quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef Sleeve het volgende:
- alles schilderen --> heel veel werk, daarna is het wel mooi
- alleen de ergste muren schilderen --> minder werk, redelijk resultaat
- zo laten --> een jaar tegen deze muren aankijken
Mijn vriend en ik hebben deze week en volgende week nog vrij, dus we hebben er op zich wel tijd voor.... maar ik vind het ergens ook zonde als we het volgend jaar weer allemaal opnieuw moeten doen.....
Het is totaal niet mijn smaak, maar in principe is er niets mis mee. Ik hou gewoon zelf niet zo van tegels met marmer motief en kranen met goud...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:13 schreef MLI het volgende:
Ik vind de badkamer behoorlijk tof eigenlijk.
Dank je! Je kan het bed zien als je op de link klikt als het goed is, de foto plaatsen lukte mij om de een of andere reden niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:11 schreef Charisma het volgende:
dat heb je dan toch mooi gedaan via marktplaats ? ik zie alleen het bed niet staan
ik vind het erg egzellig en knus uitzien, met de keuken is ook niets mis
leuk huis Sleeve
Die trap ga ik zeker ook nog schilderen hoor! Waarschijnlijk helemaal wit. Maar aangezien we hopelijk op korte termijn boven een badkamer gaan maken wil ik daar nog even mee wachten. Er zal dan namelijk behoorlijk wat materiaal en bouwvakkers via die trap naar boven moeten..... en het zou jammer zijn als mijn verse laklaagje daardoor beschadigd! Ik kan zelf eigenlijk echt niet wachten om er mee te beginnen, maar het is handiger om het in de goede volgorde te doen!quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:05 schreef MLI het volgende:
hmm, mag ik een tip geven? Ik vind de trap geen storend element maar wel zeer opvallend. Daar zou je met een verfje echt iets supermoois van kunnen maken. Ofwel de opvallende kant op, ofwel de minder opvallende kant op.
Heeft iemand nog tips over het bovenstaande?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:46 schreef Sleeve het volgende:
Zo maak je allemaal plannen en dan ineens veranderen ze weer!
Na de aanschaf van het bed is wel even ons budget op, dus het zal allemaal heel low-budget moeten gebeuren. Eigenlijk wil ik graag op 1 muur / schuin dak van dat zwarte behang (mat zwart met glanzend zwart motief). Maar nu heb ik ergens gelezen dat het beter is niet over gipsplaat heen te behangen.
Wat kan ik nu het beste doen? Zwart schilderen en er zelf een glanzend motief op hobbiën, of toch behangen, of iets met de gipsplaten doen zodat ik er wel overheen kan behangen???
Hier trouwens een foto van het geweldige bed:
[ afbeelding ]
hmmm.. ik krijg zelf in ieder geen foto te zien (ook geen kruisje ofzo...) dus hier ook nog de link naar het bed:
Het bed
Volgens mij hebben zelfs de bouwmarkten tegenwoordig hip behang. En regelmatig allerlei aanbiedingen. ik zou er een paar afgaan!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef Sleeve het volgende:
Ik google en vind gewoon het antwoord hier op FOK!: [url=http://forum.fok.nl/topic/805528[/url]
Als ik het zo lees gaat het eraf halen van het behang, mocht ik dat ooit in de toekomst willen doen, geen pretje worden.... Er zit wel een behoorlijke laag latex over de gipsplaten, dus wellicht dat dat het makkelijker maakt! Ik denk dat ik het toch gewoon ga doen omdat ik:Mijn laatste extra centjes vandaag heb uitgegeven aan een lattenbodem en nieuw matras Het simpelweg het snelst en het makkelijkst is...
Weet iemand ondertussen héél toevallig nog een winkel waar ik op dit moment zwart behang kan krijgen met een leuk motief (mag zowel matzwart behang zijn met glanzend motief als zwart behang met bijvoorbeel een zilver motief) voor een zéér aantrekkelijke prijs. Ik hoop dat ik vanwege de uitverkoop ergens iets voor een leuk prijsje kan krijgen, dus kom je iets tegen laat het me weten!
Maar ik dacht gelezen te hebben dat de badkamer niet boven kon. Wat is er dan veranderd dat het nu wel weer kan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:13 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Die trap ga ik zeker ook nog schilderen hoor! Waarschijnlijk helemaal wit. Maar aangezien we hopelijk op korte termijn boven een badkamer gaan maken wil ik daar nog even mee wachten. Er zal dan namelijk behoorlijk wat materiaal en bouwvakkers via die trap naar boven moeten..... en het zou jammer zijn als mijn verse laklaagje daardoor beschadigd! Ik kan zelf eigenlijk echt niet wachten om er mee te beginnen, maar het is handiger om het in de goede volgorde te doen!
Ik ben vorige week ziek geweest, een flinke griep, dus toen niets gedaan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:42 schreef phluphy het volgende:
Heb je nog wat kunnen doen? Of ligt het even stil?
Met zo'n oud huis weet je eigenlijk wel van te voren dat je verassingen kan verwachten... Toen we gingen kijken naar dit huis werd ons door de makelaar verteld dat het huis volledig gerenoveerd was... tja, dat is het ook, maar vraag niet hóe.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:54 schreef phluphy het volgende:
Ach, er komen nog 11 maanden dit jaar.![]()
Ik hoop dat het meevalt, de verrassingen die je gaat tegenkomen in de woonkamer!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:00 schreef Sleeve het volgende:
Heeft iemand nog een goedkope vloerbedekking tip? Ik ben al bij de leenbakker, kwantum en een dure vloerbedekking winkel geweest maar nog niets moois betaalbaars gevonden.
Ik ben zelf ook blij dat er weer wat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:45 schreef phluphy het volgende:
Volgens mij hebben ze bij Kwantum ook vloerbedekking. Ik zie net dat je daar al geweest bent... Dan lijkt Carpetland me inderdaad de beste optie.
Succes ermee, fijn dat er weer wat gebeurd!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |