quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:59 schreef thabit het volgende:
Tja, als je van je ouders geen zwart vriendje mag, dan moet je maar een dildo kleien van je eigen stront.
En daarom nemen ze maar een tolerant boerinnetje omdat ze jeuk aan hun zak hebben? En het heeft zeker met tolerantie te maken want het boerinnetje zal hoe dan ook "moslim" moeten worden wil ze een kans maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:52 schreef cikolata het volgende:
[..]
Een moslima is ook door een moslim niet zomaar te versieren, dat heeft niet met tolerantie te maken.
Dat ben ik met je eens. Zo leren ze om later minder "tolerant" te worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sorry, maar breezers vragen er zelf om. Laat ze maar lekker op hun bek gaan. Best way to learn.
Geloof niet dat je mijn punt helemaal begrijpt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:16 schreef e2mtr2 het volgende:
Dat ben ik met je eens. Zo leren ze om later minder "tolerant" te worden.
Tolerantie, weg met die "Hollandsche traditie"![]()
Dat begreep ik. Maar logischerwijze springen dan ook de alochtonen erop. Ik neem het ze niet eens kwalijk. Maar als ik alleen maar "kijk" naar een mooie marrokaanse dame, dan zit ik al in een "matpartij" op leven en dood met 2 van haar broers. DAT neem ik ze kwalijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geloof niet dat je mijn punt helemaal begrijpt.
Ik bedoel dat breezers er zelf om vragen om gebruikt te worden door kerels. Of dat nou auto- of allochtone kerels zijn.
en terecht! pas maar op voor de loverboy... volgens mij bij jij ook niet bijster slim als ik je post zo leesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:50 schreef yeighlak het volgende:
ik ben nu niet verliefd dus of die loverboy is gaat niet op maar ik ben heus niet zo dom om daar in te trappen!! de laatste keren viel ik telkens op buitenlanders en mun ouders maakten dr dus een probleem van telkens
Lees het topic nog eens door, veel Nederlanders zouden hetzelfde doen. Mensen verschillen niet zoveel van elkaar als jij wellicht denkt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:30 schreef e2mtr2 het volgende:
[..]
Dat begreep ik. Maar logischerwijze springen dan ook de alochtonen erop. Ik neem het ze niet eens kwalijk. Maar als ik alleen maar "kijk" naar een mooie marrokaanse dame, dan zit ik al in een "matpartij" op leven en dood met 2 van haar broers. DAT neem ik ze kwalijk.
Voor alle "stoere" vaders, dit is wat er waarschijnlijk gaat gebeuren. Je dochter gaat er vandoor. Ik hoop van harte! dat het jullie overkomtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:10 schreef Kogando het volgende:
[..]
Ik zou gewoon weg lopen thuis en met hem gaan samenwonen. Fuck je ouders, daar heb je toch niks aan. Die denken alleen maar aan zichzelf en hun naam in de buurt.
[afbeelding]
Geniaal.
Ongetwijfeld dat die er zijn. Maar heel weinig Nederlanders zouden het erg vinden als er voor een marokaanse dame wordt gekozen. Misschien wordt er even gefronst en dan blijft het daarbij.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:49 schreef cikolata het volgende:
[..]
Lees het topic nog eens door, veel Nederlanders zouden hetzelfde doen.
Ik heb het niet over een derglijk "verschil" en je weet ook niet hoe ik "wellicht denk". Dan zou ik beter eens gezellig een biertje moeten drinken aan de bar met je bij wijze van spreken. Ik ben redelijk normaal bij mijn verstand en ook voor rede vatbaar. Ik ben ook best aardig ook nog.quote:Mensen verschillen niet zoveel van elkaar als jij wellicht denkt.
Luister nou maar gewoon naar je ouders, want die hebben het echt beter begrepen dan jij.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:22 schreef yeighlak het volgende:
met buitelanders bedoel ik gekleurde jongens. en als jullie liever blond hebben mag dat ook dus waarom mag ik niet op kleur vallen
Om je nog even terug te quoten:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:35 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Vandaar dat ik erbij zette dat ik het dan niet over goedwillende burgers als Chinezen etc heb.
Net als velen impliceer je dat allochtoon slecht ingeburgerd en crimineel etc. betekent... Chinezen en andere goed ingeburgerde immigranten zijn nou eenmaal ook allochtonen.quote:Iedereen weet dat de kans op problemen met ontvoeringen van kinderen, onderdrukt worden etc. vele malen groter zijn als je een relatie hebt met een allochtoon. En dan heb ik het natuurlijk niet over Chinezen of andere goed aangepaste burgers.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:11 schreef Kieboom het volgende:
[..]
Want als je eenmaal de status bereikt hebt van alleenstaande moeder met een paar halfbloedjes waarvan de vader met de noorderzon vertrokken is, die met je huidige voorkeuren je toekomst is, zal het echt te laat zijn.
Dat je ouders je daarvoor willen behoeden, verdient alle hulde. Beter dan het soort slempers dat onder het prevelen van wat multiculturele lulpraatjes toeziet hoe hun dochter een heilloos pad bewandelt.
Sorry hoor, maar dit is echt om te huilen. Dit zou betekenen dat de relatie tussen mij en mijn vriendin geen recht van bestaan heeft. Daarbovenop komt nog dat mijn neefjes en nichtjes nooit geboren zouden zijn, aangezien er in de generatie boven mij 4 interculturele huwelijken zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:11 schreef Kieboom het volgende:
[..]
Luister nou maar gewoon naar je ouders, want die hebben het echt beter begrepen dan jij.
66% van de gemengde huwelijken komt de eerste tien jaar niet door (ter vergelijking: 80% van de niet-gemende huwelijken wel).
In plaats van te zwelgen in simplistische praatjes als 'ik val er nou eenmaal op', raad ik je aan eens goed na te denken over waar je nou precies mee bezig bent. Want als je eenmaal de status bereikt hebt van alleenstaande moeder met een paar halfbloedjes waarvan de vader met de noorderzon vertrokken is, die met je huidige voorkeuren je toekomst is, zal het echt te laat zijn.
Dat je ouders je daarvoor willen behoeden, verdient alle hulde. Beter dan het soort slempers dat onder het prevelen van wat multiculturele lulpraatjes toeziet hoe hun dochter een heilloos pad bewandelt.
Jij bent misschien een uitzondering. En een man bovendien! Voor een jong meisje in dit geval liggen de zaken heel anders. Een hemelbreed verschil. Enne .... Ik lees iets van Japan in je avatar?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dit zou betekenen dat de relatie tussen mij en mijn vriendin geen recht van bestaan heeft.
Bron? Cijfers?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:33 schreef e2mtr2 het volgende:
Maar meestal gaat het gewoon ontiegelijk fout.
Wilders is een populistiche politicus. Die wat uitspraken doet die bij de gemiddelde TROS kijkende Nederlander aanslaan maar in de praktijk nergens op slaan. En mag hopen dat die man nooit aan de macht komt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:55 schreef e2mtr2 het volgende:
n ja ik heb op Wilders gestemd. Geweldige vent.![]()
Ik gaf aan dat het bij allochtonen veel gebeurd, en gaf als uitzondering de beschaafde allochtonen als chinezen. Ik gebruikt het woord allochtoon opzich dus niet als negatief, ik geef tenslotte gelijk aan dat bepaalde groepen allochtonen wel normaal zijn, integenstelling van de meeste grootste groepen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Om je nog even terug te quoten:
[..]
Net als velen impliceer je dat allochtoon slecht ingeburgerd en crimineel etc. betekent... Chinezen en andere goed ingeburgerde immigranten zijn nou eenmaal ook allochtonen.
Ik denk niet dat je 4 huwelijken met noord-afrikanen in je familie hebtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is echt om te huilen. Dit zou betekenen dat de relatie tussen mij en mijn vriendin geen recht van bestaan heeft. Daarbovenop komt nog dat mijn neefjes en nichtjes nooit geboren zouden zijn, aangezien er in de generatie boven mij 4 interculturele huwelijken zijn.
Met je eens. Ook wij hebben een multiculturele famillie. En dat gaat prima.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is echt om te huilen. Dit zou betekenen dat de relatie tussen mij en mijn vriendin geen recht van bestaan heeft. Daarbovenop komt nog dat mijn neefjes en nichtjes nooit geboren zouden zijn, aangezien er in de generatie boven mij 4 interculturele huwelijken zijn.
Klopt ja... Ik ben die buitenlander in de relatie waar iedereen over bashtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:33 schreef e2mtr2 het volgende:
[..]
Jij bent misschien een uitzondering. En een man bovendien! Voor een jong meisje in dit geval liggen de zaken heel anders. Een hemelbreed verschil. Enne .... Ik lees iets van Japan in je avatar?
Een collega van mij heeft een surinaamse vriendin en kinderen van boven de 15 jaar. Gaat ook prima.
Ik zeg niet dat het niet kan. Maar meestal gaat het gewoon ontiegelijk fout.
Hoe oud zal die meid zijn? 15? 18? Denk na man!
Ik ben puur hollands. Mn vader was 16 toen mn broer werd geboren. Het is een lang verhaal dat ik niet hier ga ophangen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je broer is half-marokkaans wat ben jij zelf dan?
Puur Hollands bestaat hier vrijwel niet. In een wat tollerantere periode dan nu is Nederland overspoeld met buitenlanders en de meeste mensen hebben een voorvader die uit een ander vaak Europees land komt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:04 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Ik ben puur hollands. Mn vader was 16 toen mn broer werd geboren. Het is een lang verhaal dat ik niet hier ga ophangen.![]()
Voor zover ik weet liggen al mijn wortels in Amsterdam. Maar het kan inderdaad zijn dat er eentje was die niet nederlands was. Maar dat zal ik denk ik nooit weten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:07 schreef Megumi het volgende:
[..]
Puur Hollands bestaat hier vrijwel niet. In een wat tollerantere periode dan nu is Nederland overspoeld met buitenlanders en de meeste mensen hebben een voorvader die uit een ander vaak Europees land komt.
Amsterdam is een internationale stad zeker in het verleden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:15 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Voor zover ik weet liggen al mijn wortels in Amsterdam. Maar het kan inderdaad zijn dat er eentje was die niet nederlands was. Maar dat zal ik denk ik nooit weten.![]()
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:23 schreef Megumi het volgende:
[..]
Amsterdam is een internationale stad zeker in het verleden.
Ik ben een halve Schot daar komt mijn vader vandaan. Zelf ben ik geboren in Canada. En mijn moeder is wel Nederlands. De famillie van mijn vader heeft altijd of in de marine of koopvaardij gezeten dus heb ook wat famillie in andere landen zitten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:30 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Laten we het zo zeggen dan. Ik ben in Nederland geboren, en heb een Hollandse opvoeding gehad. En ik heb het uiterlijk van een Hollander.![]()
Ik heb familie in Amerika zitten, maar die zijn allemaal in amsterdam geboren.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik ben een halve Schot daar komt mijn vader vandaan. Zelf ben ik geboren in Canada. En mijn moeder is wel Nederlands. De famillie van mijn vader heeft altijd of in de marine of koopvaardij gezeten dus heb ook wat famillie in andere landen zitten.![]()
Je bent echt super naďef als je daadwerkelijk gelooft dat directe familie geen enkele invloed heeft op iemands partnerkeuze.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
ReZpetK man. Jij weet tenminste hoe mensen met elkaar om horen te gaan
Dit topic is echt te triest voor woorden aan het worden. Allemaal stoere broertjes die dreigen dat als hun zusje....
Nee, da's inderdaad heul anders dan wat die vieze islamieten toch altijd maar doen. Arme Fatima, ze mag niet eens kiezen met wie ze....
Hee...
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wilders is een populistiche politicus. Die wat uitspraken doet die bij de gemiddelde TROS kijkende Nederlander aanslaan maar in de praktijk nergens op slaan.
Hoeft ook helemaal niet. Het is zelfs niet eens nodig. Niet eens "gewenscht". Sterker, hij zou het zelf waarschijnlijk niet eens willen.quote:En mag hopen dat die man nooit aan de macht komt.
Wat denk je van een beetje upperclass VVD'er? Je denkt toch niet dat de gemiddelde inwoner van Laren of Bloemendaal het zou accepteren wanneer dochterlief met een timmerman thuiskomt die niet golft, maar wel in een Golf rijdt?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:43 schreef katerwater het volgende:
Ook al zou Nederland of Belgie enkel bestaan uit blanke mensen, dan nog is de maatschappij multicultureel .
Al dat volk dat niet zegt: ik verstoot mijn dochter als ze met een allochtoon naar huis komt! behoort gewoon tot hetzelfde volk dat zijn kind niet meer wil zien als die homoseksueel is, teveel aan seks doet, kunst studeert, ...... enz
Klopt: in de eerste plaats begeef je je voornamelijk in je eigen leefwereld en vind je er ook een partner. Dat is niet racistisch, maar een logisch verhaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat denk je van een beetje upperclass VVD'er? Je denkt toch niet dat de gemiddelde inwoner van Laren of Bloemendaal het zou accepteren wanneer dochterlief met een timmerman thuiskomt die niet golft, maar wel in een Golf rijdt?
Hahahaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:12 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Ik heb familie in Amerika zitten, maar die zijn allemaal in amsterdam geboren.![]()
Jeetje wat is mijn familie saai als ik t zo lees. Ik kan kiezen tussen Amsterdammers, Amsterdammers en Amsterdammers.![]()
Buitenlands bloed is niet bekend in mn familie voor zover ik weet. Nu snap ik waarom mn ma zo aan t hameren is op kleinkinderen van mn excuus-amerikaan.![]()
Je vindt het racistisch omdat je er automatisch de huidskleur/het uiterlijk bij betrekt. Blijkbaar is het voor sommigen onmogelijk om te geloven dat er nog mensen zijn die niets hebben met de typische Turkse of Marokkaanse cultuur in Nederland. En dan doel ik niet op appelthee drinken of shoarma eten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:53 schreef katerwater het volgende:
[..]
Klopt: in de eerste plaats begeef je je voornamelijk in je eigen leefwereld en vind je er ook een partner. Dat is niet racistisch, maar een logisch verhaal.
Het verschil is dat in de huidige maatschappij verschillende groeperingen door elkaar leven, en dat er dus ook rijke turken in nederland leven: als een rijke blanke man zn dochter dan zegt: jij mag niet met die turk trouwen, vind ik het wel racistisch. In de complexiteit van de huidige samenleving kan je dr niet omheen dat verschillende culturen en rassen naast elkaar leven, met dezelfde economische achtergrond.
Als je in Arnhem woont is dat idd wel te begrijpen. Maar wat weet jij dan over Turken enz.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je vindt het racistisch omdat je er automatisch de huidskleur/het uiterlijk bij betrekt. Blijkbaar is het voor sommigen onmogelijk om te geloven dat er nog mensen zijn die niets hebben met de typische Turkse of Marokkaanse cultuur in Nederland. En dan doel ik niet op appelthee drinken of shoarma eten.
Ach, tegen een rijke, goed geďntegreerde Marokkaanse zou ik niets hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:53 schreef katerwater het volgende:
[..]
Klopt: in de eerste plaats begeef je je voornamelijk in je eigen leefwereld en vind je er ook een partner. Dat is niet racistisch, maar een logisch verhaal.
Het verschil is dat in de huidige maatschappij verschillende groeperingen door elkaar leven, en dat er dus ook rijke turken in nederland leven: als een rijke blanke man zn dochter dan zegt: jij mag niet met die turk trouwen, vind ik het wel racistisch. In de complexiteit van de huidige samenleving kan je dr niet omheen dat verschillende culturen en rassen naast elkaar leven, met dezelfde economische achtergrond.
Liefje. You'd. Fucking. Wish.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:10 schreef Friek_ het volgende:
Je sprak me aan met u.![]()
Tsja, wat kan ik erover zeggen? Als ik thuis zou komen met clumsy_clown zou ik ook eruit geschopt worden. En terecht ook trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |