Ze staan samen onder de douche zie ik nuquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een camera die mamma Natasia in de gaten houdt
Die had Amanda beloofd haar te helpen in haar besluit bij Brian uit de buurt te blijven. Maar ja, Amanda he...quote:
Ja, dat had hij haar beloofd en ze was er blij mee... zolang het haar uitkwam.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Eric is eindelijk ff leuk, met zijn Amanda en Brian erop wijzen dat ze hadden besloten geen seks meer te hebben.
Goede ontwikkeling. Dan gaat hij weer denken dat ze van hem is. En als ze dan weer eens een knuffeltje krijgt van een ander flipt de rat weer. Labiele slapjanus dat hij is.quote:
Maar... hij nam net wel eerst een pilletjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling. Dan gaat hij weer denken dat ze van hem is. En als ze dan weer eens een knuffeltje krijgt van een ander flipt de rat weer. Labiele slapjanus dat hij is.
Tijdbommetje is weer actief. tik tak tik tak....
nee, het is juist natas die dit heeft bewerkstel, amanda moet brian's backup worden na haar vertrekquote:
Eigenlijk moet Mitch nu binnenkomen en ook onder de douche stappen..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling. Dan gaat hij weer denken dat ze van hem is. En als ze dan weer eens een knuffeltje krijgt van een ander flipt de rat weer. Labiele slapjanus dat hij is.
Tijdbommetje is weer actief. tik tak tik tak....
Bommetje ploft vannavond nog niet, een van de komende dagen wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar... hij nam net wel eerst een pilletje![]()
ja eric ....en hij is niet misluktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
MENSEN, ZULLEN WE MET ZIJN ALLE AFSPREKEN DAT MISLUKTE TYPETJE GEWOON ERIC TE BLIJVEN NOEMEN.
Samen met Brian.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
MENSEN, ZULLEN WE MET ZIJN ALLE AFSPREKEN DAT MISLUKTE TYPETJE GEWOON ERIC TE BLIJVEN NOEMEN.
Zie jij meer dan ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:38 schreef milk-shake het volgende:
ze is gewoon brain sexslaafje ....nu heeft ze hem weer ff afgetrokken .....zooooo
Lees hier een klein stukje terug, dan weet je hetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:39 schreef forzaudinese het volgende:
waar bemoeid die pisnicht zich mee!!!????
Enig idee waar jij je mee bemoeit?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:39 schreef forzaudinese het volgende:
waar bemoeid die pisnicht zich mee!!!????
Een eeuwig terugkerend thema.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bommetje ploft vannavond nog niet, een van de komende dagen wel.![]()
Nee maar ik hoor Amanda steeds positief uhummmm'en... wat zegt die gek dan wel niet tegen haar?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik voor een keer niet zo erg.
Geen idee... even luisteren naar hem en Eric.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:42 schreef Marrije het volgende:
Wat was er nou weer met Huub en Lieke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |