abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:55:19 #101
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_49511544
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_49511690
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Die Boussoufa, komt die niet uit de jeugd van Ajax? Ik heb daar eens zo'n interview van gezien, en die was er niet echt blij mee dat Ajax hem heeft laten gaan (trots weetjewel), dus ik vraag me af of die uberhaupt nog naar Ajax wil.
Ja, YouTube maar eens op hem, dan kom een filmpje tegen waar hij de bal hoog houdt in de rust. Geniaal, op een gegeven moment stopt hij zelf omdat hij geen zin meer heeft. Maar hij was te 'slecht' voor AJAX maar in België is hij een god.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:00:54 #103
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49511692
"Dembele verwacht niet te spelen tegen Ajax"

vi.nl
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_49511738
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:45 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Jij slaat het journaal al een paar jaar over?
Nu je het zegt, die ene is wel lekker
Sascha nog wat ofziets? Maargoed, misschien meer iets voor een ander topic
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:03:31 #105
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49511766

Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_49511799
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:00 schreef Houniet het volgende:
"Dembele verwacht niet te spelen tegen Ajax"

vi.nl
Gunstig! Als je zag hoe moeilijk Stam het al had tegen hem!
Yo!Soppa?
pi_49511874
quote:
Dembele verwacht niet te spelen tegen Ajax

18/5/2007 13:21

Moussa Dembele moest vrijdag de besloten training van AZ aan zich laten voorbijgaan. De Belgische aanvaller vreest het ergste voor zijn inzetbaarheid in het eerste duel met Ajax.
Terwijl trainer Louis van Gaal de selectie van AZ een training gaf buiten het zicht van nieuwsgierige blikken, werkte Dembele een eigen programma af. De Belgische spits kampt sinds de tweede play-offwedstrijd tegen FC Twente met een hamstringblessure.

Dembele voegt zich wel bij de groep voor het trainingskamp voorafgaand aan de eerste wedstrijd tegen Ajax. De aanvaller zelf is niet optimistisch over zijn inzetbaarheid. 'Het ziet er niet goed uit', vertelde de Belgische spits tegen VI.nl.

Ook Khalid Sinouh, Danny Koevermans en Ryan Donk moesten verstek laten gaan voor de groepstraining. Het drietal kampt met lichte blessures maar dat lijkt geen probleem te zijn voor hun inzetbaarheid tegen Ajax.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:06:36 #108
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49511891
Kan net zo goed een spelletje zijn natuurlijk. Zo leek Sneijder ook eens niet te spelen voor een belangrijke wedstrijd een jaar terug ofzo, maar speelde hij wel gewoon.
pi_49511954
Zou kunnen, alhoewel ik me niet kan herinneren dat van Gaal dit soort tactieken hanteerde.
Yo!Soppa?
pi_49511957
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:00 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ja, YouTube maar eens op hem, dan kom een filmpje tegen waar hij de bal hoog houdt in de rust. Geniaal, op een gegeven moment stopt hij zelf omdat hij geen zin meer heeft. Maar hij was te 'slecht' voor AJAX maar in België is hij een god.
Z'n instelling was niet goed, dat is iets anders
pi_49511967
Oh mijn god, wat is het toch leuk om die AZ'ers te zien praten op hun forum over Ajax Wanneer gaan ze nou snappen dat zij ons als rivaal zien maar dat wij hen zien als een lachertje?

Ben side, altijd zoet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_49512095
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:00 schreef Ordinair het volgende:

[..]

2e seizoenshelft was hij, na het winnen van de gouden schoen in 2006, matig.
pi_49512262
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:08 schreef denthemen het volgende:
Oh mijn god, wat is het toch leuk om die AZ'ers te zien praten op hun forum over Ajax Wanneer gaan ze nou snappen dat zij ons als rivaal zien maar dat wij hen zien als een lachertje?

Ben side, altijd zoet
idd trieste lui, daarom is dit stuk van japie visser ook goed:
quote:
AZ jankt mij te veel. Nou weer om dat vervoer van het supportersvee richting de ArenA. En de vijand uit de hoofdstad heeft het ook ditmaal gedaan. Alsof ze bij Ajax niet al jaren lopen te ******en over die combiregeling die de aanhang tot kostbaar treinreizen dwingt. Van elk groeipijntje dat de ontluikende club van Dirk Scheringa plaagt, krijgt Amsterdam de schuld. Het verspelen van de titel, het verlies in de bekerfinale, een leeg bezoekersvak in de ArenA, allemaal het gevolg van een duivels complot, gesmeed door Ajax.

Met die provinciale klaagzang klinkt AZ als het PSV van eind vorige eeuw toen de rest van Nederland de Brabantse boertjes wegzette als zeikerds. Kennelijk moet de FC Scheringa door een soortgelijk proces, dus het kan nog wel even duren voordat er in Alkmaar werkelijk van een nieuwe topclub sprake is. Baas Dirk mag zich dan in een maatkostuum hullen, hij blijft toch vooral de man die zijn voeten zeven dagen per week in geitenwollen sokken wurmt.

Scheringa is het rekenwonder van de polder, schathemelrijk geworden door zijn boerensluwheid, maar wereldvreemd in grote voetbalzaken. Krenterig bovendien, want als de geringe armslag van het supportersvolk hem werkelijk zou deren, had hij die supportersafmars wel ruimhartig uit eigen zak bekostigd. Ooit fluisterde meneer Frisia mij in dat hij, als hij zich kwaad zou maken, heel dat vervloekte Ajax zou kunnen opkopen. Met de ArenA erbij. Ik geloof Dirk, maar ik snap ook waarom hij zich liet aftroeven toen het voor de laatste competitieronde aankwam op resultaatmanagement. Ajax betaalde een ton aan Excelsior om AZ het vuur na aan de schenen te leggen. Maar in plaats van Willem II, de opponent van de Amsterdammers, met een twee keer zo hoge premie aan te moedigen, deed Dirk niets. Niet goochem genoeg, te wereldvreemd.

Maar wel janken dat het er in de boze wereld van het profvoetbal zo hard aan toe gaat. Scheringa en zijn AZ-directie zijn er nog altijd van ondersteboven. Onethisch vinden ze in Alkmaar de handelwijze van Ajax. Ik heb ze diverse keren horen jammeren dat wat Ajax bij Excelsior flikte misschien niet tegen de regels was, maar ethisch hartstikke fout. Kom even. Wat Dirk Scheringa met bijstandsmoeders doet, dát is ethisch. De minima via een wurgcontract een poot uitdraaien, schijnt ook niet onwettig te zijn, maar wat mij betreft deugt het van geen kant. Toch denkt gereformeerde Dirk dat hij ermee wegkomt straks bij het laatste oordeel. Omdat hij behalve aan kredietverstrekking tegen woekerrente ook geweldig aan derdewereldhulp doet. Waar dan nog eens bijkomt dat hij de mensheid in de kop van Noord-Holland vermaak biedt door middel van AZ. Plaatsje in de hemel verzekerd.

Dirk doet maar, maar hij moet anderen niet de ethische maat gaan nemen. Vorig seizoen presteerde hij het om Martin van Geel in de ban te doen omdat de Ajax-directeur aan spelers van AZ sjorde. Scheringa vond dat onethisch, terwijl hij diezelfde Van Geel namens AZ zo'n beetje heel Willem II leeg had laten kopen. AZ heeft bij de KNVB om een diepgaand onderzoek naar de omkoping van Excelsior gevraagd. 'De groeten', schijnt KNVB-chef Henk Kesler te hebben gezegd. Mijn idee, hij had er alleen nog aan moeten toevoegen: grow up AZ.
Haleloeja
pi_49512394
mooi stuk en ook de waarheid
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_49512514
AZ:

Yo!Soppa?
pi_49512537
Wel lijp dat ie de premie noemt aangezien uit het onderzoek is gebleken dat er geen premie was.
pi_49512656
Joduh!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:31:15 #118
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_49512735
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:17 schreef Gelderland het volgende:

[..]

[..]
Goed stukje .
pi_49513312
Wij zijn ook de beste van Alkmaar, ze moeten het maar eens leren! Addergebroed! Schobbejakken! Schorem! AJAX HUP! AZ BOE!
Yo!Soppa?
pi_49513475
Jaap Visser is een van de weinig goede rotterdammers. Volgens mij is hij ook stiekem voor Ajax.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_49513667
Nou ja, als AZ-fan zeg ik dat we die titel verspeeld hebben door zelf kut te spelen. Zelf vind ik dat soort winstpremies niet echt kunnen, al was het maar om allerlei geruchten te voorkomen. Als AZ dat zou doen zou ik het ook kut vinden.

Maar goed, die titel. Ook al bied een club (of het nou Ajax of PSV) is 10 miljoen aan Excelsior, je moet er als AZ zijnde gewoon van winnen. Door 10 miljoen te geven gaan de spelers wellicht iets gemotiveerder spelen, maar dan nog moet je er van kunnen winnen. Het is alsof je Groningen 10 miljoen beloofd als zij even winnen van AC Milan. Dat zal gewoon niet gebeuren. We hebben het simpelweg zelf verknald.

Die bekerfinale. Mja, de schuld ligt in ieder geval niet bij Ajax. Je kan twijfelen over de overtredingen die sommige Ajax-spelers begingen (met 2 benen in komen en zo) maar zolang de scheids dat toestaat maak je gebruik van de ruimte die de scheids geeft. Dat hielp ons tijdens AZ-Ajax immers ook goed. AZ heeft die wedstrijd zelf niet verprutst, daarnaast heeft Ajax er ook hier geen schuld aan dat zij wonnen. Je wint op penalties, wat ik vaak zie als een loterij. Daarom ben ik ook blij dat we nog tegen Ajax mogen ballen voor de CL-tickets. Misschien dat er nu eens een ploeg (in mijn geval het liefst AZ) kan winnen in de reguliere tijd.

Dat gedoe met de bekerloting kwam de KNVB natuurlijk wel heel goed uit. Maar ja, dat was voor AZ precies hetzelfde. Ook die hadden eigenlijk een heel makkelijk toernooi. Daar zou ik niet zo heel verbaasd zijn als er iets speelde met de inkomsten/commercie en het de topclubs gemakkelijk maken. Maar goed, dat is allemaal speculatie.
pi_49514089
Ik las trouwens in Sportwereld dat Seedorf zijn loopbaan in Milan wil eindigen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_49514178
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:16 schreef MaxC het volgende:
Klopt. En geef hem eens ongelijk.
pi_49514210
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:17 schreef Gelderland het volgende:

[..]

[..]
Het feit dat hij begint over de winstpremie van Excelsior maakt me wat sceptisc..
pi_49514682
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:32 schreef Radegast het volgende:

'Ajax wil Constantin als opvolger Grygera'
In de zoektocht naar een vervanger voor de vertrekkende Zdenek Grygera is Ajax weer eens in Roemenië beland. Rapid Boekarest-verdediger Marius Constantin staat volgens de Roemeense sportkrant Gazeta Sporturilor in de belangstelling van Ajax. Ook Fenerbahce, Anderlecht en Werder Bremen azen op de lange rechtspoot. Constantin kan zowel rechts centraal achterin als rechtsback spelen. Hij staat in eigen land wel bekend als een kaartenpakker.
De nieuwe Chivu? Chivu haalde in het begin ook erg veel kaarten maar wat een held bleek het later toch te zijn.

Maar zondag dus waarschijnlijk een AZ zonder Dembele en Koevermans, dat zou het voor ons een heel stuk makkelijker zijn zonder Jaap. Ik zeg 1-2 zondag.
pi_49514832
Ik heb toch liever dat Ajax eens bij Boulahrouz informeerd. Die Constantin ken ik niet.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:48:12 #127
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_49515016
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Klopt. En geef hem eens ongelijk.
Yep, zeker nadat ie hier is uitgefloten .
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:52:06 #128
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_49515134
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:37 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

De nieuwe Chivu? Chivu haalde in het begin ook erg veel kaarten maar wat een held bleek het later toch te zijn.

Maar zondag dus waarschijnlijk een AZ zonder Dembele en Koevermans, dat zou het voor ons een heel stuk makkelijker zijn zonder Jaap. Ik zeg 1-2 zondag.
Ik maak me meer zorgen over het middenveld
Jawel, je keek.
pi_49518379
OMG... ben nu radioverslagen aan het luisteren tijdens seizoen 94-95....is een half uur lang...!! echt schitterend!!! Jack v. Gelder en nog wat andere. Maar vooral Jack v. Gelder, die wordt bij elk doelpunt he-le-maal gek, prachtig is dat ..... zit constant met kippenvel hier wat een tijden..........

litmanen wordt zovaak genoemd... en vooral de laatste wedstrijd (Milan) is constant kippenvel, wat een spanning....

schitterend kippenvel van me kleine teen tot op de bovenkant van me hoofd

dit zouden ze ook in de kleedkamer voor de wedstrijden tegen AZ moete laten horen. Hier krijg je gelijk genoeg energie van en besef je geljik: WIJ ZIJN AJAX! WIJ ZIJN DE BESTE! AZ is dan maar een lachtertje, echt waar...

VERDOMME wij zijn Ajax, die jongens moeten trotst zijn om in dit shirt te spelen... Binnekort ook maar weere eens die video bekijken, want het duurt nog veel te lang voordat we zoiets live kunnen aanschouwen...

[ Bericht 12% gewijzigd door Gelderland op 18-05-2007 19:00:58 ]
Haleloeja
pi_49518664
alsof ajax dat gaat redeen
pi_49519075
Wat gaat Ajax niet redeen?
pi_49519164
Bedankt Sneijder. Dit laatste seizoen was je weergaloos. Waarschijnlijk nog beter dan de media al opgevallen was. Je hebt Ajax gedragen als een speler van 30 !
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:23:08 #133
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_49519303
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:18 schreef N.i.c.k het volgende:
Bedankt Sneijder. Dit laatste seizoen was je weergaloos. Waarschijnlijk nog beter dan de media al opgevallen was. Je hebt Ajax gedragen als een speler van 30 !
Gedragen? Haal je tong eens uit zijn reet joh
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_49519507
Zorgde er wel dankzij zijn domme balverlies bij NEC dat Ajax net 2 punten misliep die ajax kampioen zouden maken.
pi_49519766
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:23 schreef Sethje het volgende:

[..]

Nee, laten we allemaal hard gaan roepen dat Gabri de belangrijkste man van Ajax was.
pi_49519868
als die joden zondag uitgeschakeld worden dan worden de playoffs afgeschaft door de knjb en kessler de joden kontenlikker bij uitstek
pi_49519926
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef rednajt het volgende:
als die joden zondag uitgeschakeld worden dan worden de playoffs afgeschaft door de knjb en kessler de joden kontenlikker bij uitstek
Dit is toch wel de meest kanslose post die ik afgelopen maand heb gelezen
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:43:47 #138
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_49520090
quote:
Ik vraag me altijd af hoe gasten als jij IRL zijn .
pi_49520109
Waarschijnlijk omdat het nog waar is ook. Al zullen ze dan een smoesje gebruiken zoals de tegenvallende publieke belangstelling ofzo.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:44:33 #140
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49520111
quote:

1. Leer Nederlands
2. Praat over dingen waar je wel verstand van hebt.
pi_49520752
Pff, we gaan weer eens veel te weinig voor Sneijder vangen, zal wel 12 miljoen worden ofzo, daar waar je toch minstens 15 had moeten eisen.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:01:44 #142
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49520774
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:01 schreef devv05 het volgende:
Pff, we gaan weer eens veel te weinig voor Sneijder vangen, zal wel 12 miljoen worden ofzo, daar waar je toch minstens 15 had moeten eisen.
12 miljoen is afgewimpeld.
pi_49520796
pi_49521013
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:02 schreef BB-boy het volgende:
Hier staat wel wat pareltjes op trouwens

http://www.degoeieouwetijd.nl/songs_lied_meer.php?id=46
Het Nederlands elftal is volgende week pas.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:35:12 #145
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_49524225
quote:
Hee daar hebben we de opperpauper ook weer.

Leer Nederlands idioot.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_49524556
quote:
Ik heb geen problemen met dat likken, hij doet het goed!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_49524746
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:16 schreef MaxC het volgende:
Vind ik niet gek hoor, hij staat gewoon weer in de CL finale dit jaar, Milan is een goede club voor hem.
pi_49525419
Nog een paar dagen cant wait!
AFC AJAX
pi_49525734
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:01 schreef xFriendx het volgende:
Maar goed, die titel. Ook al bied een club (of het nou Ajax of PSV) is 10 miljoen aan Excelsior, je moet er als AZ zijnde gewoon van winnen.
Hoezo moet je daar 'gewoon' van winnen, paar jaar geleden waren dat soort ploegen jullie directe concurrent
Jullie leven zwaar boven je stand.
Allemaal leuk en aardig een paar jaartje meedraaien maar doe mij maar gewoon Feijenoord ipv de kaasjes, dat is tenminste echte concurrentie en rivaliteit.
Al die gemaakte shit uit alkmaar kots ik op.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_49525920
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:17 schreef navigator het volgende:

[..]

Hoezo moet je daar 'gewoon' van winnen, paar jaar geleden waren dat soort ploegen jullie directe concurrent
Jullie leven zwaar boven je stand.
Allemaal leuk en aardig een paar jaartje meedraaien maar doe mij maar gewoon Feijenoord ipv de kaasjes, dat is tenminste echte concurrentie en rivaliteit.
Al die gemaakte shit uit alkmaar kots ik op.
Waarom nou weer zo'n suffe post, hij zegt toch gewoon wat normaals? Natuurlijk moest AZ gewoon van Excelsior winnen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_49525927
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:10 schreef BonJovi het volgende:
Nog een paar dagen cant wait!
idd, begint gelukkig om half één zondag
pi_49525982
Ik kijk niet echt uit naar zondag

Wel naar volgende week zondag Ik verwacht 3-1 in Alkmaar en 4-1 in Amsterdam
pi_49526061
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:22 schreef Suijk het volgende:

[..]

Waarom nou weer zo'n suffe post, hij zegt toch gewoon wat normaals? Natuurlijk moest AZ gewoon van Excelsior winnen.
Wat nou suf, ik ben die az hype gewoon zat.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_49526087
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:24 schreef MaxC het volgende:
Ik kijk niet echt uit naar zondag

Wel naar volgende week zondag Ik verwacht 3-1 in Alkmaar en 4-1 in Amsterdam
Gewoon die kaasjes op hun plek zetten in eigen huis, ik kijk er wel naar uit.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:42:51 #155
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49526639
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:22 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

idd, begint gelukkig om half één zondag
Wtf? 12:30???

edit: ja dus. Godver, moet ik fucking vroeg opstaan.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:43:38 #156
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49526685
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Wtf? 12:30???

edit: ja dus. Godver, moet ik fucking vroeg opstaan.
dat was mijn gedachte dus ook
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:45:07 #157
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_49526734
Wat zeiken jullie, 12:30 met playoffs betekent om half 12 al bier drinken op zondag
pi_49526822
Zaterdag flink tanken en als je wakker wordt meteen de radio aan
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:51:52 #159
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49526980
quote:

[..]

Idd zeg. Het team is dit jaar gedragen door Sneijder samen met Stam, Gabri, Davids, Huntelaar (die toch echt weer vaak scoorde). Pluspunten vond ik ook Ogararu, Van der Wiel, Babel, Emanuelson, Heitinga ook met z'n weergaloze lange passes. Grygera mag niet vergeten worden. Vermaelen vind ik het ook goed doen. Perez verdient zeker meer speeltijd. Mitea had ik lange tijd het voordeel van de twijfel gegeven, toen heb ik 'm afgeschreven, maar nu zit ik toch weer in dubio. Wat hebben we toch een mooi team eigenlijk.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:52:21 #160
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49527000
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:45 schreef Apfel. het volgende:
Wat zeiken jullie, 12:30 met playoffs betekent om half 12 al bier drinken op zondag
? Ik zit al om 10 uur aan het bier dan hoor.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:54:18 #161
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_49527079
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:52 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

? Ik zit al om 10 uur aan het bier dan hoor.
Kom je uit maastricht ofzo?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:58:36 #162
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49527234
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:54 schreef Apfel. het volgende:

[..]

Kom je uit maastricht ofzo?
Hm, ben van door-to-door in 70 minuten @ Leidse.
pi_49529157
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb toch liever dat Ajax eens bij Boulahrouz informeerd. Die Constantin ken ik niet.
Die verdient minimaal 3 miljoen per jaar en er zijn zat clubs in Europa die dat ook wel willen betalen. Dus ik denk dat Boulharouz een gepasseerd station is voor Ajax maar informeren kan natuurlijk geen kwaad.

[ Bericht 6% gewijzigd door ub40_bboy op 18-05-2007 23:55:19 ]
lollig
pi_49529657
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:51 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Mitea had ik lange tijd het voordeel van de twijfel gegeven, toen heb ik 'm afgeschreven, maar nu zit ik toch weer in dubio.
Z'n invalbeurt afgelopen zondag
pi_49529802
Mitea moet eerst maar eens één seizoen fit blijven.
lollig
  zaterdag 19 mei 2007 @ 00:20:14 #166
51286 w00h00
Digital man!
pi_49530313
Ik heb zin in Zondag!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 mei 2007 @ 00:32:04 #167
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49530613
Ik hoop op een aantal doelpunten dan heb je de welbekende uitgoals
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 19 mei 2007 @ 00:33:44 #168
51286 w00h00
Digital man!
pi_49530657
Als de doelpunten voor ons zijn wel ja. =)
pi_49532922
Sneijder: 'Ik zie dit avontuur wel zitten'

18/5/2007 8 :13

Voor de tweede keer keerde Valencia onverrichter zake terug uit Amsterdam, nadat Ajax een nieuw bod op Wesley Sneijder had afgewezen. De middenvelder zelf zag het wel zitten. 'Ik wil nu ook verder.'

'Valencia is bereid ver te gaan, heb ik begrepen', zegt Sneijder in De Telegraaf. 'Misschien komen ze nog een derde keer terug. Daarom heb ik Ajax laten weten dat ik dit avontuur wel zie zitten.'

Valencia keerde terug bij Ajax nadat een eerste bod van twaalf miljoen euro van de hand was gewezen. Maar ook een nieuwe poging bleek vruchteloos en kon de Amsterdammers niet vermurwen.

Sneijder (22) heeft het verzoek van Ajax te praten over openbreken van zijn contract naast zich neergelegd. 'Ik ben er trots op dat Ajax mij graag wil behouden, maar ik wil nu ook verder.'
pi_49533017
Minder dan 20 miljoen is een zwaktebod van Ajax-kant...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 19 mei 2007 @ 02:38:15 #171
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_49533062
Wesley kan in ruil voor alles wat Ajax hem gegeven heeft toch gewoon zijn contract verlengen en dan alsnog weggaan? dan krijgt Ajax een veel betere prijs voor hem.
pi_49533185
quote:

[..]

Echt he
#2 Sjonnie Heitinga
pi_49533450
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 02:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Minder dan 20 miljoen is een zwaktebod van Ajax-kant...
10 miljoen per contractjaar
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 19 mei 2007 @ 03:10:21 #174
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_49533463
WESLEY NOG EEN JAAR, EN WESLEY NOG EEN JAAR
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_49533491
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 03:10 schreef Sethje het volgende:
WESLEY NOG EEN JAAR, EN WESLEY NOG EEN JAAR
Met wat lekkere kaviaar
#2 Sjonnie Heitinga
  zaterdag 19 mei 2007 @ 09:56:50 #176
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49534748
Ik heb nog Russische kaviaar staan. Misschien kan ik 'm overhalen.
pi_49534796
Sneijder zit met z'n hoofd al in Valencia, ik hoop dat-ie ons niet vergeet tegen AZ.
pi_49534820
Wedstrijd uitverkocht. Kaasboeren snappen het niet.
JOHNNY HEITINGA
pi_49534840
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:02 schreef rompompom het volgende:
Sneijder zit met z'n hoofd al in Valencia, ik hoop dat-ie ons niet vergeet tegen AZ.
ja idd, dat ie maar een leuk afscheidscadeau geeft 3 goals op zn minst!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:26:38 #180
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49535063
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:06 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

ja idd, dat ie maar een leuk afscheidscadeau geeft 3 goals op zn minst!
Zoiets als destijds tegen Schotland lijkt me wel leuk.
pi_49535856
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:26 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Zoiets als destijds tegen Feyenoord lijkt me wel leuk.
pi_49536987
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:51 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Idd zeg. Het team is dit jaar gedragen door Sneijder samen met Stam, Gabri, Davids, Huntelaar (die toch echt weer vaak scoorde). Pluspunten vond ik ook Ogararu, Van der Wiel, Babel, Emanuelson, Heitinga ook met z'n weergaloze lange passes. Grygera mag niet vergeten worden. Vermaelen vind ik het ook goed doen. Perez verdient zeker meer speeltijd. Mitea had ik lange tijd het voordeel van de twijfel gegeven, toen heb ik 'm afgeschreven, maar nu zit ik toch weer in dubio. Wat hebben we toch een mooi team eigenlijk.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:25:49 #183
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49537538
Hoe heeft Mitea je in dubio gebracht? Want hij heeft helemaal niks laten zien in z'n invalbeurten.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:26:30 #184
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_49537548
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:25 schreef twi het volgende:
Hoe heeft Mitea je in dubio gebracht? Want hij heeft helemaal niks laten zien in z'n invalbeurten.
trainingen
pi_49537586
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:25 schreef twi het volgende:
Nah niet heel veel maar hij heeft wel een klein beetje laten zien. Maar hij moet nu maar eens gaan zorgen dat hij fit blijft anders mag hij wat mij betreft een andere club gaan zoeken.
lollig
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:37:31 #186
51286 w00h00
Digital man!
pi_49537780
Zit het Ajax vak vol tegen AZ? vast niet.
pi_49537983
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:37 schreef w00h00 het volgende:
Zit het Ajax vak vol tegen AZ? vast niet.
ze kwamen toch niet meer ?
Haleloeja
pi_49538248
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:28 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Nah niet heel veel maar hij heeft wel een klein beetje laten zien. Maar hij moet nu maar eens gaan zorgen dat hij fit blijft anders mag hij wat mij betreft een andere club gaan zoeken.
Geloof alleen dat zn contract nog niet zo lang geleden met een paar seizoenen is verlengd...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_49538732
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:56 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Geloof alleen dat zn contract nog niet zo lang geleden met een paar seizoenen is verlengd...
Da's handig, dan levert-ie nog wat op ook.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:16:36 #191
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_49538786
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:45 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ze kwamen toch niet meer ?
Het Ajax-vak bij AZ hè.. Niet AZ-vak bij Ajax.
pi_49538794
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:14 schreef rompompom het volgende:

[..]

Oh, zou jij als club een speler aantrekken die meer gebleseerd is dan op het veld staat?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_49539102
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:14 schreef rompompom het volgende:

Die vent is geen cent waard.
Woo-loo-loo!
pi_49539146
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:16 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Oh, zou jij als club een speler aantrekken die meer gebleseerd is dan op het veld staat?
Ach, er zijn zat clubs die voor een half miljoen die gok wel willen nemen. Die gaan er logischerwijs vanuit dat ze een betere medische staf hebben.
pi_49540532
Geen Maduro morgen, hij kampt met een terugslag.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:23:42 #196
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49540533

Het nieuwe logo voor volgend seizoen
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:39:20 #197
178340 shayolo
gewèldig
pi_49540857
weet iemand wwaar je het ajax thuis shirt nog in een andere maat kan kopen dan XL of XXL?

of komt het nieuwe thuis shirt binnenkort uit?
effe normaal he
pi_49540902
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:23 schreef kevin6188 het volgende:
Geen Maduro morgen, hij kampt met een terugslag.
Een terugslag van wat?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_49540932
Van zijn knieblessure.
pi_49541074
quote:
'Grootse plannen Barclays met Ajax'
Volgens Frits Seegers, een Nederlandse topmanager van Barclays, heeft de Britse bank grootse plannen met de sponsoring van Ajax als het ABN Amro kan overnemen. Seegers is fan van de club. Hij liet dat weten tegenover Het Parool. Wat die plannen precies inhouden, liet hij overigens niet weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')