat ik tijd heb
![]()
Dat zijn er 30,6 te veelquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het is maar 40,6 kmNiet dat ik tijd heb
![]()
Als ik gewoon 'eventjes' wil rijden dan moet dat met een belletje en een kort ritje geregeld zijn. Lange afstanden zijn voor meetings en n00biesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jong!!!!
Je hebt een B12!Dan mag je niet zeuren om afstanden JE WEET.
![]()
Je motor uit de schuur pakken voor 3 km en dan weer terug zetten, dat is gezond voor je bike inderdaad.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ik gewoon 'eventjes' wil rijden dan moet dat met een belletje en een kort ritje geregeld zijn. Lange afstanden zijn voor meetings en n00bies
Truquote:
True.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:12 schreef -XX- het volgende:
Jong!!!!
Je hebt een B12!Dan mag je niet zeuren om afstanden JE WEET.
![]()
quote:
Je moet nu al kotsen van zijn penisverlenger.quote:
Het verslag zien we tegemoet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef fs180 het volgende:
woensdag eerste les!
Moet ik alles expliciet gaan uitleggen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je motor uit de schuur pakken voor 3 km en dan weer terug zetten, dat is gezond voor je bike inderdaad.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar volgens Nick heef hij niet geslapen omdat hun tent werd aangevallen door de 'D'tjes..
.. en hebben ze als 'E'tjes daarna hun tent veroverd.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 schreef de KNMV:
In verband met het 60-jarige samenwerkingsjubileum met de KNMV hoeft u over de eerste 60 dagen van uw verzekering geen premie te betalen! U krijgt dus 2 maanden gratis!
!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet ik alles expliciet gaan uitleggen?![]()
Meissie, ga nou eerst je rijbewijs halen![]()
[..]
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
True.![]()
Nick pwned de keeper van het eerste elftal.![]()
[afbeelding]
Gisteren naar het voetbalkamp gebracht, net opgehaald.
Vannacht om 0.00 gingen ze pas naar bed volgens schema () , en om 7.00 moesten ze opstaan.
![]()
Maar volgens Nick heef hij niet geslapen omdat hun tent werd aangevallen door de 'D'tjes..
.. en hebben ze als 'E'tjes daarna hun tent veroverd.![]()
![]()
Hij ligt dus nu binnen 10 minuten na thuiskomst..![]()
![]()
Ik beveel jou je A rijbewijs te halen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!GA NOU...
BEVEEL MIJ NIET WAT ME STAAT TE DOEN.
Dat maak ik lekker zelf uit.![]()
Ik moet eerst mijn rijbewijs halen
Dat is mijn lust!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAT IS MIJN DOEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIJN DOEL VAN 2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Heb je haar 06 nummer weten te bemachtigen ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:16 schreef Worldbeater het volgende:
Net even snel naar de Blokker in het winkelcentrum gelopen voor nieuwekopjes.
Zie ik daar naast de winkel een blonde dame in motorpak naast een rode Appie.![]()
![]()
[afbeelding]
Ze keek erg om zich heen of ze gezien werdterwijl ze Appie van het slot haalde, en zich klaar ging maken voor vertrek. Onze blikken kruisten elkaar dan ook..
![]()
![]()
..terwijl op mijn lippen lag.. MIELE ER IS GEEN BETERE! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:16 schreef Worldbeater het volgende:
..terwijl op mijn lippen lag.. MIELE ER IS GEEN BETERE! [afbeelding]
Nee, maar ze leek mij erg in voor een praatje.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:18 schreef Gawaine het volgende:
![]()
[..]
Heb je haar 06 nummer weten te bemachtigen ?
Nee de max is of 25 kw of 0,16kw per kilogram.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:33 schreef Geerd het volgende:
uh was even mijn porto aan het reorganiseren, en nu staat er bij A -25kw en of 0,16kw/kg.
Nou dvi 200kgx0,16=32.
Mag ik dus ook 32kw hebben dan ofzo?
Leg is uit.
Dat zijn minimumwaardes, dus je kunt niet datgene kiezen wat je het best uitkomtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:33 schreef Geerd het volgende:
uh was even mijn porto aan het reorganiseren, en nu staat er bij A -25kw en of 0,16kw/kg.
Nou dvi 200kgx0,16=32.
Mag ik dus ook 32kw hebben dan ofzo?
Leg is uit.
Omdat je de Nederlandse nationaliteit hebt, nog meer vragen of zou je een keer naar school kunnen gaan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:39 schreef Geerd het volgende:
Waarom staat der eigenlijk op je id kaart Nederlandse??
dat se klint zo vrouwlijk??
Tenzij die agent wil worden, dan is school ook niet nodigquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat je de Nederlandse nationaliteit hebt, nog meer vragen of zou je een keer naar school kunnen gaan?
0,16 aardappelenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja precies dat begrijp ik niet die 0,16.
wat dan per kg.
0,16kw aan motorkracht is het maximum wat je mag hebben per kilo die je motor weegtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja precies dat begrijp ik niet die 0,16.
wat dan per kg.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Tenzij die agent wil worden, dan is school ook niet nodig
Jeuw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Get used to it, anders had je maar een Y chromosoom moeten kiezen
Ik zei toch al laat maar.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
0,16kw aan motorkracht is het maximum wat je mag hebben per kilo die je motor weegt
En van het persoon zelf?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee de max is of 25 kw of 0,16kw per kilogram.
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zijn minimumwaardes, dus je kunt niet datgene kiezen wat je het best uitkomt
Een crosser / SM wil nog wel eens zo licht zijn dat ie over de 0,16 kW/kg komt ondanks dat het totaal vermogen minder dan 25 kW is (< 150 kg), die zou je met een licht A rijbewijs dus ook niet mogen berijden
Kan je het niet hebben dat bazzie slimmer is dan jij !!quote:
Kijk maar als ik dat dus doe kom ik op 32.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
0,16kw aan motorkracht is het maximum wat je mag hebben per kilo die je motor weegt
Heb je de mond vol aan hey.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:52 schreef -XX- het volgende:
Het leven is zwaar als je een boiler hebt en in een gezin van 5 personen leeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vooral met 3 mannen pffffffffff
0,16kw aan motorkracht is het maximum wat je mag hebben per kilo die je motor weegt met een limiet van 25kw.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:53 schreef Geerd het volgende:
Nee maar ff serieus waat hicham zei snap ik. Dan post jij:
Dus divi 200kgx0,16=32 dus ik mag ook 32 kw rijden?
Daar heeft ze een vriendje voor.quote:
Neequote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar heeft ze een vriendje voor.
DUSSSS het aantal KG's van de motor gedeelt door het vermogen mag niet meer zijn dan0,16??
right?
Is je zus al terugquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:03 schreef Geerd het volgende:
Tering nu snap ik het helemaal niet meer.
Nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
0,16kw aan motorkracht is het maximum wat je mag hebben per kilo die je motor weegt met een limiet van 25kw.
Zo duidelijker?
Doe je dat ook op uitnodigingquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik kon gewoon strippen daar midden in het centrum!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bingo avonden organiserenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:12 schreef hicham het volgende:
Wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven Geerd?
Ik doe nu medewerker toezicht en handhaving niveau 2quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:12 schreef hicham het volgende:
Met een licht rijbewijs mag je motor niet meer dan 25kW aan vermogen hebben, en als je het vermogen van je motor deelt door het gewicht van de motor dan mag de uitkomst niet hoger zijn dan 0,16 kW/kg. That's it
Wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven Geerd?
Zijn ze dat bij Bazzie vergeten te controleren danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik had al eerder gesolliciteerd maar met het eind gesprek bleek ik te jong, te weinig levenservaring en te weinig overwicht.
Dude...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:21 schreef RB het volgende:
Trip was pure studie en dan ook nog van 8 uur s`morgens tot 17:30, en dan nog een keer een half uurtje met de taxi naar het hotel![]()
Dudequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik doe nu medewerker toezicht en handhaving niveau 2, volgens schooljaar handhaver toezicht en handhaving + boa niveau 3.
Nu loop ik stage als stadswacht ja ik weet het.
Maar toch best leuk komt nog al wat bij kijken, en contact met mensen is heel leuk.
Hierna wil ik opnieuw proberen te solliciteren bij de politie.
Ik had al eerder gesolliciteerd maar met het eind gesprek bleek ik te jong, te weinig levenservaring en te weinig overwicht.
Vooral dat laatste probeer ik wat op te bouwen.
Thats my life![]()
Tijdens mij sollicitatiegesprek.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn ze dat bij Bazzie vergeten te controleren danOf hebben ze andere regels in verschillende districten?
Misschien dacht de controleur bij Bazzie wel dat het om overgewicht ging en dat was bij hem natuurlijk volop aanwezig![]()
Je avondschool strikdiploma al binnen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:49 schreef worldpimber het volgende:
Geerd gaat ook richting afgrond, aan het begin van een glansrijk leventje, alle mogelijkheden open en dan... jaah opeens heb je het NoOHzhhzzz![]()
je gaat je settelen als onderbetaalde poltie agent met een uitstraling van 0,0 en een hypotheek gelijk aan die bijstandsgerechtigden kunnnen krijgen
Tot zover, mijn stille hint![]()
![]()
Weer leuke verhalen gelezen @ Rib-I![]()
![]()
en de rest. 0,5 x
![]()
quote:
Ontslag is zo genomenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]Het verschil is dat -neh, dit keer geen grotere inkomsten, alhoewel dat wel zo is
- mijn toekomst nog open ligt. Dus ik kan een grote bek hebben tot ik me ook tot een slaafs uitzichtloos leven wend.
![]()
3, 4 red ik niet qua competenties.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:33 schreef Geerd het volgende:
Bazziek welk niveau had jij gesolied?
20-5quote:
Wanneer en waar is de BBQ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
20-5ben hier de hele dag aanwezig.
21-5 18:30 swarma ook goedquote:
Toelichting plisquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:39 schreef BazzieK het volgende:
3, 4 red ik niet qua competenties.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:27 schreef Geerd het volgende:
hij voelt zich aangevallen dit diersoort hoort rusig benadert te worden.
levensdooel!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is mijn lust!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAT IS MIJN DOEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIJN DOEL VAN 2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neh, doelde meer richting hoever zelfs jij het niet kon schooppenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:03 schreef BazzieK het volgende:
COM-PE-TEN-TIES, vraag je leraren op de avondschool maar
Qua opleiding en intelligentiescore was de sky (niveau 5quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, doelde meer richting hoever zelfs jij het niet kon schooppen4 is max?
Hehehe, je scoort krap bovengemiddeldquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:44 schreef BazzieK het volgende:
Qua opleiding en intelligentiescore was de sky (niveau 5) de limit. Qua competenties niveau 3
porno regiseur Heb ik hier im m'n log staan,kan me niet voorstellen dat je van baan ben verandert.quote:
Niks te klagen dus bekende klanten, balletje pakken hier eb daar, radiotje aan, airco aan,quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niks te klagen dus bekende klanten, balletje pakken hier eb daar, radiotje aan, airco aan,
ruilen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]Je hebt nogal hoge verwachtingen van mijn zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je hebt nogal hoge verwachtingen van mijn zus![]()
De eerste dan maar, die lichtjes vind ik wel geing maar net iets tequote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
en
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dan maar beiden nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:16 schreef Gawaine het volgende:
De eerste dan maar, die lichtjes vind ik wel geing maar net iets te![]()
Alleen toepasbaar op een fighterquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan maar beiden niet
zoek eigenlijk zoiets![]()
[afbeelding]
..alleen beetje katchingh
ss boeienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:36 schreef Gawaine het volgende:
Alleen toepasbaar op een fighterop een ss niet mooi
![]()
yepquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:44 schreef Gawaine het volgende:
Je wou toch een ss erbij voor op het circuit of zo ?![]()
simpson dus, maar beetje duurquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:09 schreef Gawaine het volgende:
Is Craft de enige die die dingen maakt ?
gammaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:09 schreef Gawaine het volgende:
Lopen zie hier thuis mee rond![]()
[afbeelding]
Ben wel benieuw naar het zicht, met zo'n frontje er aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
simpson dus, maar beetje duur400 euro beginnen die dingen
die in me vorige post is een bandit, ook wel aardig maar vind het net allemaal té..en anders krijg je echt van die dart vader dingen
en idd, wil er evt wel op een ss mee kunnen rijden..maar vind het met een craft als deze nog wel gaan
[afbeelding]
Positief in gesteld kan je wel zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je hebt nogal hoge verwachtingen van mijn zus![]()
vlechten- zijn er al weer uitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:01 schreef Geerd het volgende:
Je hebt wel een mooie kawa 4pitter.
Allen die dredloks nog:P
frontje is juist okquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:37 schreef Gawaine het volgende:
Ben wel benieuw naar het zicht, met zo'n frontje er aan.![]()
Veiligheid pimb voor alles, motto van je bike nietwaar?quote:Op zondag 20 mei 2007 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
frontje is juist okzicht is dan van minder belang
maar zal wel goed zitten
the truu fighter spiritquote:Op zondag 20 mei 2007 11:11 schreef hicham het volgende:
Veiligheid pimb voor alles, motto van je bike nietwaar?
Ehhz helmquote:Op zondag 20 mei 2007 14:33 schreef Rib-i het volgende:
Howdy [afbeelding]
[afbeelding]
Klaar met knutselen, nu relaxen [afbeelding]
Heb ik al een tijdje alleen nooit opgehad. Ik wilde de helm laten paint brushen, alleen heb ik nog geen idee wat ik erop wilquote:
Fryske vlag!quote:Op zondag 20 mei 2007 14:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb ik al een tijdje alleen nooit opgehad. Ik wilde de helm laten paint brushen, alleen heb ik nog geen idee wat ik erop wil
Dan geef je m aan mij, kleurt mooi bij mn Fryske klompen, en de Fryske vag in mn autoquote:Op zondag 20 mei 2007 14:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat kan niet als je geen Fryske bløt hebt![]()
Als jij je motorrijbewijs haalt kunnen we pratenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan geef je m aan mij, kleurt mooi bij mn Fryske klompen, en de Fryske vag in mn auto
Tofquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef dribbel79 het volgende:
Eindelijk de zaag es in die ouwe CBR van me gezet (gevolgd door de boor en kleine knippers):
VOOR:
Sorry voor de TE brakke foto
NA:
Jaja, fijnere afwerking volgt
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Tof [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:33 schreef Rib-i het volgende:
Howdy [afbeelding]
[afbeelding]
Klaar met knutselen, nu relaxen [afbeelding]
Als jij mij een helm met Fryske vlag regelt heb ik een reden mn motorrijbewijs te halenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als jij je motorrijbewijs haalt kunnen we praten![]()
Mijn eerstvolgende nuttige handeling is op de bank in slaap vallenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]Damn, ik moet mijn eerste nuttige handeling vandaag nog verrichten, wie weet of ik vandaag nog een stap buiten de deur zet. Hmzzz
![]()
Jij regelt zelf de vlag dan regel ik een helmquote:Op zondag 20 mei 2007 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij mij een helm met Fryske vlag regelt heb ik een reden mn motorrijbewijs te halen
Wat is er mis met vrouwen van boven de 40quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:36 schreef Geerd het volgende:
iets tussen haakjes.
Kom maar hier wonen, onbeperkt warmwater!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:52 schreef -XX- het volgende:
Het leven is zwaar als je een boiler hebt en in een gezin van 5 personen leeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vooral met 3 mannen pffffffffff
Geerd ...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:37 schreef Worldbeater het volgende:
Wat is er mis met vrouwen van boven de 40
NOU MOEEEEEEEEEE!quote:Op zondag 20 mei 2007 16:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geerd ...![]()
Verder... mensen met een boiler, armoe!
... en een boiler dusquote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef -XX- het volgende:
Heul niet
289328 groter huis dan uwe menneke
met 3 motoren 2 huizen en 2 auto's, een boot(je
) en een zolder die zo groot is als een vrijstaand huis.
EN EN!
EN ENNNNNNNNNNNN
Denk aan je SZX660, of hoe die ook heetquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Denk aan je SZX660, of hoe die ook heet![]()
Weleens een rib in je lijf gehadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:02 schreef -XX- het volgende:
POOOOOOOOOOOP OFZO.
Nooit leuk zo'n brief van: Lesgeld betalenRip uit me lijf mennnnnnnsck ik zweer.
Kopen dan, jah zon 1 cilinder trilt lekkerquote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
I want him!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wil hem onder me kont voelen!!!!!!!!!
![]()
Szr is het ja![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Weleens een rib in je lijf gehad [afbeelding]
Disclaimer:
Ik moest deze opmerking nog maken door de langdurige afwezigheid van Kratjuh
Schoollesgeld!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Weleens een rib in je lijf gehad [afbeelding]
Disclaimer:
Ik moest deze opmerking nog maken door de langdurige afwezigheid van Kratjuh
Ik hoop zeker zo een te kopen als ik me rbw hebquote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kopen dan, jah zon 1 cilinder trilt lekker![]()
Mhaw ik weet het niet hoor, tis een niet echt een heel veelvoorkomende motor. Denk dat ze nu vooral in handen komen van liefhebbers die hem nooit meer wegdoen...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik hoop zeker zo een te kopen als ik me rbw hebKomen vast wel meer van die
ja toch?
ZEG JA.
stel me gerust.![]()
haha![]()
Dan zit je hier verkeerdquote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef dribbel79 het volgende:
Graag alleen reacties van mensen die ook zelf daadwerkelijk rijden
Damn die sitequote:Op zondag 20 mei 2007 17:47 schreef RB het volgende:
Voor de suzuki liefhebbers![]()
![]()
http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan zit je hier verkeerd
Ik denk Bos, heeft een wat zwaarder geluid dan een Viper
Niet echt gedacht aan de lay out van de site mennnquote:Op zondag 20 mei 2007 18:40 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Handige site hoor, kende'm als suzuki liefhebber echter al
En meteen je langste post in de Fok!MC historiequote:
Sommige sites moeten gewoon functioneel goed zijn, en dat is dezequote:Op zondag 20 mei 2007 19:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet echt gedacht aan de lay out van de site mennn![]()
Dit jaagd bezoekers zo weer weg
gaaf dingquote:Op zondag 20 mei 2007 14:42 schreef Rib-i het volgende:
Heb ik al een tijdje alleen nooit opgehad. Ik wilde de helm laten paint brushen, alleen heb ik nog geen idee wat ik erop wil
Gisteren ook iets meegemaaktquote:Op zondag 20 mei 2007 18:57 schreef ikookhier het volgende:
Ik dacht vanmiddag nog even een ritje te maken wat op zich best lukte maar of het nou zo leuk was.
De volgende punten maakte het wat minder
# Er lag een enorme laag stof op m'n motor.![]()
# Na 3 KM was ik getuige van een motor ongeluk.![]()
Een koekblik ging door het rood heen op een kruising ,en de motor rijder overremde.
Raakte daardoor de auto niet maar viel met z'n moppie wel hard op de grond.
Bestuurder kneuzingen/moppie waarschijnlijk een gebroken onderbeen.
Was een BMW R 1200 s. Na een getuige verklaring mocht ik m'n pad vervolgen.
#8 KM verder begon het te plenzen ,en heb ik maar besloten dat het genoeg was voor vandaag .![]()
Tot zo ver m'n avonturen .![]()
Ik ben toch van plan om eens Arnhem/Apeldoorn/Duitsland te rijden, ken jij een routequote:Op zondag 20 mei 2007 19:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaaf dingdoe es een keer dragen
ben benieuwd hoe die irl uitziet (proporties enzo)
Ik had het misschien beter over 5 stuks kunnen verspreidenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:05 schreef hicham het volgende:
[..]
En meteen je langste post in de Fok!MC historie![]()
[..]
ja: Tilburg-Arnhem-Apeldoorn-Duitsland-Tilburgquote:Op zondag 20 mei 2007 19:11 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben toch van plan om eens Arnhem/Apeldoorn/Duitsland te rijden, ken jij een route![]()
Kut wijfenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gisteren ook iets meegemaaktmotorrijder werd aangetikt door een auto die inksaaf wilde slaan
![]()
In dit geval had de motorrijder snelheid en reed op een voorrangsweg, de automobiliste dacht dat ze er nog wel voorlangs kon![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja: Tilburg-Arnhem-Apeldoorn-Duitsland-Tilburg![]()
![]()
maarre, als het swiekens is wil ik best aanhaken op de route![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een aanzet voor het volgende topic; vrouwen moeten koken, niet rijden
Je bent blank gewordenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In de tussentijd zal ik de kaart bestuderen
[afbeelding]
Hangt er van af welk weekend, kosten en welke andere smoezen ik nog kan verzinnenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:38 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben van plan om in juli een weekendje te doen, wie kan en wil
http://www.heksenhuis.nl/
Graag 1 knip bruin gesneden een krentenbol en twee tijgerbollen.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef dribbel79 het volgende:
Sportdempertechnische kwestie:
Viper of Bos, beiden alu, voor de CBR
Graag alleen reacties van mensen die ook zelf daadwerkelijk rijden
Kaascroissant'tje zou wel lekker zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Graag 1 knip bruin gesneden een krentenbol en twee tijgerbollen.
Anders nog iets?
Gebakken kip in vette jus!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Graag 1 knip bruin gesneden een krentenbol en twee tijgerbollen.
Anders nog iets?
Uitgebreide post..quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uitgebreide post..
Het minste wat je kan doen is je meisje een hart onder de riem steken..![]()
Sterkte -XX-!![]()
![]()
Ga maar in bed liggen en hoppende Bandits tellen.![]()
Hej, ik las ergens dat je op een ZX-10 hebt gereden...quote:Op zondag 20 mei 2007 23:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uitgebreide post..
Het minste wat je kan doen is je meisje een hart onder de riem steken..![]()
Sterkte -XX-!![]()
![]()
Ga maar in bed liggen en hoppende Bandits tellen.![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:38 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben van plan om in juli een weekendje te doen, wie kan en wil
http://www.heksenhuis.nl/
quote:
De koeienkamer
Ik denk dat het aan de gebruiker ligtquote:Op zondag 20 mei 2007 20:37 schreef Worldbeater het volgende:
Kut Mozilla .. weer mijn hele multiquotepost weg.![]()
Nooohh kom op manquote:Op zondag 20 mei 2007 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
#-XX- kraakt 1 van de beste MotoGP wedstrijden van de afgelopen jaren af.
Betrapte mij de laatste tijd op doorspoelen van de videoband.. dit was alle rondjesquote:
Dat + motorbanden aquaplanen sowieso nietquote:Op zondag 20 mei 2007 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
@WP .. de kracht ligt idd soms in het weglaten.![]()
![]()
![]()
Evengoed was die ZX10 toen een stuk zwaarder en had toch nog 137 pk..en ja koppel heH.
Nieuwe tab openen, adres -> about:config <enter>. browser.tabs.closeButtons naar 2 veranderen en voortaan tabs sluiten met CTRL+F4 of middle-mouse button op betreffende tab klikkenquote:@Hiesj .. ja ik klikte wederom op de X inplaats van er net naast om in dat tabblad te komen.![]()
Muisdraadje bleef ook hangen achter de speaker+ niet opletten.
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:13 schreef hicham het volgende:
Nieuwe tab openen, adres -> about:config <enter>. browser.tabs.closeButtons naar 2 veranderen en voortaan tabs sluiten met CTRL+F4 of middle-mouse button op betreffende tab klikken
ja.. morgen zijn ze idchtquote:Op zondag 20 mei 2007 20:05 schreef Snelwagen het volgende:
Iemand hier ervaring met SAFE motoren?
http://www.pieces-suzuki.com/quote:Op zondag 20 mei 2007 17:47 schreef RB het volgende:
Voor de suzuki liefhebbers![]()
![]()
http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm
Het bewijs is er!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:45 schreef BlackRhino het volgende:
Maar goed, ik kan ook verder niet motorrijden ofzo
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow het was geen menu![]()
![]()
.. het werkt met de middelste button
Alt+F4 is alles sluiten.
![]()
![]()
![]()
Hoe raad je hetquote:Op zondag 20 mei 2007 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
#Rib-i kon vroeger niet kiezen welke levensbepalende tatoeage hij ging zetten, terwijl hij in de catalogus ter plaatste aan het bladeren was. ()
En nu met airbrushen van de helm hetzelfde laken en pak. Geen levensmotto.![]()
Een Budda met een gitaar ligt toch zo voor de hand.![]()
Vertelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |