Meet dat een beetje, zo met 2 maten?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:50 schreef TranceAction het volgende:
[..]
h bedoel je dat. Maar dat is niet de boel terroriseren, dat is hun definitie van lol maken. Kom het is algemeen bekend dat dit soort taferelen zich afspelen daar dus als je uit vrije wil daar naar toe gaat en er veel geld voor betaald, vind je het dus leuk. Niet mijn ding maar he iedereen zijn hobby. Niet iets waar ik trots op ben maar zeker niet iets waar ik me voor schaam.
Ja de Gaykrantquote:
Ehmm. Nee.quote:
Ik loop ook al jaren door de stad in de hoop een keer overvallen te worden door een bende lekkere marocjes, gebeurt geen ene rukquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ehmm. Nee.
En ik ging vroeger vol verwachting naar Llorret, gebeurde er geen eene ruk.
Oh wees maar niet bang. Jouw beurt komt ongetwijfeld nog wel een keer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik loop ook al jaren door de stad in de hoop een keer overvallen te worden door een bende lekkere marocjes, gebeurt geen ene ruk![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh wees maar niet bang. Jouw beurt komt ongetwijfeld nog wel een keer.
Ik ken er nog eentje..quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:34 schreef PJORourke het volgende:
Tja, ik ben tegen roof maar er was geen beter slachtoffer te verzinnen.
Wat een imbeciele reactie. Waarom zouden ze dat in gódsnaam doen? En waarom wordt in dit topic alwéér de link gelegd tussen het van Marokkaanse origine zijn en het vertonen van crimineel gedrag? Hebben we het hoofdstuk eugenetica anno 2007 nog steeds niet afgesloten, stelletje proletariërs?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het schijnt anders dat ze voornamelijk blanken beroven.
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:19 schreef retteketet het volgende:
En waarom wordt in dit topic alwéér de link gelegd tussen het van Marokkaanse origine zijn en het vertonen van crimineel gedrag?
welkom bij het cbsquote:
welkom bij "laat dan verdomme eens zien dat we die etterbakken te baas zijn".quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:24 schreef Yildiz het volgende:
welkom in het 'het individu is verantwoordelijk voor de daden van andere individuen binnen zijn bevolkingsgroep'-denken.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welkom bij "laat dan verdomme eens zien dat we die etterbakken te baas zijn".
de overheid, de politie, de maatschappij, je weet wel.quote:
Laat me raden...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ken er nog eentje..
Het Gezag. Ordnung muss sein!quote:
Oh daar was nog een keer een mooi onderzoekje over waaruit bleek dat onze Marokkaanse vrienden inderdaad hun eigen mensen ontzien. En het liefst autochtone NLers pakken. Want die zijn toch ongelovig dus dan mag het.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:19 schreef retteketet het volgende:
[..]
Wat een imbeciele reactie. Waarom zouden ze dat in gódsnaam doen? En waarom wordt in dit topic alwéér de link gelegd tussen het van Marokkaanse origine zijn en het vertonen van crimineel gedrag? Hebben we het hoofdstuk eugenetica anno 2007 nog steeds niet afgesloten, stelletje proletariërs?
Was de Armeense genocide volgens jou niet ook al weer geheel terecht? Hm?quote:Van het beeld dat dit forum geeft van de gewone man zou je spontaan elitair gaan denken, als je dat al niet doet.
Omdat die link er IS. En niet op genetische basis, maar sociaal-economisch-culturele basis.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:19 schreef retteketet het volgende:
[..]
En waarom wordt in dit topic alwéér de link gelegd tussen het van Marokkaanse origine zijn en het vertonen van crimineel gedrag? Hebben we het hoofdstuk eugenetica anno 2007 nog steeds niet afgesloten, stelletje proletariërs?
Wat een GroenLinks redeneringquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Omdat die link er IS. En niet op genetische basis, maar sociaal-economisch-culturele basis.
waarom geef je hem antwoord terwijl je aan het mij vroeg en je niet op die reactie reageert?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Het eerste ja maar zo'n Duitse term hoeft dan weer niet![]()
1.000.000 x liever Duitsers dan Marokkanen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Het eerste ja maar zo'n Duitse term hoeft dan weer niet![]()
Tja, 1000 x liever Friezen dan die achterlijke Hagenezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
1.000.000 x liever Duitsers dan Marokkanen.![]()
En de NLe bevolking is het daar mee eens
Inderdaad in Godsnaam, want blanke westerlingen zijn toch maar inferieure ongelovige honden waarvan je mag stelen, (met dank aan Michael-Jackson-Marokkaan Abboe Jarjar vd Ven)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:19 schreef retteketet het volgende:
[..]
Wat een imbeciele reactie. Waarom zouden ze dat in gódsnaam doen?
Heerenvenersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom geef je hem antwoord terwijl je aan het mij vroeg en je niet op die reactie reageert?
vreemde jongens die heereveeners.
Nou kankah dan lekkah op naar je Friese incestdorpjah megaul!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, 1000 x liever Friezen dan die achterlijke Hagenezen.
Verder nog iets?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou kankah dan lekkah op naar je Friese incestdorpjah megaul!
Of Arma en ik stompen je de touwtyfus.
Zo is het, en niet anders!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef Monidique het volgende:
Zonder Marokkanen was Nederland niet bevrijd en hadden we hier Russisch gesproken.
Das beter dan het Arabisch wat we tegenwoordig horen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef Monidique het volgende:
Zonder Marokkanen was Nederland niet bevrijd en hadden we hier Russisch gesproken.
Ik heb me niet over die genocide uitgesproken. Daarbij lijkt het me dat stelende jongeren van Marokkaanse origine zich sowieso niet veel aantrekken van de islam.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh daar was nog een keer een mooi onderzoekje over waaruit bleek dat onze Marokkaanse vrienden inderdaad hun eigen mensen ontzien. En het liefst autochtone NLers pakken. Want die zijn toch ongelovig dus dan mag het.
[..]
Was de Armeense genocide volgens jou niet ook al weer geheel terecht? Hm?
In die kolonie waar jij woont misschien.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Das beter dan het Arabisch wat we tegenwoordig horen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveners
Ik vond je antwoord wat vaag - weinig oplossingsgericht.
Neen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Doe het nu dan eens.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:06 schreef retteketet het volgende:
[..]
Ik heb me niet over die genocide uitgesproken.
Jazeker wel.quote:
Nee dat mag niet.quote:(mag ik er een 'kotsje' achteraan gooien zo van 'heugh'?)
Ow.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jazeker wel.
Ik bedoel, je zal ze maar krijgen...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:15 schreef SteveBallmer het volgende:
Dan weet jij vast wel waarom die kut-ouders die godvergeten kutkinderen blijven steunen.
Ga dan ook eens naar buiten man.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat hoor ik juist buiten, fatman.quote:
Je luistert alleen naar je eigen wijf?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat hoor ik juist buiten, fatman.
Oh nee nog bij lange na niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef Monidique het volgende:
Ik hoor meer Slavische dan Semitische talen.
Wel!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh nee nog bij lange na niet.
Dat jouw moeder nou altijd buiten moest staan in Fryslan wil nog niet zeggen dat ik zo onderontwikkeld ben.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |