Leuk! Wat hebben jullie gepland staan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Anyway, vrijdag dus mijn date, ondertussen ook al wat gebeld wat echt erg goed ging. Heb er zin in![]()
Met succesvolle of dramatische afloop?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:19 schreef SuperMocio het volgende:
Zo slecht bezig nog niet....eind deze week date #3!
.....maar daarover vertel ik jullie een VOLGENDE keer!quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Met succesvolle of dramatische afloop?
Waarom is het nodig om jezelf zo te straffen? Klaarblijkelijk wil je het heel graag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Whoopsydaisy heeft een goeie dag. Ik en friend with benefits gaan verder als vrienden, gisteren het nieuws gebracht dat ik het niet meer trek om met de insteek van een relatie contact te houden. Nu heb ik alleen geen zin om desperate te gaan doen dus ik heb met mezelf afgesproken dat er in de maand juni wel gestapt maar niet gezoend (en meer) mag worden. Dus minder drank voor mij komende maand. Kan ik ook eens tot rust komen. Is ook wel eens goed voor mezelf om dat een tijdje vol te houden. Soort van 40 days/40 nights eigenlijk, gewoon als test om te zien of ik dat überhaupt wel volhou.
Welkomquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:20 schreef WrineX-Joske het volgende:
Single (23/Man) meldt zich. Kan iemand me uitnodigen voor paiq.nl?
Hehe, het is net als wat mensen hebben met stoppen met roken, houden ze een week uit totdat ze een sigaret zien lonken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Soort van 40 days/40 nights eigenlijk, gewoon als test om te zien of ik dat überhaupt wel volhou.
Mijn hele leven is een singles-zuipfeest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zullen we een singles zuipfest geven na de tentamenperiode?
We gaan samen koken, beide kook- en Jamie Oliver gekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:24 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Leuk! Wat hebben jullie gepland staan?
Hoe rijm je dit met je topicreport?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
[..]
Het is al 4 pagina's SC
kan dit er ook nog wel bij
ik dachtquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe rijm je dit met je topicreport?.
Goed, ik ga opruimen. Weer.
Er is een heel duidelijk verband, als ik dronken ben doe ik niet moeilijk over zoenen als ik je aardig en aantrekkelijk vind (en nog een voorwaarde: ik moet niet al gezoend hebben met iemand anders). Ik flirt overmatig veel, ik weet niet waarom ik het doe maar het is een irritant trekje en uiteindelijk komt het er op neer dat ik weer veul te hard van stapel loop. Ik moet afkicken van dat flirterige want a) ik voel me er niet goed bij en b) ik heb dat helemaal niet nodig. Ik krijg genoeg aandacht, ook als ik niet flirt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:22 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
Hehe, het is net als wat mensen hebben met stoppen met roken, houden ze een week uit totdat ze een sigaret zien lonken.
Ook wel grappig hoe je aankloten in verband brengt met "Dus minder drank voor mij komende maand"
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik dacht
als je toch opruimt
dan maakt deze ook niet meer uit
al met al is flirtenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Er is een heel duidelijk verband, als ik dronken ben doe ik niet moeilijk over zoenen als ik je aardig en aantrekkelijk vind (en nog een voorwaarde: ik moet niet al gezoend hebben met iemand anders). Ik flirt overmatig veel, ik weet niet waarom ik het doe maar het is een irritant trekje en uiteindelijk komt het er op neer dat ik weer veul te hard van stapel loop. Ik moet afkicken van dat flirterige want a) ik voel me er niet goed bij en b) ik heb dat helemaal niet nodig. Ik krijg genoeg aandacht, ook als ik niet flirt.
verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |