quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:28 schreef Boschkabouter het volgende:
Ze hebben bij mij eens een pakketje van Lord of the Strings bij de buren afgegeven.
Ik hoop dat ze in dit gehucht het dan toch doen zoals het hoort.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:26 schreef Brentmeister het volgende:
Dat briefje hoor je dus te krijgen, maar dat gebeurt niet altijd.
Dat is een goede van je.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:29 schreef Lucille het volgende:
Ik hoop wel dat er getekend is voor ontvangst, zodat er ook bewijs is dat ze het hebben (mochten ze beweren het niet te hebben).
In dat geval zou je de vervoerder van het pakket dan aansprakelijk kunnen stellen als er niets ontvangen lijkt te zijn. Want er is niet getekend, dus is er geen bewijs dat iemand het pakket heeft aangenomen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:30 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat is een goede van je.
Maar, een tijdje terug ontving ik een pakketje voor de buren (en ik ben wel netjes en gaf het die avond aan ze) en heb toen niet hoeven tekenen![]()
Nou, ik hoop dat het pakketje gewoon nog niet bezorgd is, dat het nog komt. Ik heb het dinsdag besteld, woensdag op de bus, donderdag hemelvaartsdag, dus vandaag zou het dan moeten aankomen. Dus ik neem aan dat het dan nog later op de middag/vanavond komt. Mocht het niet komen, zal ik er hier even op terug komen, neem aan dat ik dan het postkantoor moet bellen en dan verder wel informatie krijg?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
In dat geval zou je de vervoerder van het pakket dan aansprakelijk kunnen stellen als er niets ontvangen lijkt te zijn. Want er is niet getekend, dus is er geen bewijs dat iemand het pakket heeft aangenomen.
Dat gebeurt dus niet altijd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Je krijgt altijd een briefje hoor, nog nooit gehad dat het zomaar bij de buren werd gedumpt.
Oh, Bart Smit, die worden hier altijd door select vracht bezorgd. En die geven het niet af bij de buren zonder briefje (althans hier niet).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:42 schreef Strychnine het volgende:
@ Doshi, ik hebg een track-en-trace nummer gekregen, maar het is een bestelling van de bartsmit, niet van een particulier, misschien dat ik het daarom niet gekregen heb?
quote:Indien u niet thuis bent en het pakket is geen remboursbestelling, zal de vervoerder het pakketje bij de buren aanbieden (en met geluk een briefje)
Op de site van TNT post staat dat als het pakket op Woensdag is verstuurd, het op Vrijdag aankomt. Ze bezorgen binnen 2 werkdagen, maar omdat nu hemelvaartsdag er tussen zat, is het dus 1 dagje later.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:48 schreef doshi het volgende:
[..]
Oh, Bart Smit, die worden hier altijd door select vracht bezorgd. En die geven het niet af bij de buren zonder briefje (althans hier niet).
Edit: op de site staat dat ze nu met TNT Post werken, zeker veranderd?
Maar leveren ze vandaag wel pakjes af? Het is toch een vrije dag voor veel mensen?
nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:54 schreef Strychnine het volgende:
Als ik het postkantoor bel, kunnen die mij dan vertellen of de pakketdienst/bezorgdienst/hoedatookheet al geweest is vandaag?
Brietjes zijn eigenlijk verplicht.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:54 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Staat dat echt op die site van als je geluk hebt een briefje? Of maak jij dat er van?
Normaal in de ochtend volgens mij hier in de wijk. En ik zie de topics wel vaker verschijnen ja, maar kwam met de zoekfunctie er niet uitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:46 schreef eer-ik het volgende:
Dit soort topics zijn er echt vaak
[..]
Brietjes zijn eigenlijk verplicht.
Maar goed, er zijn wel bezorgers die verzaken ja.
Heb je enig idee hoelaat die bezorger doorgaans ongeveer in je wijk is?
Oh, en het is nu vrij rustig overal geloof ik, dus ik kan me niet voorstellen dat ze nu nog aan het werk zijn.
Bij ons in de regio is vrijwel iedereen voor vijfen klaar
nah, dan heeft ie denk ik verzaakt, en heb je geen briefje in de bus gekregen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:05 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Normaal in de ochtend volgens mij hier in de wijk. En ik zie de topics wel vaker verschijnen ja, maar kwam met de zoekfunctie er niet uit
volgens mij was het geen rembourspakketquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nah, dan heeft ie denk ik verzaakt, en heb je geen briefje in de bus gekregen.
Wat het een rembourspakket?
Zo niet, krijg je 'm morgen nogmaals aangeboden...
nah, dan kun je wel verwachten dat ie morgen bezorgd wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:16 schreef Strychnine het volgende:
[..]
volgens mij was het geen rembourspakket
Denk ik ook niet, hij zal morgen wel komenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nah, dan kun je wel verwachten dat ie morgen bezorgd wordt.
Ik denk niet dat ie nu nog langskomt...
heb je een 3s code eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:38 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, hij zal morgen wel komen
heb je dat wel eens gehad?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:59 schreef Igen het volgende:
Je kunt ook nog hebben dat de postbode het pakketje helemaal niet bezorgd maar onbestelbaar retour stuurt. Zonder reden, gewoon voor de lol ofzo.
Bij de tweede poging werd het bij de buren afgeleverd en kreeg ik i.d.d. een briefje.
als je iets besteld, kan je een 3S-code krijgen, waarmee je op www.tracktrace.nl kunt kijiken waar je pakket zich bevindtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:57 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen idee wat dat betekent
Ja.quote:
oh, okquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:11 schreef Strychnine het volgende:
Eer-ik, ah, trackentrace ken ik inderdaad wel, maar dat heb ik niet gekregen hierbij, het is een bestelling van de bartsmit website, en die sturen niet naar iedereen de trackentrace code. Staat ook hierboven in het topic al ergens![]()
apart.quote:
Ik wacht eerst morgen wel even afquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ok
Gaar.
Je kunt die code wel altijd opvragen denk ik..
Laat Bart Smit het maar weer opnieuw opsturenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb het postkantoor gebeld, en die zeiden dat het daar niet lag. Ze vond het wel vreemd omdat het dus al lang verstuurd was, maar had verder geen advies. Nu dus maar een reactie van bart smit afwachten.
Heb je tnt zelf al gebeld?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:04 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar ze (via de telefoon waren ze niet te bereiken) en ik krijg binnen 2 werkdagen antwoord als het goed is...
Nog niet, ik wacht eerst een reactie van bartsmit af, misschien dat daar toch iets fout is gegaan. Anders bel ik de TNT en ga ik daar eens even informeren.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je tnt zelf al gebeld?
Ik zou hier als ik jou was sowieso over gaan klagen.
mocht deze bezorger frequent dit soort grappen uithalen zal ie niet lang meer bezorgen
nou reken daar maar niet op. ik verwachte laatst een pakketje en dat duurde zolang ik bij alle buren langs geweest. had 1 buur het al 2 dagen in huis..., nou snap ik dat die mensen niet ff konden zeggen omdat ze slecht ter been zijn. maar een briefje zou wel zo handig zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:26 schreef Godlike02 het volgende:
Als het goed is laten ze een briefje achter
Zal ik doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:49 schreef eer-ik het volgende:
vraag voor de zekerheid/gein aan bart smit even je 3s code.
Waarom durf je niet aan te bellen bij de buren?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:34 schreef Strychnine het volgende:
Ik durf niet aan te bellen bij de buren, en dat klote postkantoor is op geen enkele manier te bereiken, dan zou ik er heen moeten fietsen zo.
Wat een rotgang van zaken zeg
Omdat hij het niet zo goed kan vinden ermee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:16 schreef doshi het volgende:
[..]
Waarom durf je niet aan te bellen bij de buren?
Bart Smit is op dit nummer bereikbaar: 0900 - 0599 (Euro 0,20/min)
ik heb heel veel afspraken met mensen van: gooi maar in de schuur/auto/achter het hek/onder de bank/om de hoek/etcquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:37 schreef Adelante het volgende:
Bij mij gooit de vaste pakketbezorger het vaak tussen de bloembak en doet dan een briefje in de bus dat het daar ligtNu is dit altijd nog goed gegaan, maar het risico is voor hem en dat zal wel niet opwegen tussen een tweede keer rijden of afgeven op het postkantoor.
Dat heb ik ook , maar werkt soms niet zo handig. Laatst een vriend die Bossche Bollen kwam brengen, zet ze maar bji de achterdeur neer omdat wij er niet waren. Kom ik 2 dagen later thuis. ligt er een plas chocola in mijn tuinquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
ik heb heel veel afspraken met mensen van: gooi maar in de schuur/auto/achter het hek/onder de bank/om de hoek/etc
Best relaxed hoor...
Ik loop vaak niet eens meer naar de deur daar
Maar dan kan je er toch nog wel aanbellen en naar je pakje vragen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:29 schreef -Dries- het volgende:
Omdat hij het niet zo goed kan vinden ermee.
jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:45 schreef -Dries- het volgende:
Nu wil natuurlijk iedereen weten wat je gekocht hebt
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:45 schreef -Dries- het volgende:
Nu wil natuurlijk iedereen weten wat je gekocht hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |