Nee, gewoon geen Mars.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef NootjesBV het volgende:
volgend seizoen fbi mars ?
quote:If I ever die, do me a favor. Go on Oprah and tell the world that I loved kittens.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
R.I.P.
In plaats van een lange afscheidsspeech wil ik het houden bij een quote van ons aller geliefde Veronica:
[..]
![]()
* TC03 zet Do Me A Favour van de Arctic Monkeys op...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
R.I.P.
In plaats van een lange afscheidsspeech wil ik het houden bij een quote van ons aller geliefde Veronica:
[..]
![]()
"Rest in Peace aan de nabestaanden"? Waarom zeggen mensen dat?! Het is de dooie die moet rusten; de nabestaanden moeten leven!quote:
Gezien alle reality TV programma's en van alles en nog wat met sterren heb je jammergenoeg gelijk. De massa is dom en krijgt wat het wil; domme programma's. Het probleem is dat er blijkbaar onvoldoende mensen zijn die geinteresseerd zijn in TV programma's met wat meer diepgang. Alhoewel je in de VS wel HBO hebt; het kan dus wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:41 schreef Lamon het volgende:
Jammer voor mensen die wel hersens hebben, maar ja, je kunt nu eenmaal niet verwachten dat alle geestelijk gehandicapten die de wereld rijk is zich aan gaan passen aan die paar mensen.
Of klink ik nu te bitter? Want het is gewoon een compleet eerlijke weergave van de werkelijkheid, zelfs al gaat het dan maar om zoiets simpels als een mooie serie.
Mensen zijn dom. Dom, dom en nog eens dom.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, en wij spelen allemaal mee...Speciaal om jou in het ootje te nemen.
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:41 schreef annoylikethewind het volgende:
Grappige titel. Ik baal nog steeds dat het over is.
Maar heb van t weekend Michael Muhney en Jason Dohring ontmoet () en dat is op de een of andere manier eeen soort van troost ofzo. Geweldige gasten trouwens...
Haha dat was grappig jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:08 schreef -Mo- het volgende:
Rob Thomas is a whore.
Wat valt er aan te begrijpen? Veronica stemt op haar pa in de sherrif-verkiezing en loopt weg met uizoomende camera. Open einde dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:18 schreef jmac het volgende:
Zal wel aan mij liggen dat ik 't einde niet helemaal begrijp...
Hoe laat, welke zender?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:13 schreef Jay_Snake het volgende:
Even voor iedereen die het nog niet weet;
Veronica Mars is vanaf volgende week woensdag op de Nederlandse tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |