Zal ik doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:49 schreef eer-ik het volgende:
vraag voor de zekerheid/gein aan bart smit even je 3s code.
Waarom durf je niet aan te bellen bij de buren?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:34 schreef Strychnine het volgende:
Ik durf niet aan te bellen bij de buren, en dat klote postkantoor is op geen enkele manier te bereiken, dan zou ik er heen moeten fietsen zo.
Wat een rotgang van zaken zeg
Omdat hij het niet zo goed kan vinden ermee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:16 schreef doshi het volgende:
[..]
Waarom durf je niet aan te bellen bij de buren?
Bart Smit is op dit nummer bereikbaar: 0900 - 0599 (Euro 0,20/min)
ik heb heel veel afspraken met mensen van: gooi maar in de schuur/auto/achter het hek/onder de bank/om de hoek/etcquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:37 schreef Adelante het volgende:
Bij mij gooit de vaste pakketbezorger het vaak tussen de bloembak en doet dan een briefje in de bus dat het daar ligtNu is dit altijd nog goed gegaan, maar het risico is voor hem en dat zal wel niet opwegen tussen een tweede keer rijden of afgeven op het postkantoor.
Dat heb ik ook , maar werkt soms niet zo handig. Laatst een vriend die Bossche Bollen kwam brengen, zet ze maar bji de achterdeur neer omdat wij er niet waren. Kom ik 2 dagen later thuis. ligt er een plas chocola in mijn tuinquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
ik heb heel veel afspraken met mensen van: gooi maar in de schuur/auto/achter het hek/onder de bank/om de hoek/etc
Best relaxed hoor...
Ik loop vaak niet eens meer naar de deur daar
Maar dan kan je er toch nog wel aanbellen en naar je pakje vragen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:29 schreef -Dries- het volgende:
Omdat hij het niet zo goed kan vinden ermee.
jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:45 schreef -Dries- het volgende:
Nu wil natuurlijk iedereen weten wat je gekocht hebt
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:45 schreef -Dries- het volgende:
Nu wil natuurlijk iedereen weten wat je gekocht hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |