Ninja-edit!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:39 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
Schattig
moet je toch maar eens zoeken naar wat sterkere meiden.
volgens mij was dat een subtiele hintquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:56 schreef vencodark het volgende:
Ik heb zin in een make-over. Vind mezelf soms zo onopvallend (maak ik het zelf ook naar, maar toch). Wil weleens gewoon wat anders.![]()
Sorry, dit heeft niks met singel zijn te maken. Ohja, ik mis positieve aandacht.![]()
Eigenlijk niet, ik vergistte me gewoon en ging offtopic.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:04 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
volgens mij was dat een subtiele hint
maar hoi !![]()
Daarna alsnog bepalen of je wel gaat bellen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:38 schreef SuperMocio het volgende:
Ik geef ook nooit mijn nummer; ik vraag altijd om die van haar.
Foei!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik vergistte me gewoon en ging offtopic.![]()
Maar hoi.![]()
Roze pruik? Das nog niet genoeg denk ik. Misschien grote bling bling ketting opzetten met : singel!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Foei!
Wat dacht je van een roze pruik opzetten? Dan val je vast meer op, als single
Iedereen heeft wel eens zin in een make-over, een ander kapsel geeft mij vaak een heel ander gevoelquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:56 schreef vencodark het volgende:
Ik heb zin in een make-over. Vind mezelf soms zo onopvallend (maak ik het zelf ook naar, maar toch). Wil weleens gewoon wat anders.![]()
Sorry, dit heeft niks met singel zijn te maken. Ohja, ik mis positieve aandacht.![]()
Tip: Knip je haar NIET af!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:56 schreef vencodark het volgende:
Dat lijkt me de enige juiste aanpak.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Daarna alsnog bepalen of je wel gaat bellen.
Ik heb nog weleens de neiging om het nummer te collecteren van interessante/mooie vrouwen. Betekent niet altijd dat ik ze dan ga bellen, dat zie ik later wel.
Nee, kort haar is funest, het is echt opvallend hoeveel mannen op lang haar vallen. Er zijn genoeg uitzonderingen die op kort haar vallen maar een kort koppie doet het echt minder goed. Ik vind het zelfquote:
Kort haar staat alleen bij echt mooie vrouwen en die kom je zo goed als nooit tegen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, kort haar is funest, het is echt opvallend hoeveel mannen op lang haar vallen. Er zijn genoeg uitzonderingen die op kort haar vallen maar een kort koppie doet het echt minder goed. Ik vind het zelf![]()
Klopt bij mij iig wel in de meeste gevallen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, kort haar is funest, het is echt opvallend hoeveel mannen op lang haar vallen.
Was ik ook zeker niet van plan hoor.quote:
gvdgvrquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vindt mannen met wat langer haar (iets over de oren, etc) altijd wel leuk. Is lekker nonchalant, zeker met krullen/slag![]()
wheeeee !quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef vencodark het volgende:
Vindt mannen met wat langer haar (iets over de oren, etc) altijd wel leuk. Is lekker nonchalant, zeker met krullen/slag![]()
sliep uit !quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
gvdgvr
Heb ik dat net 2 weken gelden kort laten knippen
Wanhopig wijfquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ga zo naar de ONZ meet.. En nou woont 1 van die gasten vlakbij Utrecht en daar is die meet. Dus ik moet nou de neiging onderdrukken om mijn coördinaten door te geven aan hem. Ja, ik heb hem ge-smst, hij heeft alleen wel een gebroken hand nu.
Nee, we hebben gesmst over zijn gebroken hand want hij was aangereden door een auto. Maar ik heb mijn coördinaten niet doorgegeven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |