Ze staan samen onder de douche zie ik nuquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een camera die mamma Natasia in de gaten houdt
Die had Amanda beloofd haar te helpen in haar besluit bij Brian uit de buurt te blijven. Maar ja, Amanda he...quote:
Ja, dat had hij haar beloofd en ze was er blij mee... zolang het haar uitkwam.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Eric is eindelijk ff leuk, met zijn Amanda en Brian erop wijzen dat ze hadden besloten geen seks meer te hebben.
Goede ontwikkeling. Dan gaat hij weer denken dat ze van hem is. En als ze dan weer eens een knuffeltje krijgt van een ander flipt de rat weer. Labiele slapjanus dat hij is.quote:
Maar... hij nam net wel eerst een pilletjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling. Dan gaat hij weer denken dat ze van hem is. En als ze dan weer eens een knuffeltje krijgt van een ander flipt de rat weer. Labiele slapjanus dat hij is.
Tijdbommetje is weer actief. tik tak tik tak....
nee, het is juist natas die dit heeft bewerkstel, amanda moet brian's backup worden na haar vertrekquote:
Eigenlijk moet Mitch nu binnenkomen en ook onder de douche stappen..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling. Dan gaat hij weer denken dat ze van hem is. En als ze dan weer eens een knuffeltje krijgt van een ander flipt de rat weer. Labiele slapjanus dat hij is.
Tijdbommetje is weer actief. tik tak tik tak....
Bommetje ploft vannavond nog niet, een van de komende dagen wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar... hij nam net wel eerst een pilletje![]()
ja eric ....en hij is niet misluktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
MENSEN, ZULLEN WE MET ZIJN ALLE AFSPREKEN DAT MISLUKTE TYPETJE GEWOON ERIC TE BLIJVEN NOEMEN.
Samen met Brian.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
MENSEN, ZULLEN WE MET ZIJN ALLE AFSPREKEN DAT MISLUKTE TYPETJE GEWOON ERIC TE BLIJVEN NOEMEN.
Zie jij meer dan ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:38 schreef milk-shake het volgende:
ze is gewoon brain sexslaafje ....nu heeft ze hem weer ff afgetrokken .....zooooo
Lees hier een klein stukje terug, dan weet je hetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:39 schreef forzaudinese het volgende:
waar bemoeid die pisnicht zich mee!!!????
Enig idee waar jij je mee bemoeit?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:39 schreef forzaudinese het volgende:
waar bemoeid die pisnicht zich mee!!!????
Een eeuwig terugkerend thema.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bommetje ploft vannavond nog niet, een van de komende dagen wel.![]()
Nee maar ik hoor Amanda steeds positief uhummmm'en... wat zegt die gek dan wel niet tegen haar?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik voor een keer niet zo erg.
Geen idee... even luisteren naar hem en Eric.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:42 schreef Marrije het volgende:
Wat was er nou weer met Huub en Lieke?
Maar ze gaan geen sex hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Voor m'n gevoel voelt het wel goed als hij vanavond bij me ligt.
En zo is dat, en niet zo'n klein beetje ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Het is zonder oordeel, maar jij zit mijn spel in de weg. Normaal zou ik nu Amanda bij Brian uit bed houden"
[afbeelding]
ja dus...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:46 schreef SiRojK het volgende:
Ik kom net binnen zetten. Het gaat over knuffelen en sex, knuffelen mag wel, maar er is een vage scheiding tussen dat en sex... Amanda gaat dus toch weer terug bij Brian?
waarom moet amanda uitleg geven aan Eric?? als amanda zin heeft in sex met Brian dan doet ze dat toch lekker!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Amanda gaat zich verklaren aan Eric. Er is niks ergs aan, verzekert ze hem, we gaan geen seks hebben.
Uiteraard, je had toch niet verwacht dat er echt niets meer zou gebeuren tussen die 2??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:46 schreef SiRojK het volgende:
Ik kom net binnen zetten. Het gaat over knuffelen en sex, knuffelen mag wel, maar er is een vage scheiding tussen dat en sex... Amanda gaat dus toch weer terug bij Brian?
Dus Brian maakt geen misbruik van haar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:47 schreef SiRojK het volgende:
Amanda komt uitleggen dat ze niet dronken is, maar wel aangeschoten
Ik heb je daarstraks geadviseerd even een klein stukje terug te lezen. Dan kun je dit beter volgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:47 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
waarom moet amanda uitleg geven aan Eric?? als amanda zin heeft in sex met Brian dan doet ze dat toch lekker!
Amanda heeft Eric gevraagd haar te beschermen als ze weer dreigt domme dingen te doen, zoals nu dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:47 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
waarom moet amanda uitleg geven aan Eric?? als amanda zin heeft in sex met Brian dan doet ze dat toch lekker!
Omdat ze dat zelf aan Eric heeft gevraagdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:47 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
omdat ze hele gesprekken hebben gehad samen en eric haar zou helpen als ze zwak was...................maar deze domme doos is gewoon niet te helpen......................arhhhhggggggggquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:47 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Hier past inderdaad alleen nog maar een meewarig hoofdschudden...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:47 schreef Kaleddis het volgende:
Echt, wat een ongelovelijke muts is Amanda zeg![]()
Het wordt steeds dommer... Amanda praat met Eric, Brian met Lieke en Huub.. Alles gaat door elkaar heen..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:48 schreef Marrije het volgende:
Wat komt Brian nou bazelen bij Huub en Lieke?
Brian en Huub bonden al de hele dagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:48 schreef Marrije het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
En zo is dat, en niet zo'n klein beetje ook.
Brian heeft er een enorme hekel dingen aan open en bloot te doen... en nu zijn er wel erg veel 'toeschouwers'.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Brian wil geloof ik ook al niet meer.
Hij prefereert anijs met melk met haar te gaan drinken.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:49 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het wordt steeds dommer... Amanda praat met Eric, Brian met Lieke en Huub.. Alles gaat door elkaar heen..![]()
Ja... Brian vroeg niet voor niets waar hij ging slapen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:53 schreef Marrije het volgende:
Eric kan beter naast Aman gaan liggen.
Maar domme eric had het niet doorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja... Brian vroeg niet voor niets waar hij ging slapen.
hij wil zich ff indekken dat het niet zijn schuld is als hij misbruik maakt van een dronken meisjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:48 schreef Marrije het volgende:
1.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:56 schreef SiRojK het volgende:
Ik zie dat Nicolaas naar huis is.. Daarnaast gaat Eric nu ALTIJD als Natrasha spelen?
Ik zeg acute toneelhaak, en snelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:00 schreef SiRojK het volgende:
Damn, wat een zet van Eric om altijd Natrasha te gaan spelen, nu wordt die gast nog ongeloofwaardiger.. Ik zeg exit eric volgende ontslagronde
Als hij zo dol is op anaal kan hij ook wel een dealtje maken met Eric, die stelt zich wel beschikbaar voor wat contactpunten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
Eric hamert er flink op dat volgens hem Amanda niet helemaal nuchter is. Mooi, want zo wordt het voor Brian steeds moeilijker bij haar in bed te kruipen.
aan mij zal het niet liggenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:01 schreef yellowfirst het volgende:
Brian is het prototype van een loverboy.................dumpen die hap![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als hij zo dol is op anaal kan hij ook wel een dealtje maken met Eric, die stelt zich wel beschikbaar voor wat contactpunten.
Met die pruik zal hij niet eens verschil zien met Amanda
Niet Natasia, die stuurt het er juist op aan. (Script 1563)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is bang om bij Amanda te slapen. Hij vreest het commentaar van de anderen (lees Natasia)
[afbeelding]
idd een echte miljonairslookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:03 schreef nueffeniet het volgende:
wat ziet t er allemaal goedkoop uit met die eric in wijvenkleren
Inderdaad, die was er eerder op de dag al blij mee dat ze weer "close" met elkaar waren.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Niet Natasia, die stuurt het er juist op aan. (Script 1563)
Was leuk he?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
Heerlijk die tv-uitzending. Huub heeft gelijk, Natasia was ontzettend nep aan het opkomen voor JJ.
Hmmm en dat doen ze nu ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian: Let op waar ze JOU van beschuldigen
Als je het een beetje hebt gevolgd dan weet je dat amanda daar zelf om heeft gevraagd, die bemoeizuchtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:08 schreef agter het volgende:
Geweldig dat iedereen zich ermee bemoeid waar Aman slaapt.
Bedoel, ze is nu gewoon publiek bezit in het huis of zo?
haha!
what's new?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Brian houdt zich van de domme.
Hij zit zichzelf nu klem te pratenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Brian houdt zich van de domme.
Ik volg het al een tijdje.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je het een beetje hebt gevolgd dan weet je dat amanda daar zelf om heeft gevraagd, die bemoeizucht
Yep! Het is tijd dat ze Amanda nu aan haar lot (de rat) overlaten.. praten met Amanda is werkelijk verspilde energie!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je het een beetje hebt gevolgd dan weet je dat amanda daar zelf om heeft gevraagd, die bemoeizucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |