MacKaaij.quote:
Het is één van de meest succesvolle spelers in jong oranje. Van Gaal wilde hem niet voor niets naar Ajax halen.Maar hij koos voor deportivo. Waar ie gelijk goed presteerde. Dodelijk efficiënte spits. Heeft de pech dat Nederland over nog andere spitsen met boven gemiddelde kwaliteiten beschikt en heeft beschikt. In Duitsland doet ie het al jaren uitstekend bij FC Hollywood. Waar iedere actie binnen en buiten het veld wordt uitvergroot. Geen speler die 3 man passeert, maar zoals gezegd weet zijn techniek optimaal te gebruiken. Sympathieke vent ook nog eens. Ik geef hem eenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:21 schreef Flashwin het volgende:
Vind het wel mooi dat hij uiteindelijk de status van vedette in Munchen heeft bereikt. Dat had aan het begin van zijn carriere niemand gedacht.
Ik denk dat je zijn techniek onderschat.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Niet echt technisch.
Nooit echt een grote fan van geweest. Toch moet ik respect hebben voor zijn lange loopbaan op hoog, constant nivo. Puike trap en puik inzicht. 7,5quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Giggs
Nope, maar voor een spits vind ik hem minder technisch dan andere spitsen. Het is dus niet zozeer dat hij een slechte techniek heeft, maar er zijn er toch veel die een betere techniek hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat je zijn techniek onderschat.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Giggs
Ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nooit echt een grote fan van geweest. Toch moet ik respect hebben voor zijn lange loopbaan op hoog, constant nivo. Puike trap en puik inzicht. 7,5
Knap hoe hij zich op zijn leeftijd nog staande wist te houden in Italie. Kwam terug naar Nederland, is daar nog een topper. Heeft in het clubvoetbal alles wel gewonnen, maar met Oranje altijd (net) naast de prijzen gegrepen. Is een woeste verschijning en een harde verdediger. Toch zal hij je nooit een doodschop geven, een eerlijke vent. Een 8,5 voor Jaap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |