Bliepjoep! Of Kassierquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of, zoals het in de volksmond genoemd wordt "bliepmiep". Wat is eigenlijk de mannelijke vorm van een bliepmiep, hoe noem je die?.
Kassier is te chique.quote:
Smakelijk. Neem ook een croissant voor mij, die mag ik immers niet meer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Excuses voor het ongemak.
Ik ga ff eten
FeB klinkt gewoon niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:56 schreef TwyLight het volgende:
Frituur gaat voor bier imo
Vuur.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Brand.
Da's gewoon willekeurig. Djeez, het is niet dat "frituur" zich nu benadeeld voelt ten opzichte van "bier" hoor, softie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:58 schreef TwyLight het volgende:
maar leg eens uit waarom frituur in de op zo klein is!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Brand.
Nee, dank, we hebben nog boerensoepgroente genoegquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:15 schreef Chowi het volgende:
Wie wil er groentesoep? Ik heb teveel gemaakt.
Misschien morgen weerquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:16 schreef Chowi het volgende:
Oh.
Dat is mijn tekst.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:20 schreef Pheno het volgende:
Oh.
Ik zag geen copyrightquote:
Copyright © 2007 Chowi Incorporated. All rights reserved.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Copyright © 2007 Chowi Incorporated. All rights reserved.
Insinueer je nu dat ik moet gaan douchen?quote:
Nee, dat heb ik net gedaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik moet gaan douchen?
Ah. Welk een logica.quote:
Als pinguins slimmer waren dan hadden zij dierentuinen met mensen er inquote:
Dat vind ik een spreekwoord die we zouden moeten integreren in de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als pinguins slimmer waren dan hadden zij dierentuinen met mensen er in
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:40 schreef remlof het volgende:
Ik zou best een lekkere kop groentensoep lusten
Kom maar halen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:40 schreef remlof het volgende:
Ik zou best een lekkere kop groentensoep lusten
Hey, die heb ik gisteren nog gezien! Ik wou bijna bellen. Bíjna, hè.quote:
Hij had ook nog een gehaktbal!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom maar halen..
[..]
Hey, die heb ik gisteren nog gezien! Ik wou bijna bellen. Bíjna, hè.
quote:
In één keer goed.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Hanspanspans.
Lostquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Pèpè, jij keek toch ook Lost?
In Lost komen vrouwen voor. Katequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Q. het volgende:
Ik kijk alleen vrouwenseries.
Goed zo. Ik ga straks aflevering 21 kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lost
Al ben ik geen pèpè, maar wel een Lost kijker
Ook goed. De laatste aflevering van GG was best okquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Q. het volgende:
Ik kijk alleen vrouwenseries.
Katequote:
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:46 schreef Q. het volgende:
Vandaag al vier Gilmore Girls afleveringen gekeken.
De finale was volgende week dacht ik al? Dubbele aflevering. En Kate ziet er cute uit en cuddly ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ga straks aflevering 21 kijken. Ben érg benieuwd naar de finale
.
[..]
Kate.
GG!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ook goed. De laatste aflevering van GG was best ok. Voorspelbaar, maar ok. Op zich is het goed dat ze gestopt zijn, het ging echt downward, maar ik zal ze missen
. Gelukkig hebben we Grey's Anatomy nog. En Die finale wordt echt naar, heb ik het idee
.
Jep, volgende week geloof ik ja. Kate is vervelend, met d'r gepruil en gejank om Jack, die het dan wel weer van Kate wint qua irritatie-vermogen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De finale was volgende week dacht ik al? Dubbele aflevering. En Kate ziet er cute uit en cuddly ook
Ik zou niet eens weten op welke zender, het is niet eens bewust.quote:
Morgenochtend ga ik in alle vroegte opstaan om hem te kijken voor ik de deur uit moetquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:51 schreef Q. het volgende:
[..]
GG!![]()
Nooit meer.
.
GA.. Vanavond finale, morgen kijken.
Sawyer is cool. En "Dude" Hurley is grappig.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, volgende week geloof ik ja. Kate is vervelend, met d'r gepruil en gejank om Jack, die het dan wel weer van Kate wint qua irritatie-vermogen.
Sawyer en Hurley, dát zijn de helden.
Net 5. Geloof ik. Ik kijk alleen de downloads.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten op welke zender, het is niet eens bewust.
Ik ben morgen de hele dag vrij.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgenochtend ga ik in alle vroegte opstaan om hem te kijken voor ik de deur uit moet.
verplicht?quote:
Wow. Ik kon niet eens vrij krijgenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:56 schreef Q. het volgende:
Vrijwillig zelfs.
Ik ontken!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Pèpè, jij keek toch ook Lost?
Alle vrouwenseries zijn op Net 5, zo ingeveer. Het is één van mijn favoriete zenders.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten op welke zender, het is niet eens bewust.
Ah, je bent ook een kijker?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alle vrouwenseries zijn op Net 5, zo ingeveer. Het is één van mijn favoriete zenders..
Nu ik doordeweeks in Antwerpen zit niet. Gelukkig heb ik hier m'n dagelijkse portie Simpsons, dat houdt me op de been.quote:
Ik ga eens slapen, dat houdt mij op de been. Morgen weer vroeg op om te gaan arbeitenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nu ik doordeweeks in Antwerpen zit niet. Gelukkig heb ik hier m'n dagelijkse portie Simpson, dat houdt me op de been.
Hier nog een slachtoffer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga eens slapen, dat houdt mij op de been. Morgen weer vroeg op om te gaan arbeiten
Te hard wezen pijpen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo auw hoofd.
Jups grolsch glazen.quote:
Correct antwoord grasshoppah.quote:
Kleine moeite, groot plezier.quote:
Ik liep vandaag met een vriendin over de markt van Oldemarkt. Veel gelachen en veel gehuild om onze medemens.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kleine moeite, groot plezier.
2 avonden concerten, nu val ik om.
Hehe, zo liep ik vanavond bij 3voo12 presents. Hoop 'apart' volk. Maar ach wat deert. Er was bier en goede muziek.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik liep vandaag met een vriendin over de markt van Oldemarkt. Veel gelachen en veel gehuild om onze medemens.
3voor12 heeft wel vaker schopaars muzak.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, zo liep ik vanavond bij 3voo12 presents. Hoop 'apart' volk. Maar ach wat deert. Er was bier en goede muziek.
Ik was er al een uurquote:
Wrijf het er nog maar eens inquote:
Okay:quote:
Alleen jammer dat 90% van Nederland dat ook denktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:10 schreef Q. het volgende:
Vrij. Tof. En op een dag dat de winkels open zijn. Stuk handiger en stuk minder saai.
Gisteren stonden er alleen files voor steden met een Ikea. Da's pas ergquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
Alleen jammer dat 90% van Nederland dat ook denkt
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef Mokster het volgende:
Vrijheid.
quote:Blijheid.
Beterschap.quote:Snotterigheid.
Beetje rare pickup-line.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:06 schreef Mokster het volgende:
Vandaar die toevoeging. Want: zonder snot, geen genot.
quote:
Wat je zegt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
mja
:j (waaah)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:00 schreef Chowi het volgende:
:j.
Waar de fok heb je het over?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:20 schreef Dribbel_ het volgende:
waarom dan dat verjaardagstopic ?
Knuppel.quote:
It still is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:28 schreef Chowi het volgende:
It was?
Ik vond er weinig aanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:26 schreef Misstique het volgende:
Today was a good day.
Volgende keer beter.quote:
Of in je volgende baan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:33 schreef Pheno het volgende:
Ooit, in een volgend leven, als dat zou kunnen
Voor wat?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:37 schreef Pheno het volgende:
Dat zou te makkelijk zijn. Ik word gestraft
Being a bad penguinquote:
Ik ben vandaag tig keer gefeliciteerd met mijn verjaardag, terwijl die pas op 28 november is. Kutdag, alom.quote:
Die kuthond ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben vandaag tig keer gefeliciteerd met mijn verjaardag, terwijl die pas op 28 november is. Kutdag, alom..
Laten we 'm slaan. Met stokken. En bier, eventueel. Flesjes dan, hè. Ik denk dat blikjes niet zo effectief zijn.quote:
Ik zocht een stok om mee te slaanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:55 schreef Chowi het volgende:
HALLO?
Hier ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:02 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
Ik ben er nog even. Maar ga zo pokeren met m'n vriendin.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:08 schreef Chowi het volgende:
Dan ben ik de enige die over is, volgens mij.
Boehoehoe.
Was het plan.Maar m'n pa kwam bijna thuis. TOen hij thuis kwam en naar bed ging besloten we dat strippoer te lang zou duren en zijn we maar naar m'n kamer gegaan om daar uit te kleden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:33 schreef JDude het volgende:
Strippoker?
Inderdaad. Ziet eruit als een lekker weertje.quote:
Ahuh. Terasjesweer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad. Ziet eruit als een lekker weertje.
Bewaar je een stukje voor me?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:22 schreef timbob het volgende:
*kuch
TIMBOB!
er is weer taart dames en heren
"What are we gonna do tonight, Brain?"quote:
Om te janken.quote:
Ik zit hier alleen. Met plaatsvervangende schaamte.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:38 schreef Chowi het volgende:
Oh ja, check ook even die andere filmpjes van die chick. Die zijn minstens zo hilarisch.
Zo heel erg slecht zingt ze nieteens, ze maakt wel tekstfouten, zet telaat in, schreeuwt, en zit er bij als een crackhoerquote:
Ik vond het de plaatsvervangende schaamte waard.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:42 schreef JDude het volgende:
Naar aanleiding van de recensies ga ik niet eens meer kijken, geloof ik.
Ik durf ook niet te kijken.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vond het de plaatsvervangende schaamte waard.
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:55 schreef Mokster het volgende:
Tóch houd ik van je c.
Als in: Erwtensoep in de winter-goed of als in orgasme in Hawaii-goed?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heerlijk. Wederzijdse genegenheid. Dat doet mij goed.
Ik kliktequote:
Kwintessens is een geweldig woord. Ik vraag me af waarom haast niemand het gebruikt. En danck, je gaat rare dingen doen met bier en baco's, à nuit.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:45 schreef rompompom het volgende:
Ik moest kwintessens opzoeken..
Uiterst puickende kwaliteitspost trouwens, tsjo-i.
Het is een pareltje, kwintessens. Ik beloof plechtig het vaker te zullen utiliseren. En ik ken de combi, die kan vrij dodelijk zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kwintessens is een geweldig woord. Ik vraag me af waarom haast niemand het gebruikt. En danck, je gaat rare dingen doen met bier en baco's, à nuit..
Die kende ik al. Verder ook dingen van Martha W. gedownload maar dat vond ik wat minder.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Tiek, Chowi, pèpè, Q; Bijzonder toffe muziek.
Je hebt antwoord.quote:
Coconut Skins boven I remember kan natuurlijk niet hèquote:Op zondag 20 mei 2007 14:10 schreef Q. het volgende:
Wel leuk om te laten zien misschien, ik heb mijn iTunes playlist altijd gesorteerd op aantal keren dat een nummer gedraaid is. Geeft leuk aan wat ik leuk vind..
Ja ik ook. Vrijdagnacht niet geslapen, zaterdag een feestje gehad wask ook rond 5 uur vanochtend thuis en heb in totaal maar ene uur geslapen. M'n lichaam is nu echt kapot.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo gaar, brak.
Je bent toch niet naar Hemkade geweest hequote:Op zondag 20 mei 2007 16:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja ik ook. Vrijdagnacht niet geslapen, zaterdag een feestje gehad wask ook rond 5 uur vanochtend thuis en heb in totaal maar ene uur geslapen. M'n lichaam is nu echt kapot..
Ik heb je gemist op MSN, was bezig.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:14 schreef SiemeN het volgende:
Ha.
Wasted in Den Haag? Zo ja, dan ben je een cunt, en benijd ik je.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja ik ook. Vrijdagnacht niet geslapen, zaterdag een feestje gehad wask ook rond 5 uur vanochtend thuis en heb in totaal maar ene uur geslapen. M'n lichaam is nu echt kapot..
Ik heb het een herkansing gegeven, en zonder gierende cirkelzaag er doorheen is ie 'best wel leuk', Scooter!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Tiek, Chowi, pèpè, Q; Bijzonder toffe muziek.
Omdat je terdege hebt voorbereid en daarom weet dat het een eitje is?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:15 schreef Chowi het volgende:
Waarom, [afbeelding], in hemelsnaam, [afbeelding], ben ik, [afbeelding], níét zenuwachtig, [afbeelding]?
Ik heb nog geen boek opengeslagen, man.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omdat je terdege hebt voorbereid en daarom weet dat het een eitje is?
Zo heb ik me ook door m'n HAVO-examen heen gewerkt. Ik had een twee (2) voor m'n Nederlandse boekenlijst. De opzet kon me niet bekoren.quote:
Het geeft je wel een des te gelukzaliger gevoel hè, slagen zonder er iets voor te doen. Als dit me lukt, kan ik de wereld aan. Ik voel het. Ik ben een bonk pure intellect zittende op een fraaie fauteuil.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo heb ik me ook door m'n HAVO-examen heen gewerkt. Ik had een twee (2) voor m'n Nederlandse boekenlijst. De opzet kon me niet bekoren..
Vervolgens was m'n Nederlands lerares érg te spreken over m'n opstel. Ik had een verhaaltje afgemaakt.!
Ik denk juist niet, ik had meer zoiets van: "Is dit het nou?". Omdat ik er totaal nooit iets voor heb gedaan, ook niet als het wel moest. Nou ja, helemaal nooit, maar meer dan doorlezen deed ik nooit.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het geeft je wel een des te gelukzaliger gevoel hè, slagen zonder er iets voor te doen. Als dit me lukt, kan ik de wereld aan. Ik voel het. Ik ben een bonk pure intellect zittende op een fraaie fauteuil.
Ik herken me hier écht in.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk juist niet, ik had meer zoiets van: "Is dit het nou?". Omdat ik er totaal nooit iets voor heb gedaan, ook niet als het wel moest. Nou ja, helemaal nooit, maar meer dan doorlezen deed ik nooit.
Ik ben één keer, toen ik twee tentamens op één dag had (natuurkunde en handelswetenschappen), na het eerste (natuurkunde) naar huis gesjeesd om voor het andere tentamen de stof nog even door te nemen. Ik had me namelijk helemaal op het eerste tentamen gefocust. Die twee uurtjes waren de eerste die ik er aan besteedde en ik haalde een 7,4, het hoogste van de klas. Dat motiveert niet echt om harder je best te doen ook.
Ik zou je graag verblijden door me aan te bieden, maar helaas ben ik principieel tegen schietspelletjes met wormen. Het énige principe dat ik heb, hè.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie heeft hier Worms World Party op de peecee staan en wil meespelen?.
Jamaar. Er zitten ontploffende oma's in!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou je graag verblijden door me aan te bieden, maar helaas ben ik principieel tegen schietspelletjes met wormen. Het énige principe dat ik heb, hè..
Restepc voor oma's. Wiens handtasje moet ik anders jatten om aan geld te komen?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jamaar. Er zitten ontploffende oma's in!
Goh, zo verging het mij ook alquote:Op zondag 20 mei 2007 22:59 schreef rompompom het volgende:
Zo heb ik me ook door m'n HAVO-examen heen gewerkt. Ik had een twee (2) voor m'n Nederlandse boekenlijst. De opzet kon me niet bekoren..
Vervolgens was m'n Nederlands lerares érg te spreken over m'n opstel. Ik had een verhaaltje afgemaakt.!
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:25 schreef Chowi het volgende:
Langste inhoudelijke post van BeF ooit, trouwens, rpp.
Daarentegen had ik wél een acht voor m'n spreekbeurt, tijdens hetzelfde mondeling. Ging over de HSL-zuid. Dat was ook m'n beste spreekbeurt ooit, moet ik zeggen. De hele spreekbeurt met wat steekwoorden op één kant van een memo'tje enzo.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Goh, zo verging het mij ook al. Al wist ik er nog een drie (3) uit te slepen op m'n mondeling.
Break a leg.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:08 schreef Chowi het volgende:
Oh fuck, ik heb zometeen examen.
Schterckte!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:08 schreef Chowi het volgende:
Oh fuck, ik heb zometeen examen.
quote:
Thank y'all!quote:
Maarja. Ik kijk ook geen Gilmore Girls. Of Grey's Anatomy. Of Medium. Ik kijk eigenlijk alleen voetbal.quote:Most of you have probably either given up on, or, god-willing, never started the twisted mass of abandoned plotlines and broken hearts that is Lost. But some of you, like me, insist on subjecting yourselves to hour after hour of vague shit happening somewhere off camera while Jack and Juliet and Kate grimace at each other cryptically and set up the world's laziest cliffhangers with lines like "My secret plan is…hmm, maybe I should delay telling you for no real reason until next episode".
Ik zal die laatste zin maar even negeren, zodat ik mij volledig bij je kan aansluiten.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:51 schreef SiemeN het volgende:
Om nog even terug te komen op dat Lost, hè.. Dat is dus zo'n bagger serie. Het eerste seizoen was nog wel oké, maar dat plot wordt met de aflevering slechter. Om somethingawful.com even te quoten:
[..]
Maarja. Ik kijk ook geen Gilmore Girls. Of Grey's Anatomy. Of Medium. Ik kijk eigenlijk alleen voetbal.
Ik heb je kei veel gemist Tiek.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:54 schreef Misstique het volgende:
De series van tegenwoordig zijn dan ook om te huilen.
Dankjewel, JD.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:55 schreef JDude het volgende:
MAG IK IEDEREEN EVEN KEIVEEL SUCCES MET DE EXAMENS WENSEN?
Oh, alleen Chowi? Nou. Keiveel succes. Dus. Break a leg, not a bottle.
Ik jou ook.quote:
Is dat die band van het nummer Monsoon (oid)? Die gasten zijn nog onzettend jong ook geloof ik, dus de verwarring is begrijpelijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:56 schreef Misstique het volgende:
Ik kwam er trouwens gisteren achter dat de zangeres van Tokyo Hotel een zanger is. Ik ben er nog steeds van in de war.
Alle vertrouwen op de goede afloop, inderdaad.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:56 schreef Chowi het volgende:
Dankjewel, JD.. Al geloof ik dat ik "succes" in principe niet zo nodig heb om te slagen, maar het gaat om het principe, en dat stel ik op prijs!
Klopt. Even ter illustratie:quote:Op maandag 21 mei 2007 10:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is dat die band van het nummer Monsoon (oid)? Die gasten zijn nog onzettend jong ook geloof ik, dus de verwarring is begrijpelijk..
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:02 schreef SiemeN het volgende:
Da's een kikker.
Met daaraan verbonden een vreemd gevoel van nostalgie? Dan is het goed. Maar laat het je niet alsnog deprimeren, die schooltijd.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Alle vertrouwen op de goede afloop, inderdaad.
Ik ga even voor me uit staren en terugdenken aan mijn eigen examentijd. Zes jaar gelee, alweer.
Wijfman! Van Tokio Hotel.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:06 schreef SiemeN het volgende:
Inderdaad. Manwijf. Of is dit dan een wijfman?
Geen idee, maar hij zingt ook als een wijf.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:06 schreef SiemeN het volgende:
Inderdaad. Manwijf. Of is dit dan een wijfman?
Oh. Dat is een paar posts geleden al gezegd, maar dat heb ik niet gelezen.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wijfman! Van Tokio Hotel.. Waarom weet ik dit?
Euh.. hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er was een voorbeeldvraag over hem in je wiskunde examenbundel?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er liep laatst trouwens ook een topic in ONZ met een foto van 'm en daarbij de vraag "zou je haar doen?". Je bent dus niet de eerste die deze misvatting maakt.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij zingt ook als een wijf.
Ik vond het best een leuk nummer, maar door deze freak of nature vind ik het ineens een stuk minder..
Het zijn Duitsers, wellicht is dat een verklaring.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:11 schreef SiemeN het volgende:
Tokio Hotel is overigens ook erg populair in Duitsland. Dat zegt genoeg.
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het zijn Duitsers, wellicht is dat een verklaring..
Schuldig. Ik vond het ook een lekker wijf.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:10 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Er liep laatst trouwens ook een topic in ONZ met een foto van 'm en daarbij de vraag "zou je haar doen?". Je bent dus niet de eerste die deze misvatting maakt.
Ik ben ff over ze aan het lezen. Het is een tweeling, de gitarist is dus de tweelingbroer van de freak en die ziet er wél uit als een jongen iig. En ze zijn pas 17, maar dat verklaart niet de afwezigheid van baardgroei.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet..
Ik ken het alleen van een reclame op de Duitse TV welke ik zag tijdens m'n wintersport in Oostenrijk.
Ik denk dat ik er ook zou zijn ingetrapt. Gelukkig kom ik buiten BeF niet meer in ONZ.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Schuldig. Ik vond het ook een lekker wijf..
Donnie.quote:
Dat verbaast me uiteraard niks.quote:Mijn kat is erg blij met de snoepjes
Heel erg blij
Die is weggeschminckt/gesoept. De huid bij z'n kin is niet helemaal egaal, volgens mij.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben ff over ze aan het lezen. Het is een tweeling, de gitarist is dus de tweelingbroer van de freak en die ziet er wél uit als een jongen iig. En ze zijn pas 17, maar dat verklaart niet de afwezigheid van baardgroei.
Je PI impliceert iets dramatisch.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb gisteren trouwens het nieuwe album van Linkin Park gechecked.
Ik heb het nog niet echt uitgebreid kunnen beluisteren, maar wat ik gehoord heb klonk eigenlijk wel oké.quote:
Dan is het inderdáád goed.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:06 schreef Chowi het volgende:
Met daaraan verbonden een vreemd gevoel van nostalgie? Dan is het goed.
M'n moeder kwam er trouwens onlangs pas achter dat ik in de herkansing van m'n mondeling wéér een twee had. Ik had destijds gezegd dat ik het had verdubbeld (quote:
Nee heur, ze waren gister bij Paul de Leeuw en hij zag er uit als een meisje met egaal gladde perzikhuid. Er waren een stel groupies die haar (hem) toegilden dat ze haar (hem) wilden neuken, toen ben ik dus gaan opzoeken wat voor geslacht dat geval heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die is weggeschminckt/gesoept. De huid bij z'n kin is niet helemaal egaal, volgens mij.
Ik heb geen wiskunde. Misschien verklaart dat waarom ik geen zenuwen heb.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er was een voorbeeldvraag over hem in je wiskunde examenbundel?
Pfffrt, alfa'squote:Op maandag 21 mei 2007 10:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb geen wiskunde. Misschien verklaart dat waarom ik geen zenuwen heb.
Misschien vandaag de herhaling dan eens bekijken.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee heur, ze waren gister bij Paul de Leeuw en hij zag er uit als een meisje met egaal gladde perzikhuid. Er waren een stel groupies die haar (hem) toegilden dat ze haar (hem) wilden neuken, toen ben ik dus gaan opzoeken wat voor geslacht dat geval heeft..
Geen wiskunde? Zonde!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb geen wiskunde. Misschien verklaart dat waarom ik geen zenuwen heb.
Yay, dank je! Ik kom net uit de douche en heb mijn haar gewassen met eucalyptus-mint shampoo. Daar schijn je ruimer van te gaan denken.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Pfffrt, alfa's
Maar toch succes toegewenst Chowi
Dat had ik met Engels. Met luistertoets oefeningen had ik met moeite een zes, bij de echte toets een 7.5 ofzo en vervolgens met het examen een 9-.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:35 schreef JDude het volgende:
Mijn wiskunde-examen was tof. Na zeven jaren van magere zesjes (en lager) haalde ik uit het niets een 8
.
Hm, voor economie had ik ook altijd lagere cijfers, zessen en net-aan-zevens. Dus voor het laatste tentamen (die ik na een 5,9 gehaald te hebben, herkansde) had ik zomaar ineens een 8! Gemiddelde schoot de lucht in.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:35 schreef JDude het volgende:
Mijn wiskunde-examen was tof. Na zeven jaren van magere zesjes (en lager) haalde ik uit het niets een 8
.
Oh ja. Ik heb dit jaar vijf keer een 10 gehaald voor een vak. Ik overrule je!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:39 schreef JDude het volgende:
Luistertoetsen ftw! Ik had een 9,6.
Soms zou ik best even een weekje terug willen naar die tijd.
Bij mij was de dalende lijn altijd zichtbaar, zo ook in mijn examen jaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:35 schreef JDude het volgende:
.
Ik zal maar niet over de Havo beginnen, hm?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:41 schreef Chowi het volgende:
Oh ja. Ik heb dit jaar vijf keer een 10 gehaald voor een vak. Ik overrule je!
Management & Organisatie!quote:
Economie, voor mensen die dood van binnen zijn.quote:
Als het niveau het zelfde is als dat van Economie zie ik het probleem niet?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:01 schreef Nosh het volgende:
Ik zit mezelf maar voor te houden dat M&O een inzichtvak is, en het akelig weinig uitmaakt of je iets ervoor uitvoert of niet.
Oh god..
Zonder die komma?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:06 schreef Nosh het volgende:
Economie, voor mensen die dood van binnen zijn.
Ja, maar er zijn ook leuke dingen waarmee dat kan.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en toch zijn er bakken met mensen die er geld mee verdienen
Dat maakt ze niet minder afgestompt en geestelijk murw geslagen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hallo.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wonderschone uitzonderingen buiten beschouwing gelaten, natuurlijk.quote:
Ik voelde me niet eens beledigd, maar dank je.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wonderschone uitzonderingen buiten beschouwing gelaten, natuurlijk.
Sorry.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef SiemeN het volgende:
"Ja hallo?! Dat kut pakket van jullie doet het weer eens niet! #@!!#!".
Met een beetje pech zit daar twee weken aan helpdesk-ellende aan vooraf.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef SiemeN het volgende:
"Ja hallo?! Dat kut pakket van jullie doet het weer eens niet! #@!!#!".
1-2, Boukhari frummelt in de reservetijd er één in, waarop heel 020 natuurlijk de scheidsrechter, grensrechter, vierde official, materiaal van de doelpalen, windrichting, 'luidruchtige' uit-supporters, te hard klikkende fotografen en te lichte voetbal de schuld geeft.quote:
Ik mag het hopen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:41 schreef rompompom het volgende:
Eentje minder, gok ik. Maar het wordt een relatief eenvoudige overwinning inderdaad.
1-2 of 1-1 maakt niet uit, dan is AZ er.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
1-2, Boukhari frummelt in de reservetijd er één in, waarop heel 020 natuurlijk de scheidsrechter, grensrechter, vierde official, materiaal van de doelpalen, windrichting, 'luidruchtige' uit-supporters, te hard klikkende fotografen en te lichte voetbal de schuld geeft.
En je weet het.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.
Sowieso moet de EC1 terug. De échte kampioenenstrijd. Maar als het dan toch met zo'n slap CL-aftreksel moet, laat dan Ajax maar gaan, en niet die kaasclub die een paar maanden geleden nog best schattig was, maar inmiddels al driemaal opzichtig is gezakt voor het examen.
Het tweede doelpunt is er voor extra dramatisch effect.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
1-2 of 1-1 maakt niet uit, dan is AZ er.
Ach, intertoto is best leuk hoor! En dat jullie het kampioenschap van PSV achteraf gezien niet vernaggeld hebben, doet ook pijn natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het tweede doelpunt is er voor extra dramatisch effect..
Laat me, als Utreg-supporter zijn dit de kleine lichtpuntjes waar ik het van moet hebben.
Dat laatste kunnen we onze Alkmaarse vrienden zwaarder aanrekenen, gelukkig.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, intertoto is best leuk hoor! En dat jullie het kampioenschap van PSV achteraf gezien niet vernaggeld hebben, doet ook pijn natuurlijk.
Braaf zo.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:58 schreef SiemeN het volgende:
Ik had bíjna een bagger topic geopend in STA, tot ik me opeens bedacht wie daar de modjes zijn.
Maar denk je dat er behoefte zal zijn aan een centraal Hippolytushoef topic?quote:
Hippowattus?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:02 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Maar denk je dat er behoefte zal zijn aan een centraal Hippolytushoef topic?
Daar hebben we dit jaar met de familie moeten vertoeven. Ik ben er zelfs samen met mijn neven even op stap geweest. Om het nog enigszins leuk te maken besloten we aan willekeurige inboorlingen te vragen of het waar was dat mensen uit 'Hippo' inderdaad zes vingers aan elke hand hadden als gevolg van de inteelt.quote:Er wonen tegenwoordig iets meer dan 4000 mensen (maar liefst!). In Hippo (de Wieringers hebben het niet over "Hippolytushoef" maar korten het af tot Hippo of gewoon "dörrep") [..]
Eerst Vitesse nog even opzij zien te zetten! Mijn ouwe ploegje, waarvan ik niet had gedacht dat ze hun angstgegner uit Nijmegen zomaar zouden uitschakelen.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:01 schreef Nosh het volgende:
En intertoto, tja. Als je met veel pijn en moeite de UEFA Cup niet haalt kun je afvragen hoeveel kans je daar maakt als het met een gigantische omweg moet. Maar goed.
Klinkt als een bruisende stad.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Daar hebben we dit jaar met de familie moeten vertoeven. Ik ben er zelfs samen met mijn neven even op stap geweest. Om het nog enigszins leuk te maken besloten we aan willekeurige inboorlingen te vragen of het waar was dat mensen uit 'Hippo' inderdaad zes vingers aan elke hand hadden als gevolg van de inteelt.
Eentje uit het rijtje "dwaze dorpsnamen"quote:
Met bier wordt gelukkig alles leuk. Hulde aan bier.quote:
Pff!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Daar hebben we dit jaar met de familie moeten vertoeven. Ik ben er zelfs samen met mijn neven even op stap geweest. Om het nog enigszins leuk te maken besloten we aan willekeurige inboorlingen te vragen of het waar was dat mensen uit 'Hippo' inderdaad zes vingers aan elke hand hadden als gevolg van de inteelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |