Nee, gewoon geen Mars.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef NootjesBV het volgende:
volgend seizoen fbi mars ?
quote:If I ever die, do me a favor. Go on Oprah and tell the world that I loved kittens.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
R.I.P.
In plaats van een lange afscheidsspeech wil ik het houden bij een quote van ons aller geliefde Veronica:
[..]
![]()
* TC03 zet Do Me A Favour van de Arctic Monkeys op...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
R.I.P.
In plaats van een lange afscheidsspeech wil ik het houden bij een quote van ons aller geliefde Veronica:
[..]
![]()
"Rest in Peace aan de nabestaanden"? Waarom zeggen mensen dat?! Het is de dooie die moet rusten; de nabestaanden moeten leven!quote:
Gezien alle reality TV programma's en van alles en nog wat met sterren heb je jammergenoeg gelijk. De massa is dom en krijgt wat het wil; domme programma's. Het probleem is dat er blijkbaar onvoldoende mensen zijn die geinteresseerd zijn in TV programma's met wat meer diepgang. Alhoewel je in de VS wel HBO hebt; het kan dus wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:41 schreef Lamon het volgende:
Jammer voor mensen die wel hersens hebben, maar ja, je kunt nu eenmaal niet verwachten dat alle geestelijk gehandicapten die de wereld rijk is zich aan gaan passen aan die paar mensen.
Of klink ik nu te bitter? Want het is gewoon een compleet eerlijke weergave van de werkelijkheid, zelfs al gaat het dan maar om zoiets simpels als een mooie serie.
Mensen zijn dom. Dom, dom en nog eens dom.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, en wij spelen allemaal mee...Speciaal om jou in het ootje te nemen.
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:41 schreef annoylikethewind het volgende:
Grappige titel. Ik baal nog steeds dat het over is.
Maar heb van t weekend Michael Muhney en Jason Dohring ontmoet () en dat is op de een of andere manier eeen soort van troost ofzo. Geweldige gasten trouwens...
Haha dat was grappig jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:08 schreef -Mo- het volgende:
Rob Thomas is a whore.
Wat valt er aan te begrijpen? Veronica stemt op haar pa in de sherrif-verkiezing en loopt weg met uizoomende camera. Open einde dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:18 schreef jmac het volgende:
Zal wel aan mij liggen dat ik 't einde niet helemaal begrijp...
Hoe laat, welke zender?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:13 schreef Jay_Snake het volgende:
Even voor iedereen die het nog niet weet;
Veronica Mars is vanaf volgende week woensdag op de Nederlandse tv.
Ik vind dit stukje wel een beetje spoilerig:quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:49 schreef -Mo- het volgende:
Veronica Mars (NL) - Vanaf 30 mei elke woensdag om 21:00
OP aantrekkelijk genoeg? Zijn er geen grote spoilers erin geslopen?
Kritieken zijn altijd welkom en voor nu:
Ga vertellen hoe geweldig deze serie is.
Maar dat komt misschien omdat ik geheel blanco de serie inging en het toen heel leuk vond om al die achtergronden en verbanden tussen de personages in de serie zelf uitgelegd te krijgen. Maar wellicht wordt dit alles meteen duidelijk in de pilot, dan is het niet zo ergquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:47 schreef -Mo- het volgende:
Veronica Mars was ooit de vriendin van Duncan Kane, de zoon van softwaregigant Jake Kane. Duncans zus Lilly Kane was haar beste vriendin. Maar toen zij op mysterieuze wijze vermoord werd en Veronica's vader, sheriff Keith Mars, Lilly’s vader als hoofdverdachte aanwees, veranderde Veronica's leven voorgoed: haar vader moest aftreden als sheriff. Haar moeder, die niet kon leven met het verlies van status, verliet onder mysterieuze omstandigheden haar gezin, Veronica en haar vader alleen achterlatend. Duncan dumpte haar zonder enige verklaring en de populaire Veronica werd door haar leeftijdsgenoten plots genegeerd en als een buitenbeentje beschouwd.
[..]
Elke aflevering heeft een apart verhaal maar er is ook een rode draad: het mysterie rond de moord op Veronica's beste vriendin Lilly Kane.
Ja, dat was een twijfelpuntje. Ik vind het zelf ook nooit leuk om zoiets te lezen, maar dit zal van te voren toch worden benadrukt door BNN zelf en zo zal het ook in de TV-gidsen staan. (Zie: Mikro-gids en @Home TVgids)quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dit stukje wel een beetje spoilerig:
[..]
Maar dat komt misschien omdat ik geheel blanco de serie inging en het toen heel leuk vond om al die achtergronden en verbanden tussen de personages in de serie zelf uitgelegd te krijgen. Maar wellicht wordt dit alles meteen duidelijk in de pilot, dan is het niet zo erg![]()
Overigens is de castfoto uit seizoen 2![]()
En het is mij nooit opgevallen dat Dick Casablanca in seizoen 1 al meedeed![]()
Daar zeg je wat, de pilot is daarom juist heel leuk, dan wordt alles uit de doeken gedaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dit stukje wel een beetje spoilerig:
[..]
Maar dat komt misschien omdat ik geheel blanco de serie inging en het toen heel leuk vond om al die achtergronden en verbanden tussen de personages in de serie zelf uitgelegd te krijgen. Maar wellicht wordt dit alles meteen duidelijk in de pilot, dan is het niet zo erg![]()
Overigens is de castfoto uit seizoen 2![]()
En het is mij nooit opgevallen dat Dick Casablanca in seizoen 1 al meedeed![]()
Klopt wel. Van bijna elke serie die nieuw begint wordt de verhaallijnal aangekondigd. Bij Drive wist ik ook al wat er zou gebeuren in de pilot, omdat dat al was aangekondigd. En bij Heroes was ook al precies aangekondigd wie welke powers had enzo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:10 schreef -Mo- het volgende:
- Dick verwijderd, deed wel bijna elke aflevering mee in S1 maar had idd geen grote rol.
- Header verandert.
- Over de precieze inhoud nog in dubio, het lijkt me niet veel anders dat wat men in televisiegidsen gaat lezen en zo maakt hij mijns inziens toch net iets aantrekkelijker.
In mijn tvgids staat het volgende:quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:10 schreef -Mo- het volgende:
- Dick verwijderd, deed wel bijna elke aflevering mee in S1 maar had idd geen grote rol.
- Header veranderd.
- Over de precieze inhoud nog in dubio, het lijkt me niet veel anders dat wat men in televisiegidsen gaat lezen en zo wordt het mijns inziens toch net iets aantrekkelijker.
Dat is spoilerig én het klopt niet eens preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
In mijn tvgids staat het volgende:
" In het modaine badplaatsje Neptune maken de rijke bewoners de dienst uit en proberen al hun duistere geheimen verborgen te houden. Leerling-prvedetective Veronica Mars is vastbesloten de duistere geheimen te ontrafelen. Dan wordt haar beste vriendin Lily vermoord."
Tja.
Nomineer eens wat puike VM momenten dan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[Tournament] Gaafste Televisiemoment 06/07[USA] (nominaties)
Oh komt 't eindelijk hier op tvquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:49 schreef -Mo- het volgende:
Veronica Mars (NL) - Vanaf 30 mei elke woensdag om 21:00
OP aantrekkelijk genoeg? Zijn er geen grote spoilers erin geslopen?
Kritieken zijn altijd welkom en voor nu:
Ga vertellen hoe geweldig deze serie is.
Dat verneuken gedeelte ben ik niet met je eens. Volgens mij was seizoen 3 het dip-seizoen: rob thomas moest dingen omgooien en wist echt niet hoe ie dat moest doen. Volgens mij had hij met die laatste twee eps een format gevonden dat zou werken. Sociale status van V en Keith weer (bijna) terug naar af, Logan weer jackassy en in gevaar, Piz zou wel oprotten enzovoort.quote:Ook denk ik dat als VM nog een seizoen door zou zijn gegaan dat ze de serie helemaal hadden verneukt en dat het halverwege was gecanceld.
Als je dat zo leest, lijkt het voor een leek net alsof Veronica drie episodes lang door een verkrachten wordt achternagezetenquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:30 schreef Zhenar het volgende:
Uit het Gaafste seriemoment tournament:
[..]
Als je dat zo leest, lijkt het voor een leek net alsof Veronica drie episodes lang door een verkrachten wordt achternagezeten![]()
Hehequote:Op maandag 28 mei 2007 20:30 schreef Zhenar het volgende:
Uit het Gaafste seriemoment tournament:
[..]
Als je dat zo leest, lijkt het voor een leek net alsof Veronica drie episodes lang door een verkrachten wordt achternagezeten![]()
Ja, dat had ik ook bedacht, maar toen had ik het Tournament al gestartquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
HeheIk wil trouwens wel graag aan dat tournement meedoen maar ik wil de spoilers niet lezen van series die ik nog niet gezien heb
Kunnen ze het niet in spoilertags doen ofzo, dat je neerzet welke serie het is en dan de momenten in spoilertags?
Fijn dat je meedenktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook bedacht, maar toen had ik het Tournament al gestart![]()
Ik zou het op zich wel kunnen invoeren in de volgende ronde. Probleem is echter, dat alleen de nominatieronde spoilervrij kan zijn. Zodra er gestemd moet worden, moet je immers de volledige lijst quoten (of kopiëren) en dan zie je de spoilers alsnog.![]()
Voor het nomineren zou ik op zich nog wel een oplossing kunnen bedenken. Bijvoorbeeld een spoilervrij nominatie topic, waar ik alle nominaties etc. in spoilers plaats. (Dat moeten de mods natuurlijk wel goed vinden, tijdelijk twee topics voor één tournament)
Wat ook kan, is dat ik een post maak in het bestaande topic met de volledige lijst van nominaties die je kunt steunen, maar dan in spoilers. Dan kan ik gewoon naar die post linken en dan hoef je de rest van het topic niet door te lezen.
Of je PM't mij van welke series je wilt weten welke nominaties er zijn, dan kan ik dat terug PM'en en dan kun je in het topic zelf aangeven welke nominaties je steunt. Dan moet je gewoon snel naar het reactiescherm doorscrollen. Als je zelf nominaties wilt posten, kun je natuurlijk hetzelfde doen (snel doorscrollen).
Ik zal kijken wat ik kan doen mbt de spoilers en zal je pm'en wat je nog kunt steunen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Fijn dat je meedenktWat ik al eerder zei, dat je de serie buiten spoilertags zet en de momenten in spoilertags. Dan kan je per serie bekijken of je het wil lezen of niet. Zijn er overigens al momenten uitgekozen of zijn de nominaties nog bezig? De series die ik volg dit seizoen zijn Grey's Anatomy, Prison Break, Lost, How I met your Mother (moet alleen de laatste twee afleveringen nog zien...) en Veronica Mars. Ik kijk nu ook Heroes maar ik ben pas bij aflevering 6
Als ik snel doorkijk kan ik daar binnenkort ook voor nomineren
Jij vond het ook zo jammer dat Jack's vader niet door Donald Sutherland werd gespeeldquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:55 schreef -Mo- het volgende:
Viel me nu pas op dat Wallace sjawel met zijn vliegtuigjes speelde op het strand in de eerste aflevering en ook in de laatste (of enerlaatste).
Ik vind het ook zo jammer dat Veronica's vader niet door Tom Bell wordt gespeeld. Weten ze niet dat hij een succesvolle news director bij een lokaal televisiestation isquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jij vond het ook zo jammer dat Jack's vader niet door Donald Sutherland werd gespeeld?
Mooi, was al benieuwd of we die nog te zien zouden krijgen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:17 schreef NootjesBV het volgende:
FBI trailer komt op de dvd van s3 te staan
Bron tv.com
Ik beken. Ik ejaculeerde.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb eindelijk de laatste 3 afleveringen gezien. Oh mijn god ik ga deze serie zo missen
![]()
Logan die Piz (uiteindelijk onterecht) helemaal de rambam in timmert (waarvan er van dit forum vermoed ik een aantal mensen een keihard orgasme kregen),
Jammer dat meer dan de helft Snickers is.quote:Why Snickers Almond Bars you ask? Mars (the company) stopped making U.S. Mars Bars a few years ago and later changed its name to Snickers Almond. So becausewe've bought out all the available Mars Bars in the U.S.A.
Ja, maar die Snickers zijn Marsen, alleen dan met een andere naam.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Jammer dat meer dan de helft Snickers is.
Overigens deed Veronica Mars het dit jaar beter dan vorig jaar. Dit jaar gemiddeld 2,5 miljoen kijkers (evenveel als het eerste jaar) en vorig jaar waren het nog gemiddeld 2,3 miljoen.
Nog niet eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, maar die Snickers zijn Marsen, alleen dan met een andere naam.
Ofzo![]()
quote:They are very different bars. Snickers Almond is NOT the same.. it has less carmel and the nougat is different (peanut based, rather than plain). Also the almonds are in little bits, whereas with the Mars Bar they were big chunks
Goh, dat weet ik ook wel. Dat had ik hierboven ook neergezet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:52 schreef annoylikethewind het volgende:
Ja, maar het zijn wel de Amerikaanse versie van Mars en aangezien de winkel die de zooi bestelt momenteel geen Marsen meer kon krijgen, zijn ze doorgegaan met snickers. Ik bedoel maar: ze hebben gewoon de voorraad Marsen opgekocht![]()
Mooie zin.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het kiezen voor die equivalent als substituut vind ik ridicuul omdat het als een substituut voor de Mars zelf fungeert, waarbij zodoende wordt voorbijgegaan aan waarom in the first place voor Mars is gekozen....de naam dus.
Nee, want het is "dat equivalent", niet "die"quote:
Even overheen gelezen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Goh, dat weet ik ook wel. Dat had ik hierboven ook neergezet.
Het kiezen voor die equivalent als substituut vind ik ridicuul omdat het als een substituut voor de Mars zelf fungeert, waarbij zodoende wordt voorbijgegaan aan waarom in the first place voor Mars is gekozen....de naam dus. Beter hadden ze nadat ze Mars'en uitverkocht waren kunnen gaan voor Marshmellows.
Bij Jericho wel!quote:
Wat al helemaal onbegrijpelijk isquote:Op maandag 11 juni 2007 21:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah, maar Jericho had ook iets meer kijkers dan Veronica Mars had
Wat een domme opmerking.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah, maar Jericho had ook iets meer kijkers dan Veronica Mars had
http://community.tvguide.(...)Officially/800016822quote:Veronica Mars is Now "Officially Dead"
Maybe now the healing can begin...
The CW has officially pulled the plug on Veronica Mars. Series creator Rob Thomas confirmed the news for me via e-mail just moments ago.
"I'm afraid I have to report that Veronica Mars is officially dead," he wrote. "At least in TV show form. There's really no way that it can happen now. I'm not sure the CW should've given the glimmer of hope. I think Dawn Ostroff genuinely would have liked to have continued on with a version of the show, but there was too much resistance around her. At the end of the day, it would've been kinder had the band aid simply been ripped off rather peeled away in than this agonizingly slow manner."
Ironically, the news comes just as Veronica Mars fans — emboldened by Jericho's 11th hour resurrection — are in the midst of bombarding The CW with thousands of Mars candy bars in advance of that June 15 deadline.
In light of this development, it might make sense to redirect those deliveries to Warner Bros.' feature division — specifically, the folks who would be responsible for greenlighting a Veronica Mars film. Just a thought. If you've got a better idea, by all means, post it below.
Bedankt. Ik zal dit uitprinten en bij me houden voor momenten als ik het moeilijk heb.quote:
http://news.yahoo.com/s/ap/20070608/ap_en_tv/people_kristen_bellquote:Bell: Tough to say goodbye to Veronica
By MIKE HOUSEHOLDER, Associated Press Writer Fri Jun 8, 6:10 PM ET
Kristen Bell is finding it tough to let go of Veronica Mars, the wisecracking teenage TV sleuth she portrayed for three seasons.
Asked what she would miss most about the character, Bell didn't hesitate: "Other than everything?"
"It feels sort of like graduating high school. You really only recognize how special it was once it's gone away," Bell told The Associated Press in a recent phone interview.
"And of course everyone graduates from different jobs then they move on, but I don't know I'll find as special a show ever again," the 26-year-old actress said. "I think I'm only truly realizing that now."
The show, which was ratings challenged but a cult hit, was canceled May 17. Bell, though, hasn't given up all hope just yet.
The network, she said, has until June 15 to tell the show's producers whether it might be brought back as a midseason replacement.
CW spokesman Jeff Tobler confirmed the June 15 deadline.
Even if "Veronica Mars" doesn't make it back onto the small screen, Bell says she would be happy to reprise her role in a feature film.
"I'm game. I would work for (`Veronica' creator)
Rob Thomas again in a heartbeat," she said. "Not just because of his brilliance, but because he's a great guy."
Critics loved "Veronica Mars" from the get-go, praising Bell's whipsmart heroine, the show's take on high-school politics and the portrayal of Veronica's relationship with her father (Enrico Colantoni).
Set in the fictional seaside town of Neptune, Calif., Bell's character tackled the ups and downs of high-school life while solving crimes. The just-completed third season shifted Veronica and her pals to nearby Hearst College. She still solved crimes and battled authority, but the ratings woes continued.
While Bell's old show doesn't have a place in the fall, her new one does.
She's providing the voice of the narrator (something she also did on "Veronica") for the CW's new "Gossip Girl." The show centers on a group of prep-school teenagers in Manhattan.
Meanwhile, Bell is in Hawaii filming "Forgetting Sarah Marshall," a comedy produced by Judd Apatow ("The 40 Year-Old Virgin," "Knocked Up"). She plays the title character.
The actress says she is enjoying the adult humor and improvisational nature of an Apatow production.
"It's not that cliched romantic comedy where boy meets girl," she said. "Nothing is really cliched in this movie. It's all very real."
De pilot wordt geregisseerd door Mark Piznarski. Welke pilot heeft hij ook alweer nog meer geregisseerd?quote:
Hij's toch van NYPD Blue?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
De pilot wordt geregisseerd door Mark Piznarski. Welke pilot heeft hij ook alweer nog meer geregisseerd?
En we weten allemaal hoe dat afgelopen isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, maar die pilot heef hij niet gedaan.
Het goede antwoord was: Everwood.
Komt vanaf: http://lounge.cwtv.com/forumdisplay.php?f=9quote:Op maandag 11 juni 2007 22:12 schreef annoylikethewind het volgende:
Unknownuser, waar komt dat overzicht vandaan? Twop?
Ach, die serie is terecht gecancelledquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef -Mo- het volgende:
Het goede antwoord was: Everwood.
Hij deed ook de pilot van VM, is die ook terecht gecanceld?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach, die serie is terecht gecancelled![]()
Nee, maar Everwood vond ik maar een vervelende drama seriequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hij deed ook de pilot van VM, is die ook terecht gecanceld?
Hoe weet je dat hij van de negroïde menssoort is?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef Jivis het volgende:
Stond boven je ook al, aap.
Ja, aap!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef Jivis het volgende:
Stond boven je ook al, aap.
Nee joh, is vanwege zijn naamquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij van de negroïde menssoort is?
Zijn naam doet vermoeden dat het een Jericho fan is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:45 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Nee joh, is vanwege zijn naam![]()
bron: Ain't It Cool Newsquote:DC Comics To Publish
VERONICA MARS: Season Four??
“I had a meeting with DC Comics last Monday and they want to do (Season 4) as a comic series," “Veronica Mars” mastermind Rob Thomas tells The Toronto Star.
DC’s move may have been inspired by Dark Horse Comics’ new “Buffy The Vampire Slayer: Season Eight” title, which has been burning up the sales charts.
Thomas also offers his take on why The CW passed on another season of “Mars.” "At the end of the day [CW programming chief] Dawn Ostroff doesn't get to make the final call,” Thomas tells the Star. “Hers is an important voice in the room. But they're the little sister company of CBS. There was a pretty strong feeling that [CBS CEO] Les Moonves didn't want to do the show." CBS and Time Warner co-own The CW.
The same article states that Thomas has accepted the position as showrunner on “Miss/Guided,” ABC’s upcoming Judy Greer sitcom about a guidance counselor who takes a job at her old high school.
Thomas also reveals that the pilot he shot two weeks ago at his house with “Mars” star Enrico Colantoni is a dark comedy about Los Angeles caterers titled “Party Down.” He also has ideas for a romantic anthology series and a modern-day Western.
Je zal ooit nog wel een ander meisje vinden hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
Het maakt niet uit welk project RT vanaf nu gaat doen, zoals Veronica Mars mijn hart heeft gestolen zal nooit meer gebeuren, denk ik
http://www.zap2it.com/tv/(...)oll=zap-tv-headlinesquote:'Veronica Mars' Creator Gets 'Miss/Guided'
Rob Thomas joins ABC midseason comedy
June 15, 2007
Rob Thomas
"Veronica Mars" may be no more, but her creator has already lined up his next television gig.
Rob Thomas is joining the staff of ABC's midseason series "Miss/Guided," the network confirms. He'll take on showrunner duties for the single-camera comedy, which stars Judy Greer ("Arrested Development," "Love Monkey") as a former nerd-turned-guidance counselor at the high school she attended.
Caroline Williams, a writer for "The Office," created the show and penned the pilot with Gaby Allan ("Scrubs"). "Beauty and the Geek" masterminds Ashton Kutcher and Jason Goldberg are also among the executive producers, and Emmy winner Todd Holland ("Malcolm in the Middle," "Wonderfalls") directed the pilot.
The show will be Thomas' first time working on a half-hour comedy. Prior to "Veronica Mars," he created the cult favorite "Cupid" for ABC and worked on other dramas including "Dawson's Creek" and "The Education of Max Bickford." He's plenty familiar with "Miss/Guided's" high-school setting, though, having written several young-adult novels in addition to guiding Veronica Mars through the treacherous hallways of Neptune High.
"Miss/Guided" also stars Brooke Burns ("Pepper Dennis"), Kristoffer Polaha ("North Shore"), Jonathan Sadowski ("Live Free or Die Hard") and Earl Billings ("Thank You for Smoking"). ABC has not yet said where it will land on the schedule.
As for "Veronica Mars," while it's officially done as a TV series, Thomas said earlier this week that the story could continue in comic-book form. He's also considering a feature-film script based on the show.
Leuk, was het sowieso al van plan om te kijken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:21 schreef Zhenar het volgende:
"Logan" gaat in die nieuwe vampierdetectiveserie spelen.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is alweer oud, Junkie. Ze heeft officieel afgeslagen omdat ze niet naar Hawai wilde verhuizen.
TV guide, ausielloquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:50 schreef Jivis het volgende:
[..]Wie wil er nou niet op Hawaii wonen
Oh en bron?
quote:
Maar sympathiek dat jij het ook nog even zegt.quote:
Ik wist niet dat er nog zulke naieve mensen bestonden....quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze heeft het ook afgewezen ivm verhuizen naar Hawai.. dat staat er toch?
En je vond het niet raar dat de ene keer wél het CW-logo onderin beeld stond, en de andere keer niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:45 schreef Merkie het volgende:
Dit zouden de openingcredits zijn geweest als er een VM seizoen 4 had gekomen.
Edit: Oh wacht, volgens mij is het nep. Anywyas, op de DVD staan wel de echte credits dus binnenkort zal wel de echte op YouTube komen.
Dat vond ik wel raar, daarom postte ik daarna ook dat 'ie fake wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En je vond het niet raar dat de ene keer wél het CW-logo onderin beeld stond, en de andere keer niet? [ afbeelding ]
Anyway, hier zijn alvast wat S3 dvd extra's:
Veronica Mars S3 Deleted Scenes (Part 1)
Veronica Mars S3 Deleted Scenes (Part 2)
Veronica Mars S3 Deleted Scenes (Part 3)
Veronica Mars S3 Deleted Scenes (Part 4)
Lees het nu pasquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:23 schreef annoylikethewind het volgende:
Misschien al wel bekend, maar Kristen gaat 13-afleveringen durende rol spelen in Heroes![]()
Tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vandaag is de eerste aflevering met KB uitgezonden.
Ik weet niet wat ik hier nou van moet denken.. Laat ik het zo zeggen: ik denk niet dat dit meer potentie had dan seizoen 3.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:01 schreef Merkie het volgende:
Ik heb de 'pilot' die voor season 4 was gemaakt even gedownload en geüpload:
Deel 1: http://youtube.com/watch?v=nI8PI8y_-M8
Deel 2: http://youtube.com/watch?v=Zx89YbMasKU
Die trailers zijn meestal echt niet representatief voor de uiteindelijke serie, het budget is veel lager, meeste acteurs zijn nog niet definitief gecast, etc.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier nou van moet denken.. Laat ik het zo zeggen: ik denk niet dat dit meer potentie had dan seizoen 3.
Mijn theorie is dat voor de vele miljoenen views die de S04 pitch over enkele weken zal hebben er alsnog een vierde seizoen komt. Als er we samen in geloven en dus vaak de pilot bekijken, dan komt het wel goedquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:35 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
CW
Seizoen 4, hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?
Sinds wanneer zijn wij in staat om eisen te stellen aan een nieuw seizoen van een gecancelde seriequote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:33 schreef annoylikethewind het volgende:
Als dat zou gebeuren Merkie, hoop ik wel dat ze wat aan de verhaallijnen zouden doen. Dat was nog niet echt geweldig.
Mijn ideale seizoen 4 zou gewoon tweede jaar college zijn, met de maffia achter Logan aan....
Liever kwaliteit dan crap, zeg ik maar. Anders laten ze het maar gecanceld.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn wij in staat om eisen te stellen aan een nieuw seizoen van een gecancelde serie?
Amen. Laten we nog even een minuutje stilte houdenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:29 schreef Jivis het volgende:
Die pilot is echt goedDoodzonde dat deze serie nooit meer op de buis te zien zal zijn
Nope, anders had ze wel op die andere universiteit gezeten. Ze zat in seizoen 3 gewoon op Hearst. De laatste (of die daarvoor) aflevering van seizoen 2 was ze ook weggelopen bij een examen om de uitspraak bij te wonen over de Lily Kane case.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand trouwens of Veronica nou uiteindelijk die Kane-scolarship heeft gekregen?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:29 schreef -Mo- het volgende:
HOOP NIET DAT VM OOK GAAT LIJDEN ONDER DE STAKING VAN DE SCHRIJVERS.
Oh, wacht, VM is niet meer.
Volgens mij heeft Keith het schilderij verkocht en heeft hij de opbrengst aan een goed doel gegeven.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, ik had al zo'n idee inderdaad. Maar ik dacht dat er een keer gezegd was dat Hearst ook een dure uni was.
Nog een andere vraag: wat is er gebeurd met dat schilderij waarin Kendell al haar geld had geinvesteerd? Niemand wist dat, behalve Keith. Er zaten na die moord in de woestijn wel bloedsporen op. Zou Keith het hebben? Of ligt het als bewijs opgeslagen bij de politie? Of heb ik gewoon het antwoord in de serie wel gezien maar gewoon gemist?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:29 schreef -Mo- het volgende:
HOOP NIET DAT VM OOK GAAT LIJDEN ONDER DE STAKING VAN DE SCHRIJVERS.
Oh, wacht, VM is niet meer.
Heeft mijn VM-gespam in het Heroes topic toch nog nut gehadquote:Op zondag 25 november 2007 22:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Afgelopen maand alle afleveringen van Veronica Mars gekeken. (Ja, naar aanleiding van haar rol in Heroes.) En het was meer dan de moeite waard. Echt zonde dat dit gecanceld is.
Ja. Heb ook de hele productie zelf gedaan, Rob vroeg dat aan mij. Fijn dat het zo populair isquote:Op woensdag 28 november 2007 22:30 schreef annoylikethewind het volgende:
Ik heb je filmpjes echt all over the place gelinkt gezien Merkie,mooi!
In een weekje bijna drie seizoenen Veronica Mars er doorheen gestampt. Heerlijke serie!quote:28-12-07
Veronica Mars (1-8 - Like a Virgin)
Veronica Mars (1-9 - Drinking the Kool-Aid)
Veronica Mars (1-10 - An Echolls Family Christmas)
Veronica Mars (1-11 - Silence of the Lamb)
Veronica Mars (1-12 - Clash of the Tritons)
Veronica Mars (1-13 - Lord of the Bling)
29-12-07
Veronica Mars (1-14 - Mars vs. Mars)
Veronica Mars (1-15 - Ruskie Business)
30-12-07
Veronica Mars (1-16 - Betty and Veronica)
Veronica Mars (1-18 - Weapons of Class Destruction)
Veronica Mars (1-19 - Hot Dogs)
Veronica Mars (1-20 - M.A.D.)
Veronica Mars (1-17 - Kanes and Abel's)
Veronica Mars (1-21 - A Trip to the Dentist)
31-12-07
Veronica Mars (1-22 - Leave It to Beaver)
Veronica Mars (2-1 - Normal is the Watchword)
Veronica Mars (2-2 - Driver Ed)
Veronica Mars (2-3 - Cheatty Cheatty Bang Bang)
Veronica Mars (2-4 - Green-Eyed Monster)
01-01-08
Veronica Mars (2-5 - Blast From the Past)
Veronica Mars (2-6 - Rat Saw God)
Veronica Mars (2-7 - Nobody Puts Baby in a Corner)
Veronica Mars (2-8 - Ahoy, Mateys!)
Veronica Mars (2-9 - My Mother, the Fiend)
02-01-08
Veronica Mars (2-10 - One Angry Veronica)
Veronica Mars (2-12 - Rashard and Wallace Go to White Castle)
Veronica Mars (2-11 - Donut Run)
Veronica Mars (2-13 - Ain't No Magic Mountain High Enough)
Veronica Mars (2-14 - Versatile Toppings)
Veronica Mars (2-15 - The Quick and the Wed)
Veronica Mars (2-16 - The Rapes of Graff)
03-01-08
Veronica Mars (2-17 - Plan B)
Veronica Mars (2-18 - I Am God)
Veronica Mars (2-19 - Nevermind the Buttocks)
Veronica Mars (2-20 - Look Who's Stalking)
Veronica Mars (2-21 - Happy Go Lucky)
Veronica Mars (2-22 - Not Pictured)
04-01-08
Veronica Mars (3-1 - Welcome Wagon)
Veronica Mars (3-2 - My Big Fat Greek Rush Week)
Veronica Mars (3-4 - Charlie Don't Surf)
Veronica Mars (3-3 - Witchita Linebacker)
Veronica Mars (3-5 - President Evil)
Waarom die volgorde?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:45 schreef Geqxon het volgende:
Veronica Mars (1-16 - Betty and Veronica)
Veronica Mars (1-18 - Weapons of Class Destruction)
Veronica Mars (1-19 - Hot Dogs)
Veronica Mars (1-20 - M.A.D.)
Veronica Mars (1-17 - Kanes and Abel's)![]()
Veronica Mars (1-21 - A Trip to the Dentist)
Ik heb ze in de juiste volgorde gezien, alleen niet helemaal hier goed gepost.quote:
Ik bedoel niet de duidelijkheid ervan, maar hoeveel het mij boeit. Die van seizoen 1 vond ik erg goed, zowel het verhaal van Lily als van de verkrachting. Maar met de bus, toen zat ik echt zo van.... mja... ik vind het op zich niet zo heel erg interessant. Al was het maar omdat ik constant vergat wie op de bus zat, met wie Curly connecties had, en wat de individuele motieven van diverse mensen waren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:00 schreef Merkie het volgende:
De rode draad in seizoen 2 was vuurrood aanwezig volgens mij.
Die fbi pilot was toch gemaakt 'uit wanhoop' om (cw/wb nog over te halen), toen het al gecancelt was?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:14 schreef LSDsmurf het volgende:
Eindelijk klaar met alle 3 de VM seizoenen te bekijken.
Seizoen 1: Subliem.
Seizoen 2: Een beetje minder goed dan S1.
Seizoen 3: Nog steeds bovengemiddeld maar het mist de sfeer uit de vorige seizoenen. Sommige episodes waren erg spannend maar er waren ook heel wat missers zoals die affaire met Piz.
Jammer dat er nu niets meer volgt maar langs de andere kant ben ik wel blij dat er geen 4de seizoen komt waar ze bij de FBI gaat want dan zou de typische VM sfeer grotendeels verloren gaan.
Dát zou pas een wtf-moment zijn!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Duncan met zijn "Because I'm your sister!"! Ik dacht dat het een dagdroom van Ronica was, maar dat was echt zo van
!
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:38 schreef -Mo- het volgende:
It's been a year, but I still miss you. [ afbeelding ]
Ze had voor Lost moeten kiezenquote:Op maandag 2 juni 2008 23:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als we nou nog Heroes Lost hadden met Kristen Bell, was dat nog een schrale troost geweest.
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:38 schreef -Mo- het volgende:
It's been a year, but I still miss you. [ afbeelding ]
Ik trap niet meer in die shannanigans van je!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:08 schreef -Mo- het volgende:
Het doet me deugd dat jullie allemaal nog even steun komen betuigen.
Ik mis jullie wel hoor. Deze zomer maar een VM-marathonparty bij mij thuis doen, waar we alle afleveringen non-stop achter elkaar kijken.
In tegenstelling tot mijn How I Met Your Mother-feestje gaat deze wél echt door.
Het was geen shenanigan! Het ging eigenlijk gewoon door maar niemand kwam opdagen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik trap niet meer in die shannanigans van je!![]()
![]()
En ik miss VM!!!!![]()
![]()
![]()
!!!!!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het was geen shenanigan! Het ging eigenlijk gewoon door maar niemand kwam opdagen.
Ik zat al helemaal klaar enzo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neizj.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als we nou nog Heroes hadden met Kristen Bell, was dat nog een schrale troost geweest.
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:21 schreef annoylikethewind het volgende:
Update: De 13e tot 15e ontmoet ik Logan, Weevil and Dick![]()
En ik mis het ook nog steeds. Maar dat had je vast wel begrepen aan mijn gekke keus om een con bij te wonen
Dude... Het antwoord op je vraag staat in de post die je zelf quotequote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Mensen die "dude" zeggenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude... Het antwoord op je vraag staat in de post die je zelf quote
Ik ben geen dude...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude... Het antwoord op je vraag staat in de post die je zelf quote
Dickquote:
Conference?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben geen dude...![]()
En hoe kies je om een 'con' bij te wonen? En wat is een con eigenlijk?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef -Mo- het volgende:
Het was geen shenanigan! Het ging eigenlijk gewoon door maar niemand kwam opdagen.
Ik zat al helemaal klaar enzo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met Veronica Mars viel het me 3 seizoenen geeneens zo op, maar kwam er met Heroes pas echt achter hoe verdomd lekker ze isquote:
Hehe, ik heb mij drie seizoenen zitten te beren.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Met Veronica Mars viel het me 3 seizoenen geeneens zo op, maar kwam er met Heroes pas echt achter hoe verdomd lekker ze is
Het was helemaal niet verrassend. Wel doodzonde, maar niet verrassend.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:32 schreef wolfrolf het volgende:
Het is wel verrassend dat het gecancelled is [ afbeelding ]
Barbaar
Bronquote:Kristen Bell & Rob Thomas discussing a Veronica Mars movie?
Yeah, yeah, okay, so it would've been kinda cool to be in Beijing last week when Michael Phelps won his record-shattering eighth gold medal. But it would've been even cooler to have had a ringside seat in Rob Thomas' office instead: At around the same time the man from Atlantis was making the splash heard 'round the world, the creator of Veronica Mars was sitting down with his beloved, lamented series' star, Kristen Bell, to discuss bringing the cult hit to the big screen.
Seriously.
The impromptu pow-wow took place last week in the offices of Thomas' Hollywood-based production company, which just so happens to be located on the same lot where Bell is shooting Heroes. "Kristen and I ran into each other, and we did discuss a Veronica movie," confirms Thomas, who says he has also had "a few conversations" with Mars executive producer Joel Silver.
"It's very tough to focus on it right now with two pilots on my plate," adds Thomas of his two ABC projects, a reworking of his '90s dramedy, Cupid, and an adaptation of the New Zealand series, Outrageous Fortune. "But as soon as I have any free time, that's my top priority."
For her part, Bell considers it a "major compliment" that people are still interested in Mars. "[Fans] still ask me all the time if the show's coming back. Emotionally, I don't want to think about Veronica Mars every day because it really does make me sad."
Regarding her recent chat with Thomas about a Mars feature, the star of Forgetting Sarah Marshall, perhaps not wanting to jinx things, flashes a Cheshire cat grin and says, "We'll see."
Translation: We're halfway there to getting this thing greenlit! Now let's take care of the other half by turning the comments section into a makeshift petition. Do you want to see a VM feature?
hopelijk krijgen we in de film dan te zien wie de moordenaar is. Ik denk dat dé ster vd serie Paris Hilton het wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ze wordt pas doodgeschoten in de laatste aflevering, so don't worry.
http://www.tvguide.com/News/Veronica-Mars-Movie-1001755.aspxquote:Is there going to be a Veronica Mars movie?
Yes! Thomas reported that he and Mars star Kristen Bell are both in: "For me, that's the next project [after Cupid]. But my writing it is really just half the battle," he said. "Somebody has to pay for it." Thomas indicated that producer Joel Silver is ready to green-light the film. Coupled with Thomas' obvious enthusiasm for the project, perhaps we won't have to wait too long to see a big-screen continuation of the story of the teen detective.
Zullen we een Fok! donatie starten?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:23 schreef planethugo het volgende:
maar nog steeds geen financier dus eigenlijk is er niets?
als we dan ook mee mogen delen in de winst is t primaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zullen we een Fok! donatie starten?
Ik zat eigenlijk meer aan een meet 'n greet te denken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
als we dan ook mee mogen delen in de winst is t prima
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk meer aan een meet 'n greet te denken.
Wat ik ervan begrijp zou Joel Silver misschien wel een bak geld in de film willen stoppen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:23 schreef planethugo het volgende:
maar nog steeds geen financier dus eigenlijk is er niets?
jammer genoeg nietquote:Op zondag 18 januari 2009 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
Het is een bikini inderdaad.
En komt ze wel in haar blote memmen in die film???///
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef annoylikethewind het volgende:
Stelletje mannen![]()
Gek genoeg hoop ik voornamelijk dat de film een goed verhaal krijgt
Heroes ben ik nu officieel mee gestopt. En prison break? Nee. Wel stukjes en ooit een hele aflevering om te weten wie een bepaalde acteur was.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:51 schreef Jivis het volgende:
[..]!
Jij kijkt zeker geen Heroes en Prison Break, goed verhaal is niet nohodig.
Dude..quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, Chuck. Heb ik t eerste seizoen van gezien, maar ik vind t zo verschrikkelijk slecht in elkaar zitten en slecht geacteerd dat ik er echt niet naar kan kijken. En dat heb ik niet snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |