Die vervolgens zijn hersenen weer opeetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:02 schreef Rahl het volgende:
Syler hoeft trouwens niet nog in leven te zijn, zijn lichaam kan ook weggesleept zijn door een onbekende derde partij.
Die ander waar Molly het over had!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:02 schreef Rahl het volgende:
Syler hoeft trouwens niet nog in leven te zijn, zijn lichaam kan ook weggesleept zijn door een onbekende derde partij.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef J0sT het volgende:
Ja! Leuke ep! Leuk einde van een teringvette serie!
Vragen die voor mij overblijven:
- Wat is de ability van Miss Petrelli?
- Wat is de ability van Mr. Nakamura? (Ik neig naar een leven zonder natuurlijke dood)
- Wie is degene waar Molly het over had? Die haar kan zien als ze aan hem denkt.
- Kan Peter regeneraten van zijn explosie?
- Is Sylar dood? Of veranderd in een kakkerlak?
- Wat voor kindjes zouden er van Molly en Micah komen?
- Waarom gaan alle betrokkenen op dat plein niet ff ouwehoeren met elkaar?! Nee.. Ieder gaat weer zn eigen weggetje met zn eigen belangetjes..
Heet Lindermann ook de power om braintissue aan te maken danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef drGoeroe het volgende:
Hoe zit het met Lindermann? Iemand zei het vorige topic dat die nog zou leven? Niets meer van gezien.
Onwaarschijnlijk als Parkman het overleeft, met 5 kogels in zich.
Verder wel aardige finale, alleen van het begin van volume II wordt ik echt niet wijs. Die andere ridder was de vader van Hiro toch?
Dat vraag ik me ook af. Vorige topic werd er een plaatje gepost van de finale waarbij Lindermann leefde, waar dat dan vandaan kwam.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heet Lindermann ook de power om braintissue aan te maken dan
zal wel uit die 'flashback' zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Vorige topic werd er een plaatje gepost van de finale waarbij Lindermann leefde, waar dat dan vandaan kwam.
Season 2 denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef J0sT het volgende:
- Wie is degene waar Molly het over had? Die haar kan zien als ze aan hem denkt.
Hadden die vogels Frodo niet meteen naar de berg kunnen vliegen? Nee, natuurlijk niet, want dan is je verhaal weg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef P8 het volgende:
Kon Hiro niet die Peter even naar een nevada dessert kunnen teleporteren?
*kijkt terugquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:26 schreef TwyLight het volgende:
wat zullen ze in het ziekenhuis denken als ze die kogels er uit halen.
ze zitten er tenslotte omgekeerd in
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hadden die vogels Frodo niet meteen naar de berg kunnen vliegen? Nee, natuurlijk niet, want dan is je verhaal weg.
omdat Sauron die vogels had opgemerkt. Daarom niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hadden die vogels Frodo niet meteen naar de berg kunnen vliegen? Nee, natuurlijk niet, want dan is je verhaal weg.
oh ik dacht dat hij ze gewoon stopte in de lucht en toen achteruit weer terug schootquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:04 schreef P8 het volgende:
[..]
*kijkt terug
nee hoor, de kogels werden eerst omgedraaid
Omdat de finale zo vol met gebeurtenissen zit dat je ze niet allemaal tegelijk herinnert.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:23 schreef Konijnenjager het volgende:
Waarom hoor ik niemand over die gast die 'nog enger' is dan Sylar?
Ja, dat vermoed ik ook.quote:Volgens mij gaat die een grote rol spelen in S2.
het is al voorbijgekomen hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:23 schreef Konijnenjager het volgende:
Volgens mij gaat die een grote rol spelen in S2.
omdat het al 4 keer gezegd is ondertussen, en we er helemaal niks van af weten dus veel kan je er ook niet voer zeggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:23 schreef Konijnenjager het volgende:
Nee joh, hij blijft er in. Als excuus negerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:39 schreef P8 het volgende:
Zal DL trouwens doodgaan? Ik vond hem wel een tof personage![]()
En wat was er nog maar met die invisible guy gebeurd?
quote:
In het kort: dat is nog niet 100% zeker, maar in ieder geval niet eerder dan seizoen 2.quote:What is the origin of "Origins?" How did this all come about and what was the impetus behind it? And when exactly will this run?
The impetus, we think came from a discussion as to how "Heroes" can run without a break. The network asked for 30 episodes, but Tim thought it would dilute the series too heavily. So Co-Executive Producer Jesse Alexander had a brilliant idea: What about an anthology aspect to our universe? Several one-hours dedicated to the origin stories. Everyone fell for it hard. When it will run is still to be locked down - one possibility is to have one or two during the Christmas break and run the rest after season 2 ends. But this may change come gameday.
bron
Claude was sowieso al op de vlucht of undercover, en daar is-ie gewoon mee verder gegaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:39 schreef P8 het volgende:
En wat was er nog maar met die invisible guy gebeurd?
Zou he tniet moeder petrelli zijn?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Omdat de finale zo vol met gebeurtenissen zit dat je ze niet allemaal tegelijk herinnert.
[..]
Ja, dat vermoed ik ook.
Ik vind dat dat die hoerige kut-oma isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:30 schreef P8 het volgende:
[..]
het is al voorbijgekomen hoor![]()
Maar wat kunnen we erover zeggen? We weten helemaal niks. Speculeren is dus ook nutteloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een heeeele goeie! Als het een bestaand character is dan denk ik ook aan haar!quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:45 schreef Jump het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boring seizoensfinale zeg. HIer had ik echt meer van verwacht, vond de vorige aflevering spannender.
Die Peter-Sylar showdown stelde echt niks voor
Waarom vloog Peter trouwens niet gewoon de lucht in zonder Nathan, als hij dan ontploft heelt die zichzelf toch wel weer.Amen.![]()
Wat een matige finale. Heroes heeft z'n hoogtepunt rond aflevering 18 al gehad. Belachelijk stukje op het eind met die samurai ook. Nee, viel me heel erg tegen
.
2000 light years from home![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef J0sT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
den dat ze gewoon bedoelen dat het laatste stuk van dit season (met hiro) het eerste stuk van volgend season is.
al die filosofieën![]()
![]()
Lijkt mij ook het meest logisch.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:02 schreef TwyLight het volgende:
den dat ze gewoon bedoelen dat het laatste stuk van dit season (met hiro) het eerste stuk van volgend season is.
al die filosofieënAmen.![]()
Sorry maar na 5 jaar in de toekomst had ik iets groots verwacht deze seizoensfinale, maar dat bleef dus mooi uit. Ik hou een rare nasmaak in mijn mond over aan deze aflevering. De midseason finale was vele malen sterker en daar zag je peter overdag exploderen in NY. Jammer dat ze de seizoenfinale dan naar de avond/nacht verplaatsen.
Nee battlestar blijft voor mij heer en meester in seizoensfinale's.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!![]()
Beetje jammer dat ze nu wel verraden hebben hoe de Heroes aan hun krachten zijn gekomen.
Die achtergrondstem verteld op het laatst, tijdens het shot van de putdeksel:
"And to know, in our hearts, that we are not alone."
Vervolgens zie je Nadat Hiro terug in de tijd is gegaan een gigantisch ruimteschip voor de zon hangen.
Kortom Aliens hebben een aantal mensen speciale gaven gegeven die generatie op generatie worden doorgegeven.I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams![]()
Duh. Wie snapt "end of volume one" - volgend scherm - "volume 2" nou niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:02 schreef TwyLight het volgende:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik denk niet dat het die moeder is, want die werkt voor "the company" en die weten waar Molly zit. En aangezien Molly die ene persoon niet kan / wil vinden omdat die dan ook háár kan vinden zal het Ma Petrelli wel niet zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef J0sT het volgende:
[..]
Dat is een heeeele goeie! Als het een bestaand character is dan denk ik ook aan haar!
Want zij heeft volgens mij wel een ability met dr mind. Maar welke vraag ik me ook telkens af. Misschien dat ze daardoor Molly kan zien als ze aan dr denkt.
Zou Peter die ability van die visioenen niet van z'n moeder hebben overgenomen?![]()
het was een fucking zonsverduisteringquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef Thy... het volgende:
Beetje jammer dat ze nu wel verraden hebben hoe de Heroes aan hun krachten zijn gekomen.
Vervolgens zie je Nadat Hiro terug in de tijd is gegaan een gigantisch ruimteschip voor de zon hangen.
Kortom Aliens hebben een aantal mensen speciale gaven gegeven die generatie op generatie worden doorgegeven.When all else fails, you always have delusion.![]()
Leuk bedacht, maar het is gewoon een eclipse denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef Thy... het volgende:
Kortom Aliens hebben een aantal mensen speciale gaven gegeven die generatie op generatie worden doorgegeven.![]()
het was een zonsverduistering.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef Thy... het volgende:
Kortom Aliens hebben een aantal mensen speciale gaven gegeven die generatie op generatie worden doorgegeven.
edit:
oh, ben niet de eerste![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef Thy... het volgende:
Kortom Aliens hebben een aantal mensen speciale gaven gegeven die generatie op generatie worden doorgegeven.![]()
![]()
Shit ... al m'n series zijn nu afgelopen of de season finale is geweest ... (sg1, sga, 30 rock, heroes)![]()
Nog suggesties voor andere series? Niet van series die al 6 seizoenen lopen, heb geen zin om dat allemaal in te halen![]()
Is sanctuary of painkiller jane wat?![]()
24 (wel 6 seizoenen maar die staan los van elkaar dus je kan prima 1 seizoen kijken), Lost (3 seizoenen), Dexter (12 afleveringen), Prison Break (2 seizoenen), Veronica Mars (3 seizoenen).2000 light years from home![]()
Ik heb Sliders gedownload om het gat te vullen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!![]()
Wat een bagger zeg. Zulks een anti-climax.
Hiro steekt Sylar. Nathan vliegt met Peter weg (wat een enorm slappe twist is dat zeg). Dat is het wel. En dan nog die semi-intellectuele voice-over van Suresh, donder op zeg.
Nog wat tips:
- Knijp zo hard mogelijk je ogen dicht als je de tijd wilt stil zetten en/of teleporteren.
- Ondervraag je vader à la Jack Bauer, wie weet is het een samurai.
- Bonk altijd op de liftdeur als deze net dicht is gegaan, brengt geluk.
- Laat het 'lijk' van dé villain alleen zodat deze weg kan komen..
Achteraf gezien gewoon een matige serie.
[ Bericht 20% gewijzigd door TC03 op 22-05-2007 21:44:38 ]Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Mohammed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij staat 1 dag op internet. Ik kom in dit topic om over heroes te praten en niet de hele aflevering na te lezen als ik door het topic scroll. Maargoed.
Je bent notabene een moderator, maar je gedraagt je als newbie zoveel.
Mensen. NIET HIER KOMEN ALS JE DE AFLEVERING NIET GEZIEN HEBT.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Is die "enger" dan? Zij zei alleen dat zij hem niet kan vinden omdat hij haar kan zien en dat vind ie eng.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:23 schreef Konijnenjager het volgende:
Ik denk dat het Charles is. Die Peter ook kan zien, als hij op bezoek komt in een vision. Als je een invisible peter, in een vision kan zien, dan kan je een kleine gluurster ook wel zien.![]()
Yes! Ik heb er prima van genoten! De aflevering nog een keer kijken lijkt me wel een goed idee, ik heb vast nog dingen gemist.
Ondanks dat er niet echt een heftige battle tussen Peter en Sylar aanwezig was, vond ik veel puzzelstukjes toch mooi in elkaar zitten, met wat leuke nieuwe ontbrekende stukken voor volgend seizoen.
Toch leuk als je zo'n topic als dit doorleest, je je toch nog meer dingen gaan opvallen en afvragen.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald![]()
Ehm... lijkt me toch meer een zonsverduistering hoor.... En om precies te zijn, op 11 october 1671.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef Thy... het volgende:
Achteraf slaan veel dingen nergens op hoor.Veel afgeraffelde verhaallijnen.
1. 'Save the cheerleader, save the world.' Sowieso al een cheesy line, maar uiteindelijk hebben ze geen reet aan Claire gehad.Peter had Claire niet nodig om gewoon de lucht in te vliegen en dan te ontploffen (Nathan trouwens ook niet).
2. Waarom zijn Nathan en Parkman ontvoerd in het begin van het seizoen?
3. De rol van Linderman is vaag en doet er uiteindelijk totaal niet toe.
4. Hiro had toch op elk willekeurig tijdens zijn encounters met Sylar de tijd stil kunnen zetten en hem doodmaken? Hij zo zogenaamd niet kunnen doden. Dat hij het kan, nadat zijn vader ineens een samurai bleek te zijn (), is vergezocht en slaat nergens op.
5. Achteraf is het echt te debiel voor woorden dat Hiro 'ineens' zijn krachten kwijt was.
6. Sylar met dat debiele gedoe met z'n vingertje, so sad.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Sleeper Cell niet te vergeten, 2 seizoenen van 12 afleveringen. Zeer goed te doen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef Merkie het volgende:
24 (wel 6 seizoenen maar die staan los van elkaar dus je kan prima 1 seizoen kijken), Lost (3 seizoenen), Dexter (12 afleveringen), Prison Break (2 seizoenen), Veronica Mars (3 seizoenen).![]()
Dat wist future hiro ook niet. maar uiteindelijk is zij wel handig om nathan van gedachten te veranderenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:59 schreef TC03 het volgende:
1. 'Save the cheerleader, save the world.' Sowieso al een cheesy line, maar uiteindelijk hebben ze geen reet aan Claire gehad.Peter had Claire niet nodig om gewoon de lucht in te vliegen en dan te ontploffen (Nathan trouwens ook niet).
zie seizoen 2 dus.quote:2. Waarom zijn Nathan en Parkman ontvoerd in het begin van het seizoen?
3. De rol van Linderman is vaag en doet er uiteindelijk totaal niet toe.Tja... we weten toch dat alle aziaten in het geheim allemaal kungfu kunnen, dus weten we dat een japanse zakenman best met een zakmesje omgaanquote:4. Hiro had toch op elk willekeurig tijdens zijn encounters met Sylar de tijd stil kunnen zetten en hem doodmaken? Hij zo zogenaamd niet kunnen doden. Dat hij het kan, nadat zijn vader ineens een samurai bleek te zijn (), is vergezocht en slaat nergens op.
Is ie ook niet natuurlijk.quote:5. Achteraf is het echt te debiel voor woorden dat Hiro 'ineens' zijn krachten kwijt was.Yup, knipperen met z'n ogen is stoerder.quote:6. Sylar met dat debiele gedoe met z'n vingertje, so sad.![]()
Hoewel ik me de afgelopen weken nog steeds heb vermaakt met Heroes moet ik zeggen dat het toch wat saaier is geworden. Voor de laatste break lag het tempo erg hoog en was het meestal erg spannend.
De afleveringen na de break waren echter constant gefocust op het aankomende exploderen van Peter (of Sylar) en verder gebeurde er vrij weinig. Zelfs de season finale was erg langdradig en de showdown tussen Sylar en Peter minimaal. Vond het ook erg weird dat Peter niet gewoon alleen wegvloog en zich in de lucht liet ontploffen. Hij kan zich toch weer helen, dus veel problemen zou dat niet opleveren. Waarom moest Nathan per se samen met hem gaan?
Raar ook dat Sylar ineens zo'n aandachthoer was de laatste episodes. Aan het begin van het seizoen was die nog zo'n mysterieus figuur.
Oh en kan iemand me vertellen waarom James Kyson Lee (Ando) het gehele seizoen bij de guest stars stond, als je een heel seizoen elke aflevering meedoet ben je toch gewoon een regular lijkt me?Amen.![]()
In ieder geval is het seizoen nog met een knaller geëindigd..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Alsnog een enorme anti-climax, dat gare zinnetje is tienduizend afleveringen lang de slogan van Heroes geweest, en uiteindelijk is het alleen om Nathan van gedachten te veranderen.quote:Dat wist future hiro ook niet. maar uiteindelijk is zij wel handig om nathan van gedachten te veranderen
Heroes is natuurlijk een complex geheel. Ze doen aan tijdreizen, werken met alternatieve toekomsten en met de personages die niet allemaal dezelfde kijk op hun wetenschap van toekomstige feiten hebben. De schrijvers laten zien dat ook hoofdfiguren in tv-series van opvatting kunnen veranderen, nieuwe feiten kunnen leren, of juist gewoon een hele serie lang in het verkeerde geloven.
Wat een personage denkt dat er gaat gebeuren is niet perse wat er ook echt gaat gebeuren. Dus: leuk dat Peter die droom heeft waarbij Matt in politie-uniform en Claire in cheerleader-outfit loopt, maar wil dat zeggen dat-ie precies zo uitkomt? Ik heb dat in ieder geval nooit verwacht. Als Hiro denkt dat hij een zwaard nodig heeft om zijn krachten te laten terugkeren, terwijl een seizoen lang benadrukt is dat het iets in de hersenen is, heeft hij dan gelijk of weet hij nou eenmaal niet het fijne van zijn gave? En zijn lange training: mja, het was een beetje overdone ten opzichte van de finale, maar het gaf hem de moed en het inzicht om ervoor te gaan.
Wat er in een alternatieve toekomst gebeurt is niet noodzakelijkerwijs wat er in de 'eigen' toekomst gebeurt. Een butterfly effect is zo bereikt. En met twee personages die in de toekomst zijn geweest en naar aanleiding daarvan actie ondernemen heb je daar volgens mij een goed begin van.
Gedurende de hele serie zie je dat de personages een leertraject doorgaan. Ze leren wat ze kunnen, ze komen erachter dat ze niet alleen zijn, dat er meer achtergronden achter hun eigen levens zitten dan ze zelf doorhadden, en leren met hun gaven omgaan. Volgens mij was dat de kern van de serie, en niet het voorkomen van de explosie.
En uiteindelijk: waarom is de toekomst in Five Years Gone niet uitgekomen? Simpel: ze gaan toch niet vijf afleveringen vantevoren de finale verklappen?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Slechte laatste aflevering, onlogisch etc.
Verhaal had veel beter gekund, en dialogen veel minder cheesy.![]()
Dat soort dingen snap ik ook nooit, Zachary Quinto was ook quest star, terwijl Jack Coleman is begonnen als gast en later regular is geworden. Er zal wel een systeem achter zitten. Misschien iets met salarissen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef Jivis het volgende:
Oh en kan iemand me vertellen waarom James Kyson Lee (Ando) het gehele seizoen bij de guest stars stond, als je een heel seizoen elke aflevering meedoet ben je toch gewoon een regular lijkt me?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
1. Was future hiro en in 5 years gone zie je dat hij het niet wist.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:59 schreef TC03 het volgende:
2. Waarom zijn Nathan en Parkman ontvoerd in het begin van het seizoen?
3. De rol van Linderman is vaag en doet er uiteindelijk totaal niet toe.
4. Hiro had toch op elk willekeurig tijdens zijn encounters met Sylar de tijd stil kunnen zetten en hem doodmaken? Hij zo zogenaamd niet kunnen doden. Dat hij het kan, nadat zijn vader ineens een samurai bleek te zijn (), is vergezocht en slaat nergens op.
5. Achteraf is het echt te debiel voor woorden dat Hiro 'ineens' zijn krachten kwijt was.
6. Sylar met dat debiele gedoe met z'n vingertje, so sad.
2. Parkman omwille van zijn gave, nathan iets ivm Lindermand ? Hier ben ik niet zeker
3. Seizoen 2 ?
4. Geef toe het is niet echt een killer hé, was nogal onzeker over zichzelf tot na dat gevecht + we kennen de evt. gave van die pa nog niet.
5. Was hij hoogstwaarschijnelijk niet.
6. Doet er niet echt toe.Pain is weakness leaving the brain !![]()
Neuh, de makers kwamen langs de fora en alle geilerds hadden het over doable claire in plaats van sexy niki, dus lieten ze haar wat meer in de schijnwerpers. Net zoals hiro die een klein rolletje moest spelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsnog een enorme anti-climax, dat gare zinnetje is tienduizend afleveringen lang de slogan van Heroes geweest, en uiteindelijk is het alleen om Nathan van gedachten te veranderen.![]()
Oh, die ontvoeringen: de OWI hield specials in de gaten dmv een tracking system. Denk aan die strepen in de nek bij sommigen. Ze werden ontvoerd zodat ze de isotoop geimplanteerd konden krijgen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Claire moest gered worden, omdat anders Sylar haar gave had gehad, en dus niet door Hiro kon worden gedood... en dan had ie vast voorkomen dat Peter er vandoor zou gaan.
Trouwens, Claire kon Peter toch gewoon in z'n kop schieten? Dan zou ie vast stoppen met ontploffen (buiten bewustzijn) en overleven doet ie 't toch wel.![]()
Het is wel zo dat die slogan naar voren kwam vlak voor een hiatus (toch?) en snel is opgepikt en dus gehyped door de community. Daardoor is men er meer waarde aan gaan hechten dan de bedoeling was. Althans, dat idee heb ik ervan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Neuh, de makers kwamen langs de fora en alle geilerds hadden het over doable claire in plaats van sexy niki, dus lieten ze haar wat meer in de schijnwerpers. Net zoals hiro die een klein rolletje moest spelen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
OWI? Welk isotoop? Waarom moesten ze dat geïmplanteerd krijgen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:25 schreef Breuls het volgende:
Oh, die ontvoeringen: de OWI hield specials in de gaten dmv een tracking system. Denk aan die strepen in de nek bij sommigen. Ze werden ontvoerd zodat ze de isotoop geimplanteerd konden krijgen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Het gaat er niet om of de toekomst wel of niet uitkomt, het gaat erom dat er 23 afleveringen is opgebouwd naar... helemaal niks. Daardoor heb ik het idee dat ik naar gebakken lucht heb zitten kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Breuls het volgende:
-Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Comic van deze week: http://www.nbc.com/Heroes/novels/downloads/Heroes_novel_034.pdf
Met een hint naar DL's verloop en het sluit min of meer aan bij de finale.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
De OWI is de door de community verzonnen spottende naam voor de organisatie waar Bennet voor werkte en waar we later in het seizoen meer 'werknemers' van leerden kennen. Bennet zei ergens "I don't work for an organisation with initials" op de vraag of hij van de FBI of CIA "ofzo" was. Sindsdien is die organisatie dus de organisatie zonder initialen: Organisation Without Initals.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
OWI? Welk isotoop? Waarom moesten ze dat geïmplanteerd krijgen?
De isotoop is een radioactief dingetje waarmee de OWI kon volgen waar de specials waren. Dat was, wat je kon noemen 'Tracking System 1.0' waar Molly Walker feitelijk versie 2 was.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ja, snap ik. Ik vond het echter een bijzonder boeiende finale, dus ik denk dat het afhangt van hoe je tegen de serie aankijkt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of de toekomst wel of niet uitkomt, het gaat erom dat er 23 afleveringen is opgebouwd naar... helemaal niks. Daardoor heb ik het idee dat ik naar gebakken lucht heb zitten kijken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik vond de finale ook erg erg tegenvallen. Echt een anti-climax. En die vriend van me vond dat ook al. We hadden beide zoiets van: What the fuck?! Is dit alles??L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Goh net voor de 2e keer gekeken, ik vind heroes echt supervet!
Zeik niet over dat Sylar nog leeft, na het 1e seizoen van 24 wilde je Nina Myers toch ook gelijk dood hebben? Hij heeft zijn rol te spelen in de gebeurtenissen die zullen komenHij zal echt wel een keer goed aan zijn eind komen.
En over dat geneuzel over Ma Petrelli etc:
- Wie zegt dat zij een ability heeft?
- Wie zegt dat Mr. Deveaux een ability heeft?
- Ze wisten van de bom omdat het een heel vooraf opgezet plan was
- Heroes rulezIk wil een plaatje posten!![]()
het grootste mankement was toch wel dat die slachtoffers van de explosie zo onvoorkoombaar leken en dan vliegt nathan even doodleuk 10 seconden de lucht in met zijn broertje en boem, eind goed al goed... Dat had men toch ook zelf wel kunnen bedenken als alternatief van het neerschieten van peter, hij zelf voor mijn part een dag vantevoren naar de maan kunnen vliegen ofzo
vermakelijke aflevering maar als je hier 22 afleveringen naartoe gewerkt hebt dan mag het toch allemaal iets beter imo![]()
Kritisch of niet-kritisch...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:40 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik vond het echter een bijzonder boeiende finale, dus ik denk dat het afhangt van hoe je tegen de serie aankijkt.
Tja. als de halve community geilt op de cheerleader, dan is het idd snel gehyped ja. "Save the chearleader, gimme more panties shots"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het is wel zo dat die slogan naar voren kwam vlak voor een hiatus (toch?) en snel is opgepikt en dus gehyped door de community. Daardoor is men er meer waarde aan gaan hechten dan de bedoeling was. Althans, dat idee heb ik ervan.![]()
Oh ik ben wel kritisch, maar niet op alle punten. Ik vind dat sommige dingen best anders hadden gekund, maar ik ben helemaal niet ontevreden met deze uitkomst.quote:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Via de satelliet dus, die een beetje kaduuk is nu. Volgens de comic dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
De OWI is de door de community verzonnen spottende naam voor de organisatie waar Bennet voor werkte en waar we later in het seizoen meer 'werknemers' van leerden kennen. Bennet zei ergens "I don't work for an organisation with initials" op de vraag of hij van de FBI of CIA "ofzo" was. Sindsdien is die organisatie dus de organisatie zonder initialen: Organisation Without Initals.
De isotoop is een radioactief dingetje waarmee de OWI kon volgen waar de specials waren. Dat was, wat je kon noemen 'Tracking System 1.0' waar Molly Walker feitelijk versie 2 was.
Alleen vraag ik me af waarom mica (stomme naam) zo zit te huilen... je kan toch met machines praten? vraag dan aan die heartbeatmonitor hoe het met je pa gaat....![]()
En er dan blind op vertrouwen dat Hiro inderdaad Sylar zou doden, en dat Peter hierin geen rol had?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:46 schreef planethugo het volgende:
hij zelf voor mijn part een dag vantevoren naar de maan kunnen vliegen ofzo.
![]()
Linderman. Ik had Pa Petrelli in mijn hoofd. Ik bedoel zijzelf.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef RandomReader het volgende:
- Wie zegt dat zij een ability heeft?Niemand, maar het wordt geimpliceerd doordat hij lid is van de groep 'ouderen'.quote:- Wie zegt dat Mr. Deveaux een ability heeft?Hoe? Hoe kun je het stagen dat er iemand op een bepaald moment uit elkaar klapt in NY? Hoe weet je dat dat gebeurt zonder dat in een voorspelling gezien te hebben?quote:- Ze wisten van de bom omdat het een heel vooraf opgezet plan was
[ Bericht 4% gewijzigd door Breuls op 22-05-2007 23:01:13 ]I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Tja, ben bang dat veel mensen een DBZ-einde hadden verwacht waarbij Peter in SSJ5 veranderd of zo en met flinke fireball gooit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond de finale ook erg erg tegenvallen. Echt een anti-climax. En die vriend van me vond dat ook al. We hadden beide zoiets van: What the fuck?! Is dit alles??![]()
Eens met planethugo. Toen ze erachter kwam dat Peter de bom zou zijn, hadden ze net zo goed kunnen zeggen: hey als je onploft vlieg dan de lucht in k lol thx. Season over.
Alles wat zo'n monitor weet kun je op het schermpje aflezen hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:49 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Via de satelliet dus, die een beetje kaduuk is nu. Volgens de comic dan.
Alleen vraag ik me af waarom mica (stomme naam) zo zit te huilen... je kan toch met machines praten? vraag dan aan die heartbeatmonitor hoe het met je pa gaat....
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
meesten van deze tijd denken nog dat het sylar is die ontploft. En als peter dat niet deed, dan deed sylar het wel iddquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:51 schreef TC03 het volgende:
Eens met planethugo. Toen ze erachter kwam dat Peter de bom zou zijn, hadden ze net zo goed kunnen zeggen: hey als je onploft vlieg dan de lucht in k lol thx. Season over.![]()
Nee hoor. Ik had geen enorm "knallend" einde verwacht met veel FX want zo is Heroes helemaal niet. maar dit liep echt met een sissertje af. En onlogisch. Want hij kan zelf vliegen, dus waarom zou zijn broer hem moeten optillen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:51 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Tja, ben bang dat veel mensen een DBZ-einde hadden verwacht waarbij Peter in SSJ5 veranderd of zo en met flinke fireball gooit.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Maar hij kan het lekker remote door z'n telefoon thuis doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Alles wat zo'n monitor weet kun je op het schermpje aflezen hoor.
En natuurlijk zorgt ie er dan even voor dat er alleen maar hot nurses ingeroosterd worden om z'n pappie te wassen en zo.![]()
Niet zo zeer optillen, maar meevliegen lijkt het meer. Beetje onlogisch wel, maar tja, dat zijn wel meer dingen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had geen enorm "knallend" einde verwacht met veel FX want zo is Heroes helemaal niet. maar dit liep echt met een sissertje af. En onlogisch. Want hij kan zelf vliegen, dus waarom zou zijn broer hem moeten optillen?
Hiro kan hem weg teleporteren.
Hij kan zelf weg teleporteren.
Claire kan op hem schieten (en hopen dat de kogel niet dwars door z'n kop gaat)
Hij kan zichzelf knock out slaan.
Blijkbaar kozen de auteurs liever voor een redemptioneinde waarbij nathan dan toch een aardige gozer blijkt te zijn.![]()
Zijzelf, Claire en Tim Kring.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef RandomReader het volgende:
Goh net voor de 2e keer gekeken, ik vind heroes echt supervet!
Zeik niet over dat Sylar nog leeft, na het 1e seizoen van 24 wilde je Nina Myers toch ook gelijk dood hebben? Hij heeft zijn rol te spelen in de gebeurtenissen die zullen komenHij zal echt wel een keer goed aan zijn eind komen.
En over dat geneuzel over Ma Petrelli etc:
- Wie zegt dat zij een ability heeft?Deductie.quote:- Wie zegt dat Mr. Deveaux een ability heeft?Dat dacht ik eerst ook, maar volgens mij toch niet helemaal. Op de een of andere manier wist men dat de explosie zou plaatsvinden. Dat was dus een gegeven. Het plan ging over hoe men daar het beste gebruik van kon maken. Daarover ging ook die discussie tussen Deveaux en Angela. Deveaux dacht dat de explosie nog gestopt kon worden en dat Peter daar de juiste persoon voor was. Angela en Linderman dachten dat die niet te stoppen viel en dat Nathan de juiste persoon was om daar gebruik van te maken.quote:- Ze wisten van de bom omdat het een heel vooraf opgezet plan was
Forum Opties Forumhop: Hop naar: