abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held vrijdag 18 mei 2007 @ 11:42:39 #141
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49505611
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Vervelend he als mensen anders denken dan jij. Het zou verboden moeten worden.
Dat is het punt dus. Die mensen denken niet voor zichzelf, maar laten de regeltjes van hun religie voor hen 'denken'
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49505722
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:42 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat is het punt dus. Die mensen denken niet voor zichzelf, maar laten de regeltjes van hun religie voor hen 'denken'
True, maar dat is iets waarvoor ze zelf gekozen hebben. Kiezen staat ook vrij.

Jij bent ook onderhevig van invloeden.
PWBF
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:57:02 #143
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49506136
Niet alleen in Nederland is het onderwijs niet meer wat het is geweest.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:58:49 #144
3542 Gia
User under construction
pi_49506191
De film wordt niet geschikt geacht voor kinderen onder de 17 jaar, zonder begeleiding van een volwassene.

Op een school is toch begeleiding van volwassenen genoeg. Dacht ik.
Mijn 12-jarige mag die film gerust zien.

Wat een onzin weer.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:00:17 #145
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49506247
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:42 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik zeg het nog maar eens, religie beperkt je alleen maar. Daarom doe ik er niet aan mee, die reli-crap.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:01:05 #146
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_49506286
Klinkt of opa en oma snel rijk willen worden
(Un)masking for the greater good.
pi_49506302
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:36 schreef buachaille het volgende:

[..]

Als je het niet erg vindt klik ik even niet op de link. Maar als het is wat ik denk dat het is dan zou het de perfecte naturalisatiefilm zijn voor 'homoseksuele' Iraniërs. Zijn ze in staat hem uit te kijken dan is hun verhaal ongelogen.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:03:03 #148
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49506370
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Je vindt mij toch wel lief?
Ja, ik vind je een aardige kerel. Edoch zou ik het nog leuker vinden als je je zou hechten aan een (mooie krolse) dame. De kans is degelijk en aanzienlijk dat je je dan laat bekeren tot de wereld der heteroïsten. Waarom waag je de gok niet? Ik neem aan dat je ook liever als hetero door het leven gaat? Ik begrijp ook niet helemaal waarom je voor de andere geaardheid hebt gekozen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:04:19 #149
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49506421
Je denkt echt dat het een kwestie van kiezen is? En je denkt dat SCH zo ongelukkig is met zijn "keuze" dat ie die zomaar verandert?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_49506455
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ik vind je een aardige kerel. Edoch zou ik nog leuker vinden als je zou hechten aan een (mooie krolse) dame. De kans is degelijk en aanzienlijk dat je je dan laat bekeren tot de wereld der heteroïsten. Waarom waag je de gok niet? Ik neem aan dat je ook liever als hetero door het leven gaat? Ik begrijp ook niet helemaal waarom je voor de andere geaardheid hebt gekozen.

²
Nee lieverd. Ik heb er niet voor gekozen, het geschiedde.
En ik zou niet liever als hetero door het leven gaan
Ik heb het prima naar mijn zin zo
pi_49506556
quote:

[..]

Ja, ik vind je een aardige kerel. Edoch zou ik het nog leuker vinden als je je zou hechten aan een (mooie krolse) dame. De kans is degelijk en aanzienlijk dat je je dan laat bekeren tot de wereld der heteroïsten. Waarom waag je de gok niet? Ik neem aan dat je ook liever als hetero door het leven gaat? Ik begrijp ook niet helemaal waarom je voor de andere geaardheid hebt gekozen.

²
PWBF
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:45:57 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49507805
quote:

[..]

²
.
Geloof me, ik heb het geprobeerd, maar ik heb totaal geen seksuele gevoelens voor mannen.
Ik kan mannen heel leuk en lief vinden en met bijzondere exemplaren wil ik ook nog wel eens knuffelen, maar ik word er niet seksueel opgewonden van en ik ga ook nooit verder dan een beetje knuffelen op de bank.

Vrouwen daarentegen maken me helemaal gek, zowel in seksueel als in niet-seksueel opzicht . Ik kan alleen beter vriendschappen sluiten met mannen dan met vrouwen .

Verder: toen ik erachter kwam dat ik iets voor een vrouw voelde (op mijn 12e dus) was homoseksualiteit (in ieder geval bij ons op school) helemaal niet geaccepteerd. Tegenwoordig is elk breezersletje van 16 jaar bi, omdat ze eens met een meisje gezoend heeft, maar voor mij was het echt een vreemde ervaring waarbij het niet eens in me opkwam om seksuele fantasieën over de dame in kwestie te hebben. Mijn liefde voor haar was puur en oprecht. En mijn gevoelens voor een vrouw zijn niet meer of minder heftig dan die een hetero kan voelen.

Ik heb lang gewild dat ik had kunnen kiezen: dan was ik beslist hetero geweest, want het is zoveel gemakkelijker om een leuke vent te vinden dan een leuke vrouw en bovendien heb je dan geen last van discriminatie. Denk daar maar eens over na.
Nu zou ik niet meer anders willen, omdat ik weet dat het bij mij hoort .
Niet meer actief op Fok!
pi_49507966
quote:

[..]

²
waarom spreekt gij zo plechtig?

Ow en idd.. je kiest niet voor je geaarheid. Dat zit in je. Zelf ben ik hetero en there's no way dat je mij zou kunnen laten bekeren tot lesbisch. En voor een die lesbisch of homo is geldt dat, neem ik aan, precies hetzelfde
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:54:36 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49508048
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:51 schreef Apotheose het volgende:

[..]

waarom spreekt gij zo plechtig?

Ow en idd.. je kiest niet voor je geaarheid. Dat zit in je. Zelf ben ik hetero en there's no way dat je mij zou kunnen laten bekeren tot lesbisch. En voor een die lesbisch of homo is geldt dat, neem ik aan, precies hetzelfde
nu komt Bansheeboy waarschijnlijk met het argument dat er ook mensen zijn die keurig getrouwd waren en dan toch nog voor een relatie met iemand met hetzelfde geslacht kozen .

Daar kan ik alvast het volgende over zeggen: die mensen zijn misschien ongelukkig geweest (of ze nou wisten waar het aan lag of niet) of ze dachten gelukkig te zijn tot ze hun ware aard onderkenden. Want als je iets nooit hebt gekend, weet je ook niet wat je mist.
Dus je kunt er prima op latere leeftijd achter komen dat je meer voor je seksegenoten voelt .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:54:54 #155
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_49508059
wat een onzin
in de verenigde staten zijn er tal van (christelijke) organisaties die zich succesvol bezigheiden met het afleren van deze incorrecte opvattingen over seksualiteit
bloemen, daar hou ik van!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:58:50 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49508164
En jij gelooft dat het echt afgeleerd is? Je geeft zelf al aan dat het om christelijke organisaties gaat. Die mensen worden zó bang gemaakt voor de straf die zal volgen na dit leven dat ze noodgedwongen ophouden hun homo-zijn te praktiseren. Ze zijn wellicht geen homoseksueel meer, maar homofilie sla je er niet zomaar even uit, hoor. Die mensen zijn innerlijk diep ongelukkig en kunnen het alleen volhouden met de gedachte aan een beloning in het hiernamaals.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:04:46 #157
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49508330
ik vind een cursus medemenselijkheid voor ouders en kinderen wel belangrijk als boete voor deze idiote aangifte.

of dat ze een week lang bij de supermarkt moeten gaan staan met een bord en de tekst "we love gays"
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49508389
Dat gejank in Amerika ook altijd
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:08:03 #159
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_49508409
deze mensen zijn gewoon ziek, en wie ziek is moet naar de dokter
dat is verder geen schande maar je moet er wel wat aan doen
en dan komt ook genezing
bloemen, daar hou ik van!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:08:33 #160
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49508425
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:54 schreef DOGMAN het volgende:
wat een onzin
in de verenigde staten zijn er tal van (christelijke) organisaties die zich succesvol bezigheiden met het afleren van deze incorrecte opvattingen over seksualiteit
Succesvol?

En incorrect in welk opzicht? Van de bijbel- en christenextremisten, zeker.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')