Wie?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mag ik er ook een posten?
Reinder hendriks
Reinder Hendriksquote:
Beetje snel Zidane liep nog.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mag ik er ook een posten?
Reinder hendriks
Lijkt me wel een goed plan. Alleen als er niet veel reacties zijn, kan het dan snel gaan. Misschien daarbij een minimum aantal beoordelingen. Misschien een stuk of 10?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje snel Zidane liep nog.
Zullen we in het vervolg de regel hanteren dat een speler minsten 24 uur blijft staan ?
Helaas ben ik niet oud genoeg om hem te hebben zien voetballen. Daarnaast zenden ze op tv vrij weinig uit van zijn acties op het veld. Maar bij Voetbal Insite is hij met zijn droge reacties op domme vragen van Barend geniaalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:
Zal ik jullie ee geheimpje verklappen. Wim Van Hanegem was net zo goed.
en nu?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:
Zal ik jullie ee geheimpje verklappen. Wim Van Hanegem was net zo goed.
Als de wiede werga fragmenten van Willem gaan downloaden. De speler die na het WK-74 in Zuid Amerika gekozen werd tot beste speler van het toernooi.quote:
gast je opent dit topic over Zidane en wij geven inhoudelijke comments.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als de wiede werga fragmenten van Willem gaan downloaden. De speler die na het WK-74 in Zuid Amerika gekozen werd tot beste speler van het toernooi.
Ik krijg kippenvel als ik zijn magistrale schot terugbekijkquote:
Gast wees blij dat ik dit topic levend hou. Lees eens terug en negen van de tien keer dat ik iets postte was het topic dood.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:31 schreef Flashwin het volgende:
[..]
gast je opent dit topic over Zidane en wij geven inhoudelijke comments.
Nu kom je met je oude lullen praat over van Hanegem (die door elke Nederlander als een van de beste Oranje spelers ooit wordt gezien) terwijl dat totaal offtopic is.
Wayne Rooneyquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
de 24 uur zijn zo voorbij trouwens
Sluit ik me bij aan. Jammer trouwens dat hij niet zo lang meer mee zal gaan. Nog een jaartje op topniveau schat ik.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef Blawh het volgende:
Geslepen spits die altijd wel een aantal verrassende acties in huis heeft en regelmatig zijn doelpuntjes meepikt. 7,5
Juist, ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Yes 24 uur voorbij, nou mag ik:
Reinder Hendriks
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Reinder Hendriks
Familie?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Reinder Hendriks
Zit nu wel mooi bij Liverpool, toch vind ik hem niet goed genoeg voor de top. Laat het soms afweten, bijvoorbeeld op Euro 2004. Een 6,5quote:
Te lang lopen aanknooien als linksback en linksbuiten. Bij Middlesbrough 'ontdekt' als centrale middenvelder en op basis van prestaties daar een transfer verdiend naar Liverpool waar hij toch redelijk uit de verf kom. Goed loopvermogen, goede functionele techniek en redelijk inzicht en pass. Op basis van de laatste 2 seizoenen een 7+, over de gehele carriere bekeken een magere 6,5.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |