abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49691029
Overschatte speler. Zie er als een kapsoneslijer uit, hoewel dat geen belemmering hoeft te zijn voor een erg goede voetballer. Dat is hij niet. Hooguit een bovengemiddelde speler. In vrijwel elk elftal waarin hij heeft gespeeld is hij altijd inwisselbaar geweest voor een ander, zonder dat de ploeg daar minder van werd. En als hij wel speelt, merk je niet veel van specifieke kwaliteiten, kwaliteiten die een ander niet heeft. Heeft van alles een beetje, maar blinkt zelden uit. Niet mijn favoriete speler.
6
pi_49691578
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:34 schreef Beschouw het volgende:
Overschatte speler. Zie er als een kapsoneslijer uit, hoewel dat geen belemmering hoeft te zijn voor een erg goede voetballer. Dat is hij niet. Hooguit een bovengemiddelde speler. In vrijwel elk elftal waarin hij heeft gespeeld is hij altijd inwisselbaar geweest voor een ander, zonder dat de ploeg daar minder van werd. En als hij wel speelt, merk je niet veel van specifieke kwaliteiten, kwaliteiten die een ander niet heeft. Heeft van alles een beetje, maar blinkt zelden uit. Niet mijn favoriete speler.
6
achja we zitten niet allemaal bij de Gattuso fanclub
pi_49691655
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef toma het volgende:

[..]

[afbeelding]
Heb liever Gattuso in mijn elftal, dan watje Senden. Maar dat snapte je al.
pi_49691699
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:49 schreef Beschouw het volgende:

[..]

ik ben ook fan
pi_49693826
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:49 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Gattuso
pi_49693856
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef toma het volgende:

[..]

[afbeelding]
lijkt wel een oostblokker met die ongeschoren kop
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_49713813
Gattuso en Zenden
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 mei 2007 @ 17:42:44 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_49732415
Pipo Inzaghi

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49733570
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:42 schreef tong80 het volgende:
Pipo Inzaghi

Zoals ik al heb gezegd in een ander topic, het perfecte voorbeeld van hoe enorm belangrijk het voetbal zonder bal kan zijn. Inzaghi is met bal zeker geen begaafd technicus, maar zonder bal is hij een dodelijke spits en een plaag voor iedere verdediging vanwege zijn neusje voor de goede positie en zijn enorme werklust. Scoort vaak op belangrijke momenten en heeft gewoon een zeer goed moyenne (zeker voor Serie A begrippen). Toch houd ik meer van spelers die met de bal ijzersterk zijn en het vermogen hebben met hun techniek en inzicht om medespelers of zichzelf in kansrijke positie te zetten.

Cijfer voor Pippo: 8-. Had hem een 7,5 willen geven, maar omdat ik toch respect heb dat hij met zijn kwaliteiten het maximale uit zijn carriere heeft weten te halen maak ik er een 8- van.
pi_49733932
Geweldige spits en een typische speler voor AC Milan. Ik noemde hem vandaag nog het toppunt van sluwheid. Maar qua voetbal heeft hij heel goed inzicht in het spel zijn loopacties zijn vaak perfect en na 2 balcontacten werkt hij de bal feiloos binnen. Tja puur als spits geef ik hem misschien wel een dikke 8,5 maar zijn voetbalkwaliteiten zijn op technisch gebied zwaar onder de maat. Stam vertelde eens dat hij nooit mee doet met een rondotje omdat hij dan altijd in het midden staat. En vooral zijn manier van juichen als hij heeft gescoord

al met al toch nog een 7,8

[ Bericht 1% gewijzigd door toma op 24-05-2007 18:37:34 ]
pi_49734021
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:31 schreef toma het volgende:
Stam vertelde eens dat hij nooit mee doet met een rondotje omdat hij dan altijd in het midden staat. En vooral zijn manier van juichen als hij heeft gescoord
Mooi verhaal van Japie ja.

[ Bericht 5% gewijzigd door Blawh op 24-05-2007 18:52:01 ]
pi_49734115
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:34 schreef Blawh het volgende:

[..]

Even mierenneuken.
oja
pi_49734229
ik oordeel hem even op basis van gisteren

je zag hem de hele wedstrijd niet, maar toen hij de vrije trap van Pirlo erin kopte( ? ), werdt hij wakker, een beetje a la Suarez tegen Fc-Utrecht

zijn 2de doelpunt was klasse, dat moet ik toegeven

op basis van gisteren krijg hij een 8 van me
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_49744778
inzaghi is een beetje de italiaanse van nistelrooy

het ziet er niet al te soepel uit bij hem maar altijd aanwezig om de balletjes in te tikken
en scoort daarnaast ook regelmatig mooie goals
weer zo'n 'm speler waar cruyff naast heeft gezeten qua beoordeling
pi_49746046
Op basis van mentaliteit en slimheid een kanjer. Typisch Italiaanse sluipmoordenaar-spits. Kan wel genieten van zijn leep gedrag. Altijd duwen en trekken, de vermoorde onschuld spelen als hij een vrije trap tegen krijgt, maar immer op de loer naar dat ene gaatje, dat ene kansje dat hij dan negen van de tien keer afmaakt. Waarschijnlijk is er geen spits die vaker buitenspel omzeilt met zijn loopacties. Met een perfecte aangever in de ploeg is hij goud waard. Scoorde al 38 x in de 66 wedstrijden die hij voor Milan en Juventus in de Champions League speelde en dat waren niet allemaal intikkers zoals tordesmonats hierboven beweert. Geef Inzaghi een halve meter en de bal hangt.
Een hele vette 7,5.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:09:03 #66
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_49755951
Inzaghi is mijn held. Altijd en overal scoort ie. Boeiend dat hij niet mee mag doen met rondo's. Deze gast is de laatste echte spits.
9
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_49769807
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Inzaghi is mijn held. Altijd en overal scoort ie. Boeiend dat hij niet mee mag doen met rondo's. Deze gast is de laatste echte spits.
9
de laatste echte spits
hij is gewoon erg sluw met zijn loopacties.
pi_49770545
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
9
guttegut, meneertje kijkt eens in zn leven een hele wedstrijd waarin Inzaghi dan uitblinkt en gelijk is hij door God gezonden Toevallig familie van Evert ten Napel?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_49772672
Van krijgt ie een 8,5. Heeft er alles uitgehaald ondanks dat het een matige voetballer is heeft ie toch veel prijzen gewonnen en voor hem het hoogste bereikt.
pi_49772934
8 Had het er voor de CL finale nog over met iemand, toen ik zag dat Inzaghi in de basis stond: 'Hij zal wel weer scoren'. En hoe, hij denkt dat hij zojuist 9 man heeft omspeeld en de bal vanaf de rand zestien in de kruising heeft geschoten. Maar nee, hij raakte hem toevallig aan. Alleen gebeurt het hem zo vaak dat het niet meer toevallig is. Tweede doelpunt in CL was gewoon klasse, hij staat 10x buitenspel, maar die ene keer dat ie erdoor is maakt ie het toch maar af. Dat maakt je een echte spits.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_49772989
Van mij een 7.5. Het is een goede spits, maar toch niet een scoringswonder. Dat hij 2 keer scoort in de Champions League finale, maakt het helemaal goed. Hij haalt het niet bij een Van Nistelrooy, Drogba etc.
pi_49773157
7,5 Goeie spits maar in het voetbal van tegenwoordig moeten spitsen ook meevoetballen (nee ik ben niet vBasten ) maar dat is niet Pipo zijn sterkste punt. Zijn loop acties zijn wel om van te smullen, vooral als je er een KaKa achter hebt staat.
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 mei 2007 @ 19:02:26 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_49797756
Luc Nillis

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49798358
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:02 schreef tong80 het volgende:
Luc Nillis

7,5. Heeft bij PSV toch een hele goede tijd gekend, mijn cijfer is daar vooral op gebaseerd. Herinner me vooral nog dat schitterende hakje
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_49798857
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:02 schreef tong80 het volgende:
Luc Nillis

Ken hem alleen maar van PSV maar toch maar een mooie 8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: