quote:
Die meloenen zeggen me niksquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:16 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
Druk met studie/bijscholing nieuw equipment, net 2 weken in melun frankrijk gezetten![]()
beterquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:16 schreef RB het volgende:
![]()
Druk met studie/bijscholing nieuw equipment, net 2 weken in melun frankrijk gezetten![]()
GSX-R1100 past niet zomaar. Right side up vorken wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:48 schreef RB het volgende:
SV zal nog lang niet totalled gaanals het aan mij ligt in ieder geval
![]()
Collega heeft nog wel onderdelen van een gsxr1100![]()
En anders hier ff kijken![]()
Maak maar geld over, dan haal ik hem dinsdag op.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:13 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
JA WIE WILT EM VOOR ME HALEN?![]()
![]()
Nee ik ga me ouders even flink pushen![]()
![]()
Noooh kunnen motoren vervoerd worden op een gewone aanhanger? wel toch?
Nouja, me broer is ook een optie![]()
![]()
Is dat hardop dromen of bestaat die kans.quote:
Chek die bille dan!!!!!111!1!!!1!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:41 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Damnz, als je dan toch op je bek gaat dan het liefst met een mooie foto als herinnering
Voor, pixels van 1 cm.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef dribbel79 het volgende:
Eindelijk de zaag es in die ouwe CBR van me gezet (gevolgd door de boor en kleine knippers):
VOOR:
[afbeelding]
Sorry voor de TE brakke foto
NA:
[afbeelding]
Jaja, fijnere afwerking volgt
En Noord Brabant ligt ook niet echt in de regioquote:Wellicht enige nadeel is dat de motor niet geschikt is voor mensen langer dan 1.85, tenminste als je lange benen hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:32 schreef Gawaine het volgende:
Schiet ook lekker op, belt een klant om half zeven, kan ik naar de zaak![]()
Kom om half negen weer thuis, loop naar de zolder...tringgggg. Ja hallo ik ben
een klant en heb wat onderdelen nodig, ik zeg [Hans Teeuwen] ja daar kom ik gvd net vandaan [/Hans Teeuwen]
Kom net thuis, kwast uitgedroogt![]()
Ik ben net 4 x langs Boxtel gekomenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:33 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.2dehands.nl/szr-660-supersingle-22560673.html?afdeling=motor&mode=tk&qq=szr
Wat een kerel (iig ik neem aan dat het een kerol is aangezien die Ramon heet), zettie erin dat het een echte vrouwenmotor is
![]()
Vederz mooie fiets![]()
Alleen ik mag hem niet voor je ophalen lees ik net:
[..]
En Noord Brabant ligt ook niet echt in de regio![]()
quote:
Raggen op een SVquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Nou dan kan een 5de keer ook wel ff, bel die kerel even op en maak een proefritje. Even raggen![]()
Volgens mij heeft die Ramon er niet echt weet vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Raggen op een SV![]()
En deze snap ik helemaal nietNaast super sportief rijgedrag door de ene cilinder ook erg laag verbruik.
Hij wil geen kerels aan de deurquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:48 schreef Snelwagen het volgende:
Alles origieneel![]()
Vanwege lage PK's (47) maar hoge koppel (55 NM) trekt hij bij het stoplicht heerlijk weg, maar op de snelweg lekker rustig, heeft geen belachelijke top.![]()
Zoektermen: vrouwenmotor 25kw SZR660
Wie gaat er zoeken op vrouwen motor 25kw SZR660?![]()
![]()
Nee iddquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:32 schreef Gawaine het volgende:
een klant en heb wat onderdelen nodig, ik zeg [Hans Teeuwen] ja daar kom ik gvd net vandaan [/Hans Teeuwen]
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Gelukkig ben je bij ons altijd welkom![]()
Yes pleasequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
of iig bazzie meenemen om te rijden
Oh de motor rijdenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, die weet waar ie over praat ..![]()
Is een plaatsje net buiten parijsquote:
Boorplatform is al meer als twee jaar niet meer aan de ordequote:Wat zijn the new plans dan? Uitgekeken op boorplatformen?
Trip was pure studie en dan ook nog van 8 uur s`morgens tot 17:30, en dan nog een keer een half uurtje met de taxi naar het hotelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beterbuitenlandse tripjes met werk
volgende week mag ik ook 2 dagen naar Gothenborg
![]()
quote:
Dat wordt good 'oll times raggen dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:25 schreef RB het volgende:
Morgen straks een proefrit maken op een gpx 600rr voor een kennis zonder rijbewijs![]()
Bazzie met zijn flauwe grappen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Yes please
[..]
Oh de motor rijden
Mejeh wil best proefrijden op dat hokOf ik er wat nuttigs over kan zeggen is een tweede
Ehmzquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:48 schreef Snelwagen het volgende:
Alles origieneel![]()
Vanwege lage PK's (47) maar hoge koppel (55 NM) trekt hij bij het stoplicht heerlijk weg, maar op de snelweg lekker rustig, heeft geen belachelijke top.![]()
![]()
Dat is allemaal iets te classic.quote:
Ik vind het wel een goede en heldere advertentie.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:48 schreef Snelwagen het volgende:
Alles origieneel![]()
![]()
Jij wilde meer verdienenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:32 schreef Gawaine het volgende:
Magnifiek verhaal!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:09 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen wilde ik mijn motor maken, gisteren startproblemen waardoor ik dacht dat de accu stuk was.
Eerst de motor aanduwenPas bij de vierde keer sloeg de motor aan [afbeelding]
Snel aangekleed en naar de garage gereden [afbeelding]
Op de werkplaats accu doorgemeten en die was nog goed. Oplaadcapaciteit was echter 18 V, maw spanningswisselaar stuk
Draden nagelopen en daar bleek een deel gesmolten te zijn met als gevolg half blote draden dus ook nog sluiting
[afbeelding]
[afbeelding]
Blokje geprobeerd open te maken maar dat had geen zin, was intern gesmolten
Dan maar er tussenuit geknipt en opnieuw een blokje tussengezet. Accu bijgevuld met water, geprobeerd om te starten en alles liep voortreffelijk. Laadspanning gemeten met lamp aan en dat was okay
Zijschildjes erop zetten en rijden maardacht ik ......[afbeelding]
breekt het pennetje van een van de zijschildjes af
[afbeelding]
Goed schoongemaakt met remmenreiniger en proberen te lijmen dan maar:
[afbeelding]
Schijnt erg goed spul te zijn moet wel 24 uur drogen
Motor van de brug afgereden en buiten gestald, probeer ik te starten doet de motor helemaal niks [afbeelding]
Weer alle bedrading nagelopen, spanning gemeten en alles was goed [afbeelding]
Schroevendraaier op het startrelais gezet [afbeelding] en de motor sloeg aan [afbeelding]
Snel naar huis gereden, omgekleed en naar de volgende afspraak
Volgende afspraak voor de motor is gemaakt, wat ik dan ga doen:
- Luchtfilter vervangen
- Bougies vervangen
- Startmotor reviseren
- Olie + Oliefilter
- Achterband vervangen
[/WB]
denk het niet, hij is er bijna zeker van dat hij hem kooptquote:
Met rechts geprobeert de motor recht de drukkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:01 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Ik heb eindelijk mijn voetsteun er af van de rechterkant. Ik viel toch links.![]()
![]()
is ook zoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:21 schreef RB het volgende:
Trip was pure studie en dan ook nog van 8 uur s`morgens tot 17:30, en dan nog een keer een half uurtje met de taxi naar het hotel![]()
Maar jij kan wel een leuke proefrit maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:05 schreef RB het volgende:
Denk het niet, hij is er bijna zeker van dat hij hem koopt![]()
Nee .. er is helemaal niets gebeurd aan de rechterkant.quote:Met rechts geprobeert de motor recht de drukken![]()
Ik zat ook al te denken aan een soort genadeklap.quote:Lijkt wel of er al een breuk inzat, zwarte plek op het breukvlak en donkerder van kleur
Hilarisch!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar jij kan wel een leuke proefrit maken.![]()
[..]
Nee .. er is helemaal niets gebeurd aan de rechterkant.![]()
Vreemde is wel dat er ook iets met de verstelling vd gaskabel is afgebroken..
[afbeelding]
Zit ook rechts.![]()
![]()
Anders had ik al lang een proefritje gemaakt met een griptang op het gashandle.![]()
[afbeelding]
Misschien doe ik dat op 13 juni als het gips er af mag in Den Haag.![]()
Ik zit nu te denken aan een rem/schakelsetje van een andere motor/Suzuki/Kawasaki/Yamaha/Triumph/Ducati. Misschien heeft iemand mooie goodies op zijn apparaat gebouwd, en nog iets in de schuur liggen.![]()
[..]
Ik zat ook al te denken aan een soort genadeklap.![]()
[afbeelding]
Good old timesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is ook zozweden is ook voor project = lange dagen met workshops en discussies enzo
maarja, je kunt ook altijd politieagent worden
![]()
![]()
Het is serieus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |