nah, dan heeft ie denk ik verzaakt, en heb je geen briefje in de bus gekregen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:05 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Normaal in de ochtend volgens mij hier in de wijk. En ik zie de topics wel vaker verschijnen ja, maar kwam met de zoekfunctie er niet uit
volgens mij was het geen rembourspakketquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nah, dan heeft ie denk ik verzaakt, en heb je geen briefje in de bus gekregen.
Wat het een rembourspakket?
Zo niet, krijg je 'm morgen nogmaals aangeboden...
nah, dan kun je wel verwachten dat ie morgen bezorgd wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:16 schreef Strychnine het volgende:
[..]
volgens mij was het geen rembourspakket
Denk ik ook niet, hij zal morgen wel komenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nah, dan kun je wel verwachten dat ie morgen bezorgd wordt.
Ik denk niet dat ie nu nog langskomt...
heb je een 3s code eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:38 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, hij zal morgen wel komen
heb je dat wel eens gehad?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:59 schreef Igen het volgende:
Je kunt ook nog hebben dat de postbode het pakketje helemaal niet bezorgd maar onbestelbaar retour stuurt. Zonder reden, gewoon voor de lol ofzo.
Bij de tweede poging werd het bij de buren afgeleverd en kreeg ik i.d.d. een briefje.
als je iets besteld, kan je een 3S-code krijgen, waarmee je op www.tracktrace.nl kunt kijiken waar je pakket zich bevindtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:57 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen idee wat dat betekent
Ja.quote:
oh, okquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:11 schreef Strychnine het volgende:
Eer-ik, ah, trackentrace ken ik inderdaad wel, maar dat heb ik niet gekregen hierbij, het is een bestelling van de bartsmit website, en die sturen niet naar iedereen de trackentrace code. Staat ook hierboven in het topic al ergens![]()
apart.quote:
Ik wacht eerst morgen wel even afquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ok
Gaar.
Je kunt die code wel altijd opvragen denk ik..
Laat Bart Smit het maar weer opnieuw opsturenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb het postkantoor gebeld, en die zeiden dat het daar niet lag. Ze vond het wel vreemd omdat het dus al lang verstuurd was, maar had verder geen advies. Nu dus maar een reactie van bart smit afwachten.
Heb je tnt zelf al gebeld?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:04 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar ze (via de telefoon waren ze niet te bereiken) en ik krijg binnen 2 werkdagen antwoord als het goed is...
Nog niet, ik wacht eerst een reactie van bartsmit af, misschien dat daar toch iets fout is gegaan. Anders bel ik de TNT en ga ik daar eens even informeren.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je tnt zelf al gebeld?
Ik zou hier als ik jou was sowieso over gaan klagen.
mocht deze bezorger frequent dit soort grappen uithalen zal ie niet lang meer bezorgen
nou reken daar maar niet op. ik verwachte laatst een pakketje en dat duurde zolang ik bij alle buren langs geweest. had 1 buur het al 2 dagen in huis..., nou snap ik dat die mensen niet ff konden zeggen omdat ze slecht ter been zijn. maar een briefje zou wel zo handig zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:26 schreef Godlike02 het volgende:
Als het goed is laten ze een briefje achter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |