quote:Ontsnapte gorilla uitgeschakeld
In Diergaarde Blijdorp in Rotterdam heeft een ontsnapte gorilla paniek en chaos veroorzaakt en enkele bezoekers verwond. Hij sleurde een vrouw mee en liet haar gewond achter. Om 16.00 uur wist een schietploeg hem te verdoven.
Het dier was ruim een uur eerder over de gracht en de stenen omheining van het buitenverblijf gekomen. Nadat hij een vrouw had verwond, sloeg hij zich door de glazen deur van het overvolle restaurant. Daar rende hij rond en sloeg om zich heen. Nadat hij in een hoek was gedreven, kon hij worden uitgeschakeld.
De gorilla is de zwartrug Raymania. Hij is elf jaar en kwam in 2005 uit Duitsland.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
De gorilla is te herkennen aan het Excelsiorlogo om zijn nek en zijn beroerde clubvoorkeur.
Daar ben ik het niet mee eensquote:
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:30 schreef lookinforyou het volgende:
Weer veel teveel geld uitgegeven vandaag![]()
Ik was er zelf bij, maar toch....
3 skaterbroeken voor Justin,quote:
nee, niet echt, maar dat moet nog wel voor de vakantie. Ik heb nog even gelukkig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:58 schreef pascalheister het volgende:
zo dan die jongen komt niks te kort
voor jezelf ook nog iets gekocht linfje?![]()
SCH zit er nu... Dat jaagt ook mensen wegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Golfert en Bluezz wonen in het dorp met de meeste miljonairs. Voor hen een garantie dat ze bij hun nooit zullen inbreken.
ga je met Justin op vakantie of met nog meer ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:06 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
nee, niet echt, maar dat moet nog wel voor de vakantie. Ik heb nog even gelukkig.
Altijd makkelijker voor hem iets te kopen dan voor mezelf.
Oh ja, ik moet nog een nieuwe vriezer. Gelukkig is de belastingdienst me goed gezind dit jaar![]()
Nederland is wereldnieuwsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:18 schreef VoreG het volgende:
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_465914.html?wt.bron=homeArt1
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:18 schreef VoreG het volgende:
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_465914.html?wt.bron=homeArt1
ja dusquote:
Twee jongens uit Rotterdam-Zuid stonden er bovenop. 'Hij pakte een vrouw en sleepte haar mee. Ze werd zwaar toegetakeld. Het was een horrorfilm', zegden ze tegen Radio Rijnmond. 'Er zat geen kleding meer aan haar lichaam. Dat ze nog leefde is een wonder. Ik heb veel auto-ongelukken gezien, veel leed, maar dit was vreselijk
Ja ik ga met Justin op vakantie, doen we al voor het 5/de jaar, bevalt prima.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga je met Justin op vakantie of met nog meer ?
Leukquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:25 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja ik ga met Justin op vakantie, doen we al voor het 5/de jaar, bevalt prima.
We gaan 15 dagen all in naar Turkije.
een goede vriend van mij komt ons met zijn zoon achterna. Die gaan 10 dagen.
Jij nog vakantieplannen Pascal?
Thailand ben ik in 2001 geweest. Was erg leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Leuk
zondag ga ik nog overleggen met een vriedin wat het wordt. Neigt naar Azie >Thailand
ergens in de periode van week 28-30quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:35 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Thailand ben ik in 2001 geweest. Was erg leuk.
En wanneer gaan jullie dan?
Nou ik hoop dat jullie eruit komen, waar jullie naartoe gaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ergens in de periode van week 28-30
thx anders is er nog wel een plekje in de koffer van jou hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:50 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat jullie eruit komen, waar jullie naartoe gaan.
Succes
Ja zeker wel hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
thx anders is er nog wel een plekje in de koffer van jou he![]()
Ik dacht aan mijn zomervakantiequote:
Ik heb de vakantie net moeten betalenquote:
Tunesiëquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:18 schreef Grulez het volgende:
Waar gaat de reis naar toe?
Is een Eend al niet genoeg?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:18 schreef SCH het volgende:
Ik stuur morgen een baviaan op de meet af.
Heatwave waar ben je?
nodig je jezelf nu uit?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga je met Justin op vakantie of met nog meer ?
quote:
Heb je gelijk in hoor Pascal.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch niet altijd gewoonlijk dat moeder en zoon alleen op vakantie gaan![]()
ik hoor het aan de mensenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:51 schreef pascalheister het volgende:
"Nu we er toch zijn" vandaag in Winterswijk, niet zo heel ver hier vandaan
Ik denk dat we nog ff langs komenquote:
Ik zal er zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog ff langs komenen jij??
met die politiewagens enz?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:10 schreef appelsientje het volgende:
Und wir sind zurruk
Leuk park, vooral de show zit er gaaf uit
ik ga er gewoon vanuit dat je komt, het zou een schande zijn als je niet komtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog ff langs komenen jij??
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met die politiewagens enz?
hadden ze appeldinnetje ook uit het publiek gepikt?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ga er gewoon vanuit dat je komt, het zou een schande zijn als je niet komt
SCH moest wel voordat jij nog meer schade aan ging richtenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:02 schreef RayMania het volgende:
En die schietploeg dan? Ben zes uur onder zeil geweest.
Misschien wel maar misschien ook niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt het nog eens wat tussen jullie Bos?
Ook wel goed. Wel te rusten alvast en tot morgen IRLquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja hoor en met jou?
ga zo wel slapen, morgen 9uur beginnen)
Half twee (geloof ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:12 schreef borisz het volgende:
hoelaat gaat het vliegtuig?
1.30 of 13.30 ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Half twee (geloof ik) .. zo effe vragen
Ik ben lesbischquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah, je sluit niks uit.
Hoe zit het met jou Memento?
13:30 uur ... als het een intercontinentale vlucht is, dan moet je al een aantal uur vantevoren op Schiphol zijn ... dan was ze nu al te laat geweestquote:
ja het kon ook zijn 1.30 op de zondagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
13:30 uur ... als het een intercontinentale vlucht is, dan moet je al een aantal uur vantevoren op Schiphol zijn ... dan was ze nu al te laat geweest
Ik ben alleen thuis, dus wie weet ben ik er nog wel evenquote:
Als het goed is wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Ow en er worden geen foto's gemaakt toch?
Nee, echt Lesbisch is ze niet, want ze heeft al iets met mannen gehad dus....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar is het een probleem dat ze lesbisch is Bos?
ok, dan zwaai ik later nog een keerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis, dus wie weet ben ik er nog wel even
Ook geen foto voor mijn prive-collectie ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja ik hoef ze niet per se te maken zolang ik maar niet op foto's kom![]()
nee er staat wel ene foto in mn fobo das meer dan genoegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook geen foto voor mijn prive-collectie ?![]()
Welke prijzen worden er dan morgen uitgereiktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:Ik lees nu dat Henk Kesler de prijzen morgen uitreikt.
eerst winnen knijntje...dan pas aan badjassen denken !!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk komen er ook medialles en badjassen bij kijken, zou wel stoer zijn.
tot morgenlater deze dagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar ik ga nu echt mn bedje in, tot morgen wie er is op de meet en zin en tijd heeft om tot na 18/19en te blijven
als je verliest heb je nog een wittequote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
eerst winnen knijntje...dan pas aan badjassen denken !!
in ieder geval succes...ik hoop dat jullie winnenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
O uiteraard Bjoro, maar dat kan een stimulans zijn.
Roep ff dat ie een zak stront is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:Ik lees nu dat Henk Kesler de prijzen morgen uitreikt.
ik hoop dat terug te lezen !quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank Bjoro, ik ga voor de winnende.
goed ideequote:
Dat gaat helemaal goed komenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:26 schreef rubbereend het volgende:
zo cdtjes voor dndiek gebrand voor morgen!
biertje is op zn plaats
quote:
Ja wel,quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]succes ermee... ik ga weer hard niks doen vandaag..
Ik ga studeren en voetballen kijken,quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:26 schreef appelsientje het volgende:
Oja .... dat ligt misschien ook nog wel in de planningquote:
Okee, anders gebeurt dat wel een keer in of bij het Philips Stadionquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar ik wil jou natuurlijk wel eens in real life ontmoeten
dat monopolyen stel je maar uit andersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja .... dat ligt misschien ook nog wel in de planning
Nogmaals we komen maar ff langs... als we kunnen (druk druk)
Dat valt niet tegen kan ik je verzekeren!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
bbc1quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga vanmiddag maar weer de Aeneas lezen
Is de FA-Cup op een openbaar net?
middagje/vooravondje bier drinkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:26 schreef appelsientje het volgende:
Jij een leuke wedstrijd toegewenst!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Iedereen een leuke meet gewenst.
Ik ga zo naar het voetballen.
ja zekerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo maar eens naar de Cupfinal kijken.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo maar eens naar de Cupfinal kijken.
straks weer, eerst voetbalquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:06 schreef Suijk het volgende:
Jij moet leren boris. Hup, achter die boeken.
Foto's daar moet je voor bij Bos zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, daar is de eerste.
Photo's, roddels etc. meteen melden.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Foto's daar moet je voor bij Bos zijn(dan zie je ook meteen appeldinnetje)
Aanvoeder vond het niet zo leuk dat we steeds aan het proosten waren op PSV
Eilanden is 8 Kg afgevallen
euh... dat was het eigenlijk welwas erg gezellig
![]()
Ja, hoezo ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:37 schreef DarkShine het volgende:
Iemand de 1-1 van Stuttgart gezien? :|
Ja eens wat anders dan op KutZaltbommelMarokanen schelden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:56 schreef methodmich het volgende:
Tongs clubje moet in de play-off om promotie tegen 11 negers. Een cultuurshock voor de Bommelers??
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz is al een tijdje afwezig volgens mij...
quote:Laatste bezoek: 1 dag, 10 uur geleden.
Mwah, beetje, je weet maar nooit. Maar met een safari-jus naast me is het allemaal wat relaxterquote:
nog een badjas gehad?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je borisz, we wonnen na penalty's. De wedstrijd eindigde in 2-2.
Valt mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mwah, beetje, je weet maar nooit. Maar met een safari-jus naast me is het allemaal wat relaxter
Jij?
Er gaat iig een bus vanaf centraal, lijn 20 dacht ik (om precies het uur)!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Valt mee.
Enig idee hoe je er functioneel met het openbaar vervoer kan komen...![]()
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:16 schreef sjimz het volgende:
Hier een kort berichtje van mij.
Ik was niet aanwezig op de meet door familieomstandigheden (Vader) .
Ben al tijdje niet meer online geweest door dit.
Ben komende dagen denk ik nog niet op fok.
Jullie horen snel een update van me.
Bluezz is er een keer niet bij en ze gaan eten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:was gezellig en het eten smaakte goed
Jammer dat hebben we dan weer gemistquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:was gezellig en het eten smaakte goed
Laatquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer dat hebben we dan weer gemist
ook jammer dat we jou gemist hadden, hoe laat was je er??
Oooo oke op die manierquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Laattegen 19uur. ze waren me vergeten achter de kassa
dus ik om 18.10 bellen of ik er af mocht en dat mocht toen la nog opmaken en geld in kluis, omkleden en de bus pakken en pinnen
Ik kijk net in je fotoboek.. tja geen wonder dat ik je niet herkendequote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
MM: Je schreef "appedinnetje" en "EGO". (appeldinnetje en Lego, ongetwijfeld.)
Vandaar dat ik vroeg of er iets met de L was.
Ik zoek nog steeds een goede foto om in m'n fotoboek te doen, ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kijk net in je fotoboek.. tja geen wonder dat ik je niet herkende![]()
gezellig dat je er was!
Bos heeft er vast wel een paar gemaaktquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een goede foto om in m'n fotoboek te doen, ja.
owquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
MM: Je schreef "appedinnetje" en "EGO". (appeldinnetje en Lego, ongetwijfeld.)
Vandaar dat ik vroeg of er iets met de L was.
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:02 schreef rubbereend het volgende:oi
memento-mori voor het eerst irl leren kennen
welkom terugquote:Op zondag 20 mei 2007 00:02 schreef rubbereend het volgende:oi
erg gezellige meet weerappeldinnetje gezien
![]()
aanvoerder en memento-mori voor het eerst irl leren kennen
en veel bier
sterkte sjimz!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:16 schreef sjimz het volgende:
Hier een kort berichtje van mij.
Ik was niet aanwezig op de meet door familieomstandigheden (Vader) .
Ben al tijdje niet meer online geweest door dit.
Ben komende dagen denk ik nog niet op fok.
Jullie horen snel een update van me.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oooo oke op die manier
volgende keer beter.. toch leuk dat je er was
Ik vraag me serieus af waar Rubbereend, Bos, PH enzo zijn... moeten die zo lang reizen
Ook van de kat uit je avatar kijken?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
En sorry als mensen vonden dat ik stil was, ik kan leuker zijn als ik mensen langer ken en niet 9uur gewerkt heb na 1.5week niksenen ik hou gewoon van de kat uit de boom kijken
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ook van de kat uit je avatar kijken?
Ach dat is helemaal niet erg. Je was en blijft gewoonquote:Op zondag 20 mei 2007 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
En sorry als mensen vonden dat ik stil was, ik kan leuker zijn als ik mensen langer ken en niet 9uur gewerkt heb na 1.5week niksenen ik hou gewoon van de kat uit de boom kijken
Ik was rond 18:40 weg, ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ow![]()
ik verstond ego
had al geen idee wie het was
maar kende t meetlijstje niet uit mn hoofd maar ik heb jou dus geowon ook misgelopen
![]()
Hoihoiquote:Op zondag 20 mei 2007 00:22 schreef rubbereend het volgende:
trouwens erg tof om ook eens Lego te zienmet zn cola
![]()
Als we 't over mentale leeftijd hebben moet jij nog van de peuterspeelzaal afkomen.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoihoi.
[afbeelding]
Leuke binnenkomer. Lego te jong voor het bier.
Stuk of 9 op z'n meest tegelijk, geloof ik.quote:Hoeveel mensen waren er in totaal?
We hebben het niet over mentale leeftijdquote:Op zondag 20 mei 2007 00:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als we 't over mentale leeftijd hebben moet jij nog van de peuterspeelzaal afkomen.
[..]
Stuk of 9 op z'n meest tegelijk, geloof ik.
Aanvoerderquote:Op zondag 20 mei 2007 00:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als we 't over mentale leeftijd hebben moet jij nog van de peuterspeelzaal afkomen.
[..]
Stuk of 9 op z'n meest tegelijk, geloof ik.
Dat is de enige voorwaarde die misschien belastend zou kunnen zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
We hebben het niet over mentale leeftijd.
Bjoroquote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aanvoerder
Eend
Appelsientje
Dinnetje
Eilanden'
dndiek
Pascalheister
Bos
Legolas
9 inderdaad.
Niks mee, was ook geintje. Ik zit nu ook aan de cola, ook heerlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 00:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat is de enige voorwaarde die misschien belastend zou kunnen zijn.
In de VS mag ik nog niet drinken, though.
Maar BJoro kwam toen Appel en din al weg waren, dat is dus 8quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aanvoerder
Eend
Appelsientje
Dinnetje
Eilanden'
dndiek
Pascalheister
Bos
Legolas
9 inderdaad.
Wat ben jij vreselijkquote:Op zondag 20 mei 2007 00:35 schreef Messenga het volgende:
Potje, ray?
Dus?!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat ben jij vreselijk. Ik zeg dat ik ga slapen!
Jij speelt elke dag, laatste keer van mij was tegen jou.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dus?!
Je kan het toch niet van me winnen.
Ik vergeet haar niet. Er werd gevraagd naar het maximum, die users gaf ik weer.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]vergeet je MM terwijl je in hools de hele tijd flirt met dr
Helemaal niet, net vandaag weer eens.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij speelt elke dag, laatste keer van mij was tegen jou.
Oehh, boske toch..quote:Op zondag 20 mei 2007 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vergeet haar niet. Er werd gevraagd naar het maximum, die users gaf ik weer.
Memento vergeet ik echt niet, zeker nu ik weet hoe ze IRL er uit ziet![]()
Jij wilt echt niet weten, wat wij over jou gezegd hebbenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:39 schreef RayMania het volgende:
Waar blijven de sappige roddels trouwens?
doen we altijd hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bluezz is er een keer niet bij en ze gaan eten.
die zijn er niet, jammer johquote:Op zondag 20 mei 2007 00:39 schreef RayMania het volgende:
Komen morgen wel zodra iedereen weer nuchter is.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:39 schreef RayMania het volgende:
wat is er mis met "Kampioenuh, Kampioenuh Kampioenuh olé olé! Wat een prachtig kampioenschap van PSVquote:Op zondag 20 mei 2007 00:35 schreef RayMania het volgende:
rubber. Verander eens je MSN-naam, schorem!
En meerdere keren op 't kampioenschap van PSV proosten.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is er mis met "Kampioenuh, Kampioenuh Kampioenuh olé olé! Wat een prachtig kampioenschap van PSV"
durf ik niet te posten, misschien leest appeldinnetje nu voortaan wel meequote:Op zondag 20 mei 2007 00:39 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En meerdere keren op 't kampioenschap van PSV proosten.
zuipen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |