Wat een GroenLinks redeneringquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Omdat die link er IS. En niet op genetische basis, maar sociaal-economisch-culturele basis.
waarom geef je hem antwoord terwijl je aan het mij vroeg en je niet op die reactie reageert?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Het eerste ja maar zo'n Duitse term hoeft dan weer niet![]()
1.000.000 x liever Duitsers dan Marokkanen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Het eerste ja maar zo'n Duitse term hoeft dan weer niet![]()
Tja, 1000 x liever Friezen dan die achterlijke Hagenezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
1.000.000 x liever Duitsers dan Marokkanen.![]()
En de NLe bevolking is het daar mee eens
Inderdaad in Godsnaam, want blanke westerlingen zijn toch maar inferieure ongelovige honden waarvan je mag stelen, (met dank aan Michael-Jackson-Marokkaan Abboe Jarjar vd Ven)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:19 schreef retteketet het volgende:
[..]
Wat een imbeciele reactie. Waarom zouden ze dat in gódsnaam doen?
Heerenvenersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom geef je hem antwoord terwijl je aan het mij vroeg en je niet op die reactie reageert?
vreemde jongens die heereveeners.
Nou kankah dan lekkah op naar je Friese incestdorpjah megaul!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, 1000 x liever Friezen dan die achterlijke Hagenezen.
Verder nog iets?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou kankah dan lekkah op naar je Friese incestdorpjah megaul!
Of Arma en ik stompen je de touwtyfus.
Zo is het, en niet anders!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef Monidique het volgende:
Zonder Marokkanen was Nederland niet bevrijd en hadden we hier Russisch gesproken.
Das beter dan het Arabisch wat we tegenwoordig horen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef Monidique het volgende:
Zonder Marokkanen was Nederland niet bevrijd en hadden we hier Russisch gesproken.
Ik heb me niet over die genocide uitgesproken. Daarbij lijkt het me dat stelende jongeren van Marokkaanse origine zich sowieso niet veel aantrekken van de islam.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh daar was nog een keer een mooi onderzoekje over waaruit bleek dat onze Marokkaanse vrienden inderdaad hun eigen mensen ontzien. En het liefst autochtone NLers pakken. Want die zijn toch ongelovig dus dan mag het.
[..]
Was de Armeense genocide volgens jou niet ook al weer geheel terecht? Hm?
In die kolonie waar jij woont misschien.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Das beter dan het Arabisch wat we tegenwoordig horen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveners
Ik vond je antwoord wat vaag - weinig oplossingsgericht.
Neen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Doe het nu dan eens.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:06 schreef retteketet het volgende:
[..]
Ik heb me niet over die genocide uitgesproken.
Jazeker wel.quote:
Nee dat mag niet.quote:(mag ik er een 'kotsje' achteraan gooien zo van 'heugh'?)
Ow.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jazeker wel.
Ik bedoel, je zal ze maar krijgen...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:15 schreef SteveBallmer het volgende:
Dan weet jij vast wel waarom die kut-ouders die godvergeten kutkinderen blijven steunen.
Ga dan ook eens naar buiten man.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat hoor ik juist buiten, fatman.quote:
Je luistert alleen naar je eigen wijf?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat hoor ik juist buiten, fatman.
Oh nee nog bij lange na niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef Monidique het volgende:
Ik hoor meer Slavische dan Semitische talen.
Wel!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh nee nog bij lange na niet.
Dat jouw moeder nou altijd buiten moest staan in Fryslan wil nog niet zeggen dat ik zo onderontwikkeld ben.quote:
quote:
NEIN REICH UND SO WEITER SIEG NEIN DAS REICH!!!!!!!!!!!quote:
Tegen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef Monidique het volgende:
Ik hoor meer Slavische dan Semitische talen.
ABER UNZER MENSCHEN, WIRDEN UNS ENTSTEIGEN!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
NEIN REICH UND SO WEITER SIEG NEIN DAS REICH!!!!!!!!!!!
Gaat het goed met je mosliminnetje?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat jouw moeder nou altijd buiten moest staan in Fryslan wil nog niet zeggen dat ik zo onderontwikkeld ben.
quote:
Vraag z'n handtekening.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dit zie ik ook voor de deur http://www.youtube.com/watch?v=k-2kk6s1axk
Nee ik behandel haar als een moslim betaamt dus ik hoek er iedere dag de kelder in.quote:
Nee die Swa is dood dus dat gaat niet.quote:
Wie, Eminem?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee die Swa is dood dus dat gaat niet.
Dat is je wel toevertrouwd, agressief eencellig diertjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee ik behandel haar als een moslim betaamt dus ik hoek er iedere dag de kelder in.
Nee das toch geen Swa joh!quote:
Vanillla-Ice.; ik zeg het je.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee das toch geen Swa joh!
Die stoken af en toe nog een stevige vodka. En dan waren we nu een soort Estlandquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef Monidique het volgende:
Ik heb ook zo'n sikje.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik bleek m'n haar ook wel eens in de zomer.
Voor iemand die zo hoog van de toren blaast, ben je verrekt onhandig in het hanteren van moeilijke woorden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:19 schreef retteketet het volgende:
[..]
Wat een imbeciele reactie. Waarom zouden ze dat in gódsnaam doen? En waarom wordt in dit topic alwéér de link gelegd tussen het van Marokkaanse origine zijn en het vertonen van crimineel gedrag? Hebben we het hoofdstuk eugenetica anno 2007 nog steeds niet afgesloten, stelletje proletariërs?
Van het beeld dat dit forum geeft van de gewone man zou je spontaan elitair gaan denken, als je dat al niet doet.
Pure statistiek.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:19 schreef retteketet het volgende:
[..]
En waarom wordt in dit topic alwéér de link gelegd tussen het van Marokkaanse origine zijn en het vertonen van crimineel gedrag?
eerder puur links en bang van alle veranderingen, want die zouden de zelfverrijkende, om de wolf gillende club links, wel eens kunnen schaden.quote:
Rechts moet beseffen dat je met dat domme stigmatiserende geneuzel de problemen alleen maar verergerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:18 schreef zoalshetis het volgende:
links moet beseffen dat we niet meer in de midden jaren 70-80 of 90 leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |