Wie?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mag ik er ook een posten?
Reinder hendriks
Reinder Hendriksquote:
Beetje snel Zidane liep nog.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mag ik er ook een posten?
Reinder hendriks
Lijkt me wel een goed plan. Alleen als er niet veel reacties zijn, kan het dan snel gaan. Misschien daarbij een minimum aantal beoordelingen. Misschien een stuk of 10?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje snel Zidane liep nog.
Zullen we in het vervolg de regel hanteren dat een speler minsten 24 uur blijft staan ?
Helaas ben ik niet oud genoeg om hem te hebben zien voetballen. Daarnaast zenden ze op tv vrij weinig uit van zijn acties op het veld. Maar bij Voetbal Insite is hij met zijn droge reacties op domme vragen van Barend geniaalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:
Zal ik jullie ee geheimpje verklappen. Wim Van Hanegem was net zo goed.
en nu?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:
Zal ik jullie ee geheimpje verklappen. Wim Van Hanegem was net zo goed.
Als de wiede werga fragmenten van Willem gaan downloaden. De speler die na het WK-74 in Zuid Amerika gekozen werd tot beste speler van het toernooi.quote:
gast je opent dit topic over Zidane en wij geven inhoudelijke comments.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als de wiede werga fragmenten van Willem gaan downloaden. De speler die na het WK-74 in Zuid Amerika gekozen werd tot beste speler van het toernooi.
Ik krijg kippenvel als ik zijn magistrale schot terugbekijkquote:
Gast wees blij dat ik dit topic levend hou. Lees eens terug en negen van de tien keer dat ik iets postte was het topic dood.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:31 schreef Flashwin het volgende:
[..]
gast je opent dit topic over Zidane en wij geven inhoudelijke comments.
Nu kom je met je oude lullen praat over van Hanegem (die door elke Nederlander als een van de beste Oranje spelers ooit wordt gezien) terwijl dat totaal offtopic is.
Wayne Rooneyquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
de 24 uur zijn zo voorbij trouwens
Sluit ik me bij aan. Jammer trouwens dat hij niet zo lang meer mee zal gaan. Nog een jaartje op topniveau schat ik.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef Blawh het volgende:
Geslepen spits die altijd wel een aantal verrassende acties in huis heeft en regelmatig zijn doelpuntjes meepikt. 7,5
Juist, ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Yes 24 uur voorbij, nou mag ik:
Reinder Hendriks
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Reinder Hendriks
Familie?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Reinder Hendriks
Zit nu wel mooi bij Liverpool, toch vind ik hem niet goed genoeg voor de top. Laat het soms afweten, bijvoorbeeld op Euro 2004. Een 6,5quote:
Te lang lopen aanknooien als linksback en linksbuiten. Bij Middlesbrough 'ontdekt' als centrale middenvelder en op basis van prestaties daar een transfer verdiend naar Liverpool waar hij toch redelijk uit de verf kom. Goed loopvermogen, goede functionele techniek en redelijk inzicht en pass. Op basis van de laatste 2 seizoenen een 7+, over de gehele carriere bekeken een magere 6,5.quote:
achja we zitten niet allemaal bij de Gattuso fanclubquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:34 schreef Beschouw het volgende:
Overschatte speler. Zie er als een kapsoneslijer uit, hoewel dat geen belemmering hoeft te zijn voor een erg goede voetballer. Dat is hij niet. Hooguit een bovengemiddelde speler. In vrijwel elk elftal waarin hij heeft gespeeld is hij altijd inwisselbaar geweest voor een ander, zonder dat de ploeg daar minder van werd. En als hij wel speelt, merk je niet veel van specifieke kwaliteiten, kwaliteiten die een ander niet heeft. Heeft van alles een beetje, maar blinkt zelden uit. Niet mijn favoriete speler.
6
Heb liever Gattuso in mijn elftal, dan watje Senden. Maar dat snapte je al.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef toma het volgende:
[..]
achja we zitten niet allemaal bij de Gattuso fanclub
[afbeelding]
ik ben ook fanquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb liever Gattuso in mijn elftal, dan watje Senden. Maar dat snapte je al.![]()
Gattusoquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb liever Gattuso in mijn elftal, dan watje Senden. Maar dat snapte je al.![]()
lijkt wel een oostblokker met die ongeschoren kopquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef toma het volgende:
[..]
achja we zitten niet allemaal bij de Gattuso fanclub
[afbeelding]
Zoals ik al heb gezegd in een ander topic, het perfecte voorbeeld van hoe enorm belangrijk het voetbal zonder bal kan zijn. Inzaghi is met bal zeker geen begaafd technicus, maar zonder bal is hij een dodelijke spits en een plaag voor iedere verdediging vanwege zijn neusje voor de goede positie en zijn enorme werklust. Scoort vaak op belangrijke momenten en heeft gewoon een zeer goed moyenne (zeker voor Serie A begrippen). Toch houd ik meer van spelers die met de bal ijzersterk zijn en het vermogen hebben met hun techniek en inzicht om medespelers of zichzelf in kansrijke positie te zetten.quote:
Mooi verhaal van Japie ja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:31 schreef toma het volgende:
Stam vertelde eens dat hij nooit mee doet met een rondotje omdat hij dan altijd in het midden staat. En vooral zijn manier van juichen als hij heeft gescoord
de laatste echte spitsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Inzaghi is mijn held. Altijd en overal scoort ie. Boeiend dat hij niet mee mag doen met rondo's. Deze gast is de laatste echte spits.
9
guttegut, meneertje kijkt eens in zn leven een hele wedstrijd waarin Inzaghi dan uitblinkt en gelijk is hij door God gezondenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Inzaghi is mijn held. Altijd en overal scoort ie. Boeiend dat hij niet mee mag doen met rondo's. Deze gast is de laatste echte spits.
9
7,5. Heeft bij PSV toch een hele goede tijd gekend, mijn cijfer is daar vooral op gebaseerd. Herinner me vooral nog dat schitterende hakjequote:
MacKaaij.quote:
Het is één van de meest succesvolle spelers in jong oranje. Van Gaal wilde hem niet voor niets naar Ajax halen.Maar hij koos voor deportivo. Waar ie gelijk goed presteerde. Dodelijk efficiënte spits. Heeft de pech dat Nederland over nog andere spitsen met boven gemiddelde kwaliteiten beschikt en heeft beschikt. In Duitsland doet ie het al jaren uitstekend bij FC Hollywood. Waar iedere actie binnen en buiten het veld wordt uitvergroot. Geen speler die 3 man passeert, maar zoals gezegd weet zijn techniek optimaal te gebruiken. Sympathieke vent ook nog eens. Ik geef hem eenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:21 schreef Flashwin het volgende:
Vind het wel mooi dat hij uiteindelijk de status van vedette in Munchen heeft bereikt. Dat had aan het begin van zijn carriere niemand gedacht.
Ik denk dat je zijn techniek onderschat.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Niet echt technisch.
Nooit echt een grote fan van geweest. Toch moet ik respect hebben voor zijn lange loopbaan op hoog, constant nivo. Puike trap en puik inzicht. 7,5quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Giggs
Nope, maar voor een spits vind ik hem minder technisch dan andere spitsen. Het is dus niet zozeer dat hij een slechte techniek heeft, maar er zijn er toch veel die een betere techniek hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat je zijn techniek onderschat.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Giggs
Ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nooit echt een grote fan van geweest. Toch moet ik respect hebben voor zijn lange loopbaan op hoog, constant nivo. Puike trap en puik inzicht. 7,5
Knap hoe hij zich op zijn leeftijd nog staande wist te houden in Italie. Kwam terug naar Nederland, is daar nog een topper. Heeft in het clubvoetbal alles wel gewonnen, maar met Oranje altijd (net) naast de prijzen gegrepen. Is een woeste verschijning en een harde verdediger. Toch zal hij je nooit een doodschop geven, een eerlijke vent. Een 8,5 voor Jaap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |