Datingshow?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:48 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
nah, populariteit zal sneller dalen als je het nummer niet speelt, dan vergeten mensen het nummer namelijk...
wanneer worden jullie nu overigens eens lid van Tribe Amsterdam? Maandag start daar de datingshow en we zijn nog op zoek naar deelnemers...
er is een schromelijk tekort aan mannen
dusch
yeah, super... moet je effe berichtje sturen naar Henrik Hansson dat je lid wilt worden van de tribe...quote:
quote:I support Popomundo!
I have just become a V.I.P. Somehow I feel a lot cooler already.
2007-06-11 I support Popomundo! 846 - 10 pts.
Geen idee, ik stond er ineens op vanochtend.quote:
quote:
quote:I got myself drunk through a bottle of canadian whiskey.
Bought bottle of canadian whiskey for 18 ¤.
I got myself drunk through a bottle of champagne.
Bought bottle of champagne for 33 ¤.
Volgens mag je wel kopen, maar mag ik nu bijvoorbeeld oko kopen. Zo begrijp ik hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef maniack28 het volgende:
WTF? Waarom mag je niks meer kopen
Ow.. en vandaag zie ik maar weer waarom ik de laatste tijd zo weinig popo speel.. zit weer 1 min te wachten tot een pagina geladen is.. dat moet beter kunnen
Ja klopt, vind ik noergens op slaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef Leonos het volgende:
Nee, lees het nog maar een keer
VIP's mogen het binnekort ook niet meer kopen alleen speciale mensen
Nog niet bekendquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef DeHovenier het volgende:
Wat gebeurt er als je al een company hebt?
quote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
Transaction (Process ID 247) was deadlocked on lock | thread resources with another process and has been chosen as the deadlock victim. Rerun the transaction.
/Common/includes/database.asp, line 112
Ik weet wat het is, ik speel hetquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hattrick deel 226: Waar oude helden teruggekeerd zijn
Ik heb eerst Motion Picture Photography geleerd en daarna Basic Acting, zij hebben gelijk BA geleerd en daarna hun rol gerehearsed. Ik moet nu nog m'n rol gaan rehearsen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:41 schreef BlackRebel het volgende:
hmm, cowards... waarom nemen jullie een videoclip voor een nummer dat al op twee records staat pas op 14/7 op?!? das nog een maand.... daarbij hebben elsbeth en maxi al 100% de clip gerepeteerd en robbie en lotte nog niets.. is het een foutje of bewust?
Je brengt eerst een videoclip uit en daarna gaan jullie opnemen? Moet dat niet andersom?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:05 schreef StupidByNature het volgende:
Volgende week wordt de nieuwe single uitgebracht met de daarbij behorende videoclipOver een paar dagen gaan we opnemen. Ik ben benieuwd!
Robbie was inderdaad nog bezig met skills leren, en max en ik zijn al begonnen met oefenen, en lotte moest ook nog BA leren. Maar het is ook meer om te oefenen dan dat we een serieuse videoclip willen maken. Want nieuwe songs zitten er op het moment niet aan te komen denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:41 schreef BlackRebel het volgende:
hmm, cowards... waarom nemen jullie een videoclip voor een nummer dat al op twee records staat pas op 14/7 op?!? das nog een maand.... daarbij hebben elsbeth en maxi al 100% de clip gerepeteerd en robbie en lotte nog niets.. is het een foutje of bewust?
Dat zei ik vorige keer ook al, mjah.. niemand luisterdquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:54 schreef BlackRebel het volgende:
nee, de locatie maakt niet uit.. een video is niet op te nemen als het nummer nog niet opgenomen is in een studio. Ik denk echter wel dat een video pas effect heeft als het rond de release van een single uitgebracht wordt. Dan kan de fame van het nummer nog het meeste groeien. Het kan goed zijn dat Killin' Cats straks al op de terugweg is, wat betreft popularity, als jullie de video opnemen. Hij zal dan sowieso niet meer in de radiocharts komen, dat gebeurt alleen binnen een paar weken na release van de single.
Ik wil een composing floorfillers oid gaan leren om echt een goed nummer te makenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:33 schreef DeHovenier het volgende:
Misschien kan Max er een paar schrijven, want hij is klaar met z'n rol rehearsen en ik moet nog beginnen
Dan doe je toch iets niet goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef komrad het volgende:
valt tegen, ik heb composing floorthrillers 5* en mijn floorthrillers zijn mijn slechtste songs
Goedzo Robbie, nu snel de videoclip rehearsenquote:I'm an expert at Basic Acting and don't need to study that anymore.
quote:I'm an expert at Basic Acting and don't need to study that anymore.
Deze snap ik niet helemaal? Hoe bedoel je dit? Je begint met een liedje te schrijven en na 3 dagen kan je het beste nog een beginnen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:50 schreef StupidByNature het volgende:
3 dagen nadat je een nummer gestart bent. Dus je kunt meerdere nummers tegelijk schrijven zonder problemen. Tot een maximum van 8 dacht ik.
Je moet rehearsen, en dan bij priorities nog een Kilin' Cats selecteren. (Komt een extra balkje tevoorschijn als je rehearsen kiest)quote:
Aha. dat extra balkje had ik dus niet gezienquote:Op zondag 17 juni 2007 14:10 schreef Sautor het volgende:
[..]
Je moet rehearsen, en dan bij priorities nog een Kilin' Cats selecteren. (Komt een extra balkje tevoorschijn als je rehearsen kiest)
Nee, dat niet per se, maar je kunt het beste wachten met een nieuw nummer maken als je met het vorige nummer al (meer dan) drie dagen geleden bent begonnen (het "oude" lied hoeft dus niet per se af te zijn, dat was mijn vraag). Het is zeg minder interessant alvast 10 nummers in je song-lijst te zetten en er één voor één aan te gaan werken: beter is om eerst drie dagen aan het eerste lied te werken en dan pas liedje twee erin te zetten.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:10 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal? Hoe bedoel je dit? Je begint met een liedje te schrijven en na 3 dagen kan je het beste nog een beginnen?
Nah, niet per definitie 'fout', maar de kwaliteit van het tweede nummer is beter.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:32 schreef DeHovenier het volgende:
Als je dus begint met een song te schrijven binnen 3 dagen nadat je bent begonnen aan een andere song, dat is dus fout?
Het is handig om te doen als je health hoog is. Dan kun je alvast nummers starten voor het geval je later minder health hebt. Ik start nummers alleen maar als ik volle health heb namelijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:07 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Nee, dat niet per se, maar je kunt het beste wachten met een nieuw nummer maken als je met het vorige nummer al (meer dan) drie dagen geleden bent begonnen (het "oude" lied hoeft dus niet per se af te zijn, dat was mijn vraag). Het is zeg minder interessant alvast 10 nummers in je song-lijst te zetten en er één voor één aan te gaan werken: beter is om eerst drie dagen aan het eerste lied te werken en dan pas liedje twee erin te zetten.
Meer dan drie dagen mag natuurlijk ook..
Precies, maar de '3-dagen-regel' voorkomt dus dat als je je health op 100% hebt, je ineens 10 nummers na elkaar invoert.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:22 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Het is handig om te doen als je health hoog is. Dan kun je alvast nummers starten voor het geval je later minder health hebt. Ik start nummers alleen maar als ik volle health heb namelijk.
Want als je dat doet, dan worden dus niet alle nummers even goed?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:27 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Precies, maar de '3-dagen-regel' voorkomt dus dat als je je health op 100% hebt, je ineens 10 nummers na elkaar invoert.![]()
really? :pquote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Leonos het volgende:
Mensen al klaar voor fok!pop?? Wij zijn al hard liedjes aan het maken
Joepie, wat kan je er eigenlijk meequote:I'm an expert at Basic Comedy and don't need to study that anymore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |