quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:28 schreef Boschkabouter het volgende:
Ze hebben bij mij eens een pakketje van Lord of the Strings bij de buren afgegeven.
Ik hoop dat ze in dit gehucht het dan toch doen zoals het hoort.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:26 schreef Brentmeister het volgende:
Dat briefje hoor je dus te krijgen, maar dat gebeurt niet altijd.
Dat is een goede van je.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:29 schreef Lucille het volgende:
Ik hoop wel dat er getekend is voor ontvangst, zodat er ook bewijs is dat ze het hebben (mochten ze beweren het niet te hebben).
In dat geval zou je de vervoerder van het pakket dan aansprakelijk kunnen stellen als er niets ontvangen lijkt te zijn. Want er is niet getekend, dus is er geen bewijs dat iemand het pakket heeft aangenomen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:30 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat is een goede van je.
Maar, een tijdje terug ontving ik een pakketje voor de buren (en ik ben wel netjes en gaf het die avond aan ze) en heb toen niet hoeven tekenen![]()
Nou, ik hoop dat het pakketje gewoon nog niet bezorgd is, dat het nog komt. Ik heb het dinsdag besteld, woensdag op de bus, donderdag hemelvaartsdag, dus vandaag zou het dan moeten aankomen. Dus ik neem aan dat het dan nog later op de middag/vanavond komt. Mocht het niet komen, zal ik er hier even op terug komen, neem aan dat ik dan het postkantoor moet bellen en dan verder wel informatie krijg?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
In dat geval zou je de vervoerder van het pakket dan aansprakelijk kunnen stellen als er niets ontvangen lijkt te zijn. Want er is niet getekend, dus is er geen bewijs dat iemand het pakket heeft aangenomen.
Dat gebeurt dus niet altijd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Je krijgt altijd een briefje hoor, nog nooit gehad dat het zomaar bij de buren werd gedumpt.
Oh, Bart Smit, die worden hier altijd door select vracht bezorgd. En die geven het niet af bij de buren zonder briefje (althans hier niet).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:42 schreef Strychnine het volgende:
@ Doshi, ik hebg een track-en-trace nummer gekregen, maar het is een bestelling van de bartsmit, niet van een particulier, misschien dat ik het daarom niet gekregen heb?
quote:Indien u niet thuis bent en het pakket is geen remboursbestelling, zal de vervoerder het pakketje bij de buren aanbieden (en met geluk een briefje)
Op de site van TNT post staat dat als het pakket op Woensdag is verstuurd, het op Vrijdag aankomt. Ze bezorgen binnen 2 werkdagen, maar omdat nu hemelvaartsdag er tussen zat, is het dus 1 dagje later.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:48 schreef doshi het volgende:
[..]
Oh, Bart Smit, die worden hier altijd door select vracht bezorgd. En die geven het niet af bij de buren zonder briefje (althans hier niet).
Edit: op de site staat dat ze nu met TNT Post werken, zeker veranderd?
Maar leveren ze vandaag wel pakjes af? Het is toch een vrije dag voor veel mensen?
nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:54 schreef Strychnine het volgende:
Als ik het postkantoor bel, kunnen die mij dan vertellen of de pakketdienst/bezorgdienst/hoedatookheet al geweest is vandaag?
Brietjes zijn eigenlijk verplicht.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:54 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Staat dat echt op die site van als je geluk hebt een briefje? Of maak jij dat er van?
Normaal in de ochtend volgens mij hier in de wijk. En ik zie de topics wel vaker verschijnen ja, maar kwam met de zoekfunctie er niet uitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:46 schreef eer-ik het volgende:
Dit soort topics zijn er echt vaak
[..]
Brietjes zijn eigenlijk verplicht.
Maar goed, er zijn wel bezorgers die verzaken ja.
Heb je enig idee hoelaat die bezorger doorgaans ongeveer in je wijk is?
Oh, en het is nu vrij rustig overal geloof ik, dus ik kan me niet voorstellen dat ze nu nog aan het werk zijn.
Bij ons in de regio is vrijwel iedereen voor vijfen klaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |