dat is de taak van de ouders dat te corrigeren en het is dan ms ook de taak van de oppassers niet corrigerende ouders te corrigeren.... er zou dus eigenlijk altijd iemand erbij moeten staan, die een en ander in de gaten houdt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat ze zo'n glas plaat tussen het gorilla verblijf en de bezoekers hebben gemaakt, op die manier zorg je er alleen maar voor dat zo'n gorilla zich onnodig gaat irriteren aan vervelende rot kinderen.
Jij noemt het overtrokken, ik noem het noodzakelijk. Die 65-jarige vrouw die is aangevallen door die aap (die hier door sommige mensen zowat verheerlijkt lijkt te wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij bedenken mensen zoals jij al die overtrokken anti-terreurwetten
Dat zou eerder een Broodje Aap worden...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:16 schreef voyeur het volgende:
[afbeelding]
Hmm, is er nou echt niemand met een broodje gezond?
Ben het helemaal met je eens. Puberale geblaat hier altijd : "voor de aap is het veel erger". Nou nee, ik vind het veel erger voor de vrouw en idd, het beest zal je kind maar grijpen zeg.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:02 schreef BettyR het volgende:
[..]
Jij noemt het overtrokken, ik noem het noodzakelijk. Die 65-jarige vrouw die is aangevallen door die aap (die hier door sommige mensen zowat verheerlijkt lijkt te worden) heeft bijtwonden tot op het bot. Daar valt een hele hoop smartengeld te halen. Had dat beest een klein kind aangevallen, dan lijkt me het niet onwaarschijnlijk dat het kind doodgebeten zou zijn. Dus nee, een beter beveiligd dierenverblijf lijkt me geen overbodige luxe.
SCH=Meki, wist je dat niet? Ik dacht dat dit publiek geheim was.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 04:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat klink je hier als Meki zeg
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
SCH=Meki, wist je dat niet? Ik dacht dat dit publiek geheim bekend was.
Ach gossie, het zijn weer de rot kinderen. Want jongeren/volwassenen doen zoiets nooit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:24 schreef Ronaldsen het volgende:
op die manier zorg je er alleen maar voor dat zo'n gorilla zich onnodig gaat irriteren aan vervelende rot kinderen.
Meki een homo. Haha.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
SCH=Meki, wist je dat niet? Ik dacht dat dit publiek geheim was.
Muurtje, hekwerk? Lijkt me niet zo'n probleem voor zo'n groot beest.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:49 schreef Modus het volgende:
Er moeten toch mensen zijn die gezien hebben hoe het beest heeft kunnen ontsnappen? Hoe breed is die gracht precies? Zou ie er overheen gesprongen zijn? En sta je dan meteen tussen de bezoekers?
Het moet toch iets zijn wat juist wèl een probleem is voor zo'n beest, of zeg ik nou iets heel stoms.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef Gia het volgende:
Muurtje, hekwerk? Lijkt me niet zo'n probleem voor zo'n groot beest.
"Waarom en hoe Bokito precies uit zijn verblijf wist te ontkomen is nog niet duidelijk. Dat is nog in onderzoek. Er zijn vermoedens dat hij is uitgedaagd door publiek en daarom over de gracht is gesprongen. Bokito is vorig jaar uit Berlijn naar Blijdorp gekomen. Hij is in Berlijn met de hand grootgebracht en dus gewend aan mensen. In principe zijn gorilla's geen agressieve dieren, maar ze zijn wel heel sterk en kunnen in paniek raken als zij bijvoorbeeld hun familie niet in de buurt hebben."quote:Ik geloof trouwens ook niet dat gorilla's niet kunnen zwemmen. Kan zijn dat ze er een hekel aan hebben, maar in principe kan iedere viervoeter zwemmen.
Ik zeg je.. publiciteitsstuntquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Het moet toch iets zijn wat juist wèl een probleem is voor zo'n beest, of zeg ik nou iets heel stoms..
[..]
"Waarom en hoe Bokito precies uit zijn verblijf wist te ontkomen is nog niet duidelijk. Dat is nog in onderzoek. Er zijn vermoedens dat hij is uitgedaagd door publiek en daarom over de gracht is gesprongen. Bokito is vorig jaar uit Berlijn naar Blijdorp gekomen. Hij is in Berlijn met de hand grootgebracht en dus gewend aan mensen. In principe zijn gorilla's geen agressieve dieren, maar ze zijn wel heel sterk en kunnen in paniek raken als zij bijvoorbeeld hun familie niet in de buurt hebben."
http://www.blijdorp.nl/?DocID=3512
quote:Bewust
De vrouw had een abonnement op de dierentuin. Ze kwam bijna elke dag in Blijdorp en stond vaak bij de apen te kijken. Volgens Blijdorp is Bokito na zijn uitbraak bewust op haar afgegaan en had hij geen aandacht voor anderen.
Wrom niet? Ik vind dat dit beest echt afgemaakt moet worden hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:41 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hopelijk niet afgemaakt, dat zou nergens op slaan.
maar ook daarvan wil je over een paar jaar niet dat ie los door de dierentuin wandelt lijkt mequote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Knut zou zoiets nooit doen, Knut is Lief
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus een betere kooi bouwen, is het de schuld van de gorilla dat hij kon ontsnappen? Zet dan de architect tegen de muur.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wrom niet? Ik vind dat dit beest echt afgemaakt moet worden hoor.![]()
" hij was zo bang".. ja so? dan zijn wilde dieren op hun gevaarlijkst. Da's toch algemeen bekend zeg. Blijkbaar is men niet in staat om hem binnen te houden, dan moet wmb de veiligheid van de bezoekers voorrang krijgen
Minder. Gorilla's zijn redelijke beesten en banger voor ons dan andersom. IJsberen zijn uitermate agressief.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar ook daarvan wil je over een paar jaar niet dat ie los door de dierentuin wandelt lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |