quote:Ontsnapte gorilla uitgeschakeld
In Diergaarde Blijdorp in Rotterdam heeft een ontsnapte gorilla paniek en chaos veroorzaakt en enkele bezoekers verwond. Hij sleurde een vrouw mee en liet haar gewond achter. Om 16.00 uur wist een schietploeg hem te verdoven.
Het dier was ruim een uur eerder over de gracht en de stenen omheining van het buitenverblijf gekomen. Nadat hij een vrouw had verwond, sloeg hij zich door de glazen deur van het overvolle restaurant. Daar rende hij rond en sloeg om zich heen. Nadat hij in een hoek was gedreven, kon hij worden uitgeschakeld.
De gorilla is de zwartrug Raymania. Hij is elf jaar en kwam in 2005 uit Duitsland.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
De gorilla is te herkennen aan het Excelsiorlogo om zijn nek en zijn beroerde clubvoorkeur.
Daar ben ik het niet mee eensquote:
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:30 schreef lookinforyou het volgende:
Weer veel teveel geld uitgegeven vandaag![]()
Ik was er zelf bij, maar toch....
3 skaterbroeken voor Justin,quote:
nee, niet echt, maar dat moet nog wel voor de vakantie. Ik heb nog even gelukkig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:58 schreef pascalheister het volgende:
zo dan die jongen komt niks te kort
voor jezelf ook nog iets gekocht linfje?![]()
SCH zit er nu... Dat jaagt ook mensen wegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Golfert en Bluezz wonen in het dorp met de meeste miljonairs. Voor hen een garantie dat ze bij hun nooit zullen inbreken.
ga je met Justin op vakantie of met nog meer ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:06 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
nee, niet echt, maar dat moet nog wel voor de vakantie. Ik heb nog even gelukkig.
Altijd makkelijker voor hem iets te kopen dan voor mezelf.
Oh ja, ik moet nog een nieuwe vriezer. Gelukkig is de belastingdienst me goed gezind dit jaar![]()
Nederland is wereldnieuwsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:18 schreef VoreG het volgende:
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_465914.html?wt.bron=homeArt1
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:18 schreef VoreG het volgende:
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_465914.html?wt.bron=homeArt1
ja dusquote:
Twee jongens uit Rotterdam-Zuid stonden er bovenop. 'Hij pakte een vrouw en sleepte haar mee. Ze werd zwaar toegetakeld. Het was een horrorfilm', zegden ze tegen Radio Rijnmond. 'Er zat geen kleding meer aan haar lichaam. Dat ze nog leefde is een wonder. Ik heb veel auto-ongelukken gezien, veel leed, maar dit was vreselijk
Ja ik ga met Justin op vakantie, doen we al voor het 5/de jaar, bevalt prima.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga je met Justin op vakantie of met nog meer ?
Leukquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:25 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja ik ga met Justin op vakantie, doen we al voor het 5/de jaar, bevalt prima.
We gaan 15 dagen all in naar Turkije.
een goede vriend van mij komt ons met zijn zoon achterna. Die gaan 10 dagen.
Jij nog vakantieplannen Pascal?
Thailand ben ik in 2001 geweest. Was erg leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Leuk
zondag ga ik nog overleggen met een vriedin wat het wordt. Neigt naar Azie >Thailand
ergens in de periode van week 28-30quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:35 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Thailand ben ik in 2001 geweest. Was erg leuk.
En wanneer gaan jullie dan?
Nou ik hoop dat jullie eruit komen, waar jullie naartoe gaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ergens in de periode van week 28-30
thx anders is er nog wel een plekje in de koffer van jou hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:50 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat jullie eruit komen, waar jullie naartoe gaan.
Succes
Ja zeker wel hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
thx anders is er nog wel een plekje in de koffer van jou he![]()
Ik dacht aan mijn zomervakantiequote:
Ik heb de vakantie net moeten betalenquote:
Tunesiëquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:18 schreef Grulez het volgende:
Waar gaat de reis naar toe?
Is een Eend al niet genoeg?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:18 schreef SCH het volgende:
Ik stuur morgen een baviaan op de meet af.
Heatwave waar ben je?
nodig je jezelf nu uit?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga je met Justin op vakantie of met nog meer ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |