NEIN REICH UND SO WEITER SIEG NEIN DAS REICH!!!!!!!!!!!quote:
Tegen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef Monidique het volgende:
Ik hoor meer Slavische dan Semitische talen.
ABER UNZER MENSCHEN, WIRDEN UNS ENTSTEIGEN!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
NEIN REICH UND SO WEITER SIEG NEIN DAS REICH!!!!!!!!!!!
Gaat het goed met je mosliminnetje?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat jouw moeder nou altijd buiten moest staan in Fryslan wil nog niet zeggen dat ik zo onderontwikkeld ben.
quote:
Vraag z'n handtekening.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dit zie ik ook voor de deur http://www.youtube.com/watch?v=k-2kk6s1axk
Nee ik behandel haar als een moslim betaamt dus ik hoek er iedere dag de kelder in.quote:
Nee die Swa is dood dus dat gaat niet.quote:
Wie, Eminem?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee die Swa is dood dus dat gaat niet.
Dat is je wel toevertrouwd, agressief eencellig diertjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee ik behandel haar als een moslim betaamt dus ik hoek er iedere dag de kelder in.
Nee das toch geen Swa joh!quote:
Vanillla-Ice.; ik zeg het je.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee das toch geen Swa joh!
Die stoken af en toe nog een stevige vodka. En dan waren we nu een soort Estlandquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef Monidique het volgende:
Zonder Marokkanen was Nederland niet bevrijd en hadden we hier Russisch gesproken.
Ik heb ook zo'n sikje.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik bleek m'n haar ook wel eens in de zomer.
Voor iemand die zo hoog van de toren blaast, ben je verrekt onhandig in het hanteren van moeilijke woorden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:19 schreef retteketet het volgende:
[..]
Wat een imbeciele reactie. Waarom zouden ze dat in gódsnaam doen? En waarom wordt in dit topic alwéér de link gelegd tussen het van Marokkaanse origine zijn en het vertonen van crimineel gedrag? Hebben we het hoofdstuk eugenetica anno 2007 nog steeds niet afgesloten, stelletje proletariërs?
Van het beeld dat dit forum geeft van de gewone man zou je spontaan elitair gaan denken, als je dat al niet doet.
Pure statistiek.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:19 schreef retteketet het volgende:
[..]
En waarom wordt in dit topic alwéér de link gelegd tussen het van Marokkaanse origine zijn en het vertonen van crimineel gedrag?
eerder puur links en bang van alle veranderingen, want die zouden de zelfverrijkende, om de wolf gillende club links, wel eens kunnen schaden.quote:
Rechts moet beseffen dat je met dat domme stigmatiserende geneuzel de problemen alleen maar verergerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:18 schreef zoalshetis het volgende:
links moet beseffen dat we niet meer in de midden jaren 70-80 of 90 leven.
welk rechts? het rechts van wilders? het rechts van cda en cu die de godsdienst meer willen laten zijn dan de maatschappij wil? de sp die een hekel krijgt aan rellende marokkanen in tilburg? prem die steeds 'rechtser' wordt. kabouter bos 'de amsterdammer' die zijn kinderen naar een blanke school stuurt. femke die met het vliegtuig op vakantie gaat?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Rechts moet beseffen dat je met dat domme stigmatiserende geneuzel de problemen alleen maar verergerd.
Rechts moet helemaal niks, en de rest van je aanname is ook onzin: dat geknuffel is juist de oorzaak van alle ellende.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:21 schreef SCH het volgende:
Rechts moet beseffen dat je met dat domme stigmatiserende geneuzel de problemen alleen maar verergerd.
Sorry hoor maar waar heb je dit vandaan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef Monidique het volgende:
Zonder Marokkanen was Nederland niet bevrijd en hadden we hier Russisch gesproken.
jij wel?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:27 schreef zoalshetis het volgende:
weet jij eigenlijk nog wel wat links en rechts is?
ja, haarzuiver. ik heb nooit in jouw links rechts gelul gelooft. ik zie alleen maar humanisten. krakers, afa, femke en duyvendak zijn derhalve poep voor mij.quote:
Links moet ophouden anderen hun wil proberen op te leggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:50 schreef SCH het volgende:
Links dus ook niet!
Dat zegt genoeg over jequote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, haarzuiver. ik heb nooit in jouw links rechts gelul gelooft. ik zie alleen maar humanisten. krakers, afa, femke en duyvendak zijn derhalve poep voor mij.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Links moet ophouden anderen hun wil proberen op te leggen.
quote:
Wilders legt geen multiculturele ideologie op. Wilders onderdrukt de vrije meningsuiting niet om weerstand tegen die ideologie te onderdrukken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:53 schreef SCH het volgende:Dat moet een Wildersfan zeggen, zout toch op man
sch is al een tijdje de weg kwijt. hij kan niet lezen, weet niet meer wat engels is en doet vreemde vergelijkingen. die laatsten komen overeen met een moegestreden soldaat omdat hij doorheeft dat ie voor het verkeerde kamp vecht en met een 'man' die te weinig foliumzuur krijgt en daardoor raaskalt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wilders legt geen multiculturele ideologie op. Wilders onderdrukt de vrije meningsuiting niet om weerstand tegen die ideologie te onderdrukken.
Ik zit ook al te denken aan de Boerkaziekte, tekort aan Vitamine D. Schijn je van te gaan raaskallen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:01 schreef zoalshetis het volgende:
sch is al een tijdje de weg kwijt. hij kan niet lezen, weet niet meer wat engels is en doet vreemde vergelijkingen. die laatsten komen overeen met een moegestreden soldaat omdat hij doorheeft dat ie voor het verkeerde kamp vecht en met een 'man' die te weinig foliumzuur krijgt en daardoor raaskalt.
Als je nou ook nog eens doorhad dat een bevolkingsgroep niet 1 persoon is en dus ook niet als 1 persoon aangesproken/behandeld en gezien kan worden. Een bevolkingsgroep kan dus niet iets 'aan zichzelf' te danken kan hebben. Als dat zo was, zou deze bewering van jou namelijk betekenen dat ook de goede Marokkanen de slechte naam aan zichzelf te danken hadden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:51 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Dat ze als groep worden aangekeken is ook aan henzelf te danken. Marokkanen (bijvoorbeeld) die over de scheef gaan worden niet door hun groep met de nek aangekeken. Ze zitten fundamenteel anders in elkaar. Een tekenend voorbeeld. Bij Nederlanders is het over het algemeen zo dat als een vriend van je in de bak terecht komt voor een gewapende overval, hij niet meer welkom is in de vriendengroep. Bij Marokkanen stijg je dan zelfs in aanzien.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sch is al een tijdje de weg kwijt. hij kan niet lezen, weet niet meer wat engels is en doet vreemde vergelijkingen. die laatsten komen overeen met een moegestreden soldaat omdat hij doorheeft dat ie voor het verkeerde kamp vecht en met een 'man' die te weinig foliumzuur krijgt en daardoor raaskalt.
Right. Heb je de vlag al uitgehangen vanochtend?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wilders legt geen multiculturele ideologie op. Wilders onderdrukt de vrije meningsuiting niet om weerstand tegen die ideologie te onderdrukken.
Precies, kijk maar naar SCHquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:31 schreef Boosoog het volgende:
*
Dit zegt Groenteman o.a. over haar beroving:
Innerlijke beschaving
'Ik kan er niet van slapen. Het overkomt talloze mensen elke dag in veel heviger vorm. Ik lees het, ik hoor het, ik zie het en ik lig er niet wakker van. Nu wel, nu het mezelf is overkomen. Ik ga pas slapen als ik mijn eigen innerlijke beschaving op orde heb.' De politie heeft pas over drie dagen tijd voor haar aangifte, aldus de geschrokken presentatrice.
Let vooral op het vetgedrukte want dat politiek correcte gespuis ligt er niet wakker van zolang het hun niet overkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |