abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49668377
Nou ED, nu bij Jensen: TIETEN!
pi_49668524
Zo slecht bezig nog niet....eind deze week date #3!
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_49668715
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:49 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Anyway, vrijdag dus mijn date, ondertussen ook al wat gebeld wat echt erg goed ging. Heb er zin in
Leuk! Wat hebben jullie gepland staan?
pi_49671423
Ik ben ook nog steeds single en heb er atm ff flink de pest in (maar op t moment heb ik ff overal flink de pest in dusja )
pi_49672308
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:19 schreef SuperMocio het volgende:
Zo slecht bezig nog niet....eind deze week date #3!
Met succesvolle of dramatische afloop?
pi_49672656
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 01:48 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Met succesvolle of dramatische afloop?
.....maar daarover vertel ik jullie een VOLGENDE keer!

[ Bericht 2% gewijzigd door SuperMocio op 23-05-2007 02:28:39 ]
pi_49673948
Whoopsydaisy heeft een goeie dag. Ik en friend with benefits gaan verder als vrienden, gisteren het nieuws gebracht dat ik het niet meer trek om met de insteek van een relatie contact te houden. Nu heb ik alleen geen zin om desperate te gaan doen dus ik heb met mezelf afgesproken dat er in de maand juni wel gestapt maar niet gezoend (en meer) mag worden. Dus minder drank voor mij komende maand. Kan ik ook eens tot rust komen. Is ook wel eens goed voor mezelf om dat een tijdje vol te houden. Soort van 40 days/40 nights eigenlijk, gewoon als test om te zien of ik dat überhaupt wel volhou.
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:30:25 #233
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49681150
ik maak eigenlijk nooit dat soort "sociale" afspraken met mezelf. Er zijn altijd wel weer 10.000 uitzonderingsgevallen denkbaar.

Never say never, enzo.
[KNE]-Mod
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:56:44 #234
11102 knep
Mountainfreak
pi_49682222
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:12 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

zuipfest
pi_49687140
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 08:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Whoopsydaisy heeft een goeie dag. Ik en friend with benefits gaan verder als vrienden, gisteren het nieuws gebracht dat ik het niet meer trek om met de insteek van een relatie contact te houden. Nu heb ik alleen geen zin om desperate te gaan doen dus ik heb met mezelf afgesproken dat er in de maand juni wel gestapt maar niet gezoend (en meer) mag worden. Dus minder drank voor mij komende maand. Kan ik ook eens tot rust komen. Is ook wel eens goed voor mezelf om dat een tijdje vol te houden. Soort van 40 days/40 nights eigenlijk, gewoon als test om te zien of ik dat überhaupt wel volhou.
Waarom is het nodig om jezelf zo te straffen? Klaarblijkelijk wil je het heel graag.
Dat je het niet (meer) met die persoon doet, betekent niet dat je het nu per sé niet meer moet doen.
Soort van test die totaal nutteloos is. Ja, desperate gaan doen is sowieso zielig, maar ik heb altijd het idee dat er genoeg leuke vrouwen rondlopen, dus houd m'n opties open waar geen enkele vorm van wanhoop bij komt kijken.
pi_49687920
Single (23/Man) meldt zich. Kan iemand me uitnodigen voor paiq.nl?
pi_49689253
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:20 schreef WrineX-Joske het volgende:
Single (23/Man) meldt zich. Kan iemand me uitnodigen voor paiq.nl?
Welkom
Ik vind Paiq niet super, wil graag zien met wie ik te doen heb. Zometeen ben je een half uur met iemand aan het kletsen terwijl je er echt nooit verliefd op kan worden. Evengoed, ik heb nog we een invite voor je PM je email maar
pi_49692813
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 08:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Soort van 40 days/40 nights eigenlijk, gewoon als test om te zien of ik dat überhaupt wel volhou.
Hehe, het is net als wat mensen hebben met stoppen met roken, houden ze een week uit totdat ze een sigaret zien lonken.
Ook wel grappig hoe je aankloten in verband brengt met "Dus minder drank voor mij komende maand"
Zeg nee tegen thee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGtKGX8B9hU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.flabber.nl%2Flinkdump%2Fanimatie%2Ffransen-en-koffie-dat-gaat-niet-goed-2511&feature=player_embedded[/youtube]
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:24:14 #239
141482 Q.
JurassiQ
pi_49692868
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:12 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Zullen we een singles zuipfest geven na de tentamenperiode?
Mijn hele leven is een singles-zuipfeest.
For great justice!
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:26:13 #240
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49692927
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:24 schreef Q. het volgende:

[..]

Mijn hele leven is een singles-zuipfeest.
is geregeld dus
[KNE]-Mod
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:34:50 #241
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49693184
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:24 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Leuk! Wat hebben jullie gepland staan?
We gaan samen koken, beide kook- en Jamie Oliver gek
pi_49708408
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef Principessa.Farfal... het volgende:

[..]

Het is al 4 pagina's SC
kan dit er ook nog wel bij
Hoe rijm je dit met je topicreport? .

Goed, ik ga opruimen. Weer.
pi_49708631
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hoe rijm je dit met je topicreport? .

Goed, ik ga opruimen. Weer.
ik dacht
als je toch opruimt
dan maakt deze ook niet meer uit
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:06:59 #244
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49715490
Aha we hebben een mol!
[KNE]-Mod
pi_49722929
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:22 schreef kopje_koffie het volgende:

[..]

Hehe, het is net als wat mensen hebben met stoppen met roken, houden ze een week uit totdat ze een sigaret zien lonken.
Ook wel grappig hoe je aankloten in verband brengt met "Dus minder drank voor mij komende maand"
Er is een heel duidelijk verband, als ik dronken ben doe ik niet moeilijk over zoenen als ik je aardig en aantrekkelijk vind (en nog een voorwaarde: ik moet niet al gezoend hebben met iemand anders). Ik flirt overmatig veel, ik weet niet waarom ik het doe maar het is een irritant trekje en uiteindelijk komt het er op neer dat ik weer veul te hard van stapel loop. Ik moet afkicken van dat flirterige want a) ik voel me er niet goed bij en b) ik heb dat helemaal niet nodig. Ik krijg genoeg aandacht, ook als ik niet flirt.

Dus gisteren wilde ik het plan voor het eerst in de praktijk brengen. Ik wilde gewoon een drankje doen met wat ex-collega's, dus ik in mijn alleroudste broek met allemaal gaten en scheuren, op de sandaaltjes, lekker shabby allemaal. Een keer geen rokje of decolleté, goed begin. Ik was nog geen uur op het Neude of ik had telefoonnummer 1 al te pakken, kwam vanuit het niets een leuke man op me af (was een motorrijder). Tweede helft van CL nog gekeken, ondertussen een half uur gepraat met een gast maar die gaf zijn nummer niet (wel twee sigaretten). Toen nog wezen stappen, kreeg ik het nummer van een helicopterpiloot maar mijn ervaring met mannen die bij Defensie werken is niet zo positief. Was trouwens wel een leuke man maar ik ga vandaag maar niets doen met die nummers. Heb ik dat. Maak ik afspraken met mezelf, kom ik 2 hele leuke mannen tegen! Waren beiden ook mannen die ik best wel beter zou willen leren kennen. Gelukkig heb ik zelf mijn nummer niet gegeven. Dat doe ik sowieso nooit.
pi_49723388
Ik krijg nooit echt nummers
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:55:28 #247
11102 knep
Mountainfreak
pi_49723651
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik dacht
als je toch opruimt
dan maakt deze ook niet meer uit
pi_49733543
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Er is een heel duidelijk verband, als ik dronken ben doe ik niet moeilijk over zoenen als ik je aardig en aantrekkelijk vind (en nog een voorwaarde: ik moet niet al gezoend hebben met iemand anders). Ik flirt overmatig veel, ik weet niet waarom ik het doe maar het is een irritant trekje en uiteindelijk komt het er op neer dat ik weer veul te hard van stapel loop. Ik moet afkicken van dat flirterige want a) ik voel me er niet goed bij en b) ik heb dat helemaal niet nodig. Ik krijg genoeg aandacht, ook als ik niet flirt.

verhaal
al met al is flirten

Maar ik zou me er allemaal niet zo druk om maken. Er is niks mis met flirten/aankloten. Je moet alleen gewoon goed uitkijken hoe je het allemaal aanpakt. Vind je iemand leuk dan ga je voor het leuke en niet voor een keertje. Vind je iemand leuk voor een keertje dan ja je niet voor de relatie. Maar je moet gewoon altijd zorgen dat je je er goed bij voelt, kijk ook met wat meer ratio naar dingen. Je kan vanalles vinden en denken dat alles wel ok is. Maar dat is dan in jouw koppie. Bekijk dingen ook eens door de ogen van de ander.

Grappig dat je jouw nummer nooit geeft, maar andere nummers vraagt/krijgt. Beetje andersom
Zeg nee tegen thee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGtKGX8B9hU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.flabber.nl%2Flinkdump%2Fanimatie%2Ffransen-en-koffie-dat-gaat-niet-goed-2511&feature=player_embedded[/youtube]
pi_49734157
Ik geef ook nooit mijn nummer; ik vraag altijd om die van haar.
Immers: vrouwen en initiatief
pi_49734184
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:38 schreef SuperMocio het volgende:
Immers: vrouwen en initiatief
Schattig
moet je toch maar eens zoeken naar wat sterkere meiden.
Zeg nee tegen thee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')