Ik zeg acute toneelhaak, en snelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:00 schreef SiRojK het volgende:
Damn, wat een zet van Eric om altijd Natrasha te gaan spelen, nu wordt die gast nog ongeloofwaardiger.. Ik zeg exit eric volgende ontslagronde
Als hij zo dol is op anaal kan hij ook wel een dealtje maken met Eric, die stelt zich wel beschikbaar voor wat contactpunten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
Eric hamert er flink op dat volgens hem Amanda niet helemaal nuchter is. Mooi, want zo wordt het voor Brian steeds moeilijker bij haar in bed te kruipen.
aan mij zal het niet liggenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:01 schreef yellowfirst het volgende:
Brian is het prototype van een loverboy.................dumpen die hap![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als hij zo dol is op anaal kan hij ook wel een dealtje maken met Eric, die stelt zich wel beschikbaar voor wat contactpunten.
Met die pruik zal hij niet eens verschil zien met Amanda
Niet Natasia, die stuurt het er juist op aan. (Script 1563)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is bang om bij Amanda te slapen. Hij vreest het commentaar van de anderen (lees Natasia)
[afbeelding]
idd een echte miljonairslookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:03 schreef nueffeniet het volgende:
wat ziet t er allemaal goedkoop uit met die eric in wijvenkleren
Inderdaad, die was er eerder op de dag al blij mee dat ze weer "close" met elkaar waren.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Niet Natasia, die stuurt het er juist op aan. (Script 1563)
Was leuk he?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
Heerlijk die tv-uitzending. Huub heeft gelijk, Natasia was ontzettend nep aan het opkomen voor JJ.
Hmmm en dat doen ze nu ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian: Let op waar ze JOU van beschuldigen
Als je het een beetje hebt gevolgd dan weet je dat amanda daar zelf om heeft gevraagd, die bemoeizuchtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:08 schreef agter het volgende:
Geweldig dat iedereen zich ermee bemoeid waar Aman slaapt.
Bedoel, ze is nu gewoon publiek bezit in het huis of zo?
haha!
what's new?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Brian houdt zich van de domme.
Hij zit zichzelf nu klem te pratenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Brian houdt zich van de domme.
Ik volg het al een tijdje.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je het een beetje hebt gevolgd dan weet je dat amanda daar zelf om heeft gevraagd, die bemoeizucht
Yep! Het is tijd dat ze Amanda nu aan haar lot (de rat) overlaten.. praten met Amanda is werkelijk verspilde energie!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je het een beetje hebt gevolgd dan weet je dat amanda daar zelf om heeft gevraagd, die bemoeizucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |