quote:
Tja, wel of niet beheersen: dialecten zijn gewoon stomzinnig. Ja natuurlijk maakt iedereen fouten. Daar zal ik als amsterdammer heus niet over vallen. Maar ik vind het gewoon belachelijk dat er mensen zijn die denk dat dialect een taal is of niets anders kunnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:15 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk vind ik iedereen die geen fatsoenlijk Nederlands kan spreken een beetje triest, maar het denigrerende van de gemiddelde Amsterdammer, Rotterdammer of Hagenees over boeren vind ik helemaal zum kotzen, vooral als ze zelf het Nederlands niet eens fatsoenlijk beheersen maar wel vinden dat ze mogen doen alsof een ander dom is omdat hij/zij een ander dialect spreekt.
* Leandra spreekt overigens ABN en verstaat zo ongeveer alles tussen Den Haag en Groningen![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
Trouwens Ian, ik weet ondertussen hoe je heet
Niet verkeerd, maar het totaalplaatje is toch beterquote:
doei doei petraquote:
Nein, ik ben Kinga aan het soepenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
Truste peet.
Wie gooit de volgende zo open? Jij Ian?
hijs wel liefquote:
Nog 30 posts tot de volgende SC, dus ik zou zeggen... probeer het ook eens, de OP is te vinden door op de link in de OP te klikken en dan is het een kwestie van copy & paste..... verhaaltje er inzetten op het stukje waar [verslag] staat en klaar is Kees of Marie of Pietje of wie de volgende SC dan ook opentquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
Truste peet.
Wie gooit de volgende zo open? Jij Ian?
Is volgens mij geen haar, origineel staat op me hyves btw.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die vriendin d'r haar hangt voor je arm![]()
Nou moet ik hendig sjiek soepen![]()
Maar het lukt wel![]()
![]()
![]()
Hmm nee, ik word het niet. Ik weet het zeker.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
Nog 30 posts tot de volgende SC, dus ik zou zeggen... probeer het ook eens, de OP is te vinden door op de link in de OP te klikken en dan is het een kwestie van copy & paste..... verhaaltje er inzetten op het stukje waar [verslag] staat en klaar is Kees of Marie of Pietje of wie de volgende SC dan ook opent![]()
Wrom niet? Je hoeft eigenlijk alleen maar een TT te verzinnen en een baggerverslagje over deze SC te schrijven.... maar die ging (zoals gewoonlijk) weer nergens overquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm nee, ik word het niet. Ik weet het zeker.
Sorry, maar ik durf het niet.
Ik heb een andere van je Haifs gepluktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is volgens mij geen haar, origineel staat op me hyves btw.
Het gaat over Ian_Nicks hendig sjieke soepkunstenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wrom niet? Je hoeft eigenlijk alleen maar een TT te verzinnen en een baggerverslagje over deze SC te schrijven.... maar die ging (zoals gewoonlijk) weer nergens over![]()
Ja ja ja....... het is goed met jequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gaat over Ian_Nicks hendig sjieke soepkunsten![]()
![]()
Oh dat wordt nog wat danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een andere van je Haifs geplukt![]()
Ik heb zo m'n redenen...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
Wrom niet? Je hoeft eigenlijk alleen maar een TT te verzinnen en een baggerverslagje over deze SC te schrijven.... maar die ging (zoals gewoonlijk) weer nergens over![]()
Als er ergens iets fout gaat kan een modje dat altijd nog verbeteren ^^quote:
Nee, trienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat see je noe mien jong?? Peerde pressure??![]()
Erg fijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Da hek al edoan![]()
[SC # 72] 2 try or not 2 try
Te laatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:44 schreef Kinga het volgende:
Ik wil em wel openen anders...
Volgende keer graagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:44 schreef Kinga het volgende:
Ik wil em wel openen anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |