Eat that?quote:
Verliefd worden op Friend with benefits was wel kansloos, viel wel onder de categorie marocs/turken. Maar hey, ik was pas net single, partytime is over en ik heb nooit gezegd dat ik marocs wil neuken, ik belichtte de positieve kant, hoewel dat zelfs voor mij teveel van het goeie bleek te zijn. Aan zelfrespect geen gebrek, fouten maken tijdens de ontdekkingstocht: absoluut.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eat that?Eerst doe je quasi zelfstandig met je friends met benefits. Dan word je wanhopig verliefd op je friends met benefits. Dan wil je marocs neuken en dan dit wijf. Mijn TT slaat vooral op jou. Zorg ervoor dat je wat zelfrespect krijgt
Blijf dat vooral elke dag zeggen. Gaan mensen t vanzelf gelovenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Jajajajaa! Whoopsydaisy heeft zin in een leuke avond/nacht met haar. En er zijn alleen maar vrouwen op dat feestje, ik vermaak me wel!
Dat betekent niet dat ze niet mooi enquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:34 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Zo leuk was ze toch ook weer niet![]()
Blijkbaar wel![]()
Thanks.. ik moet dingen hier minder uitgebreid vertellen, jullie hebben echt het idee dat ik weinig zelfrespect heb. Nou ja, ik heb wel een profileringsprobleem.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijf dat vooral elke dag zeggen. Gaan mensen t vanzelf geloven![]()
Veel plezier vanaaf en het is niet nodig om zoveel moeite met jezelf te hebben![]()
Je krijgt wel eens na 1 avond relatie kriebels????quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ze niet mooi enis. Ze is niet ZO leuk dat ik gelijk relatiekriebels krijg. Maar daarvan tref ik er sowieso niet veel, alleen friend with benefits en mijn ex de laatste 2 jaar.
Nee hoor, Mag graag je avonturen lezenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Thanks.. ik moet dingen hier minder uitgebreid vertellen, jullie hebben echt het idee dat ik weinig zelfrespect heb. Nou ja, ik heb wel een profileringsprobleem.
Liefde op het eerste gezicht enzo.. Geloof ik heilig in. Was met mijn ex bijvoorbeeld na 10 minuten al wel duidelijk hoor. En met mijn friend with benefits eigenlijk ook, hij stapte binnen en het was gelijk duidelijk dat we elkaar leuk vonden. Ik was gelijk verkocht, was eigenlijk niet tegen te houden (zeker toen, 2 weken vrijgezel, bijzonder kwetsbaar enzo).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je krijgt wel eens na 1 avond relatie kriebels????
De potentieeltjes en kanslozen volgen elkaar wel heel snel op, het lijkt wel een soapquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Whoopsydaisy heeft een date EN een slaapadres. En het mooiste is, ze is echt mooi en.
EAT THAT, MOTHERFUCKER!
ging de prinses niet op vakantie? Meen ik me ter herinneren tenminstequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat is er gebeurd met de prinses en Fleur?
Nope, ze is behoorlijk easygoing! Dat is nou best leuk aan haar. Het was gelijk 'schat' enzo.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:19 schreef winterapfel het volgende:
[..]
moest je nog veel moeite doen aan de foon?
Go Girl, have fun!
Dan heb ik iets gemistquote:[..]
ging de prinses niet op vakantie? Meen ik me ter herinneren tenminste![]()
En Fleur zit in haar eindexamens!
10 minquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht enzo.. Geloof ik heilig in. Was met mijn ex bijvoorbeeld na 10 minuten al wel duidelijk hoor. En met mijn friend with benefits eigenlijk ook, hij stapte binnen en het was gelijk duidelijk dat we elkaar leuk vonden. Ik was gelijk verkocht, was eigenlijk niet tegen te houden (zeker toen, 2 weken vrijgezel, bijzonder kwetsbaar enzo).![]()
ik weet niet of dát zo is eigenlijk, dit topic is niet echt representatief.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:38 schreef OldJeller het volgende:
Het is ogenschijnlijk vreemd dat vrouwen voor een one night stand met een andere vrouw eerder in zijn, en zich sneller toegeven daaraan, dan met een man.
slapen zegt ze danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Gisteren was leuk/gezellig/lekker! Eerste indruk: echt een hele relaxte dame, easygoing typje die makkelijk is in de omgang en er ook nog verdomd goed uitziet. Tweede indruk: niet veranderd.
Stappen was gezellig, we zijn uiteindelijk naar het Rembrandtplein gegaan en daarna lekker bij haar blijven slapen. En dat was![]()
![]()
Zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft en zo lijkt zij er ook over te denken. Dus deze date is geslaagd.
Well, Ed.. if you put it that way, you're right..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik weet niet of dát zo is eigenlijk, dit topic is niet echt representatief.
Met vrouwen is wel veel vertrouwelijker.. Met mannen is het eerder ongemakkelijk, op de een of andere manier. De sfeer is echt heel anders. Tenminste, dat heb ik vannacht ervaren, dat wil niet zeggen dat het altijd zo zal zijn. Moet niet doen alsof ik een doorgewinterde pot ben nu.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:38 schreef OldJeller het volgende:
Het is ogenschijnlijk vreemd dat vrouwen voor een one night stand met een andere vrouw eerder in zijn, en zich sneller toegeven daaraan, dan met een man.
Klopt, vrouwen willen niet makkelijk overkomen en laten daarom wel eens dingen. Ik heb soms echt zin om rond te sletten maar dat doe ik niet omdat ik niet makkelijk wil zijn. Dat komt ook omdat makkelijke meisjes gebruikt worden door makkelijke jongens. En meisjes kunnen seks en liefde niet van elkaar scheiden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Well, Ed.. if you put it that way, you're right..
Maar over het algemeen met dat soort dingen ook, en dan stuit je op deze topic: Vrouwen doen niet wat zij daadwerkelijk willen.
Stel dat ze het wel deden, dan hoefden ze romances vaak niet uit te stellen om niet als makkelijk over te komen. Of hard to get spelen, alhoewel het ansich een leuk spel kan zijn.
Mannen zijn wat dát betreft eerlijker en recht door zee, ze geven toe dat ze met iemand die er enorm lekker uitziet wel een beschuitje willen eten. Vrouwen zijn ook zo, alleen dan onder vriendinnen of 'goede' vriendinnen.. of als ze het over filmsterren hebben ().
Nog meer?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Da's niet erg, maar zonder dat waardeoordeel zou er veel meer gesekst worden.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
En meisjes kunnen seks en liefde niet van elkaar scheiden.
Sterker nog: kijk naar de reacties op mijn verhalen hier op fok! Er word gelijk een waardeoordeel aan gehangen (zelfrespect en noem maar op), terwijl ik naar mijn eigen bescheiden mening geniet met enige mate. Da's niet erg, maar zonder dat waardeoordeel zou er veel meer gesekst worden.
En dat was weer een aflevering van de avonturen van WDquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Gisteren was leuk/gezellig/lekker! Eerste indruk: echt een hele relaxte dame, easygoing typje die makkelijk is in de omgang en er ook nog verdomd goed uitziet. Tweede indruk: niet veranderd.
Stappen was gezellig, we zijn uiteindelijk naar het Rembrandtplein gegaan en daarna lekker bij haar blijven slapen. En dat was![]()
![]()
Zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft en zo lijkt zij er ook over te denken. Dus deze date is geslaagd.
Ik vind het altijd erger als een vrouw zegt iets in de trant van "ja zoenen doet mij niets meer, dat gebeurd zo vaak" HALLLOO mss beetje onderscheid maken tussen personenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:57 schreef winterapfel het volgende:
[..]
ik ben voor meer seksen en zonder waarde oordeel, maar denk je niet dat je met je eerste opmerking (het niet kunnen scheiden van liefde en sex) menige man afschrikt?
Hoe kom je in godsnaam altijd aan dit soort BS. Als je er een beetje goed uitziet dan zijn 1 night stands eerder regel dan uitzondering. De meeste vrouwen zijn daar echt niet moeilijk in.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:38 schreef OldJeller het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:24 schreef vencodark het volgende:
Zag gister een erg lekker ding bij de bowling (ik was met mijn gekke familie met ooms en tantesen hij met een heeeeele ploeg vrienden. Hij kon best goed bowlen.
![]()
quote:"Eigenlijk zijn dertigers op zoek naar naar een soort studentenvereniging, maar dan voor werkenden waar niet het daten de corebusiness is, maar het ontmoeten. Precies zoals de club nieuwemensenlerenkennen."
quote:"Hit: site levert sociaal leven op bestelling"
Voor veel twintigers en dertigers is het een lastige opgave om naast een drukke werkweek ook een actief sociaal leven te behouden.
quote:"Wildvreemden ontmoeten elkaar tjidens megapicknick"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |