Laat hem zich eerst maar bewijzen, en van die onderdeurtjes hoef ik niet nog 1tjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:32 schreef stefmans het volgende:
Is een heel goede speler. Alleen beetje jammer hoe dat hij het bij Genk heeft gedaan.
Nee want Sneijder is lekker grootquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Laat hem zich eerst maar bewijzen, en van die onderdeurtjes hoef ik niet nog 1tje!
Anita, Sarpong en je kunt Vertonghen en Schilder natuurlijk ook noemen. En Maduro hebben we ook nog lopen. Iedereen blijft Maduro afschrijven, maar die jongen heeft nu drie maanden relatieve rust gehad en zou zichzelf zomaar weer op kunnen pakken. Dat deed Heitinga immers ook na z'n lange blessureperiode door een gekneusde nier.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:33 schreef soppa het volgende:
Ik ben inderdaad bang dat Perez verdedigend nog minder zal doen dan Sneijder. Wat voor centrale middenvelders lopen er nog rond in de jeugd trouwens? Anita?
Daar hebben we Ed toch voorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:33 schreef soppa het volgende:
Ik ben inderdaad bang dat Perez verdedigend nog minder zal doen dan Sneijder.
Precies, maar dat zullen we dus moeten afwachten. het zal me niets verbazen als hij over de twee wedstrijden gezien de uitblinker isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:37 schreef twi het volgende:
[..]
Anita, Sarpong en je kunt Vertonghen en Schilder natuurlijk ook noemen. En Maduro hebben we ook nog lopen. Iedereen blijft Maduro afschrijven, maar die jongen heeft nu drie maanden relatieve rust gehad en zou zichzelf zomaar weer op kunnen pakken. Dat deed Heitinga immers ook na z'n lange blessureperiode door een gekneusde nier.
Dat is waar, maar iedere jonge speler moet ergens beginnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sneijder heeft wel iets meer gepresteerd héEn is fysiek ook sterker dan Defour
Maar deze keer niet bij Ajaxquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat is waar, maar iedere jonge speler moet ergens beginnen.
Sneijder is ook een paar jaar verder he? Die moest ook ergens beginnen. Het is niet verstandig een speler te kopen die er gelijk staat. Veel te duur en ongetwijfeld een echte buitenlander. Natuurlijk zijn Belgen ook buitenlanders, maar daar kan ik me toch beter mee identificeren dan een of andere Keniaan uit Noorwegen of waar 'ie ook vandaan kwam.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sneijder heeft wel iets meer gepresteerd héEn is fysiek ook sterker dan Defour
Ik vind hem oko gewoon niet goed genoegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:42 schreef twi het volgende:
[..]
Sneijder is ook een paar jaar verder he? Die moest ook ergens beginnen. Het is niet verstandig een speler te kopen die er gelijk staat. Veel te duur en ongetwijfeld een echte buitenlander. Natuurlijk zijn Belgen ook buitenlanders, maar daar kan ik me toch beter mee identificeren dan een of andere Keniaan uit Noorwegen of waar 'ie ook vandaan kwam.
Een aantal maalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe vaak heb jij Defour 90 minuten zien spelen eigenlijk?
Ik ook nauwelijks, misschien een keer of 3 op Belgie. Maar 'van horen zeggen' lijken hij en Boussoufa mij de beste gegadigden. En dat gedoe met Genk kun je net zo goed de voorzitter van Genk destijds verwijten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe vaak heb jij Defour 90 minuten zien spelen eigenlijk?
En toch vind ik het niet eens zo'n gekke optiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:50 schreef Black-Death het volgende:
Als Pienaar komt, geef ik iedereen uit dit topic in de maand dat Pienaar aangekondigd wordt een pilsje in het cafe waar ik werk
Boussoufa lijkt mij dan beter aangezien hij ietsje ouder is maar het blijft een Marokkaan, die zijn meestal wisselvallig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook nauwelijks, misschien een keer of 3 op Belgie. Maar 'van horen zeggen' lijken hij en Boussoufa mij de beste gegadigden. En dat gedoe met Genk kun je net zo goed de voorzitter van Genk destijds verwijten.
die gaat erinquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:50 schreef Black-Death het volgende:
Als Pienaar komt, geef ik iedereen uit dit topic in de maand dat Pienaar aangekondigd wordt een pilsje in het cafe waar ik werk
Waar werk jequote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:50 schreef Black-Death het volgende:
quote:
Bierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:00 schreef soppa het volgende:
Daar moet op gedronken worden! HIE HA HOOO!
Ruilen tegen Lindenberghquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:25 schreef Pritt het volgende:
De Guzman lijkt me ook wel een goeie.
Dies te lelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:25 schreef denthemen het volgende:
Ribery maar halen
http://www.mariusconstantin.ro/video.html Daar staan sowieso al drie rode kaarten tussen...quote:'Ajax wil Constantin als opvolger Grygera'
In de zoektocht naar een vervanger voor de vertrekkende Zdenek Grygera is Ajax weer eens in Roemenië beland. Rapid Boekarest-verdediger Marius Constantin staat volgens de Roemeense sportkrant Gazeta Sporturilor in de belangstelling van Ajax. Ook Fenerbahce, Anderlecht en Werder Bremen azen op de lange rechtspoot. Constantin kan zowel rechts centraal achterin als rechtsback spelen. Hij staat in eigen land wel bekend als een kaartenpakker.
Lekkere wijven daar als presentatoren zegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.mariusconstantin.ro/video.html Daar staan sowieso al drie rode kaarten tussen...![]()
Jij slaat het journaal al een paar jaar over?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:40 schreef Black-Death het volgende:
Lekkere wijven daar als presentatoren zegKan je van de NOS met Henny Stoel niet zeggen
Incl. Jeugd jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax heeft toch al 35 middenvelders?
Sssst!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:44 schreef BobbyHill het volgende:
Pienaar
Als je Nigel de Jong dan ook meteen terughaalt, kunnen ze saampjes weer spastische homodansjes doen aan de zijlijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |