achja we zitten niet allemaal bij de Gattuso fanclubquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:34 schreef Beschouw het volgende:
Overschatte speler. Zie er als een kapsoneslijer uit, hoewel dat geen belemmering hoeft te zijn voor een erg goede voetballer. Dat is hij niet. Hooguit een bovengemiddelde speler. In vrijwel elk elftal waarin hij heeft gespeeld is hij altijd inwisselbaar geweest voor een ander, zonder dat de ploeg daar minder van werd. En als hij wel speelt, merk je niet veel van specifieke kwaliteiten, kwaliteiten die een ander niet heeft. Heeft van alles een beetje, maar blinkt zelden uit. Niet mijn favoriete speler.
6
Heb liever Gattuso in mijn elftal, dan watje Senden. Maar dat snapte je al.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef toma het volgende:
[..]
achja we zitten niet allemaal bij de Gattuso fanclub
[afbeelding]
ik ben ook fanquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb liever Gattuso in mijn elftal, dan watje Senden. Maar dat snapte je al.![]()
Gattusoquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb liever Gattuso in mijn elftal, dan watje Senden. Maar dat snapte je al.![]()
lijkt wel een oostblokker met die ongeschoren kopquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef toma het volgende:
[..]
achja we zitten niet allemaal bij de Gattuso fanclub
[afbeelding]
Zoals ik al heb gezegd in een ander topic, het perfecte voorbeeld van hoe enorm belangrijk het voetbal zonder bal kan zijn. Inzaghi is met bal zeker geen begaafd technicus, maar zonder bal is hij een dodelijke spits en een plaag voor iedere verdediging vanwege zijn neusje voor de goede positie en zijn enorme werklust. Scoort vaak op belangrijke momenten en heeft gewoon een zeer goed moyenne (zeker voor Serie A begrippen). Toch houd ik meer van spelers die met de bal ijzersterk zijn en het vermogen hebben met hun techniek en inzicht om medespelers of zichzelf in kansrijke positie te zetten.quote:
Mooi verhaal van Japie ja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:31 schreef toma het volgende:
Stam vertelde eens dat hij nooit mee doet met een rondotje omdat hij dan altijd in het midden staat. En vooral zijn manier van juichen als hij heeft gescoord
de laatste echte spitsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Inzaghi is mijn held. Altijd en overal scoort ie. Boeiend dat hij niet mee mag doen met rondo's. Deze gast is de laatste echte spits.
9
guttegut, meneertje kijkt eens in zn leven een hele wedstrijd waarin Inzaghi dan uitblinkt en gelijk is hij door God gezondenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Inzaghi is mijn held. Altijd en overal scoort ie. Boeiend dat hij niet mee mag doen met rondo's. Deze gast is de laatste echte spits.
9
7,5. Heeft bij PSV toch een hele goede tijd gekend, mijn cijfer is daar vooral op gebaseerd. Herinner me vooral nog dat schitterende hakjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |