Thanks.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
vette foto's ouwe. Heb je er nog meer?
Dan heb je van de Apple store (op 5th & 59st) vast wel wat gehoordquote:Op maandag 25 juni 2007 12:21 schreef Palomar het volgende:
Aangezien ik een gadget-, electronica-, computerfreak ben, weet iemand ook wat zo'n beetje de Amerikaanse Dixons, Dynabyte, Mediamarkt etc. zijn welke op Manhattan aanwezig zijn? Wil alvast eens op de websites van die bedrijven kijken hoe de prijzen zijn
je moet in ieder geval niet bij de pakistaanse/idiase beunhazen op broadway zijn met hun electronicawinkeltjes. Hij toonde een "nachtlens" voor mn camcorder (twv 190 euro) - vraagprijs $900quote:Op maandag 25 juni 2007 12:21 schreef Palomar het volgende:
Aangezien ik een gadget-, electronica-, computerfreak ben, weet iemand ook wat zo'n beetje de Amerikaanse Dixons, Dynabyte, Mediamarkt etc. zijn welke op Manhattan aanwezig zijn? Wil alvast eens op de websites van die bedrijven kijken hoe de prijzen zijn
ja ok, maar Apple is alleen Apple. Ik bedoelde eigenlijk een beetje de soort mediamarkt/dixons-achtige zaken waar ze mp3-spelers, laptops, pda's, geheugenkaartjes etc. hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:15 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Dan heb je van de Apple store (op 5th & 59st) vast wel wat gehoord![]()
hehe ok zal ik onthoudenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:24 schreef err het volgende:
[..]
je moet in ieder geval niet bij de pakistaanse/idiase beunhazen op broadway zijn met hun electronicawinkeltjes. Hij toonde een "nachtlens" voor mn camcorder (twv 190 euro) - vraagprijs $900Maar omdat ik het was kreeg ik 70% korting. Van dat werk dus.
je moet zoiezo b&H photo video uitchecken: http://www.bhphotovideo.com/ . Zit ergens rond garment district. en J&R is ook die moeite waard. Die zit winkel zit aan Park Row bij BK Bridge. En compUSA is vond ik overkomen als de amerikaanse dixons. Maar check anders ff de google maps: http://www.google.com/maps?hl=en&client=firefox-a&channel=s&q=electronics&near=New+York,+NY&view=map&ie=UTF8quote:Op maandag 25 juni 2007 12:21 schreef Palomar het volgende:
welke van deze precies?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:04 schreef tomzev het volgende:
err heb je de panorama foto's misschien nog wat groter? please... wil ze voor mijn bureaublad gebruiken... ik heb een resolutie van 2560 x 1024
Kijk ook eens bij J&R (http://ww.jr.com), het is een vrij grote en goede electronicawinkel downtown.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:21 schreef Palomar het volgende:
Voor de Holland tunnel moesten we 6 dollar tol betalen: http://www.ny.com/transportation/crossings/holland_tunnel.html en bij Wasington in de buurt was er ook een tol weg maar het was nooit meer dan een paar dollar. Prima te doen dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:57 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Nou las ik ergens dat je overal tol moest betalen om NY binnen te komen..is dat nog een beetje te doen?
Ben namelijk van plan om 1 dag Washington te bezoeken als ik in NY ben.
Waarom niet? Zolang de afmeting van je handbagage maar aan de eisen voldoet.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef Doublehomme het volgende:
16 juli gaat hier het avontuur beginnen naar NYC!
Hoe zit het trouwens met de handbagage? Ik wil mijn spiegelreflex camera met 2 lenzen meenemen en die doe ik liever niet in mijn koffer, maar in de handbagage. Zelfde geldt voor mijn iPod, kun je dit allemaal in je handbagege meenemen? (ik reis met Continental naar Newark)
deze http://www.pbase.com/errorist/image/80961821quote:
Afhankelijk van waar je heengaat kan je het snelste de airtrain vanaf JFK nemen richting Jamaica of Howard Beach. Vanaf jamaica kom je sneller uptown (times square, central park) en howard beach is sneller voor downtown (wall street, ground zero etc.)quote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef NY_Giant het volgende:
OK, bedankt. Gewoon maar even doen dus...
Weet je ook hoe lang het duurt om daar te komen en hoeveel dat kost? 10 Uur lang op JFK rondhangen lijkt me ook niks!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef leejow het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je heengaat kan je het snelste de airtrain vanaf JFK nemen richting Jamaica of Howard Beach. Vanaf jamaica kom je sneller uptown (times square, central park) en howard beach is sneller voor downtown (wall street, ground zero etc.)
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:43 schreef tomzev het volgende:
[..]
deze http://www.pbase.com/errorist/image/80961821
en deze http://www.pbase.com/errorist/image/80961842
Thanx!
btw heb wel foto's te ruil:
http://www.econcepts.nl/vakantie2005/
zolang je geen grote aankopen van plan bentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:58 schreef Falco het volgende:
Even een noob-vraagje wellicht. Hoe noodzakelijk is een creditcard als je vier dagen New York aandoet? Kun je ook zonder uit de voeten?
Ik wist het zelf ook niet precies, maar volgens de MTA-site kost het $5 om van JFK naar een van de stations (howard beach of jamaica) te gaan (en ook andersom). Een dagkaartje voor de subway kost iets van $7 dus je bent in totaal $17 kwijt, en met 10 uur red je het prima om even te gaan shoppen of rond te kijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:43 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Weet je ook hoe lang het duurt om daar te komen en hoeveel dat kost? 10 Uur lang op JFK rondhangen lijkt me ook niks!
super!!!!! thanx!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:40 schreef err het volgende:
[..]
[[url=http://omicron.zshare.net/thumb/2545213/thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://eta.zshare.net/thumb/2545254/thumb.jpg]afbeelding][/URL]
beiden 2560 pixels breed
Vorig jaar was ik in NY en zijn we met de metro naar JFK gegaan, van 72nd Street (uptown) naar Jamaica was tussen de 30-45 minuten met de metro. Bij Jamaica aangekomen de airtrain gepakt voor 5 dollar naar de terminal, duurde een kwartiertje ofzo. Dus met max een uurtje zit je al in uptown (Central Park) als je naar midtown (Time Square) wilt zal je rond de 45 minuten bezig zijn. Op JFK was echt niks te doen dan kan je idd beter paar uurtjes in Manhattan rondkijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:43 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Weet je ook hoe lang het duurt om daar te komen en hoeveel dat kost? 10 Uur lang op JFK rondhangen lijkt me ook niks!
NIET BIJ DE GWK HALEN....oplichters zijn het...hun koers is 10/15 cent lager dan normaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:50 schreef Palomar het volgende:
Ja, vanwege dat soort dingen zat ik er ook te twijfelen. Waar kun je eigenlijk het best van te voren dollars halen? GWK? Of op Schiphol?
OK mooi, dan is het goed te doen dus. Heb ik weer wat te doen in m'n 10 en half uur!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:36 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik in NY en zijn we met de metro naar JFK gegaan, van 72nd Street (uptown) naar Jamaica was tussen de 30-45 minuten met de metro. Bij Jamaica aangekomen de airtrain gepakt voor 5 dollar naar de terminal, duurde een kwartiertje ofzo. Dus met max een uurtje zit je al in uptown (Central Park) als je naar midtown (Time Square) wilt zal je rond de 45 minuten bezig zijn. Op JFK was echt niks te doen dan kan je idd beter paar uurtjes in Manhattan rondkijken.
kan 'm niet meer veranderen helaas.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:38 schreef Dos37 het volgende:
New York City Deel XXXI
topic XXXI ontbreekt uit de OP
Ja ik ben aan het teruglezen geweest.
ik had mn laptop mee en daar had ik geen spijt van. Om te beginnen kon ik een hoop dingetjes uitzoeken, online boekingen, prijzen checken, je kent het wel. Ik kon mn fotos bekijken. En ik kon direct op een draadloos netwerk. En dat was nog niet eens het gratis wifi netwerk van mijn hotel. Ik had 'm gewoon in mn koffer gestopt (kreng is nogal zwaar) en eenmaal in het hotel gewoon op de tafel neergezet. Had er geen last van. Kan je dus zeker aanraden je laptop mee te nemen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:12 schreef Palomar het volgende:
Weet iemand ook of je bij internetcafé's in NY ook de memorycard van je digicam kunt inlezen? Of dat ik bijv. een kaartlezertje of de digicam zelf kan aansluiten? Ik zou tussendoor bijv. wel wat foto's willen overzetten. Ik kom alleen nooit in een internetcafe dus geen idee hoe dat gaat.
Verder heb ik ook nog een laptop als alternatief. Heeft het nog zin om die mee te nemen omdat je bijv. ergens wireless kunt internetten? (hotspots oid). Ons hotel (pennsylvania) heeft voor zover ik weet geen wi-fi, maar misschien zijn er nog andere mogelijkheden?? Ik denk zelf eigenlijk lekker thuislaten dat ding, veel te veel gesleepTenzij iemand hier goede ervaringen mee heeft...? Het is nl. wel handig om foto's op te dumpen en om wat handige programmaatjes/digitale info bij de hand te hebben.
laptop zou ik dus echt niet meenemen. Tis alleen maar tot last en je moet er idd de hele tijd meezeulen. Als je hem niet nodig heb voor bv werk zou ik het echt niet doen. Er zijn genoeg internetcafe's met een kaartlezer, en anders kan je in een fotowinkel die foto's van kaart op CD laten zettenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:12 schreef Palomar het volgende:
Weet iemand ook of je bij internetcafé's in NY ook de memorycard van je digicam kunt inlezen? Of dat ik bijv. een kaartlezertje of de digicam zelf kan aansluiten? Ik zou tussendoor bijv. wel wat foto's willen overzetten. Ik kom alleen nooit in een internetcafe dus geen idee hoe dat gaat.
Verder heb ik ook nog een laptop als alternatief. Heeft het nog zin om die mee te nemen omdat je bijv. ergens wireless kunt internetten? (hotspots oid). Ons hotel (pennsylvania) heeft voor zover ik weet geen wi-fi, maar misschien zijn er nog andere mogelijkheden?? Ik denk zelf eigenlijk lekker thuislaten dat ding, veel te veel gesleepTenzij iemand hier goede ervaringen mee heeft...? Het is nl. wel handig om foto's op te dumpen en om wat handige programmaatjes/digitale info bij de hand te hebben.
er zijn zoiezo genoeg hotspots op Manhattan. volgens mij zijn er zelfs gratis public hotspots, had een hele tijd terug iets over gratis hotspots gelezen in bryant park. Maar er zijn volgens mij ook zat onbeveiligde wifi netwerken in NYC. Volgens mij heeft intel heel wat hotspots in handen in NYC, check ff hun site...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:12 schreef Palomar het volgende:
Neen, daar kan je dus geen kaartje van je memorystick lezen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:17 schreef tomzev het volgende:
bij het easyInternetcafé kan je dat fixen volgens mij... er zit sowieso eentje bij het new amsterdam theather.. naast madame tussaud (bij times square)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |