Neizj.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als we nou nog Heroes hadden met Kristen Bell, was dat nog een schrale troost geweest.
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:21 schreef annoylikethewind het volgende:
Update: De 13e tot 15e ontmoet ik Logan, Weevil and Dick![]()
En ik mis het ook nog steeds. Maar dat had je vast wel begrepen aan mijn gekke keus om een con bij te wonen
Dude... Het antwoord op je vraag staat in de post die je zelf quotequote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Mensen die "dude" zeggenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude... Het antwoord op je vraag staat in de post die je zelf quote
Ik ben geen dude...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude... Het antwoord op je vraag staat in de post die je zelf quote
Dickquote:
Conference?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben geen dude...![]()
En hoe kies je om een 'con' bij te wonen? En wat is een con eigenlijk?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef -Mo- het volgende:
Het was geen shenanigan! Het ging eigenlijk gewoon door maar niemand kwam opdagen.
Ik zat al helemaal klaar enzo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met Veronica Mars viel het me 3 seizoenen geeneens zo op, maar kwam er met Heroes pas echt achter hoe verdomd lekker ze isquote:
Hehe, ik heb mij drie seizoenen zitten te beren.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Met Veronica Mars viel het me 3 seizoenen geeneens zo op, maar kwam er met Heroes pas echt achter hoe verdomd lekker ze is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |