Geen van allenquote:Op maandag 21 mei 2007 18:36 schreef winterapfel het volgende:
[..]
mijn conclusies zouden kunnen zijn dat je een "liefdesleven" gekocht hebt, dat vrouwen duur zijn of dat je weinig spaargeld had
welke mag t zijn?
damn, hij gaat er niet op inquote:Op maandag 21 mei 2007 18:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Geen van allen
In de vakantie ben ik niet op zoek naar een relatie, en dat is precies wat ik heb gekregen!
Soms is bijkomen ook nodig. Single leven vreeeeet energiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat een rust..
Dat zeker..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Soms is bijkomen ook nodig. Single leven vreeeeet energie
Zoek afleiding op Fok!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef ThE_ED het volgende:
Vandaag voel ik me even een zielige vrijgezel.
Suffe dag
Gelukkig heb ik net 3 harde CD's gekocht.quote:
Is de hele dag al zo ja.quote:Hoezo voel je je vandaag een zielige vrijgezel en is dat de hele dag al zo of is er iets gebeurd?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
Verder gaat het wel hoor, en vrijdag de hele dag feest vanwege een huwelijk van twee vrienden. (Had ik al eens gezegd.) Dus achja.
Ik moet soms ook eens wat meer om mezelf denken misschien.
Hehequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef winterapfel het volgende:
[..]
we zijn hier uiteraard bereid om me een trap onder je kont te komen geven
als dat helpt tenminste
Ik ben ook een beetje een nerd, maar wel een leuke.quote:
quote:ik heb ook lenzen
Zonder bril voel ik me echt kaal, lenzen geprobeerd maar vond dat helemaal niks. Kreeg ze niet meer uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja doe lenzen
bril is nerd
ik heb ook lenzen
Hier zachte, daglenzen.. owkey, zijn wat duurder, maar geen geëmmer met geschoonmaak en weet ik veel wat, gewoon met lenzen op bed, boekje of tv, en daarna op je nachtkastje leggen, want de volgende dag zijn er toch nieuwequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje een nerd, maar wel een leuke.
[..]Harde?
(ontopic: ja dat schijnen de mensen leuk te vinden, lenzen)
Ja, dat is handig, maar dat kan niet met mijn sterkte volgens mij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:50 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Hier zachte, daglenzen.. owkey, zijn wat duurder, maar geen geëmmer met geschoonmaak en weet ik veel wat, gewoon met lenzen op bed, boekje of tv, en daarna op je nachtkastje leggen, want de volgende dag zijn er toch nieuwe
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:58 schreef dawg het volgende:
Kunnen we nu weer verder ouwehoeren over tieten the single life?
Dat mag maar ik moet echt nog ff keihard knallen voor mijn werk en tentamens binnenkort.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:58 schreef dawg het volgende:
Kunnen we nu weer verder ouwehoeren over tieten the single life?
Ouwehoeren over tieten kost niks.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat mag maar ik moet echt nog ff keihard knallen voor mijn werk en tentamens binnenkort.
Daarna ff wat van het vakantiegeld opmaken aan the single life![]()
Zullen we een singles zuipfest geven na de tentamenperiode?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:07 schreef Q. het volgende:
Hallo. Nog steeds single.
Leuk! Wat hebben jullie gepland staan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Anyway, vrijdag dus mijn date, ondertussen ook al wat gebeld wat echt erg goed ging. Heb er zin in![]()
Met succesvolle of dramatische afloop?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:19 schreef SuperMocio het volgende:
Zo slecht bezig nog niet....eind deze week date #3!
.....maar daarover vertel ik jullie een VOLGENDE keer!quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Met succesvolle of dramatische afloop?
Waarom is het nodig om jezelf zo te straffen? Klaarblijkelijk wil je het heel graag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Whoopsydaisy heeft een goeie dag. Ik en friend with benefits gaan verder als vrienden, gisteren het nieuws gebracht dat ik het niet meer trek om met de insteek van een relatie contact te houden. Nu heb ik alleen geen zin om desperate te gaan doen dus ik heb met mezelf afgesproken dat er in de maand juni wel gestapt maar niet gezoend (en meer) mag worden. Dus minder drank voor mij komende maand. Kan ik ook eens tot rust komen. Is ook wel eens goed voor mezelf om dat een tijdje vol te houden. Soort van 40 days/40 nights eigenlijk, gewoon als test om te zien of ik dat überhaupt wel volhou.
Welkomquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:20 schreef WrineX-Joske het volgende:
Single (23/Man) meldt zich. Kan iemand me uitnodigen voor paiq.nl?
Hehe, het is net als wat mensen hebben met stoppen met roken, houden ze een week uit totdat ze een sigaret zien lonken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Soort van 40 days/40 nights eigenlijk, gewoon als test om te zien of ik dat überhaupt wel volhou.
Mijn hele leven is een singles-zuipfeest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zullen we een singles zuipfest geven na de tentamenperiode?
We gaan samen koken, beide kook- en Jamie Oliver gekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:24 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Leuk! Wat hebben jullie gepland staan?
Hoe rijm je dit met je topicreport?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
[..]
Het is al 4 pagina's SC
kan dit er ook nog wel bij
ik dachtquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe rijm je dit met je topicreport?.
Goed, ik ga opruimen. Weer.
Er is een heel duidelijk verband, als ik dronken ben doe ik niet moeilijk over zoenen als ik je aardig en aantrekkelijk vind (en nog een voorwaarde: ik moet niet al gezoend hebben met iemand anders). Ik flirt overmatig veel, ik weet niet waarom ik het doe maar het is een irritant trekje en uiteindelijk komt het er op neer dat ik weer veul te hard van stapel loop. Ik moet afkicken van dat flirterige want a) ik voel me er niet goed bij en b) ik heb dat helemaal niet nodig. Ik krijg genoeg aandacht, ook als ik niet flirt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:22 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
Hehe, het is net als wat mensen hebben met stoppen met roken, houden ze een week uit totdat ze een sigaret zien lonken.
Ook wel grappig hoe je aankloten in verband brengt met "Dus minder drank voor mij komende maand"
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik dacht
als je toch opruimt
dan maakt deze ook niet meer uit
al met al is flirtenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Er is een heel duidelijk verband, als ik dronken ben doe ik niet moeilijk over zoenen als ik je aardig en aantrekkelijk vind (en nog een voorwaarde: ik moet niet al gezoend hebben met iemand anders). Ik flirt overmatig veel, ik weet niet waarom ik het doe maar het is een irritant trekje en uiteindelijk komt het er op neer dat ik weer veul te hard van stapel loop. Ik moet afkicken van dat flirterige want a) ik voel me er niet goed bij en b) ik heb dat helemaal niet nodig. Ik krijg genoeg aandacht, ook als ik niet flirt.
verhaal
Schattigquote:
Ninja-edit!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:39 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
Schattig
moet je toch maar eens zoeken naar wat sterkere meiden.
volgens mij was dat een subtiele hintquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:56 schreef vencodark het volgende:
Ik heb zin in een make-over. Vind mezelf soms zo onopvallend (maak ik het zelf ook naar, maar toch). Wil weleens gewoon wat anders.![]()
Sorry, dit heeft niks met singel zijn te maken. Ohja, ik mis positieve aandacht.![]()
Eigenlijk niet, ik vergistte me gewoon en ging offtopic.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:04 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
volgens mij was dat een subtiele hint
maar hoi !![]()
Daarna alsnog bepalen of je wel gaat bellen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:38 schreef SuperMocio het volgende:
Ik geef ook nooit mijn nummer; ik vraag altijd om die van haar.
Foei!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik vergistte me gewoon en ging offtopic.![]()
Maar hoi.![]()
Roze pruik? Das nog niet genoeg denk ik. Misschien grote bling bling ketting opzetten met : singel!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Foei!
Wat dacht je van een roze pruik opzetten? Dan val je vast meer op, als single
Iedereen heeft wel eens zin in een make-over, een ander kapsel geeft mij vaak een heel ander gevoelquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:56 schreef vencodark het volgende:
Ik heb zin in een make-over. Vind mezelf soms zo onopvallend (maak ik het zelf ook naar, maar toch). Wil weleens gewoon wat anders.![]()
Sorry, dit heeft niks met singel zijn te maken. Ohja, ik mis positieve aandacht.![]()
Tip: Knip je haar NIET af!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:56 schreef vencodark het volgende:
Dat lijkt me de enige juiste aanpak.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Daarna alsnog bepalen of je wel gaat bellen.
Ik heb nog weleens de neiging om het nummer te collecteren van interessante/mooie vrouwen. Betekent niet altijd dat ik ze dan ga bellen, dat zie ik later wel.
Nee, kort haar is funest, het is echt opvallend hoeveel mannen op lang haar vallen. Er zijn genoeg uitzonderingen die op kort haar vallen maar een kort koppie doet het echt minder goed. Ik vind het zelfquote:
Kort haar staat alleen bij echt mooie vrouwen en die kom je zo goed als nooit tegen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, kort haar is funest, het is echt opvallend hoeveel mannen op lang haar vallen. Er zijn genoeg uitzonderingen die op kort haar vallen maar een kort koppie doet het echt minder goed. Ik vind het zelf![]()
Klopt bij mij iig wel in de meeste gevallen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, kort haar is funest, het is echt opvallend hoeveel mannen op lang haar vallen.
Was ik ook zeker niet van plan hoor.quote:
gvdgvrquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vindt mannen met wat langer haar (iets over de oren, etc) altijd wel leuk. Is lekker nonchalant, zeker met krullen/slag![]()
wheeeee !quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef vencodark het volgende:
Vindt mannen met wat langer haar (iets over de oren, etc) altijd wel leuk. Is lekker nonchalant, zeker met krullen/slag![]()
sliep uit !quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
gvdgvr
Heb ik dat net 2 weken gelden kort laten knippen
Wanhopig wijfquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ga zo naar de ONZ meet.. En nou woont 1 van die gasten vlakbij Utrecht en daar is die meet. Dus ik moet nou de neiging onderdrukken om mijn coördinaten door te geven aan hem. Ja, ik heb hem ge-smst, hij heeft alleen wel een gebroken hand nu.
Nee, we hebben gesmst over zijn gebroken hand want hij was aangereden door een auto. Maar ik heb mijn coördinaten niet doorgegeven.quote:
Zelfs na de meet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:27 schreef Q. het volgende:
Update: ik ben nog steeds single.
Mijn date van gisteren was anders echt een succes hoor. Een tweede date zit er zeker wel inquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik wil meer succesverhalen en gezelligheid!
Oh, dat doe ik sowieso wel hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, maar post dan hoe je lekker naar chickies zit te kijken
OK, OK, het is je vergevenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik sowieso wel hoor.
Maar van zo'n huwelijk wordt ik gewoon een beetje sentimenteel.
(Plus dat ik echt 10x heb moeten horen van "hoe is het met" en "nu jij straks heh" van mensen die nog niet wisten dat het uit was.)
Dan moeten die er wel zijn he? Maar ik ben nog steeds een happy single, het interesseert mij niet zo, ik vind het wel prima.quote:
OldJeller, oh jij wijze man, ik ga mezelf inderdaad maar NIET straffen en in juni ga ik lekker door met feesten, daten en telefoonnummers verzamelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom is het nodig om jezelf zo te straffen? Klaarblijkelijk wil je het heel graag.
Dat je het niet (meer) met die persoon doet, betekent niet dat je het nu per sé niet meer moet doen.
Soort van test die totaal nutteloos is. Ja, desperate gaan doen is sowieso zielig, maar ik heb altijd het idee dat er genoeg leuke vrouwen rondlopen, dus houd m'n opties open waar geen enkele vorm van wanhoop bij komt kijken.![]()
Vandaag weer een nummer gekregenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
OK, OK, het is je vergeven![]()
Ik moet even in de reeks gaan tellen hoeveel nummers ik gescoord heb de laatste tijd! Komt later wel, ga nu hardlopen.
Vertel dan even wat jullie zijn gaan doen enzo!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:18 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Mijn date van gisteren was anders echt een succes hoor. Een tweede date zit er zeker wel in![]()
Maar, ze kwam wel gelijk met een nieuwe datum, dat is positief. Vrouwen willen slecht behandeld worden, dus een klein beetje laten wachten is niks mis mee. Flirten is zekerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:12 schreef Heldopsokken het volgende:
Geen succesverhalen hier. Het eten is verschoven. Jammer. Ach, we shall see. Zolang het initiatief nog van beide kanten komt is het iets leuks om naar uit te kijken. Ze kwam namelijk wel meteen met een nieuwe datum. Ik ga er echter geen afspraken met vrienden voor afzeggen, dus we zetten haar even in de wacht.
Wel leuk geflirt met iemand uit die ik ken van een cursus op een feestje.
Single zijn is leuk: Vrijheid (niet dat flirten anders niet mag)
Ook met een goeie vriendin kun je daten. Zeker als er gezoend/geneukt is! Hoewel: dat laatste is af te raden met goede vriendinnen!quote:Op zondag 27 mei 2007 02:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik ben gisteren ook op een date geweest.. nja date.. eigenlijk ook weer niet.. het was met een goeie vriendin van me..
Weet ik, is er dus ook niet van gekomen en zal er ook niet van gaan komenquote:Op zondag 27 mei 2007 02:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ook met een goeie vriendin kun je daten. Zeker als er gezoend/geneukt is! Hoewel: dat laatste is af te raden met goede vriendinnen!
Echt een date is alweer 1,5 week geleden, had een soort van vast neukmaatje natuurlijk maar dat is over en tijdens hem maar 2 keer echt gedate. Tijdens het stappen wel regelmatig gezoend en ik ben momenteel bezig met telefoonnummers sparen. Alleen de leukste sms ik mee en er is veel msn-contact met een aantal mensen maar dat word maar niet concreet.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Weet ik, is er dus ook niet van gekomen en zal er ook niet van gaan komen
Hoe ist bij jou dan? Nog wat gedate de afgelopen tijd?
hmm.. lekker aan het rondflirten dus.. ik hou me rustig wat dat betreft! Ben niet echt zoekende..quote:Op zondag 27 mei 2007 02:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Echt een date is alweer 1,5 week geleden, had een soort van vast neukmaatje natuurlijk maar dat is over en tijdens hem maar 2 keer echt gedate. Tijdens het stappen wel regelmatig gezoend en ik ben momenteel bezig met telefoonnummers sparen. Alleen de leukste sms ik mee en er is veel msn-contact met een aantal mensen maar dat word maar niet concreet.
Het dient ditmaal een doel, namelijke liefde of simpelweg vleselijke behoeftes.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Flirten is zeker, ik doe het veel meer nu ik single ben!
Tsja.. wat valt hier meer aan toe te voegen?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het dient ditmaal een doel, namelijke liefde of simpelweg vleselijke behoeftes.
Nou, zolang het bij flirten blijft, gaat het wat mij betreft alleen maar om dat kleine beetje positieve aandacht. Valt zoenen onder flirten of is zoenen al meer?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het dient ditmaal een doel, namelijke liefde of simpelweg vleselijke behoeftes.
Als ik met iemand zoen wil ik met die persoon meestal ook het bed delen, als dit niet het geval is zou ik nooit met die persoon gezoend hebben.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nou, zolang het bij flirten blijft, gaat het wat mij betreft alleen maar om dat kleine beetje positieve aandacht. Valt zoenen onder flirten of is zoenen al meer?
Hehe, als ik met iemand zoen, wil dat echt niet zeggen dat ik wil neuken. Denken alle mannen zo?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als ik met iemand zoen wil ik met die persoon meestal ook het bed delen, als dit niet het geval is zou ik nooit met die persoon gezoend hebben.
*Ernstige fouten daargelaten.
Zoenen kan flirterig zijn, maar meestal zoen je naar aanleiding van flirten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |