het is al voorbijgekomen hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:23 schreef Konijnenjager het volgende:
Waarom hoor ik niemand over die gast die 'nog enger' is dan Sylar?
Volgens mij gaat die een grote rol spelen in S2.
omdat het al 4 keer gezegd is ondertussen, en we er helemaal niks van af weten dus veel kan je er ook niet voer zeggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:23 schreef Konijnenjager het volgende:
Waarom hoor ik niemand over die gast die 'nog enger' is dan Sylar?
Volgens mij gaat die een grote rol spelen in S2.
Nee joh, hij blijft er in. Als excuus negerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:39 schreef P8 het volgende:
Zal DL trouwens doodgaan? Ik vond hem wel een tof personage![]()
En wat was er nog maar met die invisible guy gebeurd?
quote:
In het kort: dat is nog niet 100% zeker, maar in ieder geval niet eerder dan seizoen 2.quote:What is the origin of "Origins?" How did this all come about and what was the impetus behind it? And when exactly will this run?
The impetus, we think came from a discussion as to how "Heroes" can run without a break. The network asked for 30 episodes, but Tim thought it would dilute the series too heavily. So Co-Executive Producer Jesse Alexander had a brilliant idea: What about an anthology aspect to our universe? Several one-hours dedicated to the origin stories. Everyone fell for it hard. When it will run is still to be locked down - one possibility is to have one or two during the Christmas break and run the rest after season 2 ends. But this may change come gameday.
bron
Claude was sowieso al op de vlucht of undercover, en daar is-ie gewoon mee verder gegaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:39 schreef P8 het volgende:
En wat was er nog maar met die invisible guy gebeurd?
Zou he tniet moeder petrelli zijn?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Omdat de finale zo vol met gebeurtenissen zit dat je ze niet allemaal tegelijk herinnert.
[..]
Ja, dat vermoed ik ook.
Ik vind dat dat die hoerige kut-oma isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:30 schreef P8 het volgende:
[..]
het is al voorbijgekomen hoor![]()
Maar wat kunnen we erover zeggen? We weten helemaal niks. Speculeren is dus ook nutteloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een heeeele goeie! Als het een bestaand character is dan denk ik ook aan haar!quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:45 schreef Jump het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boring seizoensfinale zeg. HIer had ik echt meer van verwacht, vond de vorige aflevering spannender.
Die Peter-Sylar showdown stelde echt niks voor
Waarom vloog Peter trouwens niet gewoon de lucht in zonder Nathan, als hij dan ontploft heelt die zichzelf toch wel weer.Amen.![]()
Wat een matige finale. Heroes heeft z'n hoogtepunt rond aflevering 18 al gehad. Belachelijk stukje op het eind met die samurai ook. Nee, viel me heel erg tegen
.
2000 light years from home![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef J0sT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
den dat ze gewoon bedoelen dat het laatste stuk van dit season (met hiro) het eerste stuk van volgend season is.
al die filosofieën![]()
![]()
Lijkt mij ook het meest logisch.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:02 schreef TwyLight het volgende:
den dat ze gewoon bedoelen dat het laatste stuk van dit season (met hiro) het eerste stuk van volgend season is.
al die filosofieënAmen.![]()
Sorry maar na 5 jaar in de toekomst had ik iets groots verwacht deze seizoensfinale, maar dat bleef dus mooi uit. Ik hou een rare nasmaak in mijn mond over aan deze aflevering. De midseason finale was vele malen sterker en daar zag je peter overdag exploderen in NY. Jammer dat ze de seizoenfinale dan naar de avond/nacht verplaatsen.
Nee battlestar blijft voor mij heer en meester in seizoensfinale's.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!![]()
Beetje jammer dat ze nu wel verraden hebben hoe de Heroes aan hun krachten zijn gekomen.
Die achtergrondstem verteld op het laatst, tijdens het shot van de putdeksel:
"And to know, in our hearts, that we are not alone."
Vervolgens zie je Nadat Hiro terug in de tijd is gegaan een gigantisch ruimteschip voor de zon hangen.
Kortom Aliens hebben een aantal mensen speciale gaven gegeven die generatie op generatie worden doorgegeven.I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams![]()
Duh. Wie snapt "end of volume one" - volgend scherm - "volume 2" nou niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:02 schreef TwyLight het volgende:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik denk niet dat het die moeder is, want die werkt voor "the company" en die weten waar Molly zit. En aangezien Molly die ene persoon niet kan / wil vinden omdat die dan ook háár kan vinden zal het Ma Petrelli wel niet zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef J0sT het volgende:
[..]
Dat is een heeeele goeie! Als het een bestaand character is dan denk ik ook aan haar!
Want zij heeft volgens mij wel een ability met dr mind. Maar welke vraag ik me ook telkens af. Misschien dat ze daardoor Molly kan zien als ze aan dr denkt.
Zou Peter die ability van die visioenen niet van z'n moeder hebben overgenomen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: