Ik heb geen idee, dat moet ieder voor zich bepalen. Het bericht was dan ook niet speciaal aan iemand gericht, ik zei alleen dat dit voor sommige mensen kan helpen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik aan zoiets zou beginnen?Ik zoen ook niet met gasten die ik verder niet ken. Dat vele dat wel doen moeten zij weten. Dan ben ik maar ouderwets.
![]()
Zoals je al kon lezen, woorden als kinderachtig, motivatie, sommige mensen, wanhopig etcetera etcetera.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Wedden om een krat bier? Jezus.
Flirten en versieren is sowieso al leuk, waarom dan onnodig druk erachter zetten? Trouwens, genoeg bier in de kroeg, dus dat zou voor mij sowieso geen motivatie zijn.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:13 schreef AntiOxidant het volgende:
Hey ik denk dat ik me hier wel thuis ga voelen![]()
![]()
Nou wie weet gaat het wel de chronische kant opquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ben je single-noob of is het al chronisch?
De wondere wereld van de sms. Ook voor vrouwen: bellenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Leuke chick laat niks van zich horen!
Nu moet ik haar als een klootzak behandelen, maar ik wil nog steeds naar dat feestje vanavond met haar. Mijn hersenen draaien op volle toeren maar ik heb haar gistermorgen al 1 sms-je gestuurd en ik wil niet achter haar aanlopen (want ZO leuk is ze nou ook weer niet). Was nog een redelijk afstandelijk SMS-je ook!
Hij deed het alleen voor de volgende fasequote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:41 schreef Sannelie het volgende:
hmmz.. gister was iik even uitgeweest en die jongen waar ik dus eerder mee gezoend had (die dus zei dat ik niet kon zoenen) was er ook... behoorlijk wat gedronken en toen hebben we weer gezoend... hmm zo slecht kon ik dus blijkbaar niet zoenen hahaha![]()
Of zou er alcohol in het spel zijn?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:41 schreef Sannelie het volgende:
behoorlijk wat gedronken en toen hebben we weer gezoend... hmm zo slecht kon ik dus blijkbaar niet zoenen hahaha![]()
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:44 schreef ThE_ED het volgende:
Of zou er alcohol in het spel zijn?
Hmm?
Nou?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:41 schreef Sannelie het volgende:
hmmz.. gister was iik even uitgeweest en die jongen waar ik dus eerder mee gezoend had (die dus zei dat ik niet kon zoenen) was er ook... behoorlijk wat gedronken en toen hebben we weer gezoend... hmm zo slecht kon ik dus blijkbaar niet zoenen hahaha![]()
Heb je er coke op gesmeerd danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:16 schreef webspider het volgende:
Een beetje alcohol kan zo af en toe helemaal geen kwaad. Hoewel het met een verdoofde tong toch verdomd lastig lekker zoent.
Nee, tequila, rum, wodkaquote:
Vergeet je het dessert niet? Het belangrijkste gedeelte van de maaltijd!quote:Anyway, ik heb volgende week een date, we gaan bij mij thuis samen koken![]()
Het toetje ben ik zelfquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:35 schreef webspider het volgende:
Vergeet je het dessert niet? Het belangrijkste gedeelte van de maaltijd!.
tof!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:18 schreef Black-Hole het volgende:
Anyway, ik heb volgende week een date, we gaan bij mij thuis samen koken![]()
Zal ik dat toch maar doen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:37 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
De wondere wereld van de sms. Ook voor vrouwen: bellen
Wil je anders wachten tot je een ons weegt?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zal ik dat toch maar doen?
Tja, waarom niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:56 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Wil je anders wachten tot je een ons weegt?
Ik bel aan het begin van de avond even met haarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:37 schreef Black-Hole het volgende:
Je wilt dus met diegene naar een feestje, stuurt daar een SMS over, daar krijg je geen reactie op en bellen wil je blijkbaar niet.
Wil je uberhaubt wel naar dat feest met die persoon dan?
Hmm, misschien wel. We hadden ook afgesproken dat ik haar zou bellen. Maar goed, ik heb helemaal niets te verliezen en als ik een blauwtje loop, dan so be it. Nee heb je, ja kun je krijgen en ik wil met haar zeker wel all the way gaan. Ik had echt geen nee moeten zeggen tegen haar toen ze vroeg of ik bij haar bleef slapen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:59 schreef ThE_ED het volgende:
Een beller is sneller, en een SMSje is makkelijke rgemist dan een telefoontje.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:51 schreef OldJeller het volgende:
[..
Dr. Phil is overrated, ik ben een kut kneus
ze heeft je sms toch ontvangen. Ze laat wel wat van zich horen als ze dat wil. Zo niet dan weet je genoeg.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hmm, misschien wel. We hadden ook afgesproken dat ik haar zou bellen. Maar goed, ik heb helemaal niets te verliezen en als ik een blauwtje loop, dan so be it. Nee heb je, ja kun je krijgen en ik wil met haar zeker wel all the way gaan. Ik had echt geen nee moeten zeggen tegen haar toen ze vroeg of ik bij haar bleef slapen.
En toch ga ik d'r bellen want er lopen allemaal meiden op die party. We hoeven niet perse te zoenen (of eventueel seksen) maar ik zoek wel een slaapplaats. En dan het liefst in haar bed of op haar aerobed.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ze heeft je sms toch ontvangen. Ze laat wel wat van zich horen als ze dat wil. Zo niet dan weet je genoeg.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
En toch ga ik d'r bellen want er lopen allemaal meiden op die party. We hoeven niet perse te zoenen (of eventueel seksen) maar ik zoek wel een slaapplaats. En dan het liefst in haar bed of op haar aerobed.
Ik ga maar gewoon vragen hoe serieus haar aanbod was, aangezien ze behoorlijk dronken was. Dan komt de rest vanzelf.quote:
Joey is sinds gister al bij zn vriendinnetjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat is er, is het vooruitzicht van het weekend mager.. right hand, best friend?
Nogmaals, ze heeft toch je sms gelezenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
En toch ga ik d'r bellen want er lopen allemaal meiden op die party. We hoeven niet perse te zoenen (of eventueel seksen) maar ik zoek wel een slaapplaats. En dan het liefst in haar bed of op haar aerobed.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ga maar gewoon vragen hoe serieus haar aanbod was, aangezien ze behoorlijk dronken was. Dan komt de rest vanzelf.
Whoopsydaisy heeft een date EN een slaapadres. En het mooiste is, ze is echt mooi enquote:
Zo leuk was ze toch ook weer nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Whoopsydaisy heeft een date EN een slaapadres. En het mooiste is, ze is echt mooi en.
EAT THAT, MOTHERFUCKER!
Eat that?quote:
Verliefd worden op Friend with benefits was wel kansloos, viel wel onder de categorie marocs/turken. Maar hey, ik was pas net single, partytime is over en ik heb nooit gezegd dat ik marocs wil neuken, ik belichtte de positieve kant, hoewel dat zelfs voor mij teveel van het goeie bleek te zijn. Aan zelfrespect geen gebrek, fouten maken tijdens de ontdekkingstocht: absoluut.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eat that?Eerst doe je quasi zelfstandig met je friends met benefits. Dan word je wanhopig verliefd op je friends met benefits. Dan wil je marocs neuken en dan dit wijf. Mijn TT slaat vooral op jou. Zorg ervoor dat je wat zelfrespect krijgt
Blijf dat vooral elke dag zeggen. Gaan mensen t vanzelf gelovenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Jajajajaa! Whoopsydaisy heeft zin in een leuke avond/nacht met haar. En er zijn alleen maar vrouwen op dat feestje, ik vermaak me wel!
Dat betekent niet dat ze niet mooi enquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:34 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Zo leuk was ze toch ook weer niet![]()
Blijkbaar wel![]()
Thanks.. ik moet dingen hier minder uitgebreid vertellen, jullie hebben echt het idee dat ik weinig zelfrespect heb. Nou ja, ik heb wel een profileringsprobleem.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijf dat vooral elke dag zeggen. Gaan mensen t vanzelf geloven![]()
Veel plezier vanaaf en het is niet nodig om zoveel moeite met jezelf te hebben![]()
Je krijgt wel eens na 1 avond relatie kriebels????quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ze niet mooi enis. Ze is niet ZO leuk dat ik gelijk relatiekriebels krijg. Maar daarvan tref ik er sowieso niet veel, alleen friend with benefits en mijn ex de laatste 2 jaar.
Nee hoor, Mag graag je avonturen lezenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Thanks.. ik moet dingen hier minder uitgebreid vertellen, jullie hebben echt het idee dat ik weinig zelfrespect heb. Nou ja, ik heb wel een profileringsprobleem.
Liefde op het eerste gezicht enzo.. Geloof ik heilig in. Was met mijn ex bijvoorbeeld na 10 minuten al wel duidelijk hoor. En met mijn friend with benefits eigenlijk ook, hij stapte binnen en het was gelijk duidelijk dat we elkaar leuk vonden. Ik was gelijk verkocht, was eigenlijk niet tegen te houden (zeker toen, 2 weken vrijgezel, bijzonder kwetsbaar enzo).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je krijgt wel eens na 1 avond relatie kriebels????
De potentieeltjes en kanslozen volgen elkaar wel heel snel op, het lijkt wel een soapquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Whoopsydaisy heeft een date EN een slaapadres. En het mooiste is, ze is echt mooi en.
EAT THAT, MOTHERFUCKER!
ging de prinses niet op vakantie? Meen ik me ter herinneren tenminstequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat is er gebeurd met de prinses en Fleur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |