Dat is het punt dus. Die mensen denken niet voor zichzelf, maar laten de regeltjes van hun religie voor hen 'denken'quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vervelend he als mensen anders denken dan jij. Het zou verboden moeten worden.
True, maar dat is iets waarvoor ze zelf gekozen hebben. Kiezen staat ook vrij.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is het punt dus. Die mensen denken niet voor zichzelf, maar laten de regeltjes van hun religie voor hen 'denken'
Ik zeg het nog maar eens, religie beperkt je alleen maar. Daarom doe ik er niet aan mee, die reli-crap.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is het punt dus. Die mensen denken niet voor zichzelf, maar laten de regeltjes van hun religie voor hen 'denken'
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:36 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt klik ik even niet op de link. Maar als het is wat ik denk dat het is dan zou het de perfecte naturalisatiefilm zijn voor 'homoseksuele' Iraniërs. Zijn ze in staat hem uit te kijken dan is hun verhaal ongelogen.
Ja, ik vind je een aardige kerel. Edoch zou ik het nog leuker vinden als je je zou hechten aan een (mooie krolse) dame. De kans is degelijk en aanzienlijk dat je je dan laat bekeren tot de wereld der heteroïsten. Waarom waag je de gok niet? Ik neem aan dat je ook liever als hetero door het leven gaat? Ik begrijp ook niet helemaal waarom je voor de andere geaardheid hebt gekozen.quote:
Nee lieverd. Ik heb er niet voor gekozen, het geschiedde.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik vind je een aardige kerel. Edoch zou ik nog leuker vinden als je zou hechten aan een (mooie krolse) dame. De kans is degelijk en aanzienlijk dat je je dan laat bekeren tot de wereld der heteroïsten. Waarom waag je de gok niet? Ik neem aan dat je ook liever als hetero door het leven gaat? Ik begrijp ook niet helemaal waarom je voor de andere geaardheid hebt gekozen.²
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik vind je een aardige kerel. Edoch zou ik het nog leuker vinden als je je zou hechten aan een (mooie krolse) dame. De kans is degelijk en aanzienlijk dat je je dan laat bekeren tot de wereld der heteroïsten. Waarom waag je de gok niet? Ik neem aan dat je ook liever als hetero door het leven gaat? Ik begrijp ook niet helemaal waarom je voor de andere geaardheid hebt gekozen.²
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik vind je een aardige kerel. Edoch zou ik het nog leuker vinden als je je zou hechten aan een (mooie krolse) dame. De kans is degelijk en aanzienlijk dat je je dan laat bekeren tot de wereld der heteroïsten. Waarom waag je de gok niet? Ik neem aan dat je ook liever als hetero door het leven gaat? Ik begrijp ook niet helemaal waarom je voor de andere geaardheid hebt gekozen.²
waarom spreekt gij zo plechtig?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
nu komt Bansheeboy waarschijnlijk met het argument dat er ook mensen zijn die keurig getrouwd waren en dan toch nog voor een relatie met iemand met hetzelfde geslacht kozenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarom spreekt gij zo plechtig?
Ow en idd.. je kiest niet voor je geaarheid. Dat zit in je. Zelf ben ik hetero en there's no way dat je mij zou kunnen laten bekeren tot lesbisch. En voor een die lesbisch of homo is geldt dat, neem ik aan, precies hetzelfde![]()
Succesvol?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:54 schreef DOGMAN het volgende:
wat een onzin
in de verenigde staten zijn er tal van (christelijke) organisaties die zich succesvol bezigheiden met het afleren van deze incorrecte opvattingen over seksualiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |