India. O nee, dat was een andere tijd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hmm ja.
Waar heeft 'ie in de tussentijd rondgehangen?
PJ zal wel geliefd zijn in het Vaticaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:46 schreef Monidique het volgende:
Is de paus katholiek, heeft PJORourke het argumenterend vermogen van een peuter?
Om vis gevraagd en de boel nog één keer uitgelegd aan die 11 dreutels van 'm.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hmm ja.
Waar heeft 'ie in de tussentijd rondgehangen?
Ik ben atheist hoor, maar wel een katholieke.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:49 schreef Sidekick het volgende:
PJ zal wel geliefd zijn in het Vaticaan.
Het antwoord op beide vragen van de clochard is:neen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:46 schreef Monidique het volgende:
Is de paus katholiek, heeft PJORourke het argumenterend vermogen van een peuter?
Echt waar?quote:
Onwetende.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het antwoord op beide vragen van de clochard is:neen.
Er staan toch wel een aantal academische graden tussen deze bewering en de werkelijkheid.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:55 schreef Monidique het volgende:
Onwetende.
Toch attent om dat te doen. Maar met volle mond praten is niet netjes.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Om vis gevraagd en de boel nog één keer uitgelegd aan die 11 dreutels van 'm.
[..]
Jubelt![]()
Ik blijf me niet herhalen, hoor, onwetende,quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er staan toch wel een aantal academische graden tussen deze bewering en de werkelijkheid.
Maar...ik zeg wel meer onzin.quote:
Dat is mij onbekend.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ben je net zo maagdelijk als Sidekick?
Ok.quote:
Je hebt het net gedaan, M. Heb je al een brug uitgezocht voor vannacht?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:57 schreef Monidique het volgende:
Ik blijf me niet herhalen, hoor, onwetende,.
Heeft er nog iemand profijt van.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:05 schreef Apropos het volgende:
Bruggen die Mutant en ik met veel inspanning gebouwd hebben, en hij slaapt eronder.
quote:Door middel van indoctrinatie via de media en het onderwijs hebben de multiculturalisten vakkundig de Nederlandse culturele identiteit ontmanteld en daarmee de samenleving dermate verzwakt dat we nu een makkelijke prooi zijn voor de oprukkende islam.
En dát het me een succes is in Frankrijk.quote:Onze nationale trots heeft plaatsgemaakt voor een gevaarlijke passiviteit. In Frankrijk gaat het er volstrekt anders aan toe.
Wat ben jij af en toe toch een beest...quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:09 schreef sigme het volgende:
Eens sliep ik onder een bootje. Met het bootje hadden we eerder aangelegd bij een steiger, de steiger hebben we afgebroken en opgebrand om een beetje warm te blijven. Het was knus, onder dat bootje, in het gras. We werden gewekt door een boze steigereigenaar. Eigenlijk een exsteigereigenaar, dus. Na een uurtje gewacht te hebben op de beloofde politie zijn we met het bootje naar de overkant geroeid.
W....... T......... F....... ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:09 schreef sigme het volgende:
Eens sliep ik onder een bootje. Met het bootje hadden we eerder aangelegd bij een steiger, de steiger hebben we afgebroken en opgebrand om een beetje warm te blijven. Het was knus, onder dat bootje, in het gras. We werden gewekt door een boze steigereigenaar. Eigenlijk een exsteigereigenaar, dus. Na een uurtje gewacht te hebben op de beloofde politie zijn we met het bootje naar de overkant geroeid.
Haai is goed te doen. Walvis schijnt vrij taai te zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wil ik nog steeds een keertje proeven. Net als dolfijn, walvis, haai, kat en bever.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:08 schreef Monidique het volgende:
Wilders & journaille: zoals gewoonlijk heeft hij gelijk #2.
De brand werd verergerd doordat een ICT'er z'n gesmokkelde blikjes bier in het vuur ledigde.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
W....... T......... F....... ?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
De brand werd verergerd doordat een ICT'er z'n gesmokkelde blikjes bier in het vuur ledigde.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat ben jij af en toe toch een beest...
Geen nood, het is al vergeven omdat je nog probeert dit soort stellingen te weerleggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:35 schreef Apropos het volgende:
Sorry.
Nee, toen was ik nog punk, en de ICT nog niet uitgevondenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
De brand werd verergerd doordat een ICT'er z'n gesmokkelde blikjes bier in het vuur ledigde.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:36 schreef sigme het volgende:
[..]
! 16, en vermoedelijk een soort schattig.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:36 schreef sigme het volgende:
! 16, en vermoedelijk een soort schattig.
quote:Ze zei indertijd dat ze een mooier lichaam had dan Britney Spears en het ook beter zou kunnen doen dan haar.
Argh, wat een baggerfilm is dat. mr. Bean is het levende bewijs dat humor niet tijdloos is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:32 schreef Autodidact het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0TPsPYa28js
De nog enigszins leuke scene in de film.
Ik las ''bagger'', ''fire fart'' en '''kleuter'', dus ik ben geneigd ''ja'' te zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:36 schreef Mutant01 het volgende:
Zei iemand Mutant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |