Hoe, je hebt 'm nog geeneens gezien...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:46 schreef Kinga het volgende:
Mooi.
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:52 schreef puntoortje het volgende:
iemand een borrelnootje? ... ze gaan hier net door de lucht heen
Waar kan ik feauteaux van jou vinden?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]jij bent ook al zo knap.... wat doen jullie op FOK, ga die kooi in zou ik zeggen
LOL, nee dat hoeft niet.. maar omdat je een andere foto gebruikt dan van me fobo.. die is nog redelijk vaagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zal ik ze hendig sjiek censureren met zo'n zwart balkje?![]()
![]()
Dat laat jequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar kan ik feauteaux van jou vinden?![]()
quote:
Neeeheeeequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik kan wél je hoofd op een naakt lijf soepen![]()
Oja, je hebt er geenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zonder feauteaux kan ik weinig bewerkstelligen lijkt me?![]()
Ttrusten Kinga, sweat dreams!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:08 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat ik eens naar bed ga
slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:08 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat ik eens naar bed ga
En ik begin net...quote:
Deze girl gaat niet in een tub zitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:43 schreef soylent het volgende:
[..]
En ik begin net...
Vannacht tubgirls nacht...
[afbeelding]
Zeg het maar schatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:13 schreef Lobasca het volgende:
Anybody?
Poepie, lievie, moppentrommeltje.... Ik verveel me. Kan nog niet slapenquote:
Mag ik dan even komen schuilen onder je PARApluutje?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Poepie, lievie, moppentrommeltje.... Ik verveel me. Kan nog niet slapen
Als je je Amsterdammertje maar bij je houd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik dan even komen schuilen onder je PARApluutje?![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je je Amsterdammertje maar bij je houd.![]()
Je bent zelfs vast heel lelijk, net als ik, daarom ben ik er ook nooit zo een fan vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik dat smoelenboek wel zo'n succes vind. In mijn fantasie zag iemand er tog iets anders uit...
(vervormde) foto van mij in de SC 2play or not 2play, geloof ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent zelfs vast heel lelijk, net als ik, daarom ben ik er ook nooit zo een fan van
Als ik mijn foto laat zien, zeg ik ook altijd dat ie vervormd isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
(vervormde) foto van mij in de SC 2play or not 2play, geloof ik
Fucking hell,.... stoephoerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:38 schreef soylent het volgende:
Testing testing 1 2 3
Laat zien dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik mijn foto laat zien, zeg ik ook altijd dat ie vervormd is
Durf ik nietquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:46 schreef kleinzusje het volgende:
Mn bank is wel wat oud, maar ja
Je doet het erom he, deugnietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:46 schreef kleinzusje het volgende:
Mn bank is wel wat oud, maar ja
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:54 schreef kleinzusje het volgende:
ik moet gaan slapen, morgen weer ontzettend veel te doen..................... de faxen rollen binnen, de emails beantwoorden, grafieken maken, docu's beoordelen, naar de aldi, sparen voor lepels, kunst op marktplaats zetten.......................... heb gewoon geen zin om truste te zeggen ( zo vol achtig)![]()
Je doet het toch niet stiekum om mijn sympathie te winnen he?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:54 schreef kleinzusje het volgende:
ik moet gaan slapen, morgen weer ontzettend veel te doen..................... de faxen rollen binnen, de emails beantwoorden, grafieken maken, docu's beoordelen, naar de aldi, sparen voor lepels, kunst op marktplaats zetten.......................... heb gewoon geen zin om truste te zeggen ( zo vol achtig)![]()
Was dat ? Mogge trouwensquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:56 schreef Ian_Nick het volgende:
JA!
Tong80, Eat Your Fucking Heart Out!
![]()
1. 3504 Ian_Nick
2. 3411 Kuukske
3. 3334 tong80
4. 3217 Surveillance-Fiets
5. 2825 beequeen
6. 2814 Bravebart
7. 2747 Pheno
8. 2659 liiszle
9. 2599 OA
10. 2377 eer-ik
BRON: ????quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat dat is!?![]()
Keihard bewijs dat ik veul meer heb gepost dan die andere n00bs![]()
Zo men ik ben van me 8ste plaats verdreven. ik ben 22ste.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het officiële post statistieken topic?![]()
[..]
Kijk je wel goed waar de lijstjes van zijn!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo men ik ben van me 8ste plaats verdreven. ik ben 22ste.![]()
Waar is DGK lijstje dan ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk je wel goed waar de lijstjes van zijn!![]()
De top 10 is heul niet gesjellug zonder jou![]()
Wat had je in gedachten?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaan we met de SC collectief dat smoelenboek van LP redden door er een paar leuke stukjes in te zetten?
Ja, kweenie...quote:
Nouuuuuuuuuuuu ga jij nu ook al. Ik weiger verkleinwoorden te gebruiken, want ik haat het.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat met die verkleinwoordjes?
Tjah, het blijft Kleinzusje
Heuh, sorryquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuu ga jij nu ook al. Ik weiger verkleinwoorden te gebruiken, want ik haat het.![]()
![]()
Leuk idee, maar ik heb een FoBo dus ik zie het nut er niet van mijn foto daar ook nog te postenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is jouw mening inzake het smoelenboek?![]()
Jah, maar de bedoeling is dat je ook even een leuk verhaaltje tikt enzo...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk idee, maar ik heb een FoBo dus ik zie het nut er niet van mijn foto daar ook nog te posten
Ik ken nie schrijfequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, kweenie...
Ik vind het opzich een leuk idee, maar het begin is niet erg goed.
Met slechts 2 echte stukjes.
Heb jij zin om er wat in te schrijven?
Jezus, ik heb een space waar ik tijden leuke verhaaltjes neergezet heb, ik heb een Hyves tegen wil en dank die ik dus amper gebruik, een FOK! Fobo, en dan ook nog in een of ander verdwaald topic gaan neerzetten dat ik oud ben en ver weg woon?? Nah...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jah, maar de bedoeling is dat je ook even een leuk verhaaltje tikt enzo...
Ik vind het een topic met potentie...![]()
Laat maar hoor!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus, ik heb een space waar ik tijden leuke verhaaltjes neergezet heb, ik heb een Hyves tegen wil en dank die ik dus amper gebruik, een FOK! Fobo, en dan ook nog in een of ander verdwaald topic gaan neerzetten dat ik oud ben en ver weg woon?? Nah...
IMpotentiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jah, maar de bedoeling is dat je ook even een leuk verhaaltje tikt enzo...
Ik vind het een topic met potentie...![]()
Nee ligt niet aan jou, aangezien het saai is op streams dwaalt men af met gedachten naar *betere* tijden. In dit geval naar de BUS waar ik trouwens geen zak aan vond.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik probeer de COS een beetje te volgen...
Ligt het nou aan mij of lopen ze daar tegenwoordig echt onsamenhangend te lullen!?
quote:
Ja en iets over populaire YouTube filmpjesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee ligt niet aan jou, aangezien het saai is op streams dwaalt men af met gedachten naar *betere* tijden. In dit geval naar de BUS waar ik trouwens geen zak aan vond.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het zo "kijk mij nou eens"
Als iemand op mjin FoBo klikt dan wil hij/zij kennelijk meer weten, ik zo'n topic komen er gelijk dingen en mensen langs waarvan je het helemaal niet wilt weten![]()
Om over de reacties nog maar niet te spreken![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het zo "kijk mij nou eens"
Als iemand op mjin FoBo klikt dan wil hij/zij kennelijk meer weten, ik zo'n topic komen er gelijk dingen en mensen langs waarvan je het helemaal niet wilt weten![]()
Om over de reacties nog maar niet te spreken![]()
Yeah rightquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent gewoon een beetje onzeker hé!![]()
Die laatste PM moet je even wat scheldwoorden bij bedenkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right![]()
Daarom heb ik ook een Fobo en een space die vol staat met leuke en minder leuke foto's van mezelf
Pas je op voor je ruggetje Peetje ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:33 schreef petraa het volgende:
Ik ga maar ff nuttig wezen en Boodschappen doen enzo.![]()
![]()
![]()
Kan je een RedBull voor me meenemen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:33 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
Gaat ze op het fietsje of met haar autootje?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pas je op voor je ruggetje Peetje ?![]()
![]()
COS isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik probeer de COS een beetje te volgen...
Ligt het nou aan mij of lopen ze daar tegenwoordig echt onsamenhangend te lullen!?
Ik dacht al, ik mis watquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die laatste PM moet je even wat scheldwoorden bij bedenken![]()
![]()
Boodschap zequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:33 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
DEnk dat ze wat visjes en vleesjes gaat kopen en dan aan het verkopertje vraagt hoeveel centjes dat kost. Hoop dat ze het winkelmannetje geen schatje of poepie noemtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat ze op het fietsje of met haar autootje?![]()
eerlijk ? soms, niet altijd helaasquote:
OMG, ze gaat boodschappen doen in de Natasiamodus???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
DEnk dat ze wat visjes en vleesjes gaat kopen en dan aan het verkopertje vraagt hoeveel centjes dat kost. Hoop dat ze het winkelmannetje geen schatje of poepie noemt![]()
![]()
Veel pleziertjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
maar ik ga nu even met mn beentjes in het zonnetje liggen
Zon zequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
maar ik ga nu even met mn beentjes in het zonnetje liggen
Neequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet eigenlijk een nieuwe usericon...
Ik wil ook een Amanda-zonnebril.....Pietje als je leest...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik heb die bril ook nooit meer op...
Je wil het linkje?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:51 schreef Lobasca het volgende:
En Ian, hoe kan ik die lijst bekijken, waar jij op nr1 staat?
Bleuh!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je linkt ff direct naar de juiste postFOK!forum-poststatistieken. #150
Ik vind het al erg zat dat ik op een forum met 180.000 accounts in de top 50 staquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vond het al vriendelijk van mezelf dat ik naar de juiste pagina linkte...
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het al erg zat dat ik op een forum met 180.000 accounts in de top 50 sta![]()
Ik bagger heul nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Je moet ook niet zo baggeren...
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar nu ik weet dat je het lekker vindt doe ik het niet meer![]()
Nee, ik gun het je gewoon niet dat je van straf genietquote:
Als ik bijvoorbeeld een soort van SC open wat ook zo'n beetje een Leandra-naamtopic is?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:05 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik gun het je gewoon niet dat je van straf geniet![]()
Nu krijg je het alleen nog maar als je het verdient![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet een originele, leuke, frisse nieuwe icon hebben...
*doet denken...
Dan heb ik zo zo'n "Image removed by FA" omdat ie te groot isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh maar die onderste is iig netjes 4kant..... die kun je zo als webicon instellen![]()
De zoektocht naar een nieuwe icon voor Ian is net begonnenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:09 schreef Talitha het volgende:
Ha, de Ian & Leandra-show is al begonnen!![]()
![]()
Wat heb ik gemist?![]()
Gelul, bij een webicon maakt het formaat weinig uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan heb ik zo zo'n "Image removed by FA" omdat ie te groot is![]()
Ik dacht gister nog te lezen dat webicons ook 100kb moeten zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelul, bij een webicon maakt het formaat weinig uit.
Hier welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:12 schreef Leandra het volgende:
Kut, doet m'n frisbee plaatje het niet meer![]()
Bron??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht gister nog te lezen dat webicons ook 100kb moeten zijn![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:09 schreef Talitha het volgende:
Ha, de Ian & Leandra-show is al begonnen!![]()
![]()
Wat heb ik gemist?![]()
Acceptabel, hoewel ik nix met Ozzie heb.... aan de andere kant is hij wel het levende waarschuwingsicon voor kinderen: This is what drugs does to your brain.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe is deze?
De muziek is anders welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Acceptabel, hoewel ik nix met Ozzie heb.... aan de andere kant is hij wel het levende waarschuwingsicon voor kinderen: This is what drugs does to your brain.
* Pakt bak chips en drankje erbijquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De zoektocht naar een nieuwe icon voor Ian is net begonnen![]()
Welke fuckwit doet dat nou?!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet wordt er een poll gestart om ons uit de SC te verbannen![]()
Je zult er toch een Ian & Talitha show van moeten maken... ik ben wat eten en zo naar een afspraak....quote:
Sinds wanneer heb jij een leven?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zult er toch een Ian & Talitha show van moeten maken... ik ben wat eten en zo naar een afspraak....
Toedels![]()
![]()
Woah! De SC stroomt leeg!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
kunterbunt?![]()
oh ja,
teeveepee,
ik ben ff weg..
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet, daar heb ik ook een afspraak voor![]()
Virtuele chips natuurlijk.quote:
Even testen:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Virtuele chips natuurlijk.![]()
![]()
Weet je wat ik je steeds maar wil vragen? Waarom doe jij: "!?". Vraag me niet hoe ik erbij kom, maar ik heb in m'n kop zitten dat je altijd eerst het vraagteken doet en dan het uitroepteken?
Ben ik jouw stand-in?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zult er toch een Ian & Talitha show van moeten maken... ik ben wat eten en zo naar een afspraak....
Toedels![]()
![]()
Hoi en doei buuf!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
kunterbunt?![]()
oh ja,
teeveepee,
ik ben ff weg..
Tja, dat is dus wat ik me al weken afvraag. Eigenlijk sinds ik jou in de SC ben tegen gekomen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat !? normaal was..
En dat heb je al die tijd voor je weten te houden?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, dat is dus wat ik me al weken afvraag. Eigenlijk sinds ik jou in de SC ben tegen gekomen.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:44 schreef mootie het volgende:
Hoi mensenkinderen
Als ruimdenkend mens sta ik open voor mensen met een andere schrijfstijl.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat heb je al die tijd voor je weten te houden?![]()
Het is mijn signature stylow..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als ruimdenkend mens sta ik open voor mensen met een andere schrijfstijl.![]()
Hoi Mootie.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:44 schreef mootie het volgende:
Hoi mensenkinderen
Moots is zich aan het opwinden over Viswijfjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Mootie.
Wat denk jij? Is het "?!" of "!?".
Ja, maar onverwacht, en zo als het een dgk-lurker betaamt, is mijn huis aan puin.quote:
Aan puin!?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, maar onverwacht, en zo als het een dgk-lurker betaamt, is mijn huis aan puin.
Kutkloonquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:57 schreef mootie het volgende:
Ik vind het echt een achterlijk wijf....... !!!!!!!
Die vond ik zelf ook knap geestig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat met die kleurtjes en dan roze overhouden was best geestig![]()
!?
Vanuit mijn ooghoeken lijkt het een beetje de ava van Scanman. Heel verwarrend!quote:
Ik ben kapot.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was gewoon bang dat je huis k-Pod was![]()
!?
Sorry, waar gaat dit over!?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Die vond ik zelf ook knap geestig.![]()
Weer iets nieuws hier...... Moby brengt vogeleitjes mee naar huis.![]()
Scanman heeft Jackquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vanuit mijn ooghoeken lijkt het een beetje de ava van Scanman. Heel verwarrend!
En ik zie liever jouw koppie.
Dat heb ik dus ook steeds....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vanuit mijn ooghoeken lijkt het een beetje de ava van Scanman. Heel verwarrend!
En ik zie liever jouw koppie.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben kapot.Mijn huis staat als ..... een huis.
![]()
Ik post bijna overal...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:03 schreef Lobasca het volgende:
Maarre... ik stond op die lijst op 172, is dat van alle fora op Fok? Want waar post jij (Ian) dan nog meer?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat over mijn kat........slechte vogelvanger dus hij sleept nu met eitjes.
Haha, ik verbeeld me altijd dat Scanman een (bende)lid van Kiss als avatar heeft. Die ene met die tong.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Scanman heeft Jack![]()
Lijkt mijn Ozzy er echt op!?![]()
!?
Gene Simmons?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Haha, ik verbeeld me altijd dat Scanman een (bende)lid van Kiss als avatar heeft. Die ene met die tong.
Heerlijk zo'n zorgzame paps...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Je moet ook om een behoorlijke tijd je nestje in![]()
![]()
!?
Toch beter dan een vogellijkjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Oew wacht, das ook best zielig...![]()
Maar wel leuk om te zien lijkt me?![]()
!?
John Lennon!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En bij die jij nu hebt, kwam John Lennon bij me op.
Heul nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, je moeder is weer uit zuipen hé..![]()
!?
Dus dat heb ik van haar?!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, je moeder is weer uit zuipen hé..![]()
!?
Alleen als je er niet rechtstreeks naar kijkt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Scanman heeft Jack![]()
Lijkt mijn Ozzy er echt op!?![]()
!?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Ik heb zo een afspraak... geen date![]()
Maar wat moet ik dán voor icon!?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Alleen als je er niet rechtstreeks naar kijkt.![]()
Intelligent beest! Uitbroeden en dan meteen toeslaan als ze uit het ei komen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat over mijn kat........slechte vogelvanger dus hij sleept nu met eitjes.
In de groenbak..... geen idee waar ie het vandaan heeft geplukt..... en dan nog, je kan het niet meer terugleggen.quote:
Je schrijfstijl heb je in ieder geval niet van je vader. Zie je dat Ian?quote:
Rustig maar kuikentjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:55 schreef petraa het volgende:
Ik ben boodschappen wezen doen, met mijn auto en in de winkel heb ik alleen jongens en mannen en vrouwen gezien. Het was VET DRUK, ze hadden haast niets meer, dus ik moet morgen weer boodschappen doen.Ik heb mijn boodschappen in het winkelkar gezet en daarna ben ik naar de kassa gereden en heb de boodschappen betaald uit mijn portemonnee, met mijn pinpas. Ik HAAT de natasiamodus dus...................... Ben ik duidelijk geweest.
Waarom heb jij in godsnaam die achtelijke osbourne als ava!!!!quote:
Achterlijk!?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom heb jij in godsnaam die achtelijke osbourne als ava!!!!
Tja, ik zeg maar zo ik zeg maar nix.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Black Sabbath...
Paranoid...
Eerste "metal" nummer ooit gemaakt![]()
!?
Ik luister graag naar Robbie Williams!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Naar welke muziek luisteren Petra's graag?![]()
!?
Ik vond vooral het album met de Sinatra liedjes erg goed te doenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik luister graag naar Robbie Williams!!!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
"Angels" is wel een prachtig nummer, natuurlijk...![]()
!?
Hoe is het eigenlijk met Tokyo Hotel?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:40 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er vooral naar gaan luisteren door me dochter hoor, die is echte williams fan. We zijn ook naar zijn concerten in de Arena geweest en naar Live in Berlijn, daar had ze kaartjes voor gewonnen.
Ze zit nu voor de tv te kijken, want ze komen live bij TMFquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Tokyo Hotel?
!?
Ze is er toch maar niet heen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zit nu voor de tv te kijken, want ze komen live bij TMF
Ik ook, maar ze zit heel liefjes voor de tv, wel keihard aan natuurlijk. Ik heb trouwens alleen maar lieve kids.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet!?
Ik had een sjaggo dochter verwacht!![]()
!?
Kan jij zo goed opvoeden!?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze zit heel liefjes voor de tv, wel keihard aan natuurlijk. Ik heb trouwens alleen maar lieve kids.![]()
![]()
Ehm dat durf ik niet van mezelf te zeggen, maar ze zijn echt lief.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm dat durf ik niet van mezelf te zeggen, maar ze zijn echt lief.Maar ja wat wil je ook met zo'n lieve moeder
![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:58 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff kokkerelen en bij me dochter zitten naar Tokio Hotel kijken.
Dat was bij voorbaat (of voorbaad?) al redelijk kansloos...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat smoelenboek gaat nooit meer wat worden..![]()
!?
Och, ergens had ik de hoop dat het VOL-niveau hier hoog genoeg was om er misschien iets van te maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat was bij voorbaat (of voorbaad?) al redelijk kansloos...![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Och, ergens had ik de hoop dat het VOL-niveau hier hoog genoeg was om er misschien iets van te maken.
Maar het Fok! niveau is te hoog![]()
!?
De 2 verhaaltjes die er staan zijn best leukquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was precies waar ik op doelde dat Fok niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |