Ik bagger heul nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Je moet ook niet zo baggeren...
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar nu ik weet dat je het lekker vindt doe ik het niet meer![]()
Nee, ik gun het je gewoon niet dat je van straf genietquote:
Als ik bijvoorbeeld een soort van SC open wat ook zo'n beetje een Leandra-naamtopic is?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:05 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik gun het je gewoon niet dat je van straf geniet![]()
Nu krijg je het alleen nog maar als je het verdient![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet een originele, leuke, frisse nieuwe icon hebben...
*doet denken...
Dan heb ik zo zo'n "Image removed by FA" omdat ie te groot isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh maar die onderste is iig netjes 4kant..... die kun je zo als webicon instellen![]()
De zoektocht naar een nieuwe icon voor Ian is net begonnenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:09 schreef Talitha het volgende:
Ha, de Ian & Leandra-show is al begonnen!![]()
![]()
Wat heb ik gemist?![]()
Gelul, bij een webicon maakt het formaat weinig uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan heb ik zo zo'n "Image removed by FA" omdat ie te groot is![]()
Ik dacht gister nog te lezen dat webicons ook 100kb moeten zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelul, bij een webicon maakt het formaat weinig uit.
Hier welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:12 schreef Leandra het volgende:
Kut, doet m'n frisbee plaatje het niet meer![]()
Bron??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht gister nog te lezen dat webicons ook 100kb moeten zijn![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:09 schreef Talitha het volgende:
Ha, de Ian & Leandra-show is al begonnen!![]()
![]()
Wat heb ik gemist?![]()
Acceptabel, hoewel ik nix met Ozzie heb.... aan de andere kant is hij wel het levende waarschuwingsicon voor kinderen: This is what drugs does to your brain.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe is deze?
De muziek is anders welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Acceptabel, hoewel ik nix met Ozzie heb.... aan de andere kant is hij wel het levende waarschuwingsicon voor kinderen: This is what drugs does to your brain.
* Pakt bak chips en drankje erbijquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De zoektocht naar een nieuwe icon voor Ian is net begonnen![]()
Welke fuckwit doet dat nou?!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet wordt er een poll gestart om ons uit de SC te verbannen![]()
Je zult er toch een Ian & Talitha show van moeten maken... ik ben wat eten en zo naar een afspraak....quote:
Sinds wanneer heb jij een leven?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zult er toch een Ian & Talitha show van moeten maken... ik ben wat eten en zo naar een afspraak....
Toedels![]()
![]()
Woah! De SC stroomt leeg!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
kunterbunt?![]()
oh ja,
teeveepee,
ik ben ff weg..
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet, daar heb ik ook een afspraak voor![]()
Virtuele chips natuurlijk.quote:
Even testen:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Virtuele chips natuurlijk.![]()
![]()
Weet je wat ik je steeds maar wil vragen? Waarom doe jij: "!?". Vraag me niet hoe ik erbij kom, maar ik heb in m'n kop zitten dat je altijd eerst het vraagteken doet en dan het uitroepteken?
Ben ik jouw stand-in?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zult er toch een Ian & Talitha show van moeten maken... ik ben wat eten en zo naar een afspraak....
Toedels![]()
![]()
Hoi en doei buuf!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
kunterbunt?![]()
oh ja,
teeveepee,
ik ben ff weg..
Tja, dat is dus wat ik me al weken afvraag. Eigenlijk sinds ik jou in de SC ben tegen gekomen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat !? normaal was..
En dat heb je al die tijd voor je weten te houden?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, dat is dus wat ik me al weken afvraag. Eigenlijk sinds ik jou in de SC ben tegen gekomen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |