Maar ze gaan geen sex hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Voor m'n gevoel voelt het wel goed als hij vanavond bij me ligt.
En zo is dat, en niet zo'n klein beetje ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Het is zonder oordeel, maar jij zit mijn spel in de weg. Normaal zou ik nu Amanda bij Brian uit bed houden"
[afbeelding]
ja dus...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:46 schreef SiRojK het volgende:
Ik kom net binnen zetten. Het gaat over knuffelen en sex, knuffelen mag wel, maar er is een vage scheiding tussen dat en sex... Amanda gaat dus toch weer terug bij Brian?
waarom moet amanda uitleg geven aan Eric?? als amanda zin heeft in sex met Brian dan doet ze dat toch lekker!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Amanda gaat zich verklaren aan Eric. Er is niks ergs aan, verzekert ze hem, we gaan geen seks hebben.
Uiteraard, je had toch niet verwacht dat er echt niets meer zou gebeuren tussen die 2??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:46 schreef SiRojK het volgende:
Ik kom net binnen zetten. Het gaat over knuffelen en sex, knuffelen mag wel, maar er is een vage scheiding tussen dat en sex... Amanda gaat dus toch weer terug bij Brian?
Dus Brian maakt geen misbruik van haar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:47 schreef SiRojK het volgende:
Amanda komt uitleggen dat ze niet dronken is, maar wel aangeschoten
Ik heb je daarstraks geadviseerd even een klein stukje terug te lezen. Dan kun je dit beter volgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:47 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
waarom moet amanda uitleg geven aan Eric?? als amanda zin heeft in sex met Brian dan doet ze dat toch lekker!
Amanda heeft Eric gevraagd haar te beschermen als ze weer dreigt domme dingen te doen, zoals nu dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:47 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
waarom moet amanda uitleg geven aan Eric?? als amanda zin heeft in sex met Brian dan doet ze dat toch lekker!
Omdat ze dat zelf aan Eric heeft gevraagdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:47 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |