abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 22 mei 2007 @ 22:25:26 #276
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49666014
Oh, die ontvoeringen: de OWI hield specials in de gaten dmv een tracking system. Denk aan die strepen in de nek bij sommigen. Ze werden ontvoerd zodat ze de isotoop geimplanteerd konden krijgen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_49666072
Claire moest gered worden, omdat anders Sylar haar gave had gehad, en dus niet door Hiro kon worden gedood... en dan had ie vast voorkomen dat Peter er vandoor zou gaan.

Trouwens, Claire kon Peter toch gewoon in z'n kop schieten? Dan zou ie vast stoppen met ontploffen (buiten bewustzijn) en overleven doet ie 't toch wel.
  Admin dinsdag 22 mei 2007 @ 22:26:45 #278
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49666087
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Neuh, de makers kwamen langs de fora en alle geilerds hadden het over doable claire in plaats van sexy niki, dus lieten ze haar wat meer in de schijnwerpers. Net zoals hiro die een klein rolletje moest spelen.
Het is wel zo dat die slogan naar voren kwam vlak voor een hiatus (toch?) en snel is opgepikt en dus gehyped door de community. Daardoor is men er meer waarde aan gaan hechten dan de bedoeling was. Althans, dat idee heb ik ervan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:27:38 #279
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_49666136
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:25 schreef Breuls het volgende:
Oh, die ontvoeringen: de OWI hield specials in de gaten dmv een tracking system. Denk aan die strepen in de nek bij sommigen. Ze werden ontvoerd zodat ze de isotoop geimplanteerd konden krijgen.
OWI? Welk isotoop? Waarom moesten ze dat geïmplanteerd krijgen?
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:29:14 #280
53267 TC03
pi_49666223
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Breuls het volgende:
-
Het gaat er niet om of de toekomst wel of niet uitkomt, het gaat erom dat er 23 afleveringen is opgebouwd naar... helemaal niks. Daardoor heb ik het idee dat ik naar gebakken lucht heb zitten kijken.
  Admin dinsdag 22 mei 2007 @ 22:32:52 #281
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49666408
Comic van deze week: http://www.nbc.com/Heroes/novels/downloads/Heroes_novel_034.pdf
Met een hint naar DL's verloop en het sluit min of meer aan bij de finale.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 22 mei 2007 @ 22:35:25 #282
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49666530
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef TC03 het volgende:

[..]

OWI? Welk isotoop? Waarom moesten ze dat geïmplanteerd krijgen?
De OWI is de door de community verzonnen spottende naam voor de organisatie waar Bennet voor werkte en waar we later in het seizoen meer 'werknemers' van leerden kennen. Bennet zei ergens "I don't work for an organisation with initials" op de vraag of hij van de FBI of CIA "ofzo" was. Sindsdien is die organisatie dus de organisatie zonder initialen: Organisation Without Initals.

De isotoop is een radioactief dingetje waarmee de OWI kon volgen waar de specials waren. Dat was, wat je kon noemen 'Tracking System 1.0' waar Molly Walker feitelijk versie 2 was.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 22 mei 2007 @ 22:40:34 #283
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49666778
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of de toekomst wel of niet uitkomt, het gaat erom dat er 23 afleveringen is opgebouwd naar... helemaal niks. Daardoor heb ik het idee dat ik naar gebakken lucht heb zitten kijken.
Ja, snap ik. Ik vond het echter een bijzonder boeiende finale, dus ik denk dat het afhangt van hoe je tegen de serie aankijkt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:43:00 #284
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_49666923
Ik vond de finale ook erg erg tegenvallen. Echt een anti-climax. En die vriend van me vond dat ook al. We hadden beide zoiets van: What the fuck?! Is dit alles??
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:43:30 #285
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_49666954
Goh net voor de 2e keer gekeken, ik vind heroes echt supervet!
Zeik niet over dat Sylar nog leeft, na het 1e seizoen van 24 wilde je Nina Myers toch ook gelijk dood hebben? Hij heeft zijn rol te spelen in de gebeurtenissen die zullen komen Hij zal echt wel een keer goed aan zijn eind komen.
En over dat geneuzel over Ma Petrelli etc:

- Wie zegt dat zij een ability heeft?
- Wie zegt dat Mr. Deveaux een ability heeft?
- Ze wisten van de bom omdat het een heel vooraf opgezet plan was
- Heroes rulez
Ik wil een plaatje posten!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:46:25 #286
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_49667086
het grootste mankement was toch wel dat die slachtoffers van de explosie zo onvoorkoombaar leken en dan vliegt nathan even doodleuk 10 seconden de lucht in met zijn broertje en boem, eind goed al goed... Dat had men toch ook zelf wel kunnen bedenken als alternatief van het neerschieten van peter, hij zelf voor mijn part een dag vantevoren naar de maan kunnen vliegen ofzo

vermakelijke aflevering maar als je hier 22 afleveringen naartoe gewerkt hebt dan mag het toch allemaal iets beter imo
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:47:44 #287
53267 TC03
pi_49667165
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:40 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, snap ik. Ik vond het echter een bijzonder boeiende finale, dus ik denk dat het afhangt van hoe je tegen de serie aankijkt.
Kritisch of niet-kritisch...

pi_49667187
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het is wel zo dat die slogan naar voren kwam vlak voor een hiatus (toch?) en snel is opgepikt en dus gehyped door de community. Daardoor is men er meer waarde aan gaan hechten dan de bedoeling was. Althans, dat idee heb ik ervan.
Tja. als de halve community geilt op de cheerleader, dan is het idd snel gehyped ja. "Save the chearleader, gimme more panties shots"
  Admin dinsdag 22 mei 2007 @ 22:49:03 #289
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49667259
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Kritisch of niet-kritisch...

Oh ik ben wel kritisch, maar niet op alle punten. Ik vind dat sommige dingen best anders hadden gekund, maar ik ben helemaal niet ontevreden met deze uitkomst.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_49667293
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:35 schreef Breuls het volgende:

[..]

De OWI is de door de community verzonnen spottende naam voor de organisatie waar Bennet voor werkte en waar we later in het seizoen meer 'werknemers' van leerden kennen. Bennet zei ergens "I don't work for an organisation with initials" op de vraag of hij van de FBI of CIA "ofzo" was. Sindsdien is die organisatie dus de organisatie zonder initialen: Organisation Without Initals.

De isotoop is een radioactief dingetje waarmee de OWI kon volgen waar de specials waren. Dat was, wat je kon noemen 'Tracking System 1.0' waar Molly Walker feitelijk versie 2 was.
Via de satelliet dus, die een beetje kaduuk is nu. Volgens de comic dan.

Alleen vraag ik me af waarom mica (stomme naam) zo zit te huilen... je kan toch met machines praten? vraag dan aan die heartbeatmonitor hoe het met je pa gaat....
pi_49667318
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:46 schreef planethugo het volgende:

hij zelf voor mijn part een dag vantevoren naar de maan kunnen vliegen ofzo
En er dan blind op vertrouwen dat Hiro inderdaad Sylar zou doden, en dat Peter hierin geen rol had? .
  Admin dinsdag 22 mei 2007 @ 22:51:03 #292
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49667331
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef RandomReader het volgende:

Linderman. Ik had Pa Petrelli in mijn hoofd. Ik bedoel zijzelf.
quote:
Niemand, maar het wordt geimpliceerd doordat hij lid is van de groep 'ouderen'.
quote:
Hoe? Hoe kun je het stagen dat er iemand op een bepaald moment uit elkaar klapt in NY? Hoe weet je dat dat gebeurt zonder dat in een voorspelling gezien te hebben?

[ Bericht 4% gewijzigd door Breuls op 22-05-2007 23:01:13 ]
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_49667336
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond de finale ook erg erg tegenvallen. Echt een anti-climax. En die vriend van me vond dat ook al. We hadden beide zoiets van: What the fuck?! Is dit alles??
Tja, ben bang dat veel mensen een DBZ-einde hadden verwacht waarbij Peter in SSJ5 veranderd of zo en met flinke fireball gooit.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:51:21 #294
53267 TC03
pi_49667339
Eens met planethugo. Toen ze erachter kwam dat Peter de bom zou zijn, hadden ze net zo goed kunnen zeggen: hey als je onploft vlieg dan de lucht in k lol thx. Season over.
  Admin dinsdag 22 mei 2007 @ 22:51:59 #295
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49667367
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:49 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Via de satelliet dus, die een beetje kaduuk is nu. Volgens de comic dan.

Alleen vraag ik me af waarom mica (stomme naam) zo zit te huilen... je kan toch met machines praten? vraag dan aan die heartbeatmonitor hoe het met je pa gaat....
Alles wat zo'n monitor weet kun je op het schermpje aflezen hoor.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_49667402
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:51 schreef TC03 het volgende:
Eens met planethugo. Toen ze erachter kwam dat Peter de bom zou zijn, hadden ze net zo goed kunnen zeggen: hey als je onploft vlieg dan de lucht in k lol thx. Season over.
meesten van deze tijd denken nog dat het sylar is die ontploft. En als peter dat niet deed, dan deed sylar het wel idd
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:52:42 #297
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_49667406
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:51 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Tja, ben bang dat veel mensen een DBZ-einde hadden verwacht waarbij Peter in SSJ5 veranderd of zo en met flinke fireball gooit.
Nee hoor. Ik had geen enorm "knallend" einde verwacht met veel FX want zo is Heroes helemaal niet. maar dit liep echt met een sissertje af. En onlogisch. Want hij kan zelf vliegen, dus waarom zou zijn broer hem moeten optillen?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_49667454
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:51 schreef Breuls het volgende:

[..]

Alles wat zo'n monitor weet kun je op het schermpje aflezen hoor.
Maar hij kan het lekker remote door z'n telefoon thuis doen.
En natuurlijk zorgt ie er dan even voor dat er alleen maar hot nurses ingeroosterd worden om z'n pappie te wassen en zo.
pi_49667569
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik had geen enorm "knallend" einde verwacht met veel FX want zo is Heroes helemaal niet. maar dit liep echt met een sissertje af. En onlogisch. Want hij kan zelf vliegen, dus waarom zou zijn broer hem moeten optillen?
Niet zo zeer optillen, maar meevliegen lijkt het meer. Beetje onlogisch wel, maar tja, dat zijn wel meer dingen.
Hiro kan hem weg teleporteren.
Hij kan zelf weg teleporteren.
Claire kan op hem schieten (en hopen dat de kogel niet dwars door z'n kop gaat)
Hij kan zichzelf knock out slaan.

Blijkbaar kozen de auteurs liever voor een redemptioneinde waarbij nathan dan toch een aardige gozer blijkt te zijn.
pi_49667697
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef RandomReader het volgende:
Goh net voor de 2e keer gekeken, ik vind heroes echt supervet!
Zeik niet over dat Sylar nog leeft, na het 1e seizoen van 24 wilde je Nina Myers toch ook gelijk dood hebben? Hij heeft zijn rol te spelen in de gebeurtenissen die zullen komen Hij zal echt wel een keer goed aan zijn eind komen.
En over dat geneuzel over Ma Petrelli etc:

Zijzelf, Claire en Tim Kring.
quote:
Deductie.
quote:
Dat dacht ik eerst ook, maar volgens mij toch niet helemaal. Op de een of andere manier wist men dat de explosie zou plaatsvinden. Dat was dus een gegeven. Het plan ging over hoe men daar het beste gebruik van kon maken. Daarover ging ook die discussie tussen Deveaux en Angela. Deveaux dacht dat de explosie nog gestopt kon worden en dat Peter daar de juiste persoon voor was. Angela en Linderman dachten dat die niet te stoppen viel en dat Nathan de juiste persoon was om daar gebruik van te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')