abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 11:56:19 #101
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_50815367
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

vette foto's ouwe. Heb je er nog meer?
Thanks.

Hier staat nog wat.
pi_50816138
Aangezien ik een gadget-, electronica-, computerfreak ben , weet iemand ook wat zo'n beetje de Amerikaanse Dixons, Dynabyte, Mediamarkt etc. zijn welke op Manhattan aanwezig zijn? Wil alvast eens op de websites van die bedrijven kijken hoe de prijzen zijn
pi_50817734
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:21 schreef Palomar het volgende:
Aangezien ik een gadget-, electronica-, computerfreak ben , weet iemand ook wat zo'n beetje de Amerikaanse Dixons, Dynabyte, Mediamarkt etc. zijn welke op Manhattan aanwezig zijn? Wil alvast eens op de websites van die bedrijven kijken hoe de prijzen zijn
Dan heb je van de Apple store (op 5th & 59st) vast wel wat gehoord
  maandag 25 juni 2007 @ 13:24:33 #104
44699 err
pi_50817990
quote:
je moet in ieder geval niet bij de pakistaanse/idiase beunhazen op broadway zijn met hun electronicawinkeltjes. Hij toonde een "nachtlens" voor mn camcorder (twv 190 euro) - vraagprijs $900 Maar omdat ik het was kreeg ik 70% korting. Van dat werk dus.
pi_50818104
[verwijdermij]
pi_50818120
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:15 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

Dan heb je van de Apple store (op 5th & 59st) vast wel wat gehoord
ja ok, maar Apple is alleen Apple. Ik bedoelde eigenlijk een beetje de soort mediamarkt/dixons-achtige zaken waar ze mp3-spelers, laptops, pda's, geheugenkaartjes etc. hebben.
pi_50818158
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:24 schreef err het volgende:

[..]

je moet in ieder geval niet bij de pakistaanse/idiase beunhazen op broadway zijn met hun electronicawinkeltjes. Hij toonde een "nachtlens" voor mn camcorder (twv 190 euro) - vraagprijs $900 Maar omdat ik het was kreeg ik 70% korting. Van dat werk dus.
hehe ok zal ik onthouden Maar wat zijn de reguliere (betrouwbare) ketens aldaar?
pi_50819499
err heb je de panorama foto's misschien nog wat groter? please... wil ze voor mijn bureaublad gebruiken... ik heb een resolutie van 2560 x 1024
Tja...
  maandag 25 juni 2007 @ 14:49:17 #109
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_50821259
quote:
je moet zoiezo b&H photo video uitchecken: http://www.bhphotovideo.com/ . Zit ergens rond garment district. en J&R is ook die moeite waard. Die zit winkel zit aan Park Row bij BK Bridge. En compUSA is vond ik overkomen als de amerikaanse dixons. Maar check anders ff de google maps: http://www.google.com/maps?hl=en&client=firefox-a&channel=s&q=electronics&near=New+York,+NY&view=map&ie=UTF8
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_50822044
thanks
  maandag 25 juni 2007 @ 15:44:34 #111
44699 err
pi_50823338
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:04 schreef tomzev het volgende:
err heb je de panorama foto's misschien nog wat groter? please... wil ze voor mijn bureaublad gebruiken... ik heb een resolutie van 2560 x 1024
welke van deze precies?
pi_50824602
quote:
Kijk ook eens bij J&R (http://ww.jr.com), het is een vrij grote en goede electronicawinkel downtown.
pi_50831560
Ik zou ook zeker eens bij Best Buy kijken, dat vond ik een hele fijne winkel. Op Fifth Av vlak bij de Public Library. www.bestbuy.com
pi_50832286
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:57 schreef NeedeRadicals het volgende:

[..]

Nou las ik ergens dat je overal tol moest betalen om NY binnen te komen..is dat nog een beetje te doen?
Ben namelijk van plan om 1 dag Washington te bezoeken als ik in NY ben.
Voor de Holland tunnel moesten we 6 dollar tol betalen: http://www.ny.com/transportation/crossings/holland_tunnel.html en bij Wasington in de buurt was er ook een tol weg maar het was nooit meer dan een paar dollar. Prima te doen dus.
pi_51042959
16 juli gaat hier het avontuur beginnen naar NYC!

Hoe zit het trouwens met de handbagage? Ik wil mijn spiegelreflex camera met 2 lenzen meenemen en die doe ik liever niet in mijn koffer, maar in de handbagage. Zelfde geldt voor mijn iPod, kun je dit allemaal in je handbagege meenemen? (ik reis met Continental naar Newark)
  zondag 1 juli 2007 @ 23:16:44 #116
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_51043527
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef Doublehomme het volgende:
16 juli gaat hier het avontuur beginnen naar NYC!

Hoe zit het trouwens met de handbagage? Ik wil mijn spiegelreflex camera met 2 lenzen meenemen en die doe ik liever niet in mijn koffer, maar in de handbagage. Zelfde geldt voor mijn iPod, kun je dit allemaal in je handbagege meenemen? (ik reis met Continental naar Newark)
Waarom niet? Zolang de afmeting van je handbagage maar aan de eisen voldoet.
pi_51043870
Ah mooi, reis naar NY wordt gelijk de eerste keer vliegen, heb hier niet zo veel ervaring mee, en schijnt dat ze nogal streng kunnen controleren.. toch?
  zondag 1 juli 2007 @ 23:39:03 #118
34586 kepler
No bounce, no play
pi_51044346
stond een heel stuk in de Rails over gratis dingen die je in de zomer kan doen in NYC

Ik zal het van de week even samenvatten
The line is a dot to you!
pi_51044493
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:44 schreef err het volgende:

[..]

welke van deze precies?
deze http://www.pbase.com/errorist/image/80961821

en deze http://www.pbase.com/errorist/image/80961842

Thanx!

btw heb wel foto's te ruil :
http://www.econcepts.nl/vakantie2005/
Tja...
pi_51063184
Ik heb binnenkort op mijn terugreis van Seattle naar Amsterdam een tussenstop op JFK van 10 en een half uur. Is dat genoeg om, zonder risico op het missen van de vlucht, vandaar naar Manhattan te gaan om een paar uurtjes sfeer te proeven? Ik weet niet precies hoeveel uur van te voren ik weer terug op JFK moet zijn.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:05:42 #121
34586 kepler
No bounce, no play
pi_51063297
lijkt me wel, binnen een uur zit je volgens mij wel in Manhattan vanaf JFK. Kans op het missen van je vlucht is altijd groter dan wanneer je op het vliegveld blijft natuurlijk

Ik had op Hong Kong een tussenstop van 7 uur, en dat lukte makkelijk. Meestal kan je ook wel vantevoren al inchecken (ff lief vragen aan de balie ) en dan hoef je maar een uur vantevoren aanwezig zijn op het vliegveld.
pi_51064562
10 en een half uur vertoeven op JFK lijkt me nou ook niet erg optimaal
Ik zou gewoon ff heen en weer gaan, moet te doen zijn (met een uurtje sta je zeker wel op Times Square)
  maandag 2 juli 2007 @ 18:05:33 #123
34586 kepler
No bounce, no play
pi_51065176
vanaf Newark was ik binnen het uur op Times Square, weet niet precies hoe dat is vanaf JFK

heel ander vraagje:

ik hoorde van de week iets over vliegtickets van 180 euro naar NY op de radio? Ik kon alleen de website niet verstaan... iemand die hier meer over weet?
pi_51065844
OK, bedankt. Gewoon maar even doen dus...
pi_51077025
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef NY_Giant het volgende:
OK, bedankt. Gewoon maar even doen dus...
Afhankelijk van waar je heengaat kan je het snelste de airtrain vanaf JFK nemen richting Jamaica of Howard Beach. Vanaf jamaica kom je sneller uptown (times square, central park) en howard beach is sneller voor downtown (wall street, ground zero etc.)
pi_51098457
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef leejow het volgende:

[..]

Afhankelijk van waar je heengaat kan je het snelste de airtrain vanaf JFK nemen richting Jamaica of Howard Beach. Vanaf jamaica kom je sneller uptown (times square, central park) en howard beach is sneller voor downtown (wall street, ground zero etc.)
Weet je ook hoe lang het duurt om daar te komen en hoeveel dat kost? 10 Uur lang op JFK rondhangen lijkt me ook niks!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:40:53 #127
44699 err
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:58:42 #128
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51100952
Even een noob-vraagje wellicht . Hoe noodzakelijk is een creditcard als je vier dagen New York aandoet? Kun je ook zonder uit de voeten?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:01:18 #129
34586 kepler
No bounce, no play
pi_51101025
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:58 schreef Falco het volgende:
Even een noob-vraagje wellicht . Hoe noodzakelijk is een creditcard als je vier dagen New York aandoet? Kun je ook zonder uit de voeten?
zolang je geen grote aankopen van plan bent

als je het hotel nog moet betalen zou het wel eens handig kunnen zijn (anders moet je contant betalen), maar verder kan je met je pinpas gewoon geld uit de muur trekken (kost iets van 5 euro ofzo).
pi_51107371
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:43 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Weet je ook hoe lang het duurt om daar te komen en hoeveel dat kost? 10 Uur lang op JFK rondhangen lijkt me ook niks!
Ik wist het zelf ook niet precies, maar volgens de MTA-site kost het $5 om van JFK naar een van de stations (howard beach of jamaica) te gaan (en ook andersom). Een dagkaartje voor de subway kost iets van $7 dus je bent in totaal $17 kwijt, en met 10 uur red je het prima om even te gaan shoppen of rond te kijken.
pi_51108739
Iemand ook een idee of het nodig is om van te voren al US dollars in te slaan? Ik heb een creditcard en een pinpas, dus dat moet toch voldoende zijn om eenmaal in NY (of op het vliegveld) geld uit de muur te halen? We gaan bovendien met een shuttlebus van het vliegveld naar hotel wat al betaald is. Of zijn er redenen die ik over het hoofd zie om van te voren wel dollars op te halen?
  ESF Reporter dinsdag 3 juli 2007 @ 21:40:41 #132
87554 Cee
Welluk?
pi_51109383
Ik vind 't altijd wel handig om een dollar of 20 in m'n portemonnee te hebben als ik aankom. 'Voor het geval dat'. Bijvoorbeeld om snel wat te eten te kopen voordat je verder gaat, of om de onvermijdelijke fooi te geven aan de chauffeur. Fooi zal waarschijnlijk niet bij de shuttlebus zijn inbegrepen.
pi_51112341
Ja, vanwege dat soort dingen zat ik er ook te twijfelen. Waar kun je eigenlijk het best van te voren dollars halen? GWK? Of op Schiphol?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:53:39 #134
44699 err
pi_51114821
Je kunt ook gewoon pinnen bij aankomst op de luchthaven. De koers is dan een stuk beter dan dat je ze van tevoren koopt bij het GWK
pi_51163502
Tja...
pi_51165455
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:43 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Vorig jaar was ik in NY en zijn we met de metro naar JFK gegaan, van 72nd Street (uptown) naar Jamaica was tussen de 30-45 minuten met de metro. Bij Jamaica aangekomen de airtrain gepakt voor 5 dollar naar de terminal, duurde een kwartiertje ofzo. Dus met max een uurtje zit je al in uptown (Central Park) als je naar midtown (Time Square) wilt zal je rond de 45 minuten bezig zijn. Op JFK was echt niks te doen dan kan je idd beter paar uurtjes in Manhattan rondkijken.
pi_51165943
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:50 schreef Palomar het volgende:
Ja, vanwege dat soort dingen zat ik er ook te twijfelen. Waar kun je eigenlijk het best van te voren dollars halen? GWK? Of op Schiphol?
NIET BIJ DE GWK HALEN....oplichters zijn het...hun koers is 10/15 cent lager dan normaal.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:16:04 #138
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_51204564
Ik ben eind maart in New York geweest.. Maar wat is dat een geweldige stad zeg!

Ga dit jaar zeker nog een keer terug, ben 5 dagen geweest en ongeveer de helft gezien (denk ik).
Vandaar deze TVP
Tics van je petten.
pi_51213580
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:36 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Vorig jaar was ik in NY en zijn we met de metro naar JFK gegaan, van 72nd Street (uptown) naar Jamaica was tussen de 30-45 minuten met de metro. Bij Jamaica aangekomen de airtrain gepakt voor 5 dollar naar de terminal, duurde een kwartiertje ofzo. Dus met max een uurtje zit je al in uptown (Central Park) als je naar midtown (Time Square) wilt zal je rond de 45 minuten bezig zijn. Op JFK was echt niks te doen dan kan je idd beter paar uurtjes in Manhattan rondkijken.
OK mooi, dan is het goed te doen dus. Heb ik weer wat te doen in m'n 10 en half uur!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:38:35 #140
67174 Dos37
Come on Twente
pi_51342407
New York City Deel XXXI

topic XXXI ontbreekt uit de OP

Ja ik ben aan het teruglezen geweest.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:48:35 #141
176623 SnowCockroach
fabeltastisch.
pi_51342889
Mag ik een hotel afraden?
Het Hotel Riverside Studios op 74th street is niet echt een succes namelijk. Duistere types lopen het hotel in en uit ( van die figuren die eruitzien als alcoholisten en zwervers) en veel voorzieningen doen het niet.
Als je backpacker bent en alleen in het hotel bent om te slapen, is het prima. Maar verder, het was een experience zal ik maar zeggen.
Let's Rummikub the night away.
pi_51343606
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:38 schreef Dos37 het volgende:
New York City Deel XXXI

topic XXXI ontbreekt uit de OP

Ja ik ben aan het teruglezen geweest.
kan 'm niet meer veranderen helaas.
pi_51343975
Weet iemand ook of je bij internetcafé's in NY ook de memorycard van je digicam kunt inlezen? Of dat ik bijv. een kaartlezertje of de digicam zelf kan aansluiten? Ik zou tussendoor bijv. wel wat foto's willen overzetten. Ik kom alleen nooit in een internetcafe dus geen idee hoe dat gaat.

Verder heb ik ook nog een laptop als alternatief. Heeft het nog zin om die mee te nemen omdat je bijv. ergens wireless kunt internetten? (hotspots oid). Ons hotel (pennsylvania) heeft voor zover ik weet geen wi-fi, maar misschien zijn er nog andere mogelijkheden?? Ik denk zelf eigenlijk lekker thuislaten dat ding, veel te veel gesleep Tenzij iemand hier goede ervaringen mee heeft...? Het is nl. wel handig om foto's op te dumpen en om wat handige programmaatjes/digitale info bij de hand te hebben.
pi_51344166
bij het easyInternetcafé kan je dat fixen volgens mij... er zit sowieso eentje bij het new amsterdam theather.. naast madame tussaud (bij times square)
Tja...
pi_51344344
Vrijdag zit ik in New-York yesss!!!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:45:13 #146
44699 err
pi_51345288
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:12 schreef Palomar het volgende:
Weet iemand ook of je bij internetcafé's in NY ook de memorycard van je digicam kunt inlezen? Of dat ik bijv. een kaartlezertje of de digicam zelf kan aansluiten? Ik zou tussendoor bijv. wel wat foto's willen overzetten. Ik kom alleen nooit in een internetcafe dus geen idee hoe dat gaat.

Verder heb ik ook nog een laptop als alternatief. Heeft het nog zin om die mee te nemen omdat je bijv. ergens wireless kunt internetten? (hotspots oid). Ons hotel (pennsylvania) heeft voor zover ik weet geen wi-fi, maar misschien zijn er nog andere mogelijkheden?? Ik denk zelf eigenlijk lekker thuislaten dat ding, veel te veel gesleep Tenzij iemand hier goede ervaringen mee heeft...? Het is nl. wel handig om foto's op te dumpen en om wat handige programmaatjes/digitale info bij de hand te hebben.
ik had mn laptop mee en daar had ik geen spijt van. Om te beginnen kon ik een hoop dingetjes uitzoeken, online boekingen, prijzen checken, je kent het wel. Ik kon mn fotos bekijken. En ik kon direct op een draadloos netwerk. En dat was nog niet eens het gratis wifi netwerk van mijn hotel. Ik had 'm gewoon in mn koffer gestopt (kreng is nogal zwaar) en eenmaal in het hotel gewoon op de tafel neergezet. Had er geen last van. Kan je dus zeker aanraden je laptop mee te nemen.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:48:04 #147
34586 kepler
No bounce, no play
pi_51345402
quote:

laptop zou ik dus echt niet meenemen. Tis alleen maar tot last en je moet er idd de hele tijd meezeulen. Als je hem niet nodig heb voor bv werk zou ik het echt niet doen. Er zijn genoeg internetcafe's met een kaartlezer, en anders kan je in een fotowinkel die foto's van kaart op CD laten zetten
  woensdag 11 juli 2007 @ 00:25:53 #148
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_51346550
quote:

er zijn zoiezo genoeg hotspots op Manhattan. volgens mij zijn er zelfs gratis public hotspots, had een hele tijd terug iets over gratis hotspots gelezen in bryant park. Maar er zijn volgens mij ook zat onbeveiligde wifi netwerken in NYC. Volgens mij heeft intel heel wat hotspots in handen in NYC, check ff hun site...
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_51351011
Ik heb ook altijd mijn laptop bij in NYC. Bryant Park heef inderdaad een gratis wifi zone. En zoiezo in bijna heel manhattan kan je een wifi vinden die niet beveiligd zijn.
pi_51354592
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:17 schreef tomzev het volgende:
bij het easyInternetcafé kan je dat fixen volgens mij... er zit sowieso eentje bij het new amsterdam theather.. naast madame tussaud (bij times square)
Neen, daar kan je dus geen kaartje van je memorystick lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')