abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49524280
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 21:19 schreef winterapfel het volgende:

[..]

moest je nog veel moeite doen aan de foon?

Go Girl, have fun!
Nope, ze is behoorlijk easygoing! Dat is nou best leuk aan haar. Het was gelijk 'schat' enzo.
quote:
[..]

ging de prinses niet op vakantie? Meen ik me ter herinneren tenminste
En Fleur zit in haar eindexamens!
Dan heb ik iets gemist
pi_49532555
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 21:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Liefde op het eerste gezicht enzo.. Geloof ik heilig in. Was met mijn ex bijvoorbeeld na 10 minuten al wel duidelijk hoor. En met mijn friend with benefits eigenlijk ook, hij stapte binnen en het was gelijk duidelijk dat we elkaar leuk vonden. Ik was gelijk verkocht, was eigenlijk niet tegen te houden (zeker toen, 2 weken vrijgezel, bijzonder kwetsbaar enzo).
10 min
pi_49533915
Ik ben thuis en wil aandacht
pi_49535628
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 06:01 schreef MooieBoot het volgende:
Maar je hebt een mooie böt.
pi_49536123
quote:
Dat willen we allemaal.
pi_49537430
quote:
Om 6 uur 's morgens? Damn, ik kom meestal rond een uurtje of 7 's avonds pas op dreef.
pi_49537592
Gisteren was leuk/gezellig/lekker! Eerste indruk: echt een hele relaxte dame, easygoing typje die makkelijk is in de omgang en er ook nog verdomd goed uitziet. Tweede indruk: niet veranderd.

Stappen was gezellig, we zijn uiteindelijk naar het Rembrandtplein gegaan en daarna lekker bij haar blijven slapen. En dat was

Zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft en zo lijkt zij er ook over te denken. Dus deze date is geslaagd .
pi_49537790
Het is ogenschijnlijk vreemd dat vrouwen voor een one night stand met een andere vrouw eerder in zijn, en zich sneller toegeven daaraan, dan met een man.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:44:04 #109
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49537952
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:38 schreef OldJeller het volgende:
Het is ogenschijnlijk vreemd dat vrouwen voor een one night stand met een andere vrouw eerder in zijn, en zich sneller toegeven daaraan, dan met een man.
ik weet niet of dát zo is eigenlijk, dit topic is niet echt representatief.
[KNE]-Mod
pi_49537990
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Gisteren was leuk/gezellig/lekker! Eerste indruk: echt een hele relaxte dame, easygoing typje die makkelijk is in de omgang en er ook nog verdomd goed uitziet. Tweede indruk: niet veranderd.

Stappen was gezellig, we zijn uiteindelijk naar het Rembrandtplein gegaan en daarna lekker bij haar blijven slapen. En dat was

Zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft en zo lijkt zij er ook over te denken. Dus deze date is geslaagd .
slapen zegt ze dan
pi_49538132
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:44 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

ik weet niet of dát zo is eigenlijk, dit topic is niet echt representatief.
Well, Ed.. if you put it that way, you're right..
Maar over het algemeen met dat soort dingen ook, en dan stuit je op deze topic: Vrouwen doen niet wat zij daadwerkelijk willen.
Stel dat ze het wel deden, dan hoefden ze romances vaak niet uit te stellen om niet als makkelijk over te komen. Of hard to get spelen, alhoewel het ansich een leuk spel kan zijn.
Mannen zijn wat dát betreft eerlijker en recht door zee, ze geven toe dat ze met iemand die er enorm lekker uitziet wel een beschuitje willen eten. Vrouwen zijn ook zo, alleen dan onder vriendinnen of 'goede' vrienden.. of als ze het over filmsterren hebben ( ).

[ Bericht 1% gewijzigd door OldJeller op 19-05-2007 13:16:33 (vriendinnen moest vrienden zijn) ]
pi_49538598
quote:
Met vrouwen is wel veel vertrouwelijker.. Met mannen is het eerder ongemakkelijk, op de een of andere manier. De sfeer is echt heel anders. Tenminste, dat heb ik vannacht ervaren, dat wil niet zeggen dat het altijd zo zal zijn. Moet niet doen alsof ik een doorgewinterde pot ben nu.
pi_49538693
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:51 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Well, Ed.. if you put it that way, you're right..
Maar over het algemeen met dat soort dingen ook, en dan stuit je op deze topic: Vrouwen doen niet wat zij daadwerkelijk willen.
Stel dat ze het wel deden, dan hoefden ze romances vaak niet uit te stellen om niet als makkelijk over te komen. Of hard to get spelen, alhoewel het ansich een leuk spel kan zijn.
Mannen zijn wat dát betreft eerlijker en recht door zee, ze geven toe dat ze met iemand die er enorm lekker uitziet wel een beschuitje willen eten. Vrouwen zijn ook zo, alleen dan onder vriendinnen of 'goede' vriendinnen.. of als ze het over filmsterren hebben ( ).
Klopt, vrouwen willen niet makkelijk overkomen en laten daarom wel eens dingen. Ik heb soms echt zin om rond te sletten maar dat doe ik niet omdat ik niet makkelijk wil zijn. Dat komt ook omdat makkelijke meisjes gebruikt worden door makkelijke jongens. En meisjes kunnen seks en liefde niet van elkaar scheiden.

Sterker nog: kijk naar de reacties op mijn verhalen hier op fok! Er word gelijk een waardeoordeel aan gehangen (zelfrespect en noem maar op), terwijl ik naar mijn eigen bescheiden mening geniet met enige mate. Da's niet erg, maar zonder dat waardeoordeel zou er veel meer gesekst worden.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:54:38 #114
108913 Godshand
guide4you
pi_49539904
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]
Da's niet erg, maar zonder dat waardeoordeel zou er veel meer gesekst worden.
Nog meer?

Joh, dr wordt al zoveel gesext in dit land, als konijnen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:57:02 #115
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49539954
nou dat valt best mee
[KNE]-Mod
pi_49539968
quote:

En meisjes kunnen seks en liefde niet van elkaar scheiden.

Sterker nog: kijk naar de reacties op mijn verhalen hier op fok! Er word gelijk een waardeoordeel aan gehangen (zelfrespect en noem maar op), terwijl ik naar mijn eigen bescheiden mening geniet met enige mate. Da's niet erg, maar zonder dat waardeoordeel zou er veel meer gesekst worden.
ik ben voor meer seksen en zonder waarde oordeel, maar denk je niet dat je met je eerste opmerking (het niet kunnen scheiden van liefde en sex) menige man afschrikt?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:32:36 #117
101353 mrbox
Miep miep
pi_49540723
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:

En dat was weer een aflevering van de avonturen van WD
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:57 schreef winterapfel het volgende:

[..]

ik ben voor meer seksen en zonder waarde oordeel, maar denk je niet dat je met je eerste opmerking (het niet kunnen scheiden van liefde en sex) menige man afschrikt?
Ik vind het altijd erger als een vrouw zegt iets in de trant van "ja zoenen doet mij niets meer, dat gebeurd zo vaak" HALLLOO mss beetje onderscheid maken tussen personen
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 20:05:11 #118
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_49550051
quote:
Hoe kom je in godsnaam altijd aan dit soort BS. Als je er een beetje goed uitziet dan zijn 1 night stands eerder regel dan uitzondering. De meeste vrouwen zijn daar echt niet moeilijk in.

[ Bericht 0% gewijzigd door JoeyT op 19-05-2007 20:29:56 ]
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_49550565
Zag gister een erg lekker ding bij de bowling (ik was met mijn gekke familie met ooms en tantes en hij met een heeeeele ploeg vrienden. Hij kon best goed bowlen.
pi_49550704
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:24 schreef vencodark het volgende:
Zag gister een erg lekker ding bij de bowling (ik was met mijn gekke familie met ooms en tantes en hij met een heeeeele ploeg vrienden. Hij kon best goed bowlen.
en nu? Al een aanpak bedacht?

En iets anders: iemand ervaring met http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl ??
De site werd aangeraden door een vriendin toen ik zei dat het moeilijk was om naast mijn baan een sociaal leven op te bouwen (verhuisd voor werk, weinig zin in "verplichtingen" rondom een sportteam of andere vereniging)

knipsels uit de media:
quote:
"Eigenlijk zijn dertigers op zoek naar naar een soort studentenvereniging, maar dan voor werkenden waar niet het daten de corebusiness is, maar het ontmoeten. Precies zoals de club nieuwemensenlerenkennen."
quote:
"Hit: site levert sociaal leven op bestelling"
Voor veel twintigers en dertigers is het een lastige opgave om naast een drukke werkweek ook een actief sociaal leven te behouden.
quote:
"Wildvreemden ontmoeten elkaar tjidens megapicknick"
pi_49550742
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:29 schreef winterapfel het volgende:

[..]

en nu? Al een aanpak bedacht?
Whahahahaha

Hehe...

Nee, daar ben ik NIET goed in.

Niet zo gek dat ik nog singel ben natuurlijk.
pi_49550943
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Whahahahaha

Hehe...

uhm,.. ja.. maar ...
pi_49550970
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:38 schreef winterapfel het volgende:

[..]

uhm,.. ja.. maar ...
Hij was wel lekker.
pi_49551655
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:29 schreef winterapfel het volgende:

[..]

En iets anders: iemand ervaring met http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl ??
De site werd aangeraden door een vriendin toen ik zei dat het moeilijk was om naast mijn baan een sociaal leven op te bouwen (verhuisd voor werk, weinig zin in "verplichtingen" rondom een sportteam of andere vereniging)

knipsels uit de media:
[..]

[..]

[..]
Ik vind het er wat geforceerd uizien maar ik heb er verder geen ervaring mee. Misschien is het wel wat je zoekt.

Ik ben zelf wel allerlei activiteiten gaan ontplooien nu ik een nieuwe baan in een nieuwe stad heb en dat werkt volgens mij nog steeds het beste. Je houdt toch altijd tijd over? Ik werk ook +- 45 uur per week.
pi_49551674
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hij was wel lekker.
Dus binnenkort weer bowlen?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:09:34 #126
141482 Q.
JurassiQ
pi_49551700
Hallo. Ik ben nog steeds single.
For great justice!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:10:37 #127
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49551730
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 21:09 schreef Q. het volgende:
Hallo. Ik ben nog steeds single.
Jij bent toch getrouwd met fok! ?
[KNE]-Mod
pi_49551774
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 21:07 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Ik vind het er wat geforceerd uizien maar ik heb er verder geen ervaring mee. Misschien is het wel wat je zoekt.

Ik ben zelf wel allerlei activiteiten gaan ontplooien nu ik een nieuwe baan in een nieuwe stad heb en dat werkt volgens mij nog steeds het beste. Je houdt toch altijd tijd over? Ik werk ook +- 45 uur per week.
Tijd over ja, dat wel, heb ook wel wat creatieve cursussen bijvoorbeeld, maar het aantal personen waarme je dan in aanraking komt is toch niet heel groot.

Ik geef het in elk geval het voordeel van de twijfel en heb me opgegeven voor een BBQ + strandfeest dat ze binnekort organiseren!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:14:06 #129
141482 Q.
JurassiQ
pi_49551820
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 21:10 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Jij bent toch getrouwd met fok! ?
Oh ja, dat is ook zo. Vanavond eens kijken of ik nog een leuke vrouw kan vinden. Ik denk dat dat vinden geen probleem gaat zijn. .
For great justice!
pi_49551881
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 21:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Oh ja, dat is ook zo. Vanavond eens kijken of ik nog een leuke vrouw kan vinden. Ik denk dat dat vinden geen probleem gaat zijn. .
Zelfkennis, altijd handig!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:29:11 #131
108913 Godshand
guide4you
pi_49552173
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Whahahahaha

Hehe...

ach een kort rokje doet wonderen...

dan zat je allang nu niet hier meer
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:38:43 #132
141482 Q.
JurassiQ
pi_49552373
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:24 schreef vencodark het volgende:
Oh. Dan was ik het niet. Ik ben wel een lekker ding maar echt heel goed bowlen kan ik niet.
For great justice!
pi_49552948
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:51 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, dat moet ieder voor zich bepalen. Het bericht was dan ook niet speciaal aan iemand gericht, ik zei alleen dat dit voor sommige mensen kan helpen.
Ja, dat ben jij. Ik wel, als ik iemand lekker vind en heb er zin in dan doe ik dat, ook al is ze enorm simpel. Maar ja, vrouwen zijn dan ook emotioneler m.b.t. dat soort dingen.
dat is toch het hele punt van zoenen
- je vindt iemand lekker
- dit is wederzijds
- je hebt er zin in
pi_49553023
het lijkt me wel leuk om een vriend te hebben
dan krijg ik veel cadeaus
ik hou van cadeaus
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:10:47 #135
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49553042
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het lijkt me wel leuk om een vriend te hebben
dan krijg ik veel cadeaus
ik hou van cadeaus
Ja, "nerd" is ook geen goede openingszin.
[KNE]-Mod
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:13:24 #136
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49553095
Oh, ontopic heb ik vandaag nog weer een beetje op Paiq rondgehangen, toch wel weer even leuk gekletst.
[KNE]-Mod
pi_49553135
okee is dat een spel?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:16:04 #138
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49553161
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
okee is dat een spel?
nee, een datingsite waarvan ze zeggen dat ie je koppelt met behulp van artificial intelligence. Daar twijfel ik wel aan, maar het is wel grappig voor zo af en toe, en misschien ook nog wel nuttig in the end.
[KNE]-Mod
pi_49553186
datingsites
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:17:48 #140
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49553207
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
datingsites
Ja, ik weet
Maar aangezien dit niet zo'n soort alternatief fokfotoboek is waar iedereen op elkaar zit te geilen leek het me wel grappig.
[KNE]-Mod
pi_49566239
Als ik nou nóg een keer slowchatgezeur op moet ruimen verzinnen we wel iets als 'reeks dicht' enzo, kay? .
pi_49567334
huh wat was dan slowchat
pi_49567388
Please hoe moet ik het dan opschrijven:

Volgende week komt een leuk meisje bij mij eten. Ik ben single. Mijn kamer is 1 grote teringzooi. Moet ik nou mijn kamer opruimen. Tips graag !!!!!!!!!!!!!!!
  zondag 20 mei 2007 @ 13:50:39 #144
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49568028
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:34 schreef Heldopsokken het volgende:

Volgende week komt een leuk meisje bij mij eten. Ik ben single. Mijn kamer is 1 grote teringzooi. Moet ik nou mijn kamer opruimen. Tips graag !!!!!!!!!!!!!!!
Ja, gewoon beginnen!
*schop onder kont geeft*

Zo kun je toch niet de potentiële vrouw van je dromen ontvangen?
Begin eerst met iets kleins ofzo.
[KNE]-Mod
  zondag 20 mei 2007 @ 13:51:34 #145
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49568074
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik nou nóg een keer slowchatgezeur op moet ruimen verzinnen we wel iets als 'reeks dicht' enzo, kay? .
ik word gewoon helemaal bang.
[KNE]-Mod
pi_49568824
quote:

[..]

Klopt, vrouwen willen niet makkelijk overkomen en laten daarom wel eens dingen. Ik heb soms echt zin om rond te sletten maar dat doe ik niet omdat ik niet makkelijk wil zijn. Dat komt ook omdat makkelijke meisjes gebruikt worden door makkelijke jongens. En meisjes kunnen seks en liefde niet van elkaar scheiden.

Vandaar dat ook vele mensen, inclusief vrouwen, volledig los gaan op vakantie, niemand kent je immers en de persoon waar je mee gaat zie je waarschijnlijk toch nooit meer, dus of je dan easy of niet overkomt, het kan je in die drie weken maar weinig interesseren. Je doet wat je echt wilt.
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:05 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hoe kom je in godsnaam altijd aan dit soort BS. Als je er een beetje goed uitziet dan zijn 1 night stands eerder regel dan uitzondering. De meeste vrouwen zijn daar echt niet moeilijk in.
Ja, de meeste vrouwen denken wat dat betreft als mannen, maar velen hebben een soort van 'rem', zodat ze dit niet snel doen vanwege sociale consequenties. De vraag is of jij als man het goed of niet kan spelen, zodat die 'rem' eraf wordt gehaald.
Dan nog, er zijn net zoals mensen die niet voor hun huwelijk seks hebben ook mensen die pertinent niet aan one night stands doen. En vrouwen die zeggen 'Ik zoen niet op een eerste date/avond dat ik iemand ontmoet', maar dit is 9 van de 10 keer gelogen, bijna 10 van 10.
pi_49569468
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:32 schreef mrbox het volgende:

[..]

En dat was weer een aflevering van de avonturen van WD
[..]

Ik vind het altijd erger als een vrouw zegt iets in de trant van "ja zoenen doet mij niets meer, dat gebeurd zo vaak" HALLLOO mss beetje onderscheid maken tussen personen
Met sommige mensen doet het je wel wat. Maar met de meeste mensen niet. En qua seks, daar moet je wel een beetje selectief mee zijn natuurlijk.
pi_49569712
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:34 schreef Heldopsokken het volgende:

Vrouwen hechten waarde aan een mooi huis. Steek veel kaarsen aan, zou ik zo zeggen!
pi_49571075
quote:
'Ik zoen niet op een eerste date/avond dat ik iemand ontmoet', maar dit is 9 van de 10 keer gelogen, bijna 10 van 10.
pi_49571465
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:08 schreef OldJeller het volgende:
Vandaar dat ook vele mensen, inclusief vrouwen, volledig los gaan op vakantie, niemand kent je immers en de persoon waar je mee gaat zie je waarschijnlijk toch nooit meer, dus of je dan easy of niet overkomt, het kan je in die drie weken maar weinig interesseren. Je doet wat je echt wilt.
Wat een onzin. Als ik los wil gaan, dan ga ik los waar ik wil. Ik ben wie ik ben en als er mensen zijn die dat niet waarderen dan is dat hun probleem. Niet het mijne. En als dat de reden is dat ik nog altijd single ben. So be it.
En los gaan doe ik dus nooit op vakantie. Het is dan vakantie immers.
  zondag 20 mei 2007 @ 15:17:35 #151
88139 JoeyT
pi_49571535
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Met sommige mensen doet het je wel wat. Maar met de meeste mensen niet. En qua seks, daar moet je wel een beetje selectief mee zijn natuurlijk.
Ik ben met zoenen net zo selectief. Sowieso zoenen zonder sex is nutteloos....
pi_49571629
o ik ga wel los op vakantie en los als ik uitga
dus ja. gewoon als ik geen verplichtingen heb dus.
pi_49571670
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:15 schreef Mokster het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als ik los wil gaan, dan ga ik los waar ik wil. Ik ben wie ik ben en als er mensen zijn die dat niet waarderen dan is dat hun probleem. Niet het mijne. En als dat de reden is dat ik nog altijd single ben. So be it.
Wauw, een kenau!
Ook jij hebt Destiny's Child - Independant women te serieus genomen, voor veel vrouwen geldt het anders en houden ze zich wel degelijk in vanwege roddels e.d.
pi_49571686
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:17 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben met zoenen net zo selectief. Sowieso zoenen zonder sex is nutteloos....
Zoenen kan (mits goed toegepast) geweldig opwindend zijn. Oók zonder seks. Misschien wel juíst zonder seks.
Nutteloos zou ik het dan ook zeker niet willen noemen.
  zondag 20 mei 2007 @ 15:24:28 #155
88139 JoeyT
pi_49571768
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef Mokster het volgende:

[..]

Zoenen kan (mits goed toegepast) geweldig opwindend zijn. Oók zonder seks. Misschien wel juíst zonder seks.
Nutteloos zou ik het dan ook zeker niet willen noemen.
Als t geweldig opwindend is, wat is dan het nut om daarna niet te gaan seksen? Nutteloos dus. Enige met wie ik zoen om het zoenen is mn vriendinnetje.
  zondag 20 mei 2007 @ 15:25:43 #156
88139 JoeyT
pi_49571805
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:21 schreef OldJeller het volgende:

[..]

voor veel vrouwen geldt het anders en houden ze zich wel degelijk in vanwege roddels e.d.
Ik denk dat t wel mee valt. Ze hangen het gewoon niet zo snel aan de grote klok
  zondag 20 mei 2007 @ 15:27:00 #157
101353 mrbox
Miep miep
pi_49571839
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik ga wel los op vakantie en los als ik uitga
dus ja. gewoon als ik geen verplichtingen heb dus.
Echt los los los.... ?
Ben ik nu preuts of
pi_49571960
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:25 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat is ook waar, vrouwen houden het wat 'mysterieuzer', om het maar even wat te romantiseren.
Mannen, tsja.. kunnen trots zijn op hun 'prestatie' en delen het graag met hun vrienden/iedereen.
pi_49572002
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:25 schreef JoeyT het volgende:
Niets leukers dan je op maandagochtend op je werk te storten en als collega's vragen "hoe was je weekend?" gewoon te zeggen "lekker relaxed" en tegelijkertijd denken "jullie moesten eens wéten wat ik dit weekend allemaal heb uitgespookt!". Zoals het een goede single betaamt.
  zondag 20 mei 2007 @ 15:35:31 #160
88139 JoeyT
pi_49572152
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:31 schreef Mokster het volgende:

[..]

Niets leukers dan je op maandagochtend op je werk te storten en als collega's vragen "hoe was je weekend?" gewoon te zeggen "lekker relaxed" en tegelijkertijd denken "jullie moesten eens wéten wat ik dit weekend allemaal heb uitgespookt!". Zoals het een goede single betaamt.
In elke mondhoek een leuter?

Ontopic: Ik vind een vrouw van 42 helemaal het einde. Lekkerste lichaam dat ik ooit gezien heb. En t mooie is dat ze mij, snap niet helemaal waarom, als haar ideaal voor een man ziet.
  zondag 20 mei 2007 @ 15:36:22 #161
88139 JoeyT
pi_49572181
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:27 schreef mrbox het volgende:

[..]

Echt los los los.... ?
Ben ik nu preuts of
Ja je bent preuts. Op deze manier kom je nooit in de broek van een vrouw
pi_49572202
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

In elke mondhoek een leuter?

Ontopic: Ik vind een vrouw van 42 helemaal het einde. Lekkerste lichaam dat ik ooit gezien heb. En t mooie is dat ze mij, snap niet helemaal waarom, als haar ideaal voor een man ziet.
Waar wacht je precies op?Ja, dat is lastig met een vriendin.
Monica Bellucci is ook in de veertig en een van de mooiere vrouwen op aarde.
pi_49572203
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:35 schreef JoeyT het volgende:
Dus?
pi_49572297
quote:

[..]

Ik zeg dan gewoon dat ik relaxte seks gehad heb, hoor.
  zondag 20 mei 2007 @ 15:39:55 #165
88139 JoeyT
pi_49572303
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:37 schreef Mokster het volgende:

[..]

Dus?
Dus niets. Het is een goede vriendin, ik ken haar man, ik ken haar kinderen. En last but not least ik heb t leukste meisje dat er is

Maja vanaaf dus ff aftrekken
  zondag 20 mei 2007 @ 15:42:19 #166
88139 JoeyT
pi_49572392
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Tegen je collega's? Ja dat kan.
pi_49572488
quote:
Dat bewaar ik voor de collega(s) die ik tevens als vriend(in) beschouw.
Voor het overige houd ik privé en zakelijk zoveel mogelijk gescheiden.
  zondag 20 mei 2007 @ 15:54:21 #168
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_49572881
quote:

[..]

Wat heb je voor baan?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_49572927
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Tegen je collega's? Ja dat kan.
Hoi baas, nog geneukt dit weekend? Nee, niet? Vervelend voor je. Ja, ik wel. Was erg relaxt. Hij wilde dat ik hem pijpte nadat hij mij lekker anaal uitwoonde.

Nee, natuurlijk vertel ik het niet op mijn werk!
pi_49572939
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Wat heb je voor baan?
Misdienaar.
  zondag 20 mei 2007 @ 16:02:50 #171
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49573233
Wat een beesten zijn jullie toch allemaal!

(verkapte; bij mij is het een saai weekend post)
[KNE]-Mod
  zondag 20 mei 2007 @ 16:12:16 #172
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49573639
quote:

[..]

Zeer herkenbaar. Als de fysieke markeringen net buiten het zicht blijven, ook heel geloofwaardig. .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zondag 20 mei 2007 @ 17:32:14 #173
108913 Godshand
guide4you
pi_49576875
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:15 schreef Mokster het volgende:

[..]

dus los gaan is voor jou werk?
pi_49577730
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:27 schreef mrbox het volgende:

[..]

Echt los los los.... ?
Ben ik nu preuts of
nou als ik een leuke jongen tegenkom dan ga ik daar wel mee zoenen haha
maar niet 8 op een avond en er moet wel een beetje eh..
nja wel wederzijds zijn niet van o leuk zoenen en dat 8x op een avond
en dan met 5 seks in de wc en dat zo 10 dagen lang
nee dat niet
pi_49578263
quote:
Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

nee dat niet
Nee dat niet.. het komt eruit alsof 2 op een avond wel kan
pi_49578567
2 mensen zoenen op 1 avond kan niet, wat mij betreft.
pi_49578738
Ja nou als je een leuke gast ziet
en.. je hebt er mee gezoend en opeens is het een eikel

en je ziet er daarna nog 1
ja dan kan t wel

maar niet als ze beide nog leuk zijn dan moet je kiezen
  zondag 20 mei 2007 @ 18:35:58 #178
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49579088
quote:
Op zondag 20 mei 2007 18:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
2 mensen zoenen op 1 avond kan niet, wat mij betreft.
En triootjes dan?
pi_49579714
quote:
Op zondag 20 mei 2007 18:35 schreef webspider het volgende:

[..]

En triootjes dan?
Dat is.. tja.. uitgeluld
  zondag 20 mei 2007 @ 19:17:18 #180
101353 mrbox
Miep miep
pi_49580415
quote:
Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

nee dat niet
Romantisch...
pi_49580581
ik doe niet aan seks op de wc staat er toch
  zondag 20 mei 2007 @ 19:25:53 #182
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49580712
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:21 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
ik doe niet aan seks op de wc staat er toch
In het steegje mag ook hoor. De vloer is toch even vies. .

Ontopic: Lekker weekend gehad! Maar verder niets veanderd aan de status .
pi_49581628
ga je dan met seks in de wc op de vloer liggen
pi_49582093
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ga je dan met seks in de wc op de vloer liggen

Lekker, zat net te eten. Mijn tip: gewoon lekker staan, zij voorover bukken, dan hou je het netjes en schoon. Wel condooms gebruiken.

Oeh, da's ook een nadeel van single zijn. Condooms gebruiken als je dan toch een keer scoort.
  zondag 20 mei 2007 @ 20:03:55 #185
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49582120
Denken jullie dat ik met 50.000+ posts genoeg aandacht trek van de ladies?
Nee heh?
[KNE]-Mod
  zondag 20 mei 2007 @ 20:15:13 #186
88139 JoeyT
pi_49582594
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Oeh, da's ook een nadeel van single zijn. Condooms gebruiken als je dan toch een keer scoort.
Niets mis met condooms
pi_49582681
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:03 schreef ThE_ED het volgende:
Denken jullie dat ik met 50.000+ posts genoeg aandacht trek van de ladies?
Nee heh?
Nee.
  zondag 20 mei 2007 @ 20:17:57 #188
88139 JoeyT
pi_49582719
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee.
ik denk van wel
  zondag 20 mei 2007 @ 20:25:45 #189
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49583020
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:17 schreef JoeyT het volgende:

[..]

ik denk van wel
ik geloof jou gewoon
[KNE]-Mod
  zondag 20 mei 2007 @ 20:50:55 #190
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49584098
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dat is wel een nadeeltje ja. Je zou er bijna van aan een relatie beginnen. .
pi_49588739
Zo ik ben weer ff bjigekomen van mijn wilde avond uit gister haha

Weer gezoend met dezelfde jongen als eerst en hij had er behoorlijk zin in.. was wel heel gezellig en heel laat geworden. Blijkbaar hebben we een onafgesproken afspraak nu... we blijven met elkaar klooien maar dat is over als 1 van ons met iemand anders zoent.. Nog steeds single dus maar tis wel best zo
pi_49590227
Hmm, Whoopsydaisy heeft niet zo'n geweldige dag. Ben de laatste week eigenlijk een klein beetje uit mijn humeur, ik weet niet precies hoe dat komt. Maar het single-zijn begint nu wel echt te wennen en ik leer ervan te genieten.

Ik heb alleen wel een probleempje nu ik weer bij mijn ouders ga wonen. Een kerel waar ik een aantal keer mee gezoend heb voor ik een relatie kreeg met mijn ex, heeft vernomen dat ik terugkom en nu wil hij met me afspreken. Hij heeft mij achter hem aan laten lopen de vorige keer en hij wilde niet eens 1,5 uur rijden om mij te zien, dus zo geweldig leuk vindt hij me niet. Of doen mannen dat standaard nooit? Nee trouwens, er wilde laatst nog iemand uit Brussel komen rijden om mij te zien en die ken ik IRL niet eens . Whoopsydaisy zegt: payback time. Laat hem maar achter mij aanlopen. Beetje genieten van de aandacht, zolang ik niet met hem afspreek, is er niets aan het handje.
  zondag 20 mei 2007 @ 23:55:56 #193
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49590923
quote:
Op zondag 20 mei 2007 23:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Whoopsydaisy zegt:
Je MSN't teveel. Serieus. .
  maandag 21 mei 2007 @ 00:30:15 #194
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49591970
quote:
Hmm, Whoopsydaisy heeft niet zo'n geweldige dag. Ben de laatste week eigenlijk een klein beetje uit mijn humeur, ik weet niet precies hoe dat komt. Maar het single-zijn begint nu wel echt te wennen en ik leer ervan te genieten.

Ik heb alleen wel een probleempje nu ik weer bij mijn ouders ga wonen. Een kerel waar ik een aantal keer mee gezoend heb voor ik een relatie kreeg met mijn ex, heeft vernomen dat ik terugkom en nu wil hij met me afspreken. Hij heeft mij achter hem aan laten lopen de vorige keer en hij wilde niet eens 1,5 uur rijden om mij te zien, dus zo geweldig leuk vindt hij me niet. Of doen mannen dat standaard nooit? Nee trouwens, er wilde laatst nog iemand uit Brussel komen rijden om mij te zien en die ken ik IRL niet eens . Whoopsydaisy zegt: payback time. Laat hem maar achter mij aanlopen. Beetje genieten van de aandacht, zolang ik niet met hem afspreek, is er niets aan het handje.
Zeg Woopsy, ik dacht dat jij op date ging met iemand van FOK? Na het PM-en? Is dat niet doorgegaan? Dat ik nogsteeds single ben is mijn eigen schuld, ik sluit mezelf op uit pure examenstress, die dingen zijn funest voor je liefdesleven!
My boobs are ok ! :D
  maandag 21 mei 2007 @ 01:28:56 #195
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49592958
quote:
Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Dat ik nogsteeds single ben is mijn eigen schuld, ik sluit mezelf op uit pure examenstress, die dingen zijn funest voor je liefdesleven!
NA de examenstress komt de ontlading. Ik kan me nog mijn na-slagen vakantie herinneren, waar ik dat tijdelijke gebrek aan liefdesleven ruimschoots heb goedgemaakt .
pi_49596861
quote:
Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Zeg Woopsy, ik dacht dat jij op date ging met iemand van FOK? Na het PM-en? Is dat niet doorgegaan? Dat ik nogsteeds single ben is mijn eigen schuld, ik sluit mezelf op uit pure examenstress, die dingen zijn funest voor je liefdesleven!
Nee hoor. Ik date niet via Fok, ik had laatst wel afgesproken met iemand maar dat was geen date. En uiteindelijk hebben we die afspraak moeten cancellen, maar dat komt er vast nog wel een keer van.
pi_49600644
quote:

Als jij zeker weet dat je nu weer niet achter hem aan gaat lopen dan hoef je je nergens zorgen over te maken.. Wat is het toch heerlijk om de touwtjes in handen te hebben he
quote:
Op zondag 20 mei 2007 23:55 schreef webspider het volgende:

[..]

Je MSN't teveel. Serieus. .
Of jij kijkt te weinig films..
pi_49615108
quote:
Op maandag 21 mei 2007 01:28 schreef webspider het volgende:

[..]

NA de examenstress komt de ontlading. Ik kan me nog mijn na-slagen vakantie herinneren, waar ik dat tijdelijke gebrek aan liefdesleven ruimschoots heb goedgemaakt .
das weer eens wat anders dan een bijbaantje
  maandag 21 mei 2007 @ 18:10:47 #199
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49615203
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Of jij kijkt te weinig films..
Iedere week in de bioscoop als het even kan
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:07 schreef winterapfel het volgende:

[..]

das weer eens wat anders dan een bijbaantje
Ja, heb er toen mijn spaargeld van een heel jaar in 2 weken doorheengejaagd ... en kwam nog net zo goed als single terug . Ach. Geld maakt niet gelukkig. Geld uitgeven wel. .
pi_49616002
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:10 schreef webspider het volgende:

[..]

Iedere week in de bioscoop als het even kan
[..]

Ja, heb er toen mijn spaargeld van een heel jaar in 2 weken doorheengejaagd ... en kwam nog net zo goed als single terug . Ach. Geld maakt niet gelukkig. Geld uitgeven wel. .
mijn conclusies zouden kunnen zijn dat je een "liefdesleven" gekocht hebt, dat vrouwen duur zijn of dat je weinig spaargeld had

welke mag t zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')