Bliepjoep! Of Kassierquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of, zoals het in de volksmond genoemd wordt "bliepmiep". Wat is eigenlijk de mannelijke vorm van een bliepmiep, hoe noem je die?.
Kassier is te chique.quote:
Smakelijk. Neem ook een croissant voor mij, die mag ik immers niet meer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Excuses voor het ongemak.
Ik ga ff eten
FeB klinkt gewoon niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:56 schreef TwyLight het volgende:
Frituur gaat voor bier imo
Vuur.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Brand.
Da's gewoon willekeurig. Djeez, het is niet dat "frituur" zich nu benadeeld voelt ten opzichte van "bier" hoor, softie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:58 schreef TwyLight het volgende:
maar leg eens uit waarom frituur in de op zo klein is!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Brand.
Nee, dank, we hebben nog boerensoepgroente genoegquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:15 schreef Chowi het volgende:
Wie wil er groentesoep? Ik heb teveel gemaakt.
Misschien morgen weerquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:16 schreef Chowi het volgende:
Oh.
Dat is mijn tekst.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:20 schreef Pheno het volgende:
Oh.
Ik zag geen copyrightquote:
Copyright © 2007 Chowi Incorporated. All rights reserved.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Copyright © 2007 Chowi Incorporated. All rights reserved.
Insinueer je nu dat ik moet gaan douchen?quote:
Nee, dat heb ik net gedaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik moet gaan douchen?
Ah. Welk een logica.quote:
Als pinguins slimmer waren dan hadden zij dierentuinen met mensen er inquote:
Dat vind ik een spreekwoord die we zouden moeten integreren in de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als pinguins slimmer waren dan hadden zij dierentuinen met mensen er in
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:40 schreef remlof het volgende:
Ik zou best een lekkere kop groentensoep lusten
Kom maar halen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:40 schreef remlof het volgende:
Ik zou best een lekkere kop groentensoep lusten
Hey, die heb ik gisteren nog gezien! Ik wou bijna bellen. Bíjna, hè.quote:
Hij had ook nog een gehaktbal!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom maar halen..
[..]
Hey, die heb ik gisteren nog gezien! Ik wou bijna bellen. Bíjna, hè.
quote:
In één keer goed.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Hanspanspans.
Lostquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Pèpè, jij keek toch ook Lost?
In Lost komen vrouwen voor. Katequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Q. het volgende:
Ik kijk alleen vrouwenseries.
Goed zo. Ik ga straks aflevering 21 kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lost
Al ben ik geen pèpè, maar wel een Lost kijker
Ook goed. De laatste aflevering van GG was best okquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Q. het volgende:
Ik kijk alleen vrouwenseries.
Katequote:
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:46 schreef Q. het volgende:
Vandaag al vier Gilmore Girls afleveringen gekeken.
De finale was volgende week dacht ik al? Dubbele aflevering. En Kate ziet er cute uit en cuddly ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ga straks aflevering 21 kijken. Ben érg benieuwd naar de finale
.
[..]
Kate.
GG!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ook goed. De laatste aflevering van GG was best ok. Voorspelbaar, maar ok. Op zich is het goed dat ze gestopt zijn, het ging echt downward, maar ik zal ze missen
. Gelukkig hebben we Grey's Anatomy nog. En Die finale wordt echt naar, heb ik het idee
.
Jep, volgende week geloof ik ja. Kate is vervelend, met d'r gepruil en gejank om Jack, die het dan wel weer van Kate wint qua irritatie-vermogen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De finale was volgende week dacht ik al? Dubbele aflevering. En Kate ziet er cute uit en cuddly ook
Ik zou niet eens weten op welke zender, het is niet eens bewust.quote:
Morgenochtend ga ik in alle vroegte opstaan om hem te kijken voor ik de deur uit moetquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:51 schreef Q. het volgende:
[..]
GG!![]()
Nooit meer.
.
GA.. Vanavond finale, morgen kijken.
Sawyer is cool. En "Dude" Hurley is grappig.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, volgende week geloof ik ja. Kate is vervelend, met d'r gepruil en gejank om Jack, die het dan wel weer van Kate wint qua irritatie-vermogen.
Sawyer en Hurley, dát zijn de helden.
Net 5. Geloof ik. Ik kijk alleen de downloads.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten op welke zender, het is niet eens bewust.
Ik ben morgen de hele dag vrij.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgenochtend ga ik in alle vroegte opstaan om hem te kijken voor ik de deur uit moet.
verplicht?quote:
Wow. Ik kon niet eens vrij krijgenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:56 schreef Q. het volgende:
Vrijwillig zelfs.
Ik ontken!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Pèpè, jij keek toch ook Lost?
Alle vrouwenseries zijn op Net 5, zo ingeveer. Het is één van mijn favoriete zenders.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten op welke zender, het is niet eens bewust.
Ah, je bent ook een kijker?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alle vrouwenseries zijn op Net 5, zo ingeveer. Het is één van mijn favoriete zenders..
Nu ik doordeweeks in Antwerpen zit niet. Gelukkig heb ik hier m'n dagelijkse portie Simpsons, dat houdt me op de been.quote:
Ik ga eens slapen, dat houdt mij op de been. Morgen weer vroeg op om te gaan arbeitenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nu ik doordeweeks in Antwerpen zit niet. Gelukkig heb ik hier m'n dagelijkse portie Simpson, dat houdt me op de been.
Hier nog een slachtoffer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga eens slapen, dat houdt mij op de been. Morgen weer vroeg op om te gaan arbeiten
Te hard wezen pijpen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo auw hoofd.
Jups grolsch glazen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |