abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49512557
Hey,

Ik verwacht vandaag een postpakketje. Volgens mij is deze vanochtend nog niet geweest, maar stel dat ik er toen net niet was, staat er op de site dat ze het dan bij de buren afleveren.

Nu is mijn vraag; krijg ik dan wel een briefje in de bus van 'het ligt bij de buren'? Of moet ik maar hopen dat de buren het me geven? Gezien ik niet op erg goede voet sta met de buren, zie ik de ene kant er voor aan om het pas 2 weken later te geven, en de andere kant zal het openmaken en zelf houden.
En als de buren niet thuis waren en ze komen het de volgende dag brengen, krijg ik dan ook geen briefje in de deur van, we zijn geweest, en komen morgen terug?

Nu bezorgen ze tot 21.30 's avonds, dus met een beetje geluk wordt het nog gebracht straks. Maar toch, voor de zekerheid het hier even vragen.

Hoop dat jullie niet gelijk gaan flamen oid, want zo vaak verstuur en ontvang ik geen pakketjes, en op de site van tntpost.nl kom ik ook niet verder dan dit.
Vivre
pi_49512580
Als het goed is laten ze een briefje achter
pi_49512600
Dat briefje hoor je dus te krijgen, maar dat gebeurt niet altijd.
Oh, and that's a bad miss!
pi_49512642
Ze hebben bij mij eens een pakketje van Lord of the Strings bij de buren afgegeven.
pi_49512655
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:28 schreef Boschkabouter het volgende:
Ze hebben bij mij eens een pakketje van Lord of the Strings bij de buren afgegeven.
Vivre
pi_49512665
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:26 schreef Brentmeister het volgende:
Dat briefje hoor je dus te krijgen, maar dat gebeurt niet altijd.
Ik hoop dat ze in dit gehucht het dan toch doen zoals het hoort.
Vivre
pi_49512668
Ik hoop wel dat er getekend is voor ontvangst, zodat er ook bewijs is dat ze het hebben (mochten ze beweren het niet te hebben).
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:30:14 #8
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49512705
Je krijgt altijd een briefje hoor, nog nooit gehad dat het zomaar bij de buren werd gedumpt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_49512711
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:29 schreef Lucille het volgende:
Ik hoop wel dat er getekend is voor ontvangst, zodat er ook bewijs is dat ze het hebben (mochten ze beweren het niet te hebben).
Dat is een goede van je.

Maar, een tijdje terug ontving ik een pakketje voor de buren (en ik ben wel netjes en gaf het die avond aan ze) en heb toen niet hoeven tekenen
Vivre
pi_49512788
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:30 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Dat is een goede van je.

Maar, een tijdje terug ontving ik een pakketje voor de buren (en ik ben wel netjes en gaf het die avond aan ze) en heb toen niet hoeven tekenen
In dat geval zou je de vervoerder van het pakket dan aansprakelijk kunnen stellen als er niets ontvangen lijkt te zijn. Want er is niet getekend, dus is er geen bewijs dat iemand het pakket heeft aangenomen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_49512879
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:33 schreef Lucille het volgende:

[..]

In dat geval zou je de vervoerder van het pakket dan aansprakelijk kunnen stellen als er niets ontvangen lijkt te zijn. Want er is niet getekend, dus is er geen bewijs dat iemand het pakket heeft aangenomen.
Nou, ik hoop dat het pakketje gewoon nog niet bezorgd is, dat het nog komt. Ik heb het dinsdag besteld, woensdag op de bus, donderdag hemelvaartsdag, dus vandaag zou het dan moeten aankomen. Dus ik neem aan dat het dan nog later op de middag/vanavond komt. Mocht het niet komen, zal ik er hier even op terug komen, neem aan dat ik dan het postkantoor moet bellen en dan verder wel informatie krijg?
Vivre
pi_49513019
het postkantoor heeft die info niet. Je hebt als het goed is een track en trace nummer gekregen, kan je op www.tracktrace.nl zien waar het pakket is en daar staat tevens telefoonnummer van klantenservice . Maar afgeleverd is afgeleverd, ze houden niet bij of het bij de buren is gedaan.

Hier bezorgen ze het altijd bij de buren, krijg 9 van de 10 keer geen briefje in de bus. Maar ik heb een goede relatie met iedereen hier in de straat, ze staan mij altijd al op te wachten als ik thuis kom van werken.

Vorige week had niet één van de buren een pakket dat afgeleverd moest zijn, bleek het pakket naar mijn schoonouders gebracht te zijn (3 km verderop). De postbode had vroeger bij mijn vrouw in de klas gezeten en wist nog waar mijn schoonouders wonen, service! Maar ook nu weer geen briefje (dat ik ook niet nodig heb)
pi_49513020
Als je ergens bestelt waar ze een "remark" veld in het bestelformulier hebben, kan je daar vragen of ze "niet bij de buren afgeven" op het pakje kunnen zetten. Vaak doen ze dat dan ook en dan gaat het pakje gelijk terug naar het postkantoor als je niet thuis bent.
pi_49513110
@ Doshi, ik hebg een track-en-trace nummer gekregen, maar het is een bestelling van de bartsmit, niet van een particulier, misschien dat ik het daarom niet gekregen heb?

@Pulsy, het is dus online besteld, dus dat gaat in dit geval niet op denk ik.
Vivre
pi_49513270
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Je krijgt altijd een briefje hoor, nog nooit gehad dat het zomaar bij de buren werd gedumpt.
Dat gebeurt dus niet altijd.
pi_49513304
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:42 schreef Strychnine het volgende:
@ Doshi, ik hebg een track-en-trace nummer gekregen, maar het is een bestelling van de bartsmit, niet van een particulier, misschien dat ik het daarom niet gekregen heb?
Oh, Bart Smit, die worden hier altijd door select vracht bezorgd. En die geven het niet af bij de buren zonder briefje (althans hier niet).

Edit: op de site staat dat ze nu met TNT Post werken, zeker veranderd?
Maar leveren ze vandaag wel pakjes af? Het is toch een vrije dag voor veel mensen?

Van de website van Bart Smit:
quote:
Indien u niet thuis bent en het pakket is geen remboursbestelling, zal de vervoerder het pakketje bij de buren aanbieden (en met geluk een briefje)
pi_49513451
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:48 schreef doshi het volgende:

[..]

Oh, Bart Smit, die worden hier altijd door select vracht bezorgd. En die geven het niet af bij de buren zonder briefje (althans hier niet).

Edit: op de site staat dat ze nu met TNT Post werken, zeker veranderd?

Maar leveren ze vandaag wel pakjes af? Het is toch een vrije dag voor veel mensen?
Op de site van TNT post staat dat als het pakket op Woensdag is verstuurd, het op Vrijdag aankomt. Ze bezorgen binnen 2 werkdagen, maar omdat nu hemelvaartsdag er tussen zat, is het dus 1 dagje later.
Vivre
pi_49513458
Vandaag wordt er gewoon bezorgd.
pi_49513482
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:48 schreef doshi het volgende:

Van de website van Bart Smit:
[..]
Staat dat echt op die site van als je geluk hebt een briefje? Of maak jij dat er van?
Vivre
pi_49513502
Als ik het postkantoor bel, kunnen die mij dan vertellen of de pakketdienst/bezorgdienst/hoedatookheet al geweest is vandaag?
Vivre
pi_49513516
Toevallig vorige week pakketje laten komen, deze lag bij de buren en ik had keurig een briefje in mijn brievenbus dat het pakketje bij nummer 15 lag.
Normaal laat de postbode altijd weten waar het pakket is.
Carpe Diem
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:56:28 #22
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_49513551
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:54 schreef Strychnine het volgende:
Als ik het postkantoor bel, kunnen die mij dan vertellen of de pakketdienst/bezorgdienst/hoedatookheet al geweest is vandaag?
nee.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:46:34 #23
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_49514951
Dit soort topics zijn er echt vaak
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:54 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Staat dat echt op die site van als je geluk hebt een briefje? Of maak jij dat er van?
Brietjes zijn eigenlijk verplicht.
Maar goed, er zijn wel bezorgers die verzaken ja.
Heb je enig idee hoelaat die bezorger doorgaans ongeveer in je wijk is?

Oh, en het is nu vrij rustig overal geloof ik, dus ik kan me niet voorstellen dat ze nu nog aan het werk zijn.
Bij ons in de regio is vrijwel iedereen voor vijfen klaar
Signature.
pi_49515335
kheb hier anders ook zon vage postbode.
Vorige week zaterdag briefje, dat we niet aanwezig waren, zou de volgende werkdag worden geleverd. Niks meer gehoord, geen pakketje, geen briefje, helemaal niks. Ga binnenkort maar langs postkantoor, want zul je zien, dat ze t pakket na 3 weken weer terugsturen.
..
pi_49515510
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:46 schreef eer-ik het volgende:
Dit soort topics zijn er echt vaak
[..]

Brietjes zijn eigenlijk verplicht.
Maar goed, er zijn wel bezorgers die verzaken ja.
Heb je enig idee hoelaat die bezorger doorgaans ongeveer in je wijk is?

Oh, en het is nu vrij rustig overal geloof ik, dus ik kan me niet voorstellen dat ze nu nog aan het werk zijn.
Bij ons in de regio is vrijwel iedereen voor vijfen klaar
Normaal in de ochtend volgens mij hier in de wijk. En ik zie de topics wel vaker verschijnen ja, maar kwam met de zoekfunctie er niet uit
Vivre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')