quote:2 012 688 ¤
Ja, Basic Acting heb je nodig om te oefenen voor de MV. Jij hebt dan nog Basic Motion Photography nodig voor een goede video. En dan kijken maar wat er gebeurd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:28 schreef DeHovenier het volgende:
Met The Cowards gaat t goed, we zitten middenin een tour dus we gaan weer stijgen, en er zijn plannen om een MV uit te brengen maar daarvoor moeten we eerst de skills leren. Met die skills wordt de kwaliteit beter namelijk
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:57 schreef Pantheon het volgende:
Is Basic Motion Photography dan om te kunnen regisseren?
En is Basic Acting genoeg om een fatsoenlijke video te kunnen maken?
tevens tvp.
quote:What makes a good Video?
All band members should be present for the filming. Beneficial skills are Basic Photography and Motion Picture Photography on the part of the director. Everyone will benefit from Basic Acting skills which allow them to prepare for the filming by studying their performances in advance through their career missions. (Without the Basic Acting skill you won't get this option.) Preparing in advance is crucial to filming a good video.
Other skills and factors such as health are involved as well. But they are of lesser importance since pretty much anyone can be made to look good in a video...
And last but not least... a good recording of a good song.
3x per week? Ik log 3x per dag inquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:26 schreef Cici het volgende:
Heel misschien ga ik een band joinen.
Ben advocaat, maar mijn baas wil graag dat ik zijn band join.
Moet ik wel ongeveer 3 x p.w. inloggen en mijn kind meeslepen...
welkom Stan...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:51 schreef CosmoNut het volgende:
Ik heb me aangemeld, maar ik snap er niets van... kan iemand mij de belangrijkste dingen eventjes uitleggen? Ik ben trouwens (ingame) Stan Baars- MC J-rY
Jaquote:
De beste iig, Killin' Cats dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:16 schreef Sautor het volgende:
[..]
JaHet begon meteen al lekker woensdag
En Hovenier, gaan we voor Killin' Cats MV, of voor een van de twee nieuwe nummers die we hebben?
VWOquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:42 schreef kweek89 het volgende:
wat doe je ? HAVO of VWO Sautor?
3x raden wat ik nou aan het doen benquote:My horoscope told me that now is a good time for songwriting.
Good, afgelopen concert een pleasant, maar dat komt door een foutje in de showdesignquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:49 schreef Leonos het volgende:
719e?
Ik dacht dat je goed was
Wat zijn je show ratings dan?
De ste voor vanavond is wel goed?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:07 schreef Sautor het volgende:
[..]
Good, afgelopen concert een pleasant, maar dat komt door een foutje in de showdesign
Ik wil weer een perfect/perfectquote:I finished my song Cocaine Cocktail. It turned out incredible.
Cocaine Cocktail is a Modern Rock Easy Listening. The tempo is Moderato. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-05-20. The melody is perfect and the lyrics are terrific. The originality of this song is perfect.
quote:I finished my song Hot Hospital. It turned out below average.
Hot Hospital is a Modern Rock Keep it simple. The tempo is Vivace. Written by Elsbeth Boom and dated to 2007-05-19. The melody is mediocre and the lyrics are below average. The originality of this song is perfect.
quote:Unbelievable, my boss actually gave me a salary raise to 3 375 ¤.
I got a new job as ceo at Beauty of Poison H.O..
Seed krijg je ook niet altijd.. je kunt het sowieso aan je mood zien (of je horoscoop-dingetjes goed zijn gegaan zeg maar). Als het een keer of wat helemaal goed gaat, krijg je een seed, zo beweert men.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik wil weer een perfect/perfect
Dat horoscoop heeft niet geholpen, ik heen geen seed gehad
Nu Motion Picture Photography/Basic Acting leren
Met welke zal ik beginnen?
MPF dusquote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef DeHovenier het volgende:
Moet ik MPF leren of BA?
Wordt een leuke avond voor de Amsterdammers morgenquote:6 Play Revenge is mine! (S)
13 Play Wild Thing (S)
Dus je krijgt een kadootje daarna?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:54 schreef BlackRebel het volgende:
dat weet je pas als je die date eenmaal gehad hebt
Ja, je stage equipment zal langzaam in waarde dalen totdat het afgeschreven kan worden. Eerst haalden we 5* met SE, nu 4*. En het zal denk ik niet lang meer duren of het zal 3* wordenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:39 schreef Leonos het volgende:
Moet je soms trouwens ook nieuw stage equipment kopen?
Heb nu sinds ik begonnen (November) geen nieuwe gekocht.
Maar volgens mij kreeg ik altijd al maar 1 ster?
Nee, hij vertrok om 06.00 uur als het goed isquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:18 schreef BlackRebel het volgende:
waren jullie aan het jammen ofzo? moet je melden als bug...
Sterf, hopelijk kunnen we woensdag het album releasen. Hebben er nu 8 nr's opstaan, zijn er 1 aan het recorden en daarna nog 1 recorden. Dan hebben we 10 nummers, vind ik wel zatquote:
quote:Arrived at STCP - Francos after a joyful bus ride.
My child cost me 75 ¤ this week.
My child cost me 75 ¤ this week.
I've got a sore neck after I spent the night in the bus.
Oh bugger! Black Skull's tourbus broke down and has to be towed. This will delay my journey with 5 hours.
Dude, what an after-party last night! Furniture was flying and the TV literally exploded. It cost 250 ¤ to sort it out with the hotel but dude was it worth it! ROCK'N'ROLL!
Hitched a ride with Black Skull to Porto.
En onze gig begint om 14.00 uurquote:Please confirm purchase
Ticket Local Time
Departure: Porto 2007-05-27 12:00
Arrival: Madrid 2007-05-27 15:00
Duration: 2 hrs.
Class: First Class
Plane: Supersonic
Price: 864 ¤
Beetje gefrusteerd Rebelquote:People who can't read..
2007-05-25 15:00
Tell me what's not clear of this message:
Hey you lousy paparazzi's,
Go ahead, take my picture, climb into trees, lay down in the bushes, take a picture wherever you can...
BUT...........
I really don't want to know you all... That means if I don't know you: don't interact. I know your kind of people. You carry all sort of diseases and you all like to pretend you know me to impress your friends etc.. But I don't care, just take the pic and walk by...
And if I say don't interact it does literally mean:
DON'T INTERACT!
List of people who obviously can't read:
- Mason Davison
- Ebru Beşinci
- Magnus Colgren
- Jean-Jacques Araujo
- Federica Giannone
- Gabrielle Pailler
- Clemente Sacchi
- Fabienne Chitou
- Gustave Benassy
- Koen Frijlink
- Elias Peris
- Osvaldo Coelho Padilha
- Felipe Anduaga
- William McCandless
- Marlies manter
- Anders Ingelblad
- Clément Vermeulen
- Fabienne Chitou
- Hiroshi Furukawa
Can someone please burn their camera?
FF melden bij bugforum, daar gaat onze goede showrating. Als je zeker weet dat je in het hotel zat, en niet zelf naar travelroute bent gegaan, dan zou ik het zeker melden. Misschien dat ze er wat aan kunnen doenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:44 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb de setlist maar aangepast, want ik kan dus niet bij de show zijn
See you in Porto!
Hartstikke leuke titelquote:
Netjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:47 schreef Leonos het volgende:
Wij zijn volgeboekt tot 25/09/2007.
Als je ons weer wilt inviten stuur een invite op de dag dat we spelen. De eerste invite accepteren we!
-------------------------------------------
Hello,
My name is Jos and i am the leadsinger of Showroom a modern rock band.
I am giving all you club owners a chance to get ous to your club.
The dates below are the places we want to play in the upcoming tour so if you got a club their sent me a invite for the date and time below.
You may change the ticketprice to anything above ¤6,-.
Hope to see you soon!
Amerika:
15/08/2007 Melbourne
18/08/2007 Buenos Aires
9/08/2007 Sao Paulo
20/08/2007 Rio de Janeiro
22/08/2007 Mexico City
23/08/2007 Los Angeles
24/08/2007 Nashville
25/08/2007 Toronto
26/08/2007 New York
Europa:
5/9/2007 Ankara
6/9/2007 Istanbul
7/9/2007 Belgrado 12:00
7/9/2007 Dubrovnik 22:00
8/9/2007 Rome
9/9/2007 Barcelona
10/9/2007 Porto
11/9/2007 Madrid
12/9/2007 Parijs
13/9/2007 London
14/9/2007 Glasgow
15/9/2007 Tromso
16/9/2007 Stockholm
17/9/2007 Helsinki
18/9/2007 Talinn
19/9/2007 Moscow
20/9/2007 Vilnius
21/9/2007 Berlijn
22/9/2007 Copenhagen
23/9/2007 Brussel
25/9/2007 Amsterdam
Don't let this list leak to the fans untill 60 days before the first concert.
Jos de Groot.
Showroom.
Ben benieuwdquote:We released the long expected record "The 3rd Album".
en hopenlijk ook eens op #1 binnenkort... mag wel eens zo ver zijnquote:
quote:I'm an expert at Motion Picture Photography and don't need to study that anymore.
quote:
Ik ben de lead vocals vergetenquote:Killin' cats
Fame: 20%20%
Popularity: 19%19%19%
Killin' cats is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Allegro. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-03-27. The melody is perfect and the lyrics are perfect. The originality of this song is perfect.
Dominant Instruments:
1 Drums
2 Electric Guitar
3 Bass Guitar
4 Turntable System
quote:The 3rd Album
by The Cowards
Released by Excelsior Recordings
Release Date: 2007-05-30
Contract: Valid
Type: Full Length album
Copies sold: 0
Supply: 0
Review: incredible
Ja, maar die nummers zijn niet zo heel erg onpopulair (-1, -2%) dus daar kunnnen we nog wel mee doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben de lead vocals vergeten
[..]
We moeten eik nog 3 liedjes hebben in onze repetoire zodat we geen onpopulaire songs meer hebben, maar ik ga nu Basic Acting leren en daarna Lighting Wizardry, dus ik heb daar geen tijd voor.
Onze bus staat goed. wij alleen niet?quote:
Gaat lekker dusquote:Op zondag 3 juni 2007 19:11 schreef Sautor het volgende:
[..]
Onze bus staat goed. wij alleen niet?Weer een show in de boot.
Of ik heb het busschema niet goed zitten plannen, of we hebben alweer last van een bug
Ik ben bang dat het het eerste is..
Hoe kunnen we de conditie herstellen?quote:Vehicle: 18 wheeler luxury rig
Condition: horrendous
State: Travelling
Passengers: View
quote:Your Transports Duration TOGGLE
2007-06-03 20:00 Dubrovnik 6 Hrs started
2007-06-04 02:00 Rome 607 ¤
2007-06-04 04:00 Rome 6 Hrs Cancel Transport
2007-06-04 10:00 Dubrovnik 607 ¤
Omdat wij nog in Rome zitten? En omdat we naar Istanbul, dus via Dubrondinges moetenquote:Op zondag 3 juni 2007 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe kunnen we de conditie herstellen?
En waarom gaan we nu vanaf Dubrovnik naar Rome, en dan 2 uur later terug van Rome naar Dubrovnik
[..]
Ja, shows zijn een kopie van de show op de datum dat ik die shows geboekt heb. (Snap je?) Dus elke keer ff import en dan klaar is kees.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef maniack28 het volgende:
Gaat lekker hier.. shows zijn ook lekker gedesigned... gelukkig woon ik over 1 maandje weer bijna thuis.. kan je het weer aan mij over laten
Dit geval was het mijn fout, de vorige keer klopte volgens mij niet nee.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:11 schreef BlackRebel het volgende:
huh, hoe kan dat dat jullie niet met de bus meegaan :S
anyway.... Rebel Justice is #1 voor het eerstrondje voor iedereen.............
quote:2007-06-02 Played a sweet show at Sensorium [MR]. VIEW
2007-06-02 18 wheeler luxury rig left Stazione Termini.
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:11 schreef BlackRebel het volgende:
huh, hoe kan dat dat jullie niet met de bus meegaan :S
anyway.... Rebel Justice is #1 voor het eerstrondje voor iedereen.............
Yepz... dat weet ikquote:Op maandag 4 juni 2007 14:10 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, shows zijn een kopie van de show op de datum dat ik die shows geboekt heb. (Snap je?) Dus elke keer ff import en dan klaar is kees.
Dat lukt bij mij nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:03 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb trouwens mn basic acting vol, ga nu de scene rehearsen
Als je rehearse scene hebt als priority, kan je daarna daaronder in een apart uitklapvensterdingutje aanklikken dat je killing cats wilt rehearsen. Als je dat niet doet dan zegt ie dat je je time waste met rehearsenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:58 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat lukt bij mij nietMisschien omdat we nog geen tijd hebben geboekt om de clip op te nemen
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je rehearse scene hebt als priority, kan je daarna daaronder in een apart uitklapvensterdingutje aanklikken dat je killing cats wilt rehearsen. Als je dat niet doet dan zegt ie dat je je time waste met rehearsen
Waar was jij dan?quote:Artist: The Cowards
Place: Meyhane /MR/
Time: 2007-06-05 14:00
Audience: 4494 people
Earnings: Paid within 24 hours.
Ticket Price: 15 ¤
Booked since: 2007-04-14
Stage Equipment: * * * *
Ambition: Normal
Performers :
E. Boom ***
R. Romijn **
L. Gijzen **
quote:Help Support Popomundo
We're glad so many people from across the world have come to play and enjoy Popomundo. But we really need for you to support us financially by buying VIP memberships. Read More »
Popomundo's population has grown exponentially for some time now and last week alone we saw 16,000 new players enter the game. This is great news and there are no signs of this trend coming to a halt anytime soon.
The only problem is that our main database server isn't powerful enough to deal with Popomundo for much longer. Without a suitable replacement for it the world of Popomundo will soon stop spinning.
The sales of VIP membership are appallingly low. People don't seem to realise that being a VIP member isn't just about the extra features you get. It's about supporting the game and keeping it online. Without this source of income it's GAME OVER... or even worse POPUP advertisements!
Anyone who buy VIP now to get us out of this tight spot will receive a special achievement as a token of our appreciation.
Now is also a good time for wannabe company owners to get VIP. Pretty soon the ability to buy a company won't come bundled with the VIP package anymore.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef DeHovenier het volgende:
Max is ook onze drummert. Drummerts zijn dus extra stom!
quote:directing
Hello Robbie
Thanks very much for your directing our video klip
Kisses,
Ik weet nergens vanquote:Ended filming scene for Come with me.
Filmed my first Music Video.
Ended filming scene for Promise of my Heart.
hoeveel cash heb ik nodig voor de equipment? dan kan ik namelijk daarna bepalen wat voor van ik kan kopenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef Sautor het volgende:
Ik zou eerst voor de equipment gaan, die beinvloedt de shows, waardoor je weer meer geld verdient
300k ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:33 schreef komrad het volgende:
[..]
hoeveel cash heb ik nodig voor de equipment? dan kan ik namelijk daarna bepalen wat voor van ik kan kopen
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:48 schreef komrad het volgende:
ik heb dus dik een M, maar ik moet nog 200k erbij verdienen, moet wel lukken met 1 single on the way (over 2 weken of zo)
2 sterren Basic Acting alquote:Bingo! I managed to catch Joel Dyson on film. This will definitely make it to the tabloids!
Bingo! I managed to catch Malvina Lindlius on film. This will definitely make it to the tabloids!
Bingo! I managed to catch Jean van de Pol on film. This will definitely make it to the tabloids!
nah, populariteit zal sneller dalen als je het nummer niet speelt, dan vergeten mensen het nummer namelijk...quote:Op zondag 10 juni 2007 11:05 schreef maniack28 het volgende:
Zeg, is het niet beter om Killin Cats uit de playlist te halen, want anders is de popularity van dat nummer -10 als we eindelij kdie video afhebbenJe moet zorgen dat je ze tegelijk released ofzo? Om de popolairiteit juist te boosten.. tenminste, dat lijkt mij
Datingshow?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:48 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
nah, populariteit zal sneller dalen als je het nummer niet speelt, dan vergeten mensen het nummer namelijk...
wanneer worden jullie nu overigens eens lid van Tribe Amsterdam? Maandag start daar de datingshow en we zijn nog op zoek naar deelnemers...
er is een schromelijk tekort aan mannen
dusch
yeah, super... moet je effe berichtje sturen naar Henrik Hansson dat je lid wilt worden van de tribe...quote:
quote:I support Popomundo!
I have just become a V.I.P. Somehow I feel a lot cooler already.
2007-06-11 I support Popomundo! 846 - 10 pts.
Geen idee, ik stond er ineens op vanochtend.quote:
quote:
quote:I got myself drunk through a bottle of canadian whiskey.
Bought bottle of canadian whiskey for 18 ¤.
I got myself drunk through a bottle of champagne.
Bought bottle of champagne for 33 ¤.
Volgens mag je wel kopen, maar mag ik nu bijvoorbeeld oko kopen. Zo begrijp ik hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef maniack28 het volgende:
WTF? Waarom mag je niks meer kopen
Ow.. en vandaag zie ik maar weer waarom ik de laatste tijd zo weinig popo speel.. zit weer 1 min te wachten tot een pagina geladen is.. dat moet beter kunnen
Ja klopt, vind ik noergens op slaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef Leonos het volgende:
Nee, lees het nog maar een keer
VIP's mogen het binnekort ook niet meer kopen alleen speciale mensen
Nog niet bekendquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef DeHovenier het volgende:
Wat gebeurt er als je al een company hebt?
quote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
Transaction (Process ID 247) was deadlocked on lock | thread resources with another process and has been chosen as the deadlock victim. Rerun the transaction.
/Common/includes/database.asp, line 112
Ik weet wat het is, ik speel hetquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hattrick deel 226: Waar oude helden teruggekeerd zijn
Ik heb eerst Motion Picture Photography geleerd en daarna Basic Acting, zij hebben gelijk BA geleerd en daarna hun rol gerehearsed. Ik moet nu nog m'n rol gaan rehearsen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:41 schreef BlackRebel het volgende:
hmm, cowards... waarom nemen jullie een videoclip voor een nummer dat al op twee records staat pas op 14/7 op?!? das nog een maand.... daarbij hebben elsbeth en maxi al 100% de clip gerepeteerd en robbie en lotte nog niets.. is het een foutje of bewust?
Je brengt eerst een videoclip uit en daarna gaan jullie opnemen? Moet dat niet andersom?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:05 schreef StupidByNature het volgende:
Volgende week wordt de nieuwe single uitgebracht met de daarbij behorende videoclipOver een paar dagen gaan we opnemen. Ik ben benieuwd!
Robbie was inderdaad nog bezig met skills leren, en max en ik zijn al begonnen met oefenen, en lotte moest ook nog BA leren. Maar het is ook meer om te oefenen dan dat we een serieuse videoclip willen maken. Want nieuwe songs zitten er op het moment niet aan te komen denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:41 schreef BlackRebel het volgende:
hmm, cowards... waarom nemen jullie een videoclip voor een nummer dat al op twee records staat pas op 14/7 op?!? das nog een maand.... daarbij hebben elsbeth en maxi al 100% de clip gerepeteerd en robbie en lotte nog niets.. is het een foutje of bewust?
Dat zei ik vorige keer ook al, mjah.. niemand luisterdquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:54 schreef BlackRebel het volgende:
nee, de locatie maakt niet uit.. een video is niet op te nemen als het nummer nog niet opgenomen is in een studio. Ik denk echter wel dat een video pas effect heeft als het rond de release van een single uitgebracht wordt. Dan kan de fame van het nummer nog het meeste groeien. Het kan goed zijn dat Killin' Cats straks al op de terugweg is, wat betreft popularity, als jullie de video opnemen. Hij zal dan sowieso niet meer in de radiocharts komen, dat gebeurt alleen binnen een paar weken na release van de single.
Ik wil een composing floorfillers oid gaan leren om echt een goed nummer te makenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:33 schreef DeHovenier het volgende:
Misschien kan Max er een paar schrijven, want hij is klaar met z'n rol rehearsen en ik moet nog beginnen
Dan doe je toch iets niet goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef komrad het volgende:
valt tegen, ik heb composing floorthrillers 5* en mijn floorthrillers zijn mijn slechtste songs
Goedzo Robbie, nu snel de videoclip rehearsenquote:I'm an expert at Basic Acting and don't need to study that anymore.
quote:I'm an expert at Basic Acting and don't need to study that anymore.
Deze snap ik niet helemaal? Hoe bedoel je dit? Je begint met een liedje te schrijven en na 3 dagen kan je het beste nog een beginnen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:50 schreef StupidByNature het volgende:
3 dagen nadat je een nummer gestart bent. Dus je kunt meerdere nummers tegelijk schrijven zonder problemen. Tot een maximum van 8 dacht ik.
Je moet rehearsen, en dan bij priorities nog een Kilin' Cats selecteren. (Komt een extra balkje tevoorschijn als je rehearsen kiest)quote:
Aha. dat extra balkje had ik dus niet gezienquote:Op zondag 17 juni 2007 14:10 schreef Sautor het volgende:
[..]
Je moet rehearsen, en dan bij priorities nog een Kilin' Cats selecteren. (Komt een extra balkje tevoorschijn als je rehearsen kiest)
Nee, dat niet per se, maar je kunt het beste wachten met een nieuw nummer maken als je met het vorige nummer al (meer dan) drie dagen geleden bent begonnen (het "oude" lied hoeft dus niet per se af te zijn, dat was mijn vraag). Het is zeg minder interessant alvast 10 nummers in je song-lijst te zetten en er één voor één aan te gaan werken: beter is om eerst drie dagen aan het eerste lied te werken en dan pas liedje twee erin te zetten.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:10 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal? Hoe bedoel je dit? Je begint met een liedje te schrijven en na 3 dagen kan je het beste nog een beginnen?
Nah, niet per definitie 'fout', maar de kwaliteit van het tweede nummer is beter.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:32 schreef DeHovenier het volgende:
Als je dus begint met een song te schrijven binnen 3 dagen nadat je bent begonnen aan een andere song, dat is dus fout?
Het is handig om te doen als je health hoog is. Dan kun je alvast nummers starten voor het geval je later minder health hebt. Ik start nummers alleen maar als ik volle health heb namelijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:07 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Nee, dat niet per se, maar je kunt het beste wachten met een nieuw nummer maken als je met het vorige nummer al (meer dan) drie dagen geleden bent begonnen (het "oude" lied hoeft dus niet per se af te zijn, dat was mijn vraag). Het is zeg minder interessant alvast 10 nummers in je song-lijst te zetten en er één voor één aan te gaan werken: beter is om eerst drie dagen aan het eerste lied te werken en dan pas liedje twee erin te zetten.
Meer dan drie dagen mag natuurlijk ook..
Precies, maar de '3-dagen-regel' voorkomt dus dat als je je health op 100% hebt, je ineens 10 nummers na elkaar invoert.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:22 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Het is handig om te doen als je health hoog is. Dan kun je alvast nummers starten voor het geval je later minder health hebt. Ik start nummers alleen maar als ik volle health heb namelijk.
Want als je dat doet, dan worden dus niet alle nummers even goed?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:27 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Precies, maar de '3-dagen-regel' voorkomt dus dat als je je health op 100% hebt, je ineens 10 nummers na elkaar invoert.![]()
really? :pquote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Leonos het volgende:
Mensen al klaar voor fok!pop?? Wij zijn al hard liedjes aan het maken
Joepie, wat kan je er eigenlijk meequote:I'm an expert at Basic Comedy and don't need to study that anymore.
quote:Recent Sales: Copies sold: Amount: Your Royalty:
2007-06-19 16371 245 565 ¤ 147 339 ¤
2007-06-12 18837 282 555 ¤ 169 533 ¤
2007-06-05 34993 524 895 ¤ 314 937 ¤
ho!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef komrad het volgende:
1e week sales van mijn nieuwe single 0 omdat blackrebel geen singles op voorraad heeft
Eigenlijk wel, maar ik ben een lange tijd alleen advocaat geweest en moeder en ik vond dat wel genoeg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:42 schreef DeHovenier het volgende:
Succes Cici, je speelt al erg lang Popo, je zou nu eik in de top10 moeten horen gemeten naar je speeltijd ingame
Onze sales:
[..]
leuk dat je in Phoenix Rising zit, das al een stokoude band die nooit meer dan middelmatig succes heeft bereikt tot nu toe, terwjil ze een van de oudste nog spelende bands zijn. Ze zijn erom beroemd dat zij nooit de top hebben gehaald, en het doet ook pijn om te zien waar de band op dit moment staat...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef Cici het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik ben een lange tijd alleen advocaat geweest en moeder en ik vond dat wel genoeg.
Zou het miss een goed request zijn naar de devs dat er bij de single komt staan 'Supply ordered' ofzoiets, zodat een band ziet hoeveel singles zijn besteld? Nu krijgen wij het altijd gewoon te horen van de CEO oid, maar misschien wel handigquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
ho!![]()
die single is vandaag pas gereleased beste Katja... de eerste sales komen pas volgende week... wel effe opletten voor je dit soort dingen roept svp.
[verhaal over supply e.d.]
dat is al diverse keren gebeurd, het zou wel heel wat frustratie schelen iddquote:hoewel daar al vaak verzoekjes bij de devs zijn neergelegd om dit ook voor de artiest zichtbaar te maken
quote:The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Please try the following:
* Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly.
* If you reached this page by clicking a link, contact the Web site administrator to alert them that the link is incorrectly formatted.
* Click the Back button to try another link.
HTTP Error 404 - File or directory not found.
Internet Information Services (IIS)
Owja, dat was waar ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:51 schreef Pantheon het volgende:
Nee, was al aangekondigd; installatie van de nieuwe server, duurt tot "ergens in de loop van de middag". Probeer het dus vanavond maar weer
Ik 'vermaak' me wel hoor, heb nog zat huiswerk te doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:51 schreef BlackRebel het volgende:
pfff..... wat moet je nu met je leven zonder popo.... zwaar irritant...
ik niet, vakantiequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik 'vermaak' me wel hoor, heb nog zat huiswerk te doen
Iedereen behalve ikquote:
Ooooh ok.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:58 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
leuk dat je in Phoenix Rising zit, das al een stokoude band die nooit meer dan middelmatig succes heeft bereikt tot nu toe, terwjil ze een van de oudste nog spelende bands zijn. Ze zijn erom beroemd dat zij nooit de top hebben gehaald, en het doet ook pijn om te zien waar de band op dit moment staat...
excusez moi, ik had de verkeerde datum in mijn hoofd, dacht dat de single vorige week al gereleased was. En ik heb je trouwens nog nooit eerder onterecht lastiggevallen over dit soort dingenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
ho!![]()
die single is vandaag pas gereleased beste Katja... de eerste sales komen pas volgende week... wel effe opletten voor je dit soort dingen roept svp.
edit: ik vertel het nogmaals eenmaal voor de duidelijkheid..... want ik heb er serieus een hekel aan als mensen dit soort dingen roepen als ze zelf het systeem niet kennen (no offense verder)
elk album of single wordt gereleased de woensdag nadat je de record hebt gesubit. De eerste salesupdate is dan altijd de woensdag erna. De supply van de record hoeft pas aanwezig te zijn op de dag van de sales en dat is op woensdagochtend om 08h30. Het bestellen van CD's kost tijd. Dit is een productietijd plus nog eens een levertijd van minimaal twee dagen. Als je supply dus 0 is wil dat niet zeggen dat er geen supply komt, die is dan namelijk nog onderweg en helaas ziet alleen de companyowner dit, hoewel daar al vaak verzoekjes bij de devs zijn neergelegd om dit ook voor de artiest zichtbaar te maken. Het is namelijk absurd hoeveel pm's ik elke week krijg met het verwijt dat de supply nul of bijna nul is, terwjil ik dat allang besteld heb, je kunt wellicht begrijpen hoe frustrerend dit is. In dit geval, Katja, had je supply een miljoen kunnen zijn, je eerste verkoopinkomsten komen volgende week, en tegen die tijd is de supply binnen. Zo, ik hoop dat ik dit misverstand bij deze de wereld uitgeholpen heb.
dat heeft hier niets mee te maken. Als ik iets vind roep ik het, dus als ik ongelijk heb roep ik het ook, simple as that. En in dit geval heeft blackrebel gewoon gelijkquote:
Foto van jezelf makenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:22 schreef DeHovenier het volgende:
M'n star quality is 100%
Kan ik daar nog iets mee?
Geen ideequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:48 schreef komrad het volgende:
hoe krijg je je star quality zo hoog??
Ik moest m zelf ook ff ontcijferen, maar er moest een punt achter 100%quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:34 schreef DeHovenier het volgende:
100% FF foto's
Kom je in de paparazzilijst als je sterquality op 100 staat dan?
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:50 schreef BlackRebel het volgende:
hmm, bellen met jou trekt dus bliksem aan... oeioeioei
Hoezo?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:52 schreef Cleo98 het volgende:
Je moet trouwens uitkijken voor freaks in dat spel.
ik ben in popo ook een vrouwelijk karakter hequote:Op maandag 25 juni 2007 20:23 schreef BlackRebel het volgende:
ja, moet je doen... is leuk... als je actie wilt moet je met Deborah Feberwee aanpappen en kindjes maken...
zolang je mijn naam maar niet noemt
Wow, Blackrebel ben je altijd zo hatellijk en paranoia, tis toch gewoon een spelletjes forum en een topic over Popomundo?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef BlackRebel het volgende:
ach, trek het jullie allemaal niet aan... cleo wil gewoon aandacht door wat herrie te schoppen... ooooh in popomundo lopen gekke gasten rond, oeoeoeoeoe, wat jammer nu.... weet je... er liep ook een meid rond die verschillende karakters had, oeoeoeoe, die is toen ook door de bliksem getroffen omdat meerdere karakters hebben illegaal is... oeoeoe, wat een vervelend spel is popomundo toch...
en ja, bewijs maar eens dat je weet hoe die klepel hangt.. voor je hier dingen gaat roepen.
Netjesquote:Op maandag 25 juni 2007 19:39 schreef kweek89 het volgende:
The goodbye is a Modern Rock Crowdpleaser. The tempo is Allegro. Written by Maxwell Grigg and dated to 2007-06-25. The melody is great and the lyrics are sweet. The originality of this song is perfect.
niet slecht voor m'n eerste liedje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |