Ik heb geen idee, dat moet ieder voor zich bepalen. Het bericht was dan ook niet speciaal aan iemand gericht, ik zei alleen dat dit voor sommige mensen kan helpen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik aan zoiets zou beginnen?Ik zoen ook niet met gasten die ik verder niet ken. Dat vele dat wel doen moeten zij weten. Dan ben ik maar ouderwets.
![]()
Zoals je al kon lezen, woorden als kinderachtig, motivatie, sommige mensen, wanhopig etcetera etcetera.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Wedden om een krat bier? Jezus.
Flirten en versieren is sowieso al leuk, waarom dan onnodig druk erachter zetten? Trouwens, genoeg bier in de kroeg, dus dat zou voor mij sowieso geen motivatie zijn.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:13 schreef AntiOxidant het volgende:
Hey ik denk dat ik me hier wel thuis ga voelen![]()
![]()
Nou wie weet gaat het wel de chronische kant opquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ben je single-noob of is het al chronisch?
De wondere wereld van de sms. Ook voor vrouwen: bellenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Leuke chick laat niks van zich horen!
Nu moet ik haar als een klootzak behandelen, maar ik wil nog steeds naar dat feestje vanavond met haar. Mijn hersenen draaien op volle toeren maar ik heb haar gistermorgen al 1 sms-je gestuurd en ik wil niet achter haar aanlopen (want ZO leuk is ze nou ook weer niet). Was nog een redelijk afstandelijk SMS-je ook!
Hij deed het alleen voor de volgende fasequote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:41 schreef Sannelie het volgende:
hmmz.. gister was iik even uitgeweest en die jongen waar ik dus eerder mee gezoend had (die dus zei dat ik niet kon zoenen) was er ook... behoorlijk wat gedronken en toen hebben we weer gezoend... hmm zo slecht kon ik dus blijkbaar niet zoenen hahaha![]()
Of zou er alcohol in het spel zijn?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:41 schreef Sannelie het volgende:
behoorlijk wat gedronken en toen hebben we weer gezoend... hmm zo slecht kon ik dus blijkbaar niet zoenen hahaha![]()
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:44 schreef ThE_ED het volgende:
Of zou er alcohol in het spel zijn?
Hmm?
Nou?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:41 schreef Sannelie het volgende:
hmmz.. gister was iik even uitgeweest en die jongen waar ik dus eerder mee gezoend had (die dus zei dat ik niet kon zoenen) was er ook... behoorlijk wat gedronken en toen hebben we weer gezoend... hmm zo slecht kon ik dus blijkbaar niet zoenen hahaha![]()
Heb je er coke op gesmeerd danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:16 schreef webspider het volgende:
Een beetje alcohol kan zo af en toe helemaal geen kwaad. Hoewel het met een verdoofde tong toch verdomd lastig lekker zoent.
Nee, tequila, rum, wodkaquote:
Vergeet je het dessert niet? Het belangrijkste gedeelte van de maaltijd!quote:Anyway, ik heb volgende week een date, we gaan bij mij thuis samen koken![]()
Het toetje ben ik zelfquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:35 schreef webspider het volgende:
Vergeet je het dessert niet? Het belangrijkste gedeelte van de maaltijd!.
tof!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:18 schreef Black-Hole het volgende:
Anyway, ik heb volgende week een date, we gaan bij mij thuis samen koken![]()
Zal ik dat toch maar doen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:37 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
De wondere wereld van de sms. Ook voor vrouwen: bellen
Wil je anders wachten tot je een ons weegt?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zal ik dat toch maar doen?
Tja, waarom niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:56 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Wil je anders wachten tot je een ons weegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |