abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49512557
Hey,

Ik verwacht vandaag een postpakketje. Volgens mij is deze vanochtend nog niet geweest, maar stel dat ik er toen net niet was, staat er op de site dat ze het dan bij de buren afleveren.

Nu is mijn vraag; krijg ik dan wel een briefje in de bus van 'het ligt bij de buren'? Of moet ik maar hopen dat de buren het me geven? Gezien ik niet op erg goede voet sta met de buren, zie ik de ene kant er voor aan om het pas 2 weken later te geven, en de andere kant zal het openmaken en zelf houden.
En als de buren niet thuis waren en ze komen het de volgende dag brengen, krijg ik dan ook geen briefje in de deur van, we zijn geweest, en komen morgen terug?

Nu bezorgen ze tot 21.30 's avonds, dus met een beetje geluk wordt het nog gebracht straks. Maar toch, voor de zekerheid het hier even vragen.

Hoop dat jullie niet gelijk gaan flamen oid, want zo vaak verstuur en ontvang ik geen pakketjes, en op de site van tntpost.nl kom ik ook niet verder dan dit.
Vivre
pi_49512580
Als het goed is laten ze een briefje achter
pi_49512600
Dat briefje hoor je dus te krijgen, maar dat gebeurt niet altijd.
Oh, and that's a bad miss!
pi_49512642
Ze hebben bij mij eens een pakketje van Lord of the Strings bij de buren afgegeven.
pi_49512655
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:28 schreef Boschkabouter het volgende:
Ze hebben bij mij eens een pakketje van Lord of the Strings bij de buren afgegeven.
Vivre
pi_49512665
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:26 schreef Brentmeister het volgende:
Dat briefje hoor je dus te krijgen, maar dat gebeurt niet altijd.
Ik hoop dat ze in dit gehucht het dan toch doen zoals het hoort.
Vivre
pi_49512668
Ik hoop wel dat er getekend is voor ontvangst, zodat er ook bewijs is dat ze het hebben (mochten ze beweren het niet te hebben).
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:30:14 #8
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49512705
Je krijgt altijd een briefje hoor, nog nooit gehad dat het zomaar bij de buren werd gedumpt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_49512711
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:29 schreef Lucille het volgende:
Ik hoop wel dat er getekend is voor ontvangst, zodat er ook bewijs is dat ze het hebben (mochten ze beweren het niet te hebben).
Dat is een goede van je.

Maar, een tijdje terug ontving ik een pakketje voor de buren (en ik ben wel netjes en gaf het die avond aan ze) en heb toen niet hoeven tekenen
Vivre
pi_49512788
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:30 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Dat is een goede van je.

Maar, een tijdje terug ontving ik een pakketje voor de buren (en ik ben wel netjes en gaf het die avond aan ze) en heb toen niet hoeven tekenen
In dat geval zou je de vervoerder van het pakket dan aansprakelijk kunnen stellen als er niets ontvangen lijkt te zijn. Want er is niet getekend, dus is er geen bewijs dat iemand het pakket heeft aangenomen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_49512879
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:33 schreef Lucille het volgende:

[..]

In dat geval zou je de vervoerder van het pakket dan aansprakelijk kunnen stellen als er niets ontvangen lijkt te zijn. Want er is niet getekend, dus is er geen bewijs dat iemand het pakket heeft aangenomen.
Nou, ik hoop dat het pakketje gewoon nog niet bezorgd is, dat het nog komt. Ik heb het dinsdag besteld, woensdag op de bus, donderdag hemelvaartsdag, dus vandaag zou het dan moeten aankomen. Dus ik neem aan dat het dan nog later op de middag/vanavond komt. Mocht het niet komen, zal ik er hier even op terug komen, neem aan dat ik dan het postkantoor moet bellen en dan verder wel informatie krijg?
Vivre
pi_49513019
het postkantoor heeft die info niet. Je hebt als het goed is een track en trace nummer gekregen, kan je op www.tracktrace.nl zien waar het pakket is en daar staat tevens telefoonnummer van klantenservice . Maar afgeleverd is afgeleverd, ze houden niet bij of het bij de buren is gedaan.

Hier bezorgen ze het altijd bij de buren, krijg 9 van de 10 keer geen briefje in de bus. Maar ik heb een goede relatie met iedereen hier in de straat, ze staan mij altijd al op te wachten als ik thuis kom van werken.

Vorige week had niet één van de buren een pakket dat afgeleverd moest zijn, bleek het pakket naar mijn schoonouders gebracht te zijn (3 km verderop). De postbode had vroeger bij mijn vrouw in de klas gezeten en wist nog waar mijn schoonouders wonen, service! Maar ook nu weer geen briefje (dat ik ook niet nodig heb)
pi_49513020
Als je ergens bestelt waar ze een "remark" veld in het bestelformulier hebben, kan je daar vragen of ze "niet bij de buren afgeven" op het pakje kunnen zetten. Vaak doen ze dat dan ook en dan gaat het pakje gelijk terug naar het postkantoor als je niet thuis bent.
pi_49513110
@ Doshi, ik hebg een track-en-trace nummer gekregen, maar het is een bestelling van de bartsmit, niet van een particulier, misschien dat ik het daarom niet gekregen heb?

@Pulsy, het is dus online besteld, dus dat gaat in dit geval niet op denk ik.
Vivre
pi_49513270
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Je krijgt altijd een briefje hoor, nog nooit gehad dat het zomaar bij de buren werd gedumpt.
Dat gebeurt dus niet altijd.
pi_49513304
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:42 schreef Strychnine het volgende:
@ Doshi, ik hebg een track-en-trace nummer gekregen, maar het is een bestelling van de bartsmit, niet van een particulier, misschien dat ik het daarom niet gekregen heb?
Oh, Bart Smit, die worden hier altijd door select vracht bezorgd. En die geven het niet af bij de buren zonder briefje (althans hier niet).

Edit: op de site staat dat ze nu met TNT Post werken, zeker veranderd?
Maar leveren ze vandaag wel pakjes af? Het is toch een vrije dag voor veel mensen?

Van de website van Bart Smit:
quote:
Indien u niet thuis bent en het pakket is geen remboursbestelling, zal de vervoerder het pakketje bij de buren aanbieden (en met geluk een briefje)
pi_49513451
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:48 schreef doshi het volgende:

[..]

Oh, Bart Smit, die worden hier altijd door select vracht bezorgd. En die geven het niet af bij de buren zonder briefje (althans hier niet).

Edit: op de site staat dat ze nu met TNT Post werken, zeker veranderd?

Maar leveren ze vandaag wel pakjes af? Het is toch een vrije dag voor veel mensen?
Op de site van TNT post staat dat als het pakket op Woensdag is verstuurd, het op Vrijdag aankomt. Ze bezorgen binnen 2 werkdagen, maar omdat nu hemelvaartsdag er tussen zat, is het dus 1 dagje later.
Vivre
pi_49513458
Vandaag wordt er gewoon bezorgd.
pi_49513482
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:48 schreef doshi het volgende:

Van de website van Bart Smit:
[..]
Staat dat echt op die site van als je geluk hebt een briefje? Of maak jij dat er van?
Vivre
pi_49513502
Als ik het postkantoor bel, kunnen die mij dan vertellen of de pakketdienst/bezorgdienst/hoedatookheet al geweest is vandaag?
Vivre
pi_49513516
Toevallig vorige week pakketje laten komen, deze lag bij de buren en ik had keurig een briefje in mijn brievenbus dat het pakketje bij nummer 15 lag.
Normaal laat de postbode altijd weten waar het pakket is.
Carpe Diem
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:56:28 #22
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_49513551
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:54 schreef Strychnine het volgende:
Als ik het postkantoor bel, kunnen die mij dan vertellen of de pakketdienst/bezorgdienst/hoedatookheet al geweest is vandaag?
nee.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:46:34 #23
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_49514951
Dit soort topics zijn er echt vaak
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:54 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Staat dat echt op die site van als je geluk hebt een briefje? Of maak jij dat er van?
Brietjes zijn eigenlijk verplicht.
Maar goed, er zijn wel bezorgers die verzaken ja.
Heb je enig idee hoelaat die bezorger doorgaans ongeveer in je wijk is?

Oh, en het is nu vrij rustig overal geloof ik, dus ik kan me niet voorstellen dat ze nu nog aan het werk zijn.
Bij ons in de regio is vrijwel iedereen voor vijfen klaar
Signature.
pi_49515335
kheb hier anders ook zon vage postbode.
Vorige week zaterdag briefje, dat we niet aanwezig waren, zou de volgende werkdag worden geleverd. Niks meer gehoord, geen pakketje, geen briefje, helemaal niks. Ga binnenkort maar langs postkantoor, want zul je zien, dat ze t pakket na 3 weken weer terugsturen.
..
pi_49515510
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:46 schreef eer-ik het volgende:
Dit soort topics zijn er echt vaak
[..]

Brietjes zijn eigenlijk verplicht.
Maar goed, er zijn wel bezorgers die verzaken ja.
Heb je enig idee hoelaat die bezorger doorgaans ongeveer in je wijk is?

Oh, en het is nu vrij rustig overal geloof ik, dus ik kan me niet voorstellen dat ze nu nog aan het werk zijn.
Bij ons in de regio is vrijwel iedereen voor vijfen klaar
Normaal in de ochtend volgens mij hier in de wijk. En ik zie de topics wel vaker verschijnen ja, maar kwam met de zoekfunctie er niet uit
Vivre
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:08:34 #26
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_49515592
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:05 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Normaal in de ochtend volgens mij hier in de wijk. En ik zie de topics wel vaker verschijnen ja, maar kwam met de zoekfunctie er niet uit
nah, dan heeft ie denk ik verzaakt, en heb je geen briefje in de bus gekregen.
Wat het een rembourspakket?
Zo niet, krijg je 'm morgen nogmaals aangeboden...
Signature.
pi_49515859
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:08 schreef eer-ik het volgende:

[..]

nah, dan heeft ie denk ik verzaakt, en heb je geen briefje in de bus gekregen.
Wat het een rembourspakket?
Zo niet, krijg je 'm morgen nogmaals aangeboden...
volgens mij was het geen rembourspakket
Vivre
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:22:23 #28
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_49516031
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:16 schreef Strychnine het volgende:

[..]

volgens mij was het geen rembourspakket
nah, dan kun je wel verwachten dat ie morgen bezorgd wordt.
Ik denk niet dat ie nu nog langskomt...
Signature.
pi_49516617
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:22 schreef eer-ik het volgende:

[..]

nah, dan kun je wel verwachten dat ie morgen bezorgd wordt.
Ik denk niet dat ie nu nog langskomt...
Denk ik ook niet, hij zal morgen wel komen
Vivre
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:44:45 #30
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_49516794
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:38 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Denk ik ook niet, hij zal morgen wel komen
heb je een 3s code eigenlijk?
Signature.
pi_49517088
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:44 schreef eer-ik het volgende:

[..]

heb je een 3s code eigenlijk?
Sorry, ik heb geen idee wat dat betekent
Vivre
pi_49517135
Je kunt ook nog hebben dat de postbode het pakketje helemaal niet bezorgd maar onbestelbaar retour stuurt. Zonder reden, gewoon voor de lol ofzo.

Bij de tweede poging werd het bij de buren afgeleverd en kreeg ik i.d.d. een briefje.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:07:28 #33
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_49517317
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:59 schreef Igen het volgende:
Je kunt ook nog hebben dat de postbode het pakketje helemaal niet bezorgd maar onbestelbaar retour stuurt. Zonder reden, gewoon voor de lol ofzo.

Bij de tweede poging werd het bij de buren afgeleverd en kreeg ik i.d.d. een briefje.
heb je dat wel eens gehad?
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:57 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Sorry, ik heb geen idee wat dat betekent
als je iets besteld, kan je een 3S-code krijgen, waarmee je op www.tracktrace.nl kunt kijiken waar je pakket zich bevindt
Signature.
pi_49517414
Eer-ik, ah, trackentrace ken ik inderdaad wel, maar dat heb ik niet gekregen hierbij, het is een bestelling van de bartsmit website, en die sturen niet naar iedereen de trackentrace code. Staat ook hierboven in het topic al ergens
Vivre
pi_49517531
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:07 schreef eer-ik het volgende:

[..]

heb je dat wel eens gehad?
Ja.

Ik kreeg geen briefje, helemaal niks, en toen ik bij de verkoper navroeg, zei die dat hij het pakketje als onbestelbaar retour had gekregen. Toen heeft hij het nog een keer op de post gedaan, met hetzelfde adres erop, en toen kwam het wel aan.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2007 18:19:13 ]
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:17:20 #36
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_49517556
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:11 schreef Strychnine het volgende:
Eer-ik, ah, trackentrace ken ik inderdaad wel, maar dat heb ik niet gekregen hierbij, het is een bestelling van de bartsmit website, en die sturen niet naar iedereen de trackentrace code. Staat ook hierboven in het topic al ergens
oh, ok
Gaar.
Je kunt die code wel altijd opvragen denk ik..
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja.
apart.
Ik stuur ook wel eens wat terug, maar ik heb best vaak dat er adressen tussen zitten die niet bestaan.
Signature.
pi_49517587
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:17 schreef eer-ik het volgende:

[..]

oh, ok
Gaar.
Je kunt die code wel altijd opvragen denk ik..
Ik wacht eerst morgen wel even af
Vivre
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:20:35 #38
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_49517632
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:18 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Ik wacht eerst morgen wel even af
14.
Signature.
pi_49609366
Ok, toch maar even een kick.

Het is nu maandag, en er is nog niks bezorgd. Volgens de site van Bart Smit is het al wel verzonden:
Ordernummer: *******
Datum: 15-05-2007
Status: Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode: Acceptgiro

Maar het is nu 21 mei, en niks te zien. Ik heb een mailtje gestuurd naar Bart Smit, en ik wilde zojuist het postkantoor bellen maar die ***** hebben geen telefoonnummer op hun site staan, en als ik via telefoongids.nl zoek kom ik terecht bij het nummer van hun oude locatie (ze zijn verhuisd) en als ik dat nummer bel krijg ik een faxtoon te horen.

Ik ben behoorlijk pissig hierover, en ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik durf niet aan te bellen bij de buren, en dat klote postkantoor is op geen enkele manier te bereiken, dan zou ik er heen moeten fietsen zo.

Wat een rotgang van zaken zeg
Vivre
pi_49609973
Bart Smit / TNT is verantwoordelijk totdat het bezorgd is. Raar dat postbodes soms geen briefje achterlaten dat het bij de buren achtergelaten is. En als dat wel zo is lijkt me dat er voor getekend moet worden dat de buren het aangenomen hebben.

* Slasher is geen postbode maar zo zou het toch moeten?
pi_49610037
Ik heb het postkantoor gebeld, en die zeiden dat het daar niet lag. Ze vond het wel vreemd omdat het dus al lang verstuurd was, maar had verder geen advies. Nu dus maar een reactie van bart smit afwachten.
Vivre
  maandag 21 mei 2007 @ 15:57:20 #42
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_49610264
Nou, ik heb meerdere malen gehad dat ik niets van een briefje had gekregen. Ook al vaak gehad dat het op het volkomen verkeerde adres was afgegeven en dat die mensen van dat adres zo vriendelijk waren het pakketje te komen brengen.
I spoke proper England since I was a children.
pi_49610393
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb het postkantoor gebeld, en die zeiden dat het daar niet lag. Ze vond het wel vreemd omdat het dus al lang verstuurd was, maar had verder geen advies. Nu dus maar een reactie van bart smit afwachten.
Laat Bart Smit het maar weer opnieuw opsturen
pi_49612584
bart smit is verantwoordelijk voor het pakketje, jij bent met hun een overeenkomst aan gegaan, ik zou bart smit mailen van stuur het maar opnieuw op en wanneer ik hem dubbel krijg stuur ik er 1 terug naar een postbus nummer.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_49612954
Ik heb een mail gestuurd naar ze (via de telefoon waren ze niet te bereiken) en ik krijg binnen 2 werkdagen antwoord als het goed is...
Vivre
  maandag 21 mei 2007 @ 17:19:15 #46
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_49613556
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:04 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar ze (via de telefoon waren ze niet te bereiken) en ik krijg binnen 2 werkdagen antwoord als het goed is...
Heb je tnt zelf al gebeld?
Ik zou hier als ik jou was sowieso over gaan klagen.
mocht deze bezorger frequent dit soort grappen uithalen zal ie niet lang meer bezorgen
Signature.
pi_49614788
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:19 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Heb je tnt zelf al gebeld?
Ik zou hier als ik jou was sowieso over gaan klagen.
mocht deze bezorger frequent dit soort grappen uithalen zal ie niet lang meer bezorgen
Nog niet, ik wacht eerst een reactie van bartsmit af, misschien dat daar toch iets fout is gegaan. Anders bel ik de TNT en ga ik daar eens even informeren.
Vivre
pi_49616280
Joh, grote kans dat het door de feestdagen gewoon vertraagd is
  maandag 21 mei 2007 @ 18:49:52 #49
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_49616403
vraag voor de zekerheid/gein aan bart smit even je 3s code.
Signature.
  maandag 21 mei 2007 @ 19:11:21 #50
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_49617143
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:26 schreef Godlike02 het volgende:
Als het goed is laten ze een briefje achter
nou reken daar maar niet op. ik verwachte laatst een pakketje en dat duurde zolang ik bij alle buren langs geweest. had 1 buur het al 2 dagen in huis..., nou snap ik dat die mensen niet ff konden zeggen omdat ze slecht ter been zijn. maar een briefje zou wel zo handig zijn geweest.

of ze zetten het achterthuis neer als het kan maar dan moeten ze ook een briefje achterlaten waar het staat..., per toeval zag ik het het stond op een plek waar we normaal nooit komen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_49617171
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:49 schreef eer-ik het volgende:
vraag voor de zekerheid/gein aan bart smit even je 3s code.
Zal ik doen.

En als ik het niet krijg, sta ik in mijn recht, ik heb nooit een briefje gekregen, dus hebben ze ook mijn handtekening voor ontvangst niet.

En de feestdagen, ja, die zaten er tussen, maar het had woensdag eigenlijk bezorgd moeten worden al, en alleen hemelvaart zat er tussen, 1 dag.
Vivre
pi_49634353
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:34 schreef Strychnine het volgende:
Ik durf niet aan te bellen bij de buren, en dat klote postkantoor is op geen enkele manier te bereiken, dan zou ik er heen moeten fietsen zo.

Wat een rotgang van zaken zeg
Waarom durf je niet aan te bellen bij de buren?

Bart Smit is op dit nummer bereikbaar: 0900 - 0599 (Euro 0,20/min)
pi_49634574
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:16 schreef doshi het volgende:

[..]

Waarom durf je niet aan te bellen bij de buren?

Bart Smit is op dit nummer bereikbaar: 0900 - 0599 (Euro 0,20/min)
Omdat hij het niet zo goed kan vinden ermee.
pi_49634706
Om nu te voorkomen dat het bij de buren wordt afgeleverd, kun je op de adres sticker 'alleen huis' laten vermelden. Dat werkt erg goed.

Als je bij een online shop geen opmerkingen veld oid hebt waar je dat kunt schrijven, dan zet ik het altijd achter het huisnummer, of voor de straatnaam.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 09:37:19 #55
3185 Adelante
To let it go now
pi_49634727
Bij mij gooit de vaste pakketbezorger het vaak tussen de bloembak en doet dan een briefje in de bus dat het daar ligt Nu is dit altijd nog goed gegaan, maar het risico is voor hem en dat zal wel niet opwegen tussen een tweede keer rijden of afgeven op het postkantoor.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 22 mei 2007 @ 09:39:03 #56
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_49634771
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:37 schreef Adelante het volgende:
Bij mij gooit de vaste pakketbezorger het vaak tussen de bloembak en doet dan een briefje in de bus dat het daar ligt Nu is dit altijd nog goed gegaan, maar het risico is voor hem en dat zal wel niet opwegen tussen een tweede keer rijden of afgeven op het postkantoor.
ik heb heel veel afspraken met mensen van: gooi maar in de schuur/auto/achter het hek/onder de bank/om de hoek/etc
Best relaxed hoor...
Ik loop vaak niet eens meer naar de deur daar
Signature.
pi_49635038
Wtf is je probleem, bel gewoon aan bij je buren man

Liever een goede buur dan een verre vriend
pi_49640204
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
ik heb heel veel afspraken met mensen van: gooi maar in de schuur/auto/achter het hek/onder de bank/om de hoek/etc
Best relaxed hoor...
Ik loop vaak niet eens meer naar de deur daar
Dat heb ik ook , maar werkt soms niet zo handig. Laatst een vriend die Bossche Bollen kwam brengen, zet ze maar bji de achterdeur neer omdat wij er niet waren. Kom ik 2 dagen later thuis. ligt er een plas chocola in mijn tuin
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:29 schreef -Dries- het volgende:
Omdat hij het niet zo goed kan vinden ermee.
Maar dan kan je er toch nog wel aanbellen en naar je pakje vragen?
pi_49642809
Ik ben een zij
En het pakketje is binnen. Ik had gemaild en als antwoord kreeg ik de track-en-trace code vanochtend, en een uurtje later ging de voordeurbel.

Dus wat mij betreft mag hij dicht, bedankt voor het meedenken en de tips

Had overigens netjes een sorry berichtje dat het te laat was van de BS
Vivre
pi_49643004
Nu wil natuurlijk iedereen weten wat je gekocht hebt
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:47:22 #61
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_49643096
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:45 schreef -Dries- het volgende:
ja
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_49643183
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:45 schreef -Dries- het volgende:

Een mp3 speler van Tomtec van 2gb
Vivre
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:50:46 #63
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_49648254
Dat pakketjes bij de buren dumpen vind ik echt een waardeloze uitvinding.
Bij m'n oude huis ben ik eens een maand aan het zoeken geweest omdat
a) de postbode een verkeerd huisnummer had opgeschreven
b) zowel ik en mijn toenmalige buren zelden thuis waren.

Bij TNT zeggen ze dat de afzender er moet op moet zetten dat het alleen aan de geadresseerde uitgereikt mag worden en dat het een service is dat ze het bij de buren dumpen.
tis ook onzin dat je als afzender moet gaan aangeven dat de ontvanger niet wil dat de post bij de buren terecht komt.
Maarja, het kost TNT alleen maar extra moeite als ze heen en weer moeten rijden en voor pakketten die alleen aan de geadreseerde mogen worden uitgereikt hebben ze natuurlijk al de aangetekende/verzekerde verzending.
So we just called him Fred
pi_49655447
net ook bij t postkantoor geweest. Het pakketje wat ze de volgende dag zouden afleveren, lag al sinds 12 mei op het postkantoor. Pff kutpostbodes
..
pi_49655492
'gelukkig' ben ik dus niet de enige met postperikelen.
Vivre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')