zoals?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je doet er lacherig over. Echter is er een aantal albums dat wat mij betreft best wel literatuur genoemnd kan worden.˛
O.a. De Parel in de Lotusbloem. Stukje literatuur van de hand van de meester: Paul Geerts.quote:
'Suske en Wiske en het geheime grot onderzoek'quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je doet er lacherig over. Echter zijn er een aantal albums die wat mij betreft best wel literatuur genoemnd kunnen worden.˛
Het doet nogal kitscherig aan........quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
O.a. De Parel in de Lotusbloem. Stukje literatuur van de hand van de meester: Paul Geerts.
[afbeelding]
Kijk de degelijke blik van Wiske en hetgeen op sensuele wijze wordt uitgedragen...˛
vreemde ideeen van sensueel hou jij er op na ...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
(..)
Kijk de degelijke blik van Wiske en hetgeen op sensuele wijze wordt uitgedragen...
ja idd opgewonden worden van een suske & wiske album is halal. immers het zijn maar tekeningen en is tekst.. net als een vrouw, ook van het platteland, zich altijd zou voordoen dat haar maagdelijkheid nog in tact is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
O.a. De Parel in de Lotusbloem. Stukje literatuur van de hand van de meester: Paul Geerts.
[afbeelding]
Kijk de degelijke blik van Wiske en hetgeen op sensuele wijze wordt uitgedragen...˛
Je mag alleen geen afbeeldingen van Mohammed maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:42 schreef Isegrim het volgende:
Je mag in de islam toch geen afbeeldingen van mensen e.d. maken? Dus Suske en Wiske zijn haram.
Volgens mij is dat verbod ook vrij recent.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:44 schreef IHVK het volgende:
Je mag alleen geen afbeeldingen van Mohammed maken.
kweenie vast wel. maar goed, dit topic ging daar niet over he.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat verbod ook vrij recent.
[afbeelding]
Nee, maar wel leuk dat er halo's om Mohammed zitten, niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:48 schreef IHVK het volgende:
kweenie vast wel. maar goed, dit topic ging daar niet over he.![]()
Gelukkig werd ik er dan ook niet opgewonden van. Het avontuurlijke aspect van het literaire meesterwerk van Vandersteen moet je niet onderschatten. Hij was een meesterlijke verhalenverteller.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja idd opgewonden worden van een suske & wiske album is halal.
het is gewoon een gewelddadige variant van het christendom. geen wonder met een soldaat die epileptisch was en analfabeet, toch knap dat ie een paar zeer gevaarlijke volgelingen vond die konden schrijven...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, maar wel leuk dat er halo's om Mohammed zitten, niet?
Jep.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, maar wel leuk dat er halo's om Mohammed zitten, niet?
Als je het christendom een vredige religie noemt, dan moet je toch echt je je toch echt beter verdiepen in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is gewoon een gewelddadige variant van het christendom. geen wonder met een soldaat die epileptisch was en analfabeet, toch knap dat ie een paar zeer gevaarlijke volgelingen vond die konden schrijven...
Ja fantasieboeken met ongeloofwaardige verhaaltjes kun jij wel waarderen hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gelukkig werd ik er dan ook niet opgewonden van. Het avontuurlijke aspect van het literaire meesterwerk van Vandersteen moet je niet onderschatten. Hij was een meesterlijke verhalenverteller.˛
Ja. Ik houd van Botticelli, dus ik vind dit dan ook wel leuke kunst. Het verleden van de islam is een stuk boeiender dan het heden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:04 schreef zoalshetis het volgende:
het is gewoon een gewelddadige variant van het christendom. geen wonder met een soldaat die epileptisch was en analfabeet, toch knap dat ie een paar zeer gevaarlijke volgelingen vond die konden schrijven...
Nee, fanatasy is niet mijn genre. Ik houd meer van de Belgische/Franse school. Ook Franquin en Uderzo en Hergé waren meesters en grote kunstenaren.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja fantasieboeken met ongeloofwaardige verhaaltjes kun jij wel waarderen he
correct. alhoewel je daar de islam niet echt in kan betrekken zoals het nu gaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja. Ik houd van Botticelli, dus ik vind dit dan ook wel leuke kunst. Het verleden van de islam is een stuk boeiender dan het heden.
Hoe je het wendt of keert, er komt niet veel meer uit die regio.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:18 schreef zoalshetis het volgende:
correct. alhoewel je daar de islam niet echt in kan betrekken zoals het nu gaat.
Foute test!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:36 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt klik ik even niet op de link. Maar als het is wat ik denk dat het is dan zou het de perfecte naturalisatiefilm zijn voor 'homoseksuele' Iraniërs. Zijn ze in staat hem uit te kijken dan is hun verhaal ongelogen.
Ik reageer terwijl ik dit lees en weet niet of er nog wat op volgt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nu komt Bansheeboy waarschijnlijk met het argument dat er ook mensen zijn die keurig getrouwd waren en dan toch nog voor een relatie met iemand met hetzelfde geslacht kozen.
Daar kan ik alvast het volgende over zeggen: die mensen zijn misschien ongelukkig geweest (of ze nou wisten waar het aan lag of niet) of ze dachten gelukkig te zijn tot ze hun ware aard onderkenden. Want als je iets nooit hebt gekend, weet je ook niet wat je mist.
Dus je kunt er prima op latere leeftijd achter komen dat je meer voor je seksegenoten voelt.
Ik geloof er geen hout van dat jij je sexuele geaardheid hebt gekozen. Je hebt haar geconstateerd en er was geen probleem. Het is je gegund!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het gaat bij iedereen anders. Ik vind het een leuk verhaal, maar ik geloof hem op zijn woord. Bij mij is dat een op zichzelf staande keuze geweest, ik heb me daarbij niet laten motiveren of beďvloeden door derden.˛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |