Ben je heel erg wanhopig op zoek naar een bepaald nummer? Kom je er ècht niet meer uit? Vraag in dit topic de rest van Fok! om welk nummer het precies gaat. Er zijn hier ruim 21000 users (klonen meegerekend) die jouw vraag eventueel zouden kunnen beantwoorden.....
Wie begint?
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 04-02-2002 13:31]
Het bevat o.a. de zin: "We drink and fight, we drink and fight and we drink and fight some more!" Ik heb het een tijd geleden gehoord maar ik kan er niet meer opkomen welk nummer het is, of van wie.
Het is iig niet 'Irish drinking song' van Dropkick Murphies, al lijkt de muziek er wel heel veel op. Het is ook niet 'Irish' van Dennis Leary.
quote:Een beetje zoeken op Google (zoektermen agnetha, abba, solo) biedt raad. Ik heb er alvast eentje voor je: 'jag var sa kär'(en op de 'a' in 'sa' ook nog een bolletje, maar dat kon ik niet typen).
Op maandag 04 februari 2002 13:59 schreef heaven7 het volgende:
Heb al eens eerder een topic geopend met zon vraag, denk niet dat dit veel zin heeft.
Nog 2 zweedse agnetha nrs van VOOR abba.
En die andere zoek je zelf maar.
Ik vind het altijd zo leuk om die muziekraadseltjes op te lossen in dit topic.
quote:fok was mijn laatste hoop zoals ik in mijn topic al zei.
Op maandag 04 februari 2002 14:11 schreef postinggirl het volgende:[..]
Een beetje zoeken op Google (zoektermen agnetha, abba, solo) biedt raad. Ik heb er alvast eentje voor je: 'jag var sa kär'(en op de 'a' in 'sa' ook nog een bolletje, maar dat kon ik niet typen).
En die andere zoek je zelf maar.
[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 04-02-2002 14:14]
quote:Ik had er toch al een gegeven?
Op maandag 04 februari 2002 14:14 schreef heaven7 het volgende:[..]
fok was m,ijn laatste hoop zoals ik in mijn topic al zei.
ik heb echt alles al gehadalle zoemachines, downloadprogramma als kazaa enz.
niks helaas
quote:die heb ik al
Op maandag 04 februari 2002 14:14 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ik had er toch al een gegeven?
quote:ik ken hm wel waar weet de titel ook zo 123 niet
Op maandag 04 februari 2002 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, een beetje een parodie op Schots/Iers drinkgedrag.Het bevat o.a. de zin: "We drink and fight, we drink and fight and we drink and fight some more!" Ik heb het een tijd geleden gehoord maar ik kan er niet meer opkomen welk nummer het is, of van wie.
Het is iig niet 'Irish drinking song' van Dropkick Murphies, al lijkt de muziek er wel heel veel op. Het is ook niet 'Irish' van Dennis Leary.
quote:Gevonden!
Op maandag 04 februari 2002 14:20 schreef Lady_Faolan het volgende:[..]
ik ken hm wel waar weet de titel ook zo 123 niet
Three dead trolls in a baggie - A Dublin lullaby
* zich voor het hoofd slaat. Ik heb dat nummer gewoon!
quote:Die verdraaide Ierse muziek ook altijd, je bent niet de enige die nooit weet wat wat is en hoe dat heet.
Op maandag 04 februari 2002 14:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
* zich voor het hoofd slaat. Ik heb dat nummer gewoon!
Alvast bedankt
Cannibal Holocaust
en
Necromantic
Wie heeft hier enig idee?
quote:Ik heb wel een nummer met precies die txt ergens van mp3.com geplukt ongeveer een jaar geleden... Ik zal het es opzoeken
Op maandag 04 februari 2002 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, een beetje een parodie op Schots/Iers drinkgedrag.Het bevat o.a. de zin: "We drink and fight, we drink and fight and we drink and fight some more!" Ik heb het een tijd geleden gehoord maar ik kan er niet meer opkomen welk nummer het is, of van wie.
quote:Irish drinking song is van Buck O Nine
Op maandag 04 februari 2002 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Het is iig niet 'Irish drinking song' van Dropkick Murphies, al lijkt de muziek er wel heel veel op. Het is ook niet 'Irish' van Dennis Leary.
Anyone?
quote:PPK - Resoruction
Op maandag 04 februari 2002 17:33 schreef rschuil het volgende:
wie weet welk nummer dat is uit de reclame van de CD trance 2002? het allereerste nummer wat wordt gebruikt voor die reclame.Alvast bedankt
Edit: Je moet niet op dat getok letten, Soundforge had een beetje moeite met encoden ofzo denk ik...
Alvast bedankt!
Al meen ik het weleens ooit gehoord te hebben.
Misschien spel je dat 'douchy' wel anders.
quote:Kan je niet wat meer info geven? Paar woorden van de lyrics ofzo?
Op donderdag 07 februari 2002 09:17 schreef Ultralaser het volgende:
Niemand? die het weet
Anders wordt het moeilijk..
quote:is dat niet 'chance, chance, take-a-chance...'
Op dinsdag 05 februari 2002 22:26 schreef Marble het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer van Abba waarin een stukje zit dat luidt "Dance, dance, to the dance, dance, to the dance, dance".Anyone?
quote:Pass the Dutchy....
Op donderdag 07 februari 2002 09:31 schreef postinggirl het volgende:
Bestaat dit nummer eigenlijk wel? Audiogalaxy liet niets zien, en Google ook niet. Ik kreeg wel 'Pass the douchy-Musical Youth' bij AG, maar dat klopt niet (is nog verkeerd geschreven ook).Al meen ik het weleens ooit gehoord te hebben.
quote:Neej
Op donderdag 07 februari 2002 10:10 schreef matthijn99 het volgende:[..]
is dat niet 'chance, chance, take-a-chance...'
oftewel Take A Chance On Me?
Het zit in de Abba Megamix van de A*Teens
Wat ik me dus wel kon herinneren:
"Love is the message, and the message is love"
en sluit af met "The message is L O V E"
Verder weet ik ook wel dat er een koor meezingt.
Ik vrees dat het een hoog "owhja gehalte heeft" maar hoe langer ik erover nadenk hoe minder zeker ik het weet waar wel wil weten
quote:Al Green (ik dacht samen met Annie Lennox)....
Op vrijdag 08 februari 2002 13:43 schreef calvobbes het volgende:
Ik wilde het nummer gebruiken in Muziek associatie spel deel 74 maar kon alleen maar wat tekst herinneren... Niet de juiste titel en artiest.Wat ik me dus wel kon herinneren:
Ik vrees dat het een hoog "owhja gehalte heeft" maar hoe langer ik erover nadenk hoe minder zeker ik het weet waar wel wil weten
quote:Arthur Baker - The message is love uit eind 1989
Op vrijdag 08 februari 2002 13:43 schreef calvobbes het volgende:
Ik wilde het nummer gebruiken in Muziek associatie spel deel 74 maar kon alleen maar wat tekst herinneren... Niet de juiste titel en artiest.Wat ik me dus wel kon herinneren:
quote:owhja gehalte valt mee, maar toch bedankt
Op vrijdag 08 februari 2002 14:12 schreef bencramerben11 het volgende:Arthur Baker - The message is love uit eind 1989
quote:ohja maar met AlGreen op zang toch?
Op vrijdag 08 februari 2002 14:12 schreef bencramerben11 het volgende:[..]
Arthur Baker - The message is love uit eind 1989
quote:inderdaad met Al Green & Backbeat Disciples
Op vrijdag 08 februari 2002 14:34 schreef matthijn99 het volgende:[..]
ohja maar met AlGreen op zang toch?
quote:Bedoel je niet 'dushi'? Mwah als dat het enige is wat je weet van het nummer kom je niet ver omdat dat woord ongeveer in elk bubbling nummer voorkomt.
Op woensdag 06 februari 2002 23:29 schreef Ultralaser het volgende:
Hej zoek een titel van een nummer een soort R&B/Bubblin nummer komt het woord douchy in voor met een vette bass. weet iemand waar ik het over heb?
quote:In your eyes.
Op zaterdag 09 februari 2002 20:51 schreef Passione het volgende:
De nieuwe van Kylie Minogue.. welke is dat?
quote:Dandy Warhols - Bohemian Like You
Op zaterdag 09 februari 2002 22:35 schreef mjah het volgende:
dat nummer wat je hoort op de achtergrond @ reclame van vodaphoneofzo
[edit]
was idd. Dandy Warhols - Bohemian Like You
thanx
[/edit]
quote:Sinds die gast bubbling zei denk ik dat hij het woord "dushi" bedoelt. Dat is antiliaans voor schatje.
Op donderdag 07 februari 2002 09:31 schreef postinggirl het volgende:
Bestaat dit nummer eigenlijk wel? Audiogalaxy liet niets zien, en Google ook niet. Ik kreeg wel 'Pass the douchy-Musical Youth' bij AG, maar dat klopt niet (is nog verkeerd geschreven ook).Al meen ik het weleens ooit gehoord te hebben.
quote:Right on.
Op zaterdag 09 februari 2002 22:41 schreef mjah het volgende:
hmm nog 1tje
de nieuwe van silecone soul (typo?)
in de clip zit z'n kerel in een berenpak foldertjes uit te delen maar niemand wil ze![]()
Zangeres Zonder Naam - Mexico, alleen dan met Maxima..
enig idee??
quote:Music Instructor - Hymn?
Op maandag 11 februari 2002 15:48 schreef vooghel het volgende:
Ik zoek de titel/uitvoerende van een housenummer uit begin jaren '90. De gimmick was een stem die dansinstructies gaf: "Step left, around and together with the right" etc. Wie weet?
[Dit bericht is gewijzigd door Kid_RisK op 11-02-2002 15:59]
quote:Underworld - Born Slippy?
Op maandag 11 februari 2002 15:59 schreef sacha het volgende:
Waanzinnig dans nummertje, al even geleden, kan niet meer op artiest komen, eh, hij zingt iets als: lager, lager, lager...
Ligt al een week op het puntje van mijn tong, ik maar kwatten maar het komt er niet uit...
quote:Underworld. Ik gok Born Slippy.
Op maandag 11 februari 2002 15:59 schreef sacha het volgende:
Waanzinnig dans nummertje, al even geleden, kan niet meer op artiest komen, eh, hij zingt iets als: lager, lager, lager...
quote:Ja natuurlijk! Thanks!
Op maandag 11 februari 2002 16:00 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
Underworld - Born Slippy?
Heel cool nummer btw!
quote:da's toch van Rob de Nijs
Op maandag 11 februari 2002 20:23 schreef febster het volgende:
Hij marcheert van Helder naar Den Briel...dat is nog wat ik me nog herinner van een Carnavalsnummer er zit ook bier in en trommels volgens mij iemand enig idee over welk nummer ik het heb
?
quote:Bingo Boys & Princessa - How to dance uit mei 1991
Op maandag 11 februari 2002 15:48 schreef vooghel het volgende:
Ik zoek de titel/uitvoerende van een housenummer uit begin jaren '90. De gimmick was een stem die dansinstructies gaf: "Step left, around and together with the right" etc. Wie weet?
quote:Mighty dub Cats - Magic carpet ride november 1995?
Op maandag 11 februari 2002 20:29 schreef VjenneKloetn het volgende:
Is al weer jaren terug en ik weet alleen nog maar de clip.
En in die clip zaten 2 meiden op een vliegend tapijt.Het liedje was een beetje happy hardcore achtig
quote:Rob de Nijs - Jan Klaasen de trompetter uit mei 1973!
Op maandag 11 februari 2002 20:33 schreef madcap het volgende:[..]
da's toch van Rob de Nijs
![]()
jan klasen was trompeter ofzow iets
quote:Is t dan niet een van die laatste singles van Snap? Ik denk.. Welcome 2 tomorrow?? Dat was met 2 zangeressen op een soort van weirde vliegmachine ofzo kan ik me herinneren!
Op dinsdag 12 februari 2002 00:27 schreef VjenneKloetn het volgende:
Nope geen mighty dub Cats
quote:Mano Negra - King kong five
Op dinsdag 12 februari 2002 17:03 schreef Passione het volgende:
ik zoek de naam en artiest van het volgende nummer:http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/vetnr.mp3
Is de "iets" tragere versie.
quote:van wie is die mix die ik zoek dan?
Op dinsdag 12 februari 2002 17:13 schreef Arjeninho het volgende:[..]
Mano Negra - King kong five
Is de "iets" tragere versie.
Met die gast die op de bank staat te springen en die
gozer in dat laboratorium.
quote:Op http://www.ster.nl/ staat de volgende info:
Op woensdag 13 februari 2002 16:10 schreef SONIC het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaah ik wordt gek
Die muziek uit de reclame van Nokia.Met die gast die op de bank staat te springen en die
gozer in dat laboratorium.
quote:Tnx
Op maandag 11 februari 2002 20:45 schreef bencramerben11 het volgende:[..]
Rob de Nijs - Jan Klaasen de trompetter uit mei 1973!
quote:Misschien The Gathering
Op woensdag 13 februari 2002 19:06 schreef ranja het volgende:
Ik zoek geen nummer, maar een band.
Ik zag ze anderhalve week geleden op TMF (rockzone of alter8), is een metalband met een zangeres met roze of paars haar. Hoe heten die lui?
Nah, die zul je wel kennen denk ik.
quote:Anneke (her)ken ik wel ja... zelfs al zou ze ineens roze haar hebben
Op woensdag 13 februari 2002 19:46 schreef thecrook het volgende:[..]
Misschien The Gathering
Nah, die zul je wel kennen denk ik.
Weet iemand misschien wat ik bedoel?
quote:ik ken hem niet, maar zoals jij hem beschrijft lijkt hij mij heel cool
Op woensdag 13 februari 2002 23:18 schreef Cootz het volgende:
Ik zoek een liedje van zo'n 5-7 jaar geleden (denk ik, ik weet het niet meer precies). Het was echt zo'n typisch dance liedje uit die tijd. Het begint heel simpel met alleen een bepaald instrument (bass geloof ik), en dan is er zo'n gast die steeds roept wat er moet gebeuren en dan komt er een spoor/instrument bij. Echt een super tof nummer.. en het leuke is dat ie namelijk steeds beter wordt..![]()
Ik heb hem een aantal jaar geleden echt heel vaak geluisterd, maar heb nooit meegekregen hoe het heet/van wie het is... Dat krijg je met cassete-bandjes die je kopieert (en nu inmiddels kwijt bent...)Weet iemand misschien wat ik bedoel?
quote:De 12" van Rage Hard van Franky Goes to Hollywood is ook zo opgebouwd. Alleen dan is het een vrouwenstem die de opbouw verzorgt.
Op woensdag 13 februari 2002 23:18 schreef Cootz het volgende:
Ik zoek een liedje van zo'n 5-7 jaar geleden (denk ik, ik weet het niet meer precies). Het was echt zo'n typisch dance liedje uit die tijd. Het begint heel simpel met alleen een bepaald instrument (bass geloof ik), en dan is er zo'n gast die steeds roept wat er moet gebeuren en dan komt er een spoor/instrument bij. Echt een super tof nummer.. en het leuke is dat ie namelijk steeds beter wordt..![]()
Ik heb hem een aantal jaar geleden echt heel vaak geluisterd, maar heb nooit meegekregen hoe het heet/van wie het is... Dat krijg je met cassete-bandjes die je kopieert (en nu inmiddels kwijt bent...)Weet iemand misschien wat ik bedoel?
quote:Frankie Goes To Hollywood - Rage Hard is echt een heel ander liedje...maar dat kondigde je al aan...
Op donderdag 14 februari 2002 00:44 schreef DrDDT het volgende:[..]
De 12" van Rage Hard van Franky Goes to Hollywood is ook zo opgebouwd. Alleen dan is het een vrouwenstem die de opbouw verzorgt.
quote:Ja: Music Instructor - Hymn!!
Op donderdag 14 februari 2002 00:52 schreef Cootz het volgende:[..]
Frankie Goes To Hollywood - Rage Hard is echt een heel ander liedje...maar dat kondigde je al aan...
Iemand anders nog een ideetje?
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 07:20 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
Ja: Music Instructor - Hymn!! Dat zal m inderdaad zijn maar mocht dat niet geval zijn dan is it het Legendarische nummer: HEADBANGER -Was is'n Teschno
![]()
![]()
quote:Within Temptation (van het nummer Ice Queen)?
Op woensdag 13 februari 2002 19:06 schreef ranja het volgende:
Ik zoek geen nummer, maar een band.
Ik zag ze anderhalve week geleden op TMF (rockzone of alter8), is een metalband met een zangeres met roze of paars haar. Hoe heten die lui?
quote:YEAH!!
Ja: Music Instructor - Hymn!!
quote:Op die manier is er ook een oude Hardcore versie van Poing, maar dan met Bert en Ernie...
Ja: Music Instructor - Hymn!!
"zeg Ernie, wat is dit?"
"nou Bert, wiejj, het lijkt wel het geluid van een stuiterend pingpong balletje"
Bijna niet te vinden, maat van me had m ooit eens op een duitse Hardcore cd waar ook Tiroler Kaboemsch van Charlie & Theo opstond... maar cd kapot...
Als iemand (een van) deze nummers heeft... gelieve even contact op te nemen
quote:Ik heb m zojuist ff van AudioGalaxy afgeplukt hij staat dr onder de naam: rotterdam termination source - Poing (Hardcore Remix)
Op donderdag 14 februari 2002 12:15 schreef Chillz het volgende:[..]
Op die manier is er ook een oude Hardcore versie van Poing, maar dan met Bert en Ernie...
"zeg Ernie, wat is dit?"
"nou Bert, wiejj, het lijkt wel het geluid van een stuiterend pingpong balletje"Bijna niet te vinden, maat van me had m ooit eens op een duitse Hardcore cd waar ook Tiroler Kaboemsch van Charlie & Theo opstond... maar cd kapot...
![]()
Als iemand (een van) deze nummers heeft... gelieve even contact op te nemen
quote:En dat is die Bert & Ernie versie??
Op donderdag 14 februari 2002 13:12 schreef bencramerben11 het volgende:
Ik heb m zojuist ff van AudioGalaxy afgeplukt hij staat dr onder de naam: rotterdam termination source - Poing (Hardcore Remix)
dan moet ik toch maar weer eens wat beter Morpheus-zoeken vanavond...
quote:Jazekers! Joohoerie van Charly en Mental staat er ook op. AG rules
Op donderdag 14 februari 2002 16:07 schreef Chillz het volgende:[..]
En dat is die Bert & Ernie versie??
quote:Eh, nee... volgens mij was het niet het haar van die zangeres dat roze is in die clip
Op donderdag 14 februari 2002 10:59 schreef vooghel het volgende:[..]
Within Temptation (van het nummer Ice Queen)?
quote:Ook leuk, De Lepel en de Pan van Bert & Ernie. Stond op de cd Turn up the Kinderseries, met allemaal verhousede tunes.
Op donderdag 14 februari 2002 16:07 schreef Chillz het volgende:[..]
En dat is die Bert & Ernie versie??
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 14-02-2002 21:55]
quote:Uhm...die is al een keer gevraagd. Ik weet niet of je de moeite wil doen om de overige vijf topics door te spitten...
Op zaterdag 16 februari 2002 18:55 schreef esjuh het volgende:
Jaa! Ik zoek een nummer, het werd net gedraaid in Eigen Huis en Tuin bij de Chinese tuin die Rob gemaakt had. Het lijkt een beetje op Groove Armada met wat Chinese riedeltjes erin.. het zou ook van Apollo 440 kunnen zijn. In de videoclip was iig een Kung-Fu achtig mannetje te zien.. Kan iemand me helpen?!
[Dit bericht is gewijzigd door Meril op 16-02-2002 20:23]
quote:Is die niet van Hooge Huys? Hier http://www.internetnow.co.uk/dutchusa/tvmuziek/reclame.htm staat dan dat het nummer van Superglue is en 'Save my soul' heet.. Ik weet niet precies of het de goeie is, maar volgens mij was die reclame iig wel van Hooge Huys...
Op vrijdag 15 februari 2002 11:47 schreef kamagurka het volgende:
OK, er is een reclame van een verzekerings/uitvaart () maatschappij met een schip dat door de woestijn zeilt. De muziek daarbij is erg cool (soort industrial/triphop beat). Wat kan da zijn??
In ieder geval ben ik op zoek naar het nummer dat is uitgebracht naar aanleiding van die Nokiareclame met die gast die in z'n bad met rubber ducky en andere dingen muziek zit te maken. Er is nu een nummer van, een beetje clubbig/housig/dancerig. Maar hoe heet het nummer? In het nummer hoor je vooral rubber ducky..
Marjolein
het gaat om de volgede nummers:
ze gaan ongeveer zo
1) "can you handle it" (2x)
"cause you aint had.. nothing to like it"
de 2de gaat zo: "it's all over cassanova" (3x)
"it's all oveeeeer" (met zo'n lekker zeurderig stemmetje)
hoop dat ik ze dankzij jullie kan vinden. ik heb tot nog toe maar kleine stukjes gehoord, en ik weet niet wie de uitvoerende artiest is
Weet iemand hoe dat nummer heet?
quote:Ik hier een mp3 liggen van Hampenberg - Ducktoy. Met van die leuke squeez geluidjes erin
Op zondag 17 februari 2002 17:55 schreef Aphrodite het volgende:
Nou, ik had toch net een topicje gepost, maar het is alweer verdwenen. Zal wel aan mij liggen.In ieder geval ben ik op zoek naar het nummer dat is uitgebracht naar aanleiding van die Nokiareclame met die gast die in z'n bad met rubber ducky en andere dingen muziek zit te maken. Er is nu een nummer van, een beetje clubbig/housig/dancerig. Maar hoe heet het nummer? In het nummer hoor je vooral rubber ducky..
Marjolein
quote:hampenberg - ducktoy
Op zondag 17 februari 2002 17:55 schreef Aphrodite het volgende:
Nou, ik had toch net een topicje gepost, maar het is alweer verdwenen. Zal wel aan mij liggen.In ieder geval ben ik op zoek naar het nummer dat is uitgebracht naar aanleiding van die Nokiareclame met die gast die in z'n bad met rubber ducky en andere dingen muziek zit te maken. Er is nu een nummer van, een beetje clubbig/housig/dancerig. Maar hoe heet het nummer? In het nummer hoor je vooral rubber ducky..
Marjolein
irri nummer is dat
edit ow iemand was me al voor
Gevonden!
Daniel Beddingfield - Gotta get thru this
quote:Fanx! Volgens moet het hem zijn, ga vanmiddag ffkes het nummer opzoeken
Op zaterdag 16 februari 2002 19:10 schreef esjuh het volgende:[..]
Is die niet van Hooge Huys? Hier http://www.internetnow.co.uk/dutchusa/tvmuziek/reclame.htm staat dan dat het nummer van Superglue is en 'Save my soul' heet.. Ik weet niet precies of het de goeie is, maar volgens mij was die reclame iig wel van Hooge Huys...
"en we speelden Pim pam pet,
op de rand van het bed"
Nu wil ik graag weten wie de zanger is van dit lied.
(Of nog liever een mp3 tje)
Heb al bij div. zoekmachines gezocht, maar niks gevonden.
Kazaa en AG hebben het ook niet
Wil het gebruiken op een bruiloft
quote:Ik ken m...
Op maandag 18 februari 2002 20:49 schreef thefreezeman het volgende:
op de rand van het bed"
ik zie m zo voor me, de clip is nog geregeld weleens bij TMF geweest in de tijd van NL-Made in holland op maandagavond...
Alleen ik kan niet meer op de naam komen...
Maar ik ben al op zoek...
in de Nederlandstalige muziekcollectie...
quote:Sander Vos & De Waterlanders - Pim Pam Pet
Op maandag 18 februari 2002 20:49 schreef thefreezeman het volgende:
op de rand van het bed"
quote:JAAAA geweldig en AG heeft hem nu plotseling wel
Op dinsdag 19 februari 2002 13:28 schreef Meril het volgende:[..]
Sander Vos & De Waterlanders - Pim Pam Pet
Door dit nummer zit een oud Spaans liedje gemixt. Kent iemand toevallig de orginele artiest + titel van het nummer?
quote:Altijd Lazarus! - 't feestteam
Op zondag 17 februari 2002 19:30 schreef r0b1n het volgende:
Uwkee.. ik kom net terug van mijn (overigens perfecte) vakantie in Kirchberg. Enne, er was 1 zo'n apres ski nummer wat echt gewoon de tune was van die week. En het is een soort parodie op de theme van A-Team. Alleen dan hadden ze het vernederlandst en er het Feest-Team van gemaakt.Weet iemand hoe dat nummer heet?
quote:Bedoel je dat stukje, op ongeveer 2:30 zit het? Een gezongen stukje is het "Se quero mas" ofzo.
Op dinsdag 19 februari 2002 16:29 schreef Redman het volgende:
Manu chao - MentiraDoor dit nummer zit een oud Spaans liedje gemixt. Kent iemand toevallig de orginele artiest + titel van het nummer?
Of als iemand weet wat voor liedje er gedraaid wordt tijdens het eten en als Mia naar het toilet loopt?
Wie kan mij helpen?
En dan weer dat piano deuntje, voor mensen de wel es in de E-dry in Geldern (BRD) kwamen, daar werd hij vaak gedraaid
En btw het is niet Powerhouse met Duane Harden
Op dinsdag 22 januari 2002 23:13 schreef Jerommeke het volgende:
Ik zoek hem nog steeds!!!!!!!!
Heeeeeeeelp!
Still Searching
En nog steeds njente! Wie weet iets, en er zit nog een soort Xylofoon deuntje op de achtergrond. (of dit iets helpt)
quote:Yep dat stukje, krijg er op de een of ander manier een beetje kippevel van.
Op dinsdag 19 februari 2002 20:32 schreef Vava het volgende:[..]
Bedoel je dat stukje, op ongeveer 2:30 zit het? Een gezongen stukje is het "Se quero mas" ofzo.
Gister op MTV (Fresh) werd er een vette clip uitgezonden. Het ging over een mannetje dat op Wall Street stond te dansen, en dankzij die dans steeg de koers (ofzo.. "De Wall Street Guru" zag je even flitsen door de clip als krantenkop). Wie-o-wie kent deze nieuwe clip? Het liedje heet Temp... (Tempquison/Tempousion/Tempqousion??>... zoiets))
tnx
(videoclip is laatste deel van een trilogie, samen met Scratched en nog een nummer van ze)
quote:Die plaat ken ik niet, maar die tekst moet wel van "Fatback - Spread love" zijn, dacht ik (meer een Disco Classic bij de weg). 808 State heeft die tekst ook al eens gesampled in "Ancodia".
Op dinsdag 19 februari 2002 22:26 schreef Jerommeke het volgende:
Op zaterdag 19 januari 2002 16:29 schreef Jerommeke het volgende:
Ik zoek nog steeds een dance/trance plaatje van 3-4 jaar geleden.
Het heeft een doorlopend pianodeuntje en een computerachtig stemmetje dat steeds deze woorden herhaald.
What i've got is what you need....... l.o.v.e. love!
What i've got is what you need....... l.o.v.e. love!
quote:Therapy? - Stories
Op woensdag 20 februari 2002 16:56 schreef dwarfje het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer van een tijdje geleden met de tekst "happy people have no story"
en ook nog het nummer uit de reclame van stimorol waarin mensen uit een vliegtuig springen.
quote:thnx dat is em
Op woensdag 20 februari 2002 17:01 schreef bencramerben11 het volgende:[..]
Therapy? - Stories
Ferry corsten (die dj) had het nummer gekozen in zn top 3 (dancenummers) van 2000
ff update voor iedereen die het niet meer weet.
Hij draaide eerst
Sister bliss - Sister sister
Agnelli & nelson -
gouryella - Tenshi
please, ik zoek nog steeds
prrrr
Weet iemand hoe dit nummer heet?
quote:zoek bij cdnow.com naar de soundtrack van The Game.
Op donderdag 21 februari 2002 18:22 schreef Pridemeid het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat wordt gespeeld in een scene van de film 'The Game'. Het is die scene dat ie in zijn huis staat en dat alles is ondergekladderd met Graffiti. Iemand enig id, plz?prrrr
Wie of wat is dit?
quote:Jefferson Airplane met "White Rabbit"
Op donderdag 21 februari 2002 18:22 schreef Pridemeid het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat wordt gespeeld in een scene van de film 'The Game'. Het is die scene dat ie in zijn huis staat en dat alles is ondergekladderd met Graffiti. Iemand enig id, plz?prrrr
I want you. Maar van wie?
ben op zoek naar deze versie :
"ging er dan echt niets door je heen, teef, slet, hoer enz."
quote:Dies leuk!
Op donderdag 21 februari 2002 18:45 schreef Meril het volgende:
The Flavour - No Matter What U Do?
quote:Elvis costello.... Dat had ik kunnen/moeten weten.
Op donderdag 21 februari 2002 22:36 schreef Miesjel het volgende:
Ik zoek het nummer wat nu bij het voorstukje van Buffy wordt gebruikt.I want you. Maar van wie?
Day by Day, Heart by heart
We will be together, forever
En dan met zo'n soort Lasgo stemmetje..
Ik zoek al heeeeel lang een nummer. Is een tijdje (ruim 3-4 maanden ) geleden op MTV NEW uitgezonden.
Het nummer heette iets van "Psychedelic"/Psychoscedelic/.. nja.. iig. iets met "Psych"
De clip was heel vaag: De clip was in zwart-wit. Je zag zo'n theater (jaren '60) , doek ging opzij, allemaal personen op het toneel in groepjes verdeeld (bijv. groepje meisjes uit de jaren '60, mannen in apenpakken).
twee mannen die helemaal vooraan op 2 stoelen. De een zegt iets van "blablablabla" ((weet niet meer precies wat hij zei, iig tegen de persoon die de clip bekeek)), de ander zei "Psycho-nogwat".
Owja.. de muziek zelf natuurlijk :
Iets van dance/drum'n'base/ maar wel in Jaren '60 stijl (jaahaaaa)
Ik hoop dat ik dit nummer weer terugvindt want het trapte zeker veel kont
- eGo
quote:Was dat die hardrockversie van Een beetje verliefd door de Zingende Fresia's? (dat was een enorme gok).
Op donderdag 21 februari 2002 22:42 schreef Cybart het volgende:
de cover van een nummer van andre hazes :ben op zoek naar deze versie :
"ging er dan echt niets door je heen, teef, slet, hoer enz."
quote:nope, het origineel heet (na lang nadenken) in ieder geval: 'n vriend
Op vrijdag 22 februari 2002 01:22 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Was dat die hardrockversie van Een beetje verliefd door de Zingende Fresia's? (dat was een enorme gok).
quote:Deze: The Avalanches - Frontier Psychiatry
Op vrijdag 22 februari 2002 01:20 schreef eGo2k het volgende:
Hier Ben ik weer.Ik zoek al heeeeel lang een nummer. Is een tijdje (ruim 3-4 maanden
) geleden op MTV NEW uitgezonden.
Het nummer heette iets van "Psychedelic"/Psychoscedelic/.. nja.. iig. iets met "Psych"
De clip was heel vaag: De clip was in zwart-wit. Je zag zo'n theater (jaren '60) , doek ging opzij, allemaal personen op het toneel in groepjes verdeeld (bijv. groepje meisjes uit de jaren '60, mannen in apenpakken).
twee mannen die helemaal vooraan op 2 stoelen. De een zegt iets van "blablablabla" ((weet niet meer precies wat hij zei, iig tegen de persoon die de clip bekeek)), de ander zei "Psycho-nogwat".Owja.. de muziek zelf natuurlijk
:
Iets van dance/drum'n'base/ maar wel in Jaren '60 stijl (jaahaaaa)Ik hoop dat ik dit nummer weer terugvindt want het trapte zeker veel kont
- eGo
That boy needs therapy. (psychosomatic)
That boy needs therapy. (purely psychosomatic)
That boy needs therapy.
Lie down on the couch.
W-What does that mean?
You're a nut! (You're a nut!)
You're crazy in your coconut!
That boy needs therapy.
What does that mean?
That boy needs therapy.
I'm going to kill you!
That boy needs therapy.
Granny gazoot! Let's have a toot! And when I count three...
That boy needs therapy.
He was a white as a sheet!
And he also made false teeth.
quote:Dee Dee - Forever
Op vrijdag 22 februari 2002 01:18 schreef c0ne het volgende:
heej mensen, ik zoek een (trance)nummer die ik elke week hoor in de discotheek, maar helaas weet ik de titel niet (DJ is onbereikbaar) Maar het begint zo:Day by Day, Heart by heart
We will be together, foreverEn dan met zo'n soort Lasgo stemmetje..
Various Artists / Move The House
Tracks on this CD
Nocture (t99)
James Brown Is Still Alive (holy noise)
Such A Feeling
Let The Bass Kick (egma)
Bumrush The Sound
God Of Abraham
Darkness Beyond
Let's Make Some Fuckin' Noise
Meditation
Interstellar Overdrive
Waves
Mindcontroller
Blow Up
Take Ya' Little Bit Higher
Communism Is Gone
Spacetime
quote:gewoon ff het Hoesje van I-net plukken
Op vrijdag 22 februari 2002 10:57 schreef bencramerben11 het volgende:
vraag
quote:Dat zou ik graag ook willen doen maar http://www.cdcovers.cc/ 's audio-section ligt eruit. En ik heb wel de achterkant van it hoesje nodig
Op vrijdag 22 februari 2002 11:02 schreef madcap het volgende:gewoon ff het Hoesje van I-net plukken
quote:Dusssssssssss...........
Op vrijdag 22 februari 2002 10:57 schreef bencramerben11 het volgende:
Ik ben opzoek naar de tracklist van de Move the House-verzamelcds. Bij cddb krijg ik alleen maar de titeltracks. Wie kan mij helpen met de rest?Various Artists / Move The House
Tracks on this CDNocture (t99)
James Brown Is Still Alive (holy noise)
Such A Feeling - Bizarre Inc.
Let The Bass Kick (egma)
Bumrush The Sound - Supermatic / MCMD
God Of Abraham - MNO
Darkness Beyond - Energy Storm Vol.2
Let's Make Some Fuckin' Noise - Deadkirks
Meditation - Air of gloom
Interstellar Overdrive - D-shake
Waves - Neon
Mindcontroller - 80 Aum
Strakke plaat: # I control your mind, wanna get a little deeper #Blow Up - TNT
Take Ya' Little Bit Higher - Atechnophobia
Communism Is Gone - Ambassador
Spacetime - Lewis Lovebump
Go (moby)
Groove To Move
2v231 (anticappela)
Cycades (sequential)
I Want Your Body
So Real
A Si Me Gusta A Mi
The Joke
The Omen
Trying To Get To Sleep
Mig 23
Extrasyn (rftr)
Let it reign
Lost Engery
Epilepsia
Misschien staat hier ook nog wat tussen: http://www.kompaktkiste.de/hype.htm
quote:Deze heb ik thuis liggen en kan het daar voor je opzoeken.
Op vrijdag 22 februari 2002 11:41 schreef bencramerben11 het volgende:
Geweldig, bedankt. Heb je de cds zelf of ben je zo slim of heb je een url waar it staat? Ik ben zelf een vervent Techno Trance/Turn up the Base/House Party/Thunderdome verzamelaar, maar op move the houseverzamelaars staan toch veel dingen die ik niet direkt herken. Wie doet er een gooi naar Move the House 2?Go (moby)
Groove To Move
2v231 (anticappela)
Cycades (sequential)
I Want Your Body
So Real
A Si Me Gusta A Mi
The Joke
The Omen
Trying To Get To Sleep
Mig 23
Extrasyn (rftr)
Let it reign
Lost Engery
Epilepsia
Uit mijn hoofd: The Omen (met leuke "Whole lotta love" LedZep sample) is van Joey Beltram en Mig23 (mijn favoriete track van die CD) van Mig23.
Tekst uit het nr:
"something tells me I'm lost..."
In de reclame zie je dan beelden van hoe zoon naar vader kijkt hoe hij gebakken eieren flambeert (vlam in de pan)
Iemand?
prrrr
quote:Ik heb ze laatst allemaal (ja, 1 t/m 25) maar eens ge-MP3-t en over 4 CD's verdeeld. Fijn voor in de MP3-discman
Op vrijdag 22 februari 2002 13:22 schreef postinggirl het volgende:
Voor wie playlisten zoekt: Ik kan ze geven van Tutb 15 t/m 25, Move the house 6 en 7 en Houseparty 1 t/m 7
Houseparty 1 t/m 6 paste ook op 1 CD. De overige Houseparties moet ik nog eens een keer doen.
In case of... heb ik er dus ook wel een paar (playlisten dus).
quote:Dacht dat dat Neil Diamond was... Maar weet niet welke track.
Op vrijdag 22 februari 2002 13:46 schreef Pridemeid het volgende:
Ik zoek het liedje wat gedraaid wordt achter de reclame voor de Belastingdienst in de trant van 'iedereen kan belastingopgave doen met de diskette'....Tekst uit het nr:
"something tells me I'm lost..."In de reclame zie je dan beelden van hoe zoon naar vader kijkt hoe hij gebakken eieren flambeert (vlam in de pan)
Iemand?
prrrr
quote:jaaaa die is het!! Hartstikke bedankt!!
Op donderdag 21 februari 2002 20:45 schreef Doc het volgende:[..]
Jefferson Airplane met "White Rabbit"
(komt o.a. ook voor in de film Fear & Loathing in Las vegas)
prrrr
quote:is het dan een cover? volgens mij is die het niet...
Op vrijdag 22 februari 2002 13:48 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Dacht dat dat Neil Diamond was... Maar weet niet welke track.
prrrr
quote:Ik ben ZWAAR fan van de muziek uit dit tijdperk...
Op vrijdag 22 februari 2002 11:41 schreef bencramerben11 het volgende:
Geweldig, bedankt. Heb je de cds zelf of ben je zo slim of heb je een url waar it staat? Ik ben zelf een vervent Techno Trance/Turn up the Base/House Party/Thunderdome verzamelaar, maar op move the houseverzamelaars staan toch veel dingen die ik niet direkt herken. Wie doet er een gooi naar Move the House 2?
quote:
Go (moby)
Groove To Move - Channel X = zelfde als Praga Khan
2v231 (anticappela)
Cycades (sequential)
I Want Your Body - Nyphomania
So Real - Love decade
A Si Me Gusta A Mi - Chimo Bayo
The Joke - Human Resource
The Omen - Program 2 Beltram
Trying To Get To Sleep - Doctor Foster
Mig 23 - Mig 23
Extrasyn (rftr)
Let it reign - Innercity
Lost Engery - Technico
Epilepsia - Epilepsia van wijlen Peter Slaghuis
quote:could be mistaken...
Op vrijdag 22 februari 2002 13:53 schreef Pridemeid het volgende:[..]
is het dan een cover? volgens mij is die het niet...
prrrr
quote:Product: Belastingdienst
Op vrijdag 22 februari 2002 13:46 schreef Pridemeid het volgende:
Ik zoek het liedje wat gedraaid wordt achter de reclame voor de Belastingdienst in de trant van 'iedereen kan belastingopgave doen met de diskette'....
bron: www.ster.nl
quote:Check maar het icon dat ik op dit moment heb staan...
Op vrijdag 22 februari 2002 13:58 schreef Sjaakman het volgende:Ik ben ZWAAR fan van de muziek uit dit tijdperk...
quote:ok, maar Morpheus pakt m niet
Op vrijdag 22 februari 2002 14:06 schreef lily het volgende:[..]
Product: Belastingdienst
Titel commercial: Diskette
Reclamebureau: Publicis
Eerste uitzending: 7 januari 2002
Band/Artiest: Componisten Billinger & Marsman
Titel: One
Album/CD: Nummer is niet op CD verschenenbron: www.ster.nl
prrrr
[Dit bericht is gewijzigd door Pridemeid op 22-02-2002 14:26]
Ik heb ze laatst allemaal (ja, 1 t/m 25) maar eens ge-MP3-t en over 4 CD's verdeeld. Fijn voor in de MP3-discman
[sub](Had beetje ruimte over op CD4, daar nog de TUTB jaarmix van '90 en '91 bijgezet.
Ja en ik bezit de gehele orginele collectie van turn up the bass 13-25/house party 1-13,5/technotrance 1-10/ en thunderdome 1-16 (was de laatste geloof ik) op orgineel cassette Dus wie nog wat weten moet kan ook bij mij terecht. Ik heb in die jaren toen voor de lol eens 'move the house 6" gekocht. Met het geweldige DIKKE VETTE PANNEKOEKEN. En ik ben nieuwschierig wat ik gemist heb tijdens de verzameling (vooral in den begin jaren).
PS: Mindcontroller was een hoog OJA gevoel, te gek nummer.. nogmaals bedankt Sjaakman
EDIT: Verrek Xtro's pannekoeken staan op Move the house 4. Nu ben ik helemaal de weg kwijt
[Dit bericht is gewijzigd door bencramerben11 op 22-02-2002 15:08]
Fuck You!
Throw Your Hands Up
F16
Blind Date (Fuck Your Blind Date In The Alley-Mix)
quote:Die staat ook op Technotrance 1. In mijn herinnering een erg goed nummer. Met het sampletje "I think that's a splendid idea" uit het epos (If you don't wanna get pregnant) Suck the Dick. Maar de uitvoerende artiest?
Op vrijdag 22 februari 2002 15:05 schreef bencramerben11 het volgende:Throw Your Hands Up
Edit: Intellect. En nou wilt u natuurlijk ook dat andere nummer hebben. Helaas.
[Dit bericht is gewijzigd door Meril op 22-02-2002 15:26]
quote:Offtopic freakgelul: Ontzettend foute versie van G-Force staat daar op, fade-out vlak voor een vette break.
Op vrijdag 22 februari 2002 15:35 schreef bencramerben11 het volgende:
effe gechecked op mn roze techno trance 1 cassette. En inderdaad je hebt gelijk. Hij komt direkt na de rodeschoentjes. Topnummer van deze verzamelaar is G-Force- van de Prodigy. Hoe vaak ik dat nummer niet gedraaid heb. Volgens mij lopen de genoemde verzamelaars na 1992 erg syngroon. bedankt Utop
quote:(If you don't wanna get pregnant) Suck the Dick is van U.T.F.O.
Op vrijdag 22 februari 2002 15:16 schreef Meril het volgende:[..]
Die staat ook op Technotrance 1. In mijn herinnering een erg goed nummer. Met het sampletje "I think that's a splendid idea" uit het epos (If you don't wanna get pregnant) Suck the Dick. Maar de uitvoerende artiest?
Edit: Intellect. En nou wilt u natuurlijk ook dat andere nummer hebben. Helaas.
Valt in de categorie "The first black president of the USA" van Blowfly.
quote:Van deel drie vind ik vooral "Thunder" van "Mato Grosso" ERG goed.
Op vrijdag 22 februari 2002 15:05 schreef bencramerben11 het volgende:
Nu ik met move the house 3 bezig ben wordt me al veel dingen duidelijker. Veel nummers hiervan staan ook op Turn up the bass 1,2,3 periode en zelfs al op House Party 1. Waar natuurlijk House Party 2 niet ongenoemd mag blijven (wat een top cd was dat). Deze drie weet ik niet wie wel?Fuck You! - Tecno Flight
Throw Your Hands Up - Intellect
F16 - F16
Blind Date (Fuck Your Blind Date In The Alley-Mix) - Marvellous
[nutteloze info mode]
Mato Grosso is ook een provincie van Brazilië met als hoofdstad Cuiabá.
[/nutteloze info mode]
quote:DAT IS HEM!!!!
Op vrijdag 22 februari 2002 07:37 schreef IllOgical het volgende:[..]
Deze: The Avalanches - Frontier Psychiatry
That boy needs therapy. (psychosomatic)
That boy needs therapy. (purely psychosomatic)
That boy needs therapy.
Lie down on the couch.
W-What does that mean?
You're a nut! (You're a nut!)
You're crazy in your coconut!
That boy needs therapy.
What does that mean?
That boy needs therapy.
I'm going to kill you!
That boy needs therapy.
Granny gazoot! Let's have a toot! And when I count three...
That boy needs therapy.
He was a white as a sheet!
And he also made false teeth.
tnx!!
((btw: Wat vind je van dat nummer?))
[Dit bericht is gewijzigd door eGo2k op 22-02-2002 17:40]
quote:Geweldig! Stond in mijn top 3 van vorig jaar. Als je van een beetje sample-mania houdt is hun album ook aan te raden.
Op vrijdag 22 februari 2002 17:37 schreef eGo2k het volgende:((btw: Wat vind je van dat nummer?))
No Way Out - Nikita Mix
Energy Flash
Ease Your Mind - Strong Emotion Mix
Come To Me
The Rebel Song
Standing On Top - Radio Version
Weird
Bass Warp
quote:somebody who knows?
Op donderdag 21 februari 2002 20:43 schreef Doc het volgende:
Weet niet of dit het juiste topic er voor is, maar zag net een nummer op MTV:new waarin een bandje (weet dus niet wie) Heather Nova had weten te strikken om mee te zingen. Mooi melancholisch nummer met onder andere de woorden "I adore you" in het refrein.Wie of wat is dit?
quote:Die's van Joey Beltram
[...] Energy Flash [...]
quote:Eskobar ft. Heather Nova - Someone new
Op vrijdag 22 februari 2002 19:43 schreef Doc het volgende:
somebody who knows?
quote:Klinkt wel aardig, maar niet echt drum'n base (het is alweer een hele tijd geleden sinds IllOgical dit nummer gehoord heeft)
Op vrijdag 22 februari 2002 17:37 schreef eGo2k het volgende:[..]
DAT IS HEM!!!!
tnx!!
((btw: Wat vind je van dat nummer?))
quote:Thanx!
Op vrijdag 22 februari 2002 20:07 schreef dwerg het volgende:[..]
Eskobar ft. Heather Nova - Someone new
Sorry.
sorry
quote:Sorry dat ik je vraag niet eerder zag.
Op zaterdag 23 februari 2002 12:52 schreef Doc het volgende:
sorry
beetje vage beschrijving, maar ik wil dit nummer downloaden en weet niet hoe het heet
hoe heet dat nummer wat Dj Tiesto NU aan het draaien is
//edit: *te laat*.. zucht
voor de liefhebbers
We zijn nu aangeland bij Push - Strange world
Tracklist vanaf dat nummer:
NU Push - Strange World (2000 Remake)
55. Tranquility Base - Razorfish (Above & Beyond Bangin' Mix)
56. DJ Tiësto - In My Memory (Fade Mix ??)
57. Thomas Schumacher - Ficken
58. ID (55:48 - 61:30)
59. ID (61:30 - 67:52)
60. L.S.G. - Hidden Sun Of Venus
61. Nalin & Kane - Open Your Eyes (Reworked Club Mix)
62. Salt Tank - Eugina (Michael Woods Mix)
63. Fire & Ice - Souvenir De Chine
64. Airwave - Save Me
65. Kiko - World Cup
66. Liquid Overdose - Fearsome Bass
67. King Of Clubs - Revelation (Airwave Remix)
68. M.I.K.E. - Elements Of Life
69. Gaiden - Point Blank (Speedy J Remix)
70. Solar Factor - No Return
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 23-02-2002 22:02]
quote:Daar kwam ik achter toen ik het nummer weer hoorde
Klinkt wel aardig, maar niet echt drum'n base (het is alweer een hele tijd geleden sinds IllOgical dit nummer gehoord heeft)
UNDER THE MOON OF LOVE
Help!!!!!!!!
quote:Die had ik ook nog liggen (de cd dan), na 10 jaar kan ik er wel voor uitkomen zonder mijn reputatie te schaden denk ik
Op vrijdag 22 februari 2002 15:35 schreef bencramerben11 het volgende:
effe gechecked op mn roze techno trance 1 cassette.
Dat 2e nummer van die CD zit dat ooh-ooh-ooh van paffendorf in trouwens, en van ultimate seduction en dominator zijn later nog nieuwe versies uitgekomen, en met Prodigy is het ook allemaal goedgekomen natuurlijk
Dit alles geheel offtopic overigens
quote:Showaddywadyy - Under the moon of love
Op zondag 24 februari 2002 15:00 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik zoek een liedje, op de achtergrond muziek van mambo NR5
ze zingen dan in de melodie van: down by the river site
UNDER THE MOON OF LOVEHelp!!!!!!!!
quote:Thanx, ik heb 'm
Op zondag 24 februari 2002 15:29 schreef Meril het volgende:[..]
Showaddywadyy - Under the moon of love
"Miiiii-hiiiii-ssissippi... I'll remeeeeeeember you"
en het klinkt net als Jantje Smit, vind ik...
Meer weet ik er even niet van...
quote:Pussycat - Mississippi
Op zondag 24 februari 2002 20:08 schreef texelonia het volgende:
Wie weet hoe dat nummer heet (het zou van George Baker zijn) over de mississippi?
Het gaat ongeveer zo:"Mi-hi-ssissippi... I'll remember you"
quote:Pussycat - Mississippi. Dit meen je niet he?
Op zondag 24 februari 2002 20:08 schreef texelonia het volgende:
Wie weet hoe dat nummer heet (het zou van George Baker zijn) over de mississippi?
Het gaat ongeveer zo:"Miiiii-hiiiii-ssissippi... I'll remeeeeeeember you"
quote:Ik ga ff kijken of het um is, iemand zei namelijk dat het op de cd van george baker stond...
Op zondag 24 februari 2002 20:12 schreef dwerg het volgende:[..]
Pussycat - Mississippi. Dit meen je niet he?
Maare... ik wilde m'n vriendje even laten horen wat voor walgelijk liedje het is Het wordt altijd in een zaal in de bioscoop gedraaid waar ik werk, en ik erger me er groen een geel aan!!
If you like Johny, tell him he played a good game. Tell him he was great....
My mom thinks I'm a catch. I'm populair. My Theatcher thinks I'm an ass. I'm populair....
Het is een rock nummer en volgens mij uit de late jaren negentig.
De eerste: Kristin Hersh & Michael Stipe - Your ghost
De tweede: Nada Surf - Popular
quote:Ik kan je wel
Op zondag 24 februari 2002 23:54 schreef Meril het volgende:
Leuke zender lijkt me dat.De eerste: Kristin Hersh & Michael Stipe - Your ghost
De tweede: Nada Surf - Popular
Was al een lange tijd opzoek naar het nummer
quote:Is dat niet It's love-Goldtrix? Die meende ik pas geleden gehoord te hebben in een remix met dat Billie Jean-deuntje erbij.
Op zondag 24 februari 2002 16:31 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Op ID&T radio (of hoe heet dat tegenwoordig) draaien ze redelijk vaak een erg goede Billie Jean remix... enig idee onder welke filename ik deze kan vinden op Morpheus?
quote:Nada Surf - Popular
Op zondag 24 februari 2002 23:52 schreef AMADEUZ het volgende:
Ik zoek 1 en die draaien ze geregeld op Freeze FM. Het is iets met Populair en de paar zinnen die ik een beetje eruit kan herinneren zijn:
If you like Johny, tell him he played a good game. Tell him he was great....
My mom thinks I'm a catch. I'm populair. My Theatcher thinks I'm an ass. I'm populair....
Het is een rock nummer en volgens mij uit de late jaren negentig.
//edit
Te laat... Antwoord was al gegeven...
quote:Nee... dat nummer klinkt heel anders, i.i.g. in de single-versie.
Op maandag 25 februari 2002 09:35 schreef apestaartje het volgende:[..]
Is dat niet It's love-Goldtrix? Die meende ik pas geleden gehoord te hebben in een remix met dat Billie Jean-deuntje erbij.
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 17:59 schreef bencramerben11 het volgende:
Hier dan move the house 4. Ik weet nog goed dat ik "weird" een te gekke plaat vond, die staat vast op een turn up the bass (van wie was die ook alweer?). De klassiekers komen nu echt tevoorschijn. Ik was toen ook 15/16 jaar oud dus dat zal vast er iets mee te maken hebben. Wie weet de artiesten bij de volgende trax?No Way Out - Nikita Mix - Carpella
Energy Flash - Beltram 1
Ease Your Mind - Strong Emotion Mix - Rave a graphixx
Come To Me - Mad by man on Earth
The Rebel Song - End
Standing On Top - Radio Version - 80 aum
Weird - X-es
Bass Warp - Food for woofers
quote:Het origineel hiervan heb ik op cd... helaas heb ik die hier niet bij me, vrijdag ben ikpas weer in Nederland. Als je hetdan nog nie weet, mail me maar.
Op maandag 25 februari 2002 17:07 schreef Zander het volgende:
Ja, ik zoek ook nog zo'n oud house-of-whatever deuntje. Je hoort de hele tijd zo'n sampletje: "Mr. Kirk, your son is dead. He died of an overdose.". Het is een bekende, alleen weet ik de titel niet meer (kan nooit echt moeilijk zijn).
Ik geloof dat de titel was Mr Kirk's nightmare
quote:The Deadkirks - Mr. Kirk, your son is dead
Op maandag 25 februari 2002 17:07 schreef Zander het volgende:
Ja, ik zoek ook nog zo'n oud house-of-whatever deuntje. Je hoort de hele tijd zo'n sampletje: "Mr. Kirk, your son is dead. He died of an overdose.". Het is een bekende, alleen weet ik de titel niet meer (kan nooit echt moeilijk zijn).
Iemand enig idee?
Het liedje is gezongen door een vrouw en je hoort er regelmatig owooooooooooooo, I wanna be with you... in.
iemand enig idee?
quote:Beetje meer info aub, wat voor soort muziek?
Op maandag 25 februari 2002 18:34 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80 meen ik.
De tekst die er in voorkomt is: I wanna be with you every (day?)Het liedje is gezongen door een vrouw en je hoort er regelmatig owooooooooooooo, I wanna be with you... in.
iemand enig idee?
quote:Je kan in ieder geval de "shrek karaoke dance party" downloaden (bij morpheus ofzo). Daar zingen echt alle "Shrek-helden" mee! (O ja, het is wel een .AVI dus filmpje).
Op zaterdag 23 februari 2002 12:59 schreef woutf het volgende:
Ik heb gister Shrek weer eens gezien en daar zit een stukje in waar Princess Fiona 'zingt'.
Het nummer bevat geen tekst maar alleen HAHAHA, maar dan op verschillende toonhoogtenbeetje vage beschrijving, maar ik wil dit nummer downloaden en weet niet hoe het heet
Me The Power
Overdub
'off topic: extrasyn was ook weer gigantische OJA-ervaring (kga bijna mn housepartyverzamelaars weer opzetten ' Bedankt Sjaakman!
[Dit bericht is gewijzigd door bencramerben11 op 25-02-2002 20:37]
En ik ben, nog steeds ,opzoek naar een nummer dat waarschijnlijk de titel draagt: " i was still an old boiler". Het is een plaat met een serie-tune-achtig ritme, en er komen trompetten/saxofonen in voor. Het verhaal dat niet wordt gezongen, maar dat wordt verteld. Gaat over een vrouw (de vrouw verteld over haarzelf), die na een avondje stappen wordt meegenomen naar het huis van haar first-date en daar door hem wordt aangerand. Erg sterk gemaakt nummer en zeer indrukwekkend, dramatisch gesproken/gebracht door de mevrouw in kwestie. Wie heeft enig idee? Ik heb het uit een uitzending van Forza-Radio, van de Avro, van een paar jaar geleden
[Dit bericht is gewijzigd door bencramerben11 op 25-02-2002 19:36]
quote:Rustige popmuziek.
Op maandag 25 februari 2002 19:19 schreef bencramerben11 het volgende:[..]
Beetje meer info aub, wat voor soort muziek?
'...you break my heart, ohoooooooooooooooooo, I wanna be with you...'
Who knows?
quote:Ik vond dit in een nieuwsgroep, geen idee of het klopt.
Op maandag 25 februari 2002 19:30 schreef bencramerben11 het volgende:
Gelukkig maar... Ok heeft iemand nog tracklists van de soundtracks: Nekromanic en Cannibal Holocaust
Cannibal Holocaust:
Cannibal holocaust (main theme)
Adulteress' Punishment
Cameramen's Recreation
Massacre of the Troupe
Love with Fun
Crucified Woman
Relaxing in the Savana
Savage Rite
Drinking Coco
Cannibal Holocaust (end titles)
Iemand anders plaatste de onderstaande tracklist, maar die lijkt me niet helemaal accuraat
> Track 1 Nude Girl On Stick - The CaNaNNiBleS
>
> Track 2 Help me I am going to be eaten- Raw Fish
>
> Track 3 I'm Hungry please pass the meat- The MeatIokers
>
> Track 4 Fresh Flesh- The CaNaNNiBles
>
> Track 5 Ouch! - The Eaters
>
> Track 6 - There's someone behind you - There's someone behind me!
Ik vond dit in een nieuwsgroep, geen idee of het klopt. Inderdaad dit klopt als een bus. Geweldig. Hiermee heb je een hoop mensen blij gemaakt. Thx!
(ojee schaam ik me ff diep dat ik die Fleetwood Mac-vraag niet wist)
[Dit bericht is gewijzigd door bencramerben11 op 25-02-2002 21:52]
quote:Fleetwood Mac - Everywhere
Op maandag 25 februari 2002 18:34 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80 meen ik.
De tekst die er in voorkomt is: I wanna be with you every (day?)Het liedje is gezongen door een vrouw en je hoort er regelmatig owooooooooooooo, I wanna be with you... in.
iemand enig idee?
quote:Thank you very much!
Op maandag 25 februari 2002 20:40 schreef Arcee het volgende:[..]
Fleetwood Mac - Everywhere
quote:Tja, je legt de klemtóón verkeerd.
Op maandag 25 februari 2002 19:45 schreef brotherlouie98 het volgende:[..]
Rustige popmuziek.
Who knows?
...his surprise, when he saw his own eyes. Please, please understand, i'm in love with another man...
Volgens mij is het een meidengroep, meer weet ik er niet van, maar hij is zooooooo mooi, dus please?
quote:Heart - All I Wanna Do Is Make Love To You
Op dinsdag 26 februari 2002 00:17 schreef JoJoSam het volgende:
Ik zoek de titel van een liedje dat gaat over een meisje/vrouw die langs de snelweg staat te liften. Ze wordt opgepikt door een jongen/man en ze gaan naar een motel. Daar "doen" ze het en een aantal jaren later komen ze elkaar weer tegen en zij heeft dan een kindje bij zich wat sprekend op hem lijkt....his surprise, when he saw his own eyes. Please, please understand, i'm in love with another man...
Volgens mij is het een meidengroep, meer weet ik er niet van, maar hij is zooooooo mooi, dus please?
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 26-02-2002 00:26]
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 00:19 schreef Arcee het volgende:[..]
Heart - Alone
Ik ga gelijk zoeken, Thanx!!!
quote:Sorry, ik bedoelde All I Wanna Do Is Make Love To You. Die moet je gaan zoeken!
Op dinsdag 26 februari 2002 00:21 schreef JoJoSam het volgende:
![]()
![]()
Ik ga gelijk zoeken, Thanx!!!
quote:Ik ben ze alletwee aan het binnenhalen.
Op dinsdag 26 februari 2002 00:28 schreef Arcee het volgende:[..]
Sorry, ik bedoelde All I Wanna Do Is Make Love To You. Die moet je gaan zoeken!
Alone zal ook vast wel goed zijn
quote:
Op maandag 25 februari 2002 19:29 schreef bencramerben11 het volgende:
Alles behalve de laatste 2nummers van move the house 5 blijven mij duidelijk. Wie weet de artistnames bij deze nummers.Me The Power - Human Resource
Overdub - Test'off topic: extrasyn was ook weer gigantische OJA-ervaring (kga bijna mn housepartyverzamelaars weer opzetten
' Bedankt Sjaakman!
Hoe heet die, wie heeft die gemaakt?
gaat er bij iemand een lampje branden?
quote:Puretone - Addicted to bass
Op dinsdag 26 februari 2002 11:30 schreef rubbereend het volgende:
laatst zag k op TMF een lekker nummertje, t was beetje drum n bass achtig, 2 vrouwtjes samen in een auto die een beetje achtervolgd worden door een andere wagen.
T refrein ging iets van adicted to bass.gaat er bij iemand een lampje branden?
quote:Dat is volgens mij iets van Fleetwood Mac, al staat de clip me meer bij dan het nummer.
Op maandag 25 februari 2002 19:45 schreef brotherlouie98 het volgende:[..]
Rustige popmuziek.
Who knows?
quote:Was al beantwoord door Arcee... Fleetwood Mac - Everywhere
Op dinsdag 26 februari 2002 13:59 schreef drexciya het volgende:[..]
Dat is volgens mij iets van Fleetwood Mac, al staat de clip me meer bij dan het nummer.
beetje aziatisch deuntje (was iets met kungfu geloof ik). Bijna instrumentaal, al hoor je af en toe wat "oooh" en "move" enz kreten.
quote:Kung fu-187 Lockdown. Leuk liedje trouwens.
Op dinsdag 26 februari 2002 20:04 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
dance nummer, hit in de zomer van 98beetje aziatisch deuntje (was iets met kungfu geloof ik). Bijna instrumentaal, al hoor je af en toe wat "oooh" en "move" enz kreten.
Devastating Rhythm
The Music's Got Me - Charismatic Mix
Umpa Lumpa
X-Paradise
Get On Down
Magic Energy
We Control - Murphy Controls The Dub
quote:Deze keer kan ik je niet helpen, Move the house 6 heb ik niet.
Op Wednesday 27 February 2002 11:31 schreef bencramerben11 het volgende:
Wie kan mij helpen met move the house 6 artistnames bij de tracks?Devastating Rhythm
Umpa Lumpa
X-Paradise
Get On Down
Magic Energy
zoek nog steeds de versie van Andre Hazes' een vriend, waarin gescholden wordt...
van wie is ie nou???????
Please help me out
Ik ben op zoek naar een liedje/melodietje. Dit melodietje heb ik een keer gehoord bij Kevin Master (die talkshow met die Amerikaan en Nederlandse gasten) toen er een nieuwe gast opkwam, dus ik neem aan dat die iedere keer wordt gespeeld als er een nieuwe gast opkomt. Heeft iemand enig idee hoe dit liedje heet? Want hij komt me zo bekend voor, maar ik heb ff geen idee waar ie vandaan komt en dat is zo frusterend! Alvast bedankt!
quote:is voor elke gast anders
Op Wednesday 27 February 2002 15:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hello Fok!ers!Ik ben op zoek naar een liedje/melodietje. Dit melodietje heb ik een keer gehoord bij Kevin Master (die talkshow met die Amerikaan en Nederlandse gasten) toen er een nieuwe gast opkwam, dus ik neem aan dat die iedere keer wordt gespeeld als er een nieuwe gast opkomt. Heeft iemand enig idee hoe dit liedje heet? Want hij komt me zo bekend voor, maar ik heb ff geen idee waar ie vandaan komt en dat is zo frusterend! Alvast bedankt!
quote:Volledige playlist:
Op Wednesday 27 February 2002 11:31 schreef bencramerben11 het volgende:
Wie kan mij helpen met move the house 6 artistnames bij de tracks?Devastating Rhythm
Umpa Lumpa
X-Paradise
Get On Down
Magic Energy
Dit keer ben ik op zoek naar het deuntje wat Studio Sport gebruikte tijdens de schaatsers bij de Olympische Spelers. Dit deuntje werd ook gedraaid tijdens de huldiging toen de winnaars voorgesteld werden bij de huldiging door minister Kok.
Wie weet het?
Marjolein
quote:&
Op Monday 04 February 2002 14:21 schreef Marble het volgende:
In de musical Aida heb je 3 hoofdrolspelers. Een blanke man, een zwarte vrouw en een blanke vrouw. In de tv-reclame voor de musical zingt die blanke vrouw een nummer dat volgens mij erg mooi is, en nu zoek ik de naam van dat nummer. Anyone?
quote:
Op Monday 25 February 2002 16:02 schreef Marble het volgende:
Wat is de titel van de cover van Time To Say Goodbye van Andrea Bocelli door Donna Summer?
Ik zoek dat trance achtige deuntje, niet dat Time of your life liedje van zo'n rockbandje.. Het is een paar keer gebruikt als achtergrondmuziek bij een replay van een schaatsronde, en nu dan ook weer bij het voorstellen van de spelers door Wim Kok..
Please, anyone?
Marjolein
quote:Ik zoek NOG STEEDS!!
Op donderdag 21 februari 2002 03:47 schreef ichigo het volgende:
goed, ik zoek dus een nummer. van ik denk Agnelli & Nelson.Ferry corsten (die dj) had het nummer gekozen in zn top 3 (dancenummers) van 2000
ff update voor iedereen die het niet meer weet.
Hij draaide eerst
Sister bliss - Sister sister
Agnelli & nelson -
gouryella - Tenshiplease, ik zoek nog steeds
quote:I will go with You
Op woensdag 27 februari 2002 20:50 schreef Marble het volgende:Wat is de titel van de cover van Time To Say Goodbye van Andrea Bocelli door Donna Summer?
quote:"Wheels on fire" bedoel je?
Op woensdag 27 februari 2002 20:22 schreef Cybart het volgende:
We're On Fireiets in die richting, van (ik geloof) Golden Earring
Dat is ook het nummer waarmee Absolutely Fabulous altijd mee eindigd.
quote:welke?
Op donderdag 07 februari 2002 10:23 schreef Marble het volgende:[..]
Neej
Het zit in de Abba Megamix van de A*Teens
dat zijn de 3 medleys/mixes die ik heb van A*Teens
of je moet ABBA - MegaMix (True Records MegaMix) bedoelen
hoelang duurt die mix?
nummer komt me zo niet bekend voor maar probeer eens:
ABBA - Dance (While The Music Still Goes On)
quote:Thanks!!
Op donderdag 28 februari 2002 04:44 schreef NorthernStar het volgende:[..]
I will go with You
quote:"Abba Teens - Euro Megamix.mp3", duurt 5 minuut 12.
Op donderdag 28 februari 2002 05:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
welke?
Hit-Medley
Medley (Pierre J's Full Lenght Mix)
Medley (Pierre J's Radio Mix)dat zijn de 3 medleys/mixes die ik heb van A*Teens
of je moet ABBA - MegaMix (True Records MegaMix) bedoelen
hoelang duurt die mix?
quote:Nee dat is hem niet...
nummer komt me zo niet bekend voor maar probeer eens:ABBA - Dance (While The Music Still Goes On)
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 28-02-2002 11:53]
wie maakte de scheldversie van "Andre Hazes - 'N Vriend"
moet toch niet zooo moeilijk zijn
quote:
Op woensdag 27 februari 2002 20:17 schreef Aphrodite het volgende:
Hellow!! Ikke weer..Dit keer ben ik op zoek naar het deuntje wat Studio Sport gebruikte tijdens de schaatsers bij de Olympische Spelers. Dit deuntje werd ook gedraaid tijdens de huldiging toen de winnaars voorgesteld werden bij de huldiging door minister Kok. En dus niet Time of your life van Greenday..
Wie weet het?
Marjolein
quote:Niemand!?
Op donderdag 28 februari 2002 12:38 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ik zag 2 dagen geleden op de Box een clip van Cypress Hill, ze stonden in een groepje voor een auto en later kwam er ook nog een hele grote paarse slee voorbij rijden. Ik moest weg dus heb niet kunnen zien hoe het nummer het en of het van een nieuwe cd is. Kan iemand mij hiermee helpen?? Bedankt alvast!
quote:sorry, dan heb ik die mix niet en geen idee
Op donderdag 28 februari 2002 11:45 schreef Marble het volgende:[..]
Thanks!!
[..]"Abba Teens - Euro Megamix.mp3", duurt 5 minuut 12.
[..]Nee dat is hem niet...
quote:Hebbes!!
Op donderdag 28 februari 2002 12:38 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ik zag 2 dagen geleden op de Box een clip van Cypress Hill, ze stonden in een groepje voor een auto en later kwam er ook nog een hele grote paarse slee voorbij rijden. Ik moest weg dus heb niet kunnen zien hoe het nummer het en of het van een nieuwe cd is. Kan iemand mij hiermee helpen?? Bedankt alvast!
quote:K Hebbem!! Ik heb een meel gestuurd naar de NOS en binnen twee uur had ik de titel al.. De wondere wereld van het Internet!!
Op donderdag 28 februari 2002 12:52 schreef Aphrodite het volgende:Deuntje Olympische Winterspelen??
Het nummer is dus van Royksopp, het heet Eple.. Trouwens, die gasten van Royksopp zijn wel kewl.. Poor Leno zag ik net op MTV en die klinkt ook niet slecht, een heel klein beetje potten-pannen-muziek!
Marjolein
quote:BrandKoop de cd, Melody AM is erg lekker.
Op donderdag 28 februari 2002 19:58 schreef Aphrodite het volgende:[..]
K Hebbem!! Ik heb een meel gestuurd naar de NOS en binnen twee uur had ik de titel al.. De wondere wereld van het Internet!!
Het nummer is dus van Royksopp, het heet Eple.. Trouwens, die gasten van Royksopp zijn wel kewl.. Poor Leno zag ik net op MTV en die klinkt ook niet slecht, een heel klein beetje potten-pannen-muziek!
Marjolein
quote:Check vooral de clip van Eple eens. Die is werkelijk geniaal.
Op donderdag 28 februari 2002 19:58 schreef Aphrodite het volgende:[..]
K Hebbem!! Ik heb een meel gestuurd naar de NOS en binnen twee uur had ik de titel al.. De wondere wereld van het Internet!!
Marjolein
quote:Alannah Myles (sp?), dacht ik.
Op donderdag 28 februari 2002 20:18 schreef Summoner het volgende:
Niet dat ik het nummer zoek hoor, maar weet iemand van wie de jaren '80 hit Black Velvet ook al weer was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |