Uuuuh je hebt een fotoboek.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:06 schreef Kinga het volgende:
Inderdaad leuk LP, ik wil ook wel stukje hier posten, maar durf nog niet echt![]()
Ik zie ...ik zie.... ik zie een foto van een man op een leeftijdsverradend bankstel aan de horizon verschijnen.quote:
Met een foute snorquote:Op donderdag 17 mei 2007 08:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zie ...ik zie.... ik zie een foto van een man op een leeftijdsverradend bankstel aan de horizon verschijnen.![]()
Ik vind Jos helemaal geen verschrikkelijke naamquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Laat ik dan maar beginnen:
Ik ben Jos. Ik vind het echt een verschrikkelijke naam. Ik had liever een hele aparte naam gehad
[afbeelding]
Moest even zoeken hoor:quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:38 schreef Peter6000 het volgende:
Zaken die het leven nog enigszins dragelijk maken:
- asfyxiofilie
quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zie ...ik zie.... ik zie een foto van een man op een leeftijdsverradend bankstel aan de horizon verschijnen.![]()
nee die linkerquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:56 schreef bloodymary het volgende:
Welke, die rechtse?
http://www.lindenstrasse.(...)shindex?openframesetquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Jos helemaal geen verschrikkelijke naam![]()
Jij kijkt vast nooit naar Lindenstrasse, een langlopende Duitse soap aan het begin van de zondagavond. Daarin speelt een homoseksuele huisarts op wie jij lijkt, no kidding.
Leute, Schauspieler, en dan Georg Uecker ofwel Dr. Carsten Flöter. Onder de laatste naam zie je hem ook aan tafel zitten bij Rollen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
http://www.lindenstrasse.(...)shindex?openframeset
welke precies?
WTFquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
Leute, Schauspieler, en dan Georg Uecker ofwel Dr. Carsten Flöter. Onder de laatste naam zie je hem ook aan tafel zitten bij Rollen.
[afbeelding]
Daar lijk ik totaal niet op. Ik heb geen rimpels, ben niet kaal en hele andere wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Leute, Schauspieler, en dan Georg Uecker ofwel Dr. Carsten Flöter. Onder de laatste naam zie je hem ook aan tafel zitten bij Rollen.
[afbeelding]
Je kan narcist aan je profiel toevoegenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:17 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Daar lijk ik totaal niet op. Ik heb geen rimpels, ben niet kaal en hele andere wenkbrauwen.
Ik vind je wel iets van Kevin Brouwer weghebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:17 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Daar lijk ik totaal niet op. Ik heb geen rimpels, ben niet kaal en hele andere wenkbrauwen.
quote:
Een apart hooligans bankstellentopic misschien een idee?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:34 schreef Day het volgende:
[..]
Maar zullen we proberen het nu wel gezellig te houden?
Uhm ja, zou ik kunnen, maar toch niet de kant die ik op wilquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Fc_K leuk stukje! Leuke kat ook! Media en Entertainment..dan kan je dus redactielid worden bij DGK?:)
Welkom John , fijn dat je dit wil delen met ons .quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:22 schreef Hathor het volgende:
Ik ben John, en ik rook, zuip, snuif, slik, en fraudeer op grote schaal, maar meer wil ik eigenlijk niet kwijt, anders kon men wel eens een verkeerd beeld van me krijgen.
Je rookt??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:22 schreef Hathor het volgende:
Ik ben John, en ik rook, zuip, snuif, slik, en fraudeer op grote schaal, maar meer wil ik eigenlijk niet kwijt, anders kon men wel eens een verkeerd beeld van me krijgen.
Te laat dat hebben we nu al.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:22 schreef Hathor het volgende:
Ik vind het wel lachen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:20 schreef danos het volgende:
tjonge het lijkt hier gvd wel een datingsite, is er iemand die hier WEL behoefte aan heeft?
Blijkbaar wel, anders wordt er geen topic over geopend.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:20 schreef danos het volgende:
tjonge het lijkt hier gvd wel een datingsite, is er iemand die hier WEL behoefte aan heeft?
[..]
[..]
gast get over it,quote:Ik heb/had een vriend 9 jaar lang en dat is nu officieel uit, maar ik heb er een goed gevoel over dat het weer goed komt.
Ik ben zwak, ik geef het toe.quote:
Waarom? Omdat ik niet meer kwijt wilde?quote:
Tsja, we kunnen niet allemaal in lepels geweest zijn hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:34 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Welkom John , fijn dat je dit wil delen met ons .
Dit topic is echt vakkundig naar de klote geholpen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja, we kunnen niet allemaal in lepels geweest zijn he![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja, we kunnen niet allemaal in lepels geweest zijn he![]()
Kijk jij eensch in het fobo van: Pc Eend, Milk-shake, Polonium-120.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:40 schreef getl0st het volgende:
Eigenlijk toch niet echt nodig dit? Kijk gewoon in andermans fotoboek
Als ze er geen hebben willen ze mss geen foto's op internet hebben?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk jij eensch in het fobo van: Pc Eend, Milk-shake, Polonium-120.![]()
Sorryquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als ze er geen hebben willen ze mss geen foto's op internet hebben?
slaap jij nooit? zelfs op dit tijdstip nog scherp![]()
Truequote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, TS heeft ook geen FOBO maar wel een stukje plus foto.
Dus mijn punt is nog steeds erg goed.
Topic was halverwege vorige pagina al verneukt hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
True
Alleen jammer dat (net zoals wij nu doen) mensen zijn die het topic verneuken door te gaan SC-en
Doe niet zo overhaast, het loopt toch aardigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit topic is echt vakkundig naar de klote geholpen.![]()
FF zoeken opquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:25 schreef bloodymary het volgende:
Waar blijkft dat bankstel nou....?
quote:Op zondag 20 mei 2007 03:25 schreef milk-shake het volgende:
oke ...mijn foto is er nu ook....zucht
Ik zie niksquote:Op zondag 20 mei 2007 03:25 schreef milk-shake het volgende:
oke ...mijn foto is er nu ook....zucht
Heb je geen cardreader?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:42 schreef itsme het volgende:
Alleen hoe krijg ik die op de pc?
Ik heb bluetooth. Moet ik een kabeltje kopen of een USB bluetooth stick?
Dat is een ding met allemaal gleufjes er in waarmee je diverse soorten geheugenkaarten kunt lezen.quote:
Neuh, die is zo scheel dat ze de knop om de computer aan te zetten niet eens kan vinden.quote:
En dat lijkt dus op melkschudden?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, die is zo scheel dat ze de knop om de computer aan te zetten niet eens kan vinden.
okeee twas dus geen compliment ............maaja dat kan ook niet uit jouw mondquote:Op zondag 20 mei 2007 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, die is zo scheel dat ze de knop om de computer aan te zetten niet eens kan vinden.
Ik bedoelde het heel liefquote:
Waarom denk je dat we hem zo snel willen vol chattenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Vergeten jullie niet de smoelen uit dit topic in de OP van het volgende topic te zetten.
spannendquote:Op zondag 20 mei 2007 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoelde het heel lief
Nu is het oorlog
Geef eensch het goede voorbeeld?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:42 schreef Day het volgende:
En nu kappen met de slowchat!![]()
Ik wil foto's zien!![]()
Was je al zwart, of ben je een vuile hondquote:
En dan als voorbeeld de enige user kiezen die live op de streams is geweest.quote:Ik wil mijn eigen beeld hebben bij een likkende Lassie
Leren we toch nog wat over de persoon achter de avatarquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:35 schreef APK het volgende:
Een hele verhandeling schrijven in en over een topic dat je niet wilt bekijken is:![]()
Gelukkig krijgen we haar psychopatenkop niet te zien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Leren we toch nog wat over de persoon achter de avatar![]()
Nee, dát zou te veel over haar verraden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we haar psychopatenkop niet te zien.![]()
Leuk fotoboekquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:13 schreef itsme het volgende:
heb een fotootje geplaatst
Dus lieve, ga nu niet weer naar mijn fotoboek. Ik weet dat je zat te smachten.![]()
Ceci n'est pas une pipe. René Magrittes schilderij La Trahison des Image ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dát zou te veel over haar verraden.![]()
Alleen in een dwangbuisquote:Op zondag 27 mei 2007 13:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ceci n'est pas une pipe. René Magrittes schilderij La Trahison des Image ?
Zelfs teksten zijn niet Wigsywig. Hoezeer ik je moet teleurstellen, zelfs de dame uit het lijstje van de blokker zou geloofwaardig zijn en is niet ik. Dus... wat heb je eraan? Het zijn afbeeldingen van een eigen intepereteerbare werkelijkheid en is in werkelijkheid beeldscherm en niet ik.
Geeft niet hoor, ik maar ik dacht... dat je uit de kunst komt? Dat je dus wat over beeld en beeldende vorming zou weten? Ceci n'est pas une pipe ook al lijk je hem te zien
leer lezenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:00 schreef bloodymary het volgende:
He, alarm! Dat bankstel............... ik bedoel bed. Dat lijkt wel uit de jaren 80!!!
Oh ja, dat zeg je natuurlijk ook zelf dat het uit je punktijd is, niet dat je je jonger voor doet of zo.
Ben jij soms stiekem heul lelijk?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:02 schreef bloodymary het volgende:
Overigens kan ik me helemaal vinden in het verhaal van Lieve. Ik heb dat ook nooit begrepen wat menzen bezielt om de anonimiteit die je op internet hebt en die ik juist als een privilege zie te doorbreken. Ik begrijp die mensen ook niet die eigen websites hebben en zo.......
vind um leuk hoor je foto................quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:56 schreef itsme het volgende:
Ian nick![]()
![]()
Ik heb al jaren internet en hield angstvallig mijn id geheim.
Nu heb ik zo iets van. Fuck it. Waarom zou ik. Ik hoef me nergens (meer) voor te schamen.![]()
gij zijt eg eene skatje...quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:34 schreef Lieve het volgende:
Niks ten nadele van de mensen die hier hun 'smoel' laten zien, maar ik wil dat eigenlijk helemaal niet weten.
Ik hoef niemand te zien, het is altijd een beeld dat mijn netvlies niet meer af wil en dat toch op de één of andere manier de boel verpest.
Ik wil eigenlijk ook liever niet de echte naam weten ( alhoewel ik Lieve heet BEN ik lief, maar heet ik soms anders en dat wou ik zo houden voor een soort van real life)
Dat je Erik uit Zwolle bent is een geweldige wetenschap Scan, maar ik heb een kind met de naam Erik ( met een K! gelukkig!) en dan is het toch anders. Ook al is het één van de mooiste namen.
De magie van mensen achter de avatar is dan langzaam aan het verdwijnen. De desillusie van een netmeeting of forumafspraak is bij mij groot.
Mensen komen dan dichterbij en dat is soms TE dichtbij. Dat wil ik niet.
Net als die nare illustraties die je vroeger meer dan tegenwoordig in vooral meisjesboeken had staan. Alsof ik wil weten hoe de personen uit het boek er volgens de illustrator met middelmatige kwaliteiten uit zou moeten zien. ( oeps, ik illustreer, maar daarom ken ik wel wat collega's wiens beelden ik niet in mijn kop wou hebben, zeker niet bij het lezen van een mooi boek, dank je wel! En ik pas ervoor om de hoofden van lezers op die vervloekte wijze te vervuilen, dat grenst aan misdaad)
Ik wil mijn eigen beeld hebben bij een likkende Lassie en dat beeld klopt meestal niet met de werkelijkheid ( ja, bij mij dan wel weer, maar bij de meeste dus niet)
Visuele input bij een avatar en het zelfgevormde beeld? Nee, liever niet. Daar zijn andere forums weer sterk in, in een foto van de vrouw die je nooit als buurvrouw zou willen hebben en waarvan je zeker weet dat ze achter haar gordijntjes loert...mmm kweet niet, daar loop je niet voor terug naar een forum toch? Dus knijp ik mijn ogen een beetje dicht om tussen de schiemering van mijn wimpers net niet goed te zien hoe Peter eruit ziet en OEPS, ineens is ie een stuk minder.... te schoppen? Terwijl ik hem via de avatar best verrot wilde... neh, dat wilde ik nog net nietMaar op de foto via mijn halfdichtgeknepen ogen... zie je er minder akelig uit ( je hobby's zijn wat morbide, beetje bizar toch wel, maar je zit er nog in levende lijve dus het valt wel mee.)
En om nu een foto van een puppie te plaatsen? Doe maar niet, dat smoelenboek.![]()
Je hebt een prachtige avatar en de toevoeging bij je naam is/ lijkt/ vind ik heel herkenbaar en prima.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:13 schreef itsme het volgende:
heb een fotootje geplaatst
Dus lieve, ga nu niet weer naar mijn fotoboek. Ik weet dat je zat te smachten.![]()
quote:
waarom? zolang je niet schokkend genoeg bent... no way gose...quote:
[ Bericht 100% gewijzigd op 31-05-5009 22:03 ]quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:02 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
waarom? zolang je niet schokkend genoeg bent... no way gose...
dank je.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:55 schreef Lieve het volgende:
[..]
Je hebt een prachtige avatar en de toevoeging bij je naam is/ lijkt/ vind ik heel herkenbaar en prima.
Nee, ik heb niet gekeken, ik mag je wel, precies zoals ik je hier zie.![]()
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:17 schreef Dutchguy het volgende:
Mijn wedstrijdtas. Hoop dat dat ook goed is.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
*geeft secret handshake*Voor de sexkelder .... volgt u mij maar....
Hoppa nog een...![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
*secret wink... alles is nu ff secret*
![]()
Nog eentje om het af te leren:
[afbeelding]
Heeft niks met leren lezen te maken. Dit is gewoon een bankstelgrapje, wat de meesten hier wel zullen begrijpen.quote:
Nee hoor, jij wel? Dat heeft hier niets mee te maken, het gaat meer om een bepaald niveau, maar dat zul je waarschijnlijk niet begrijpen. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin (of eigenlijk is ze de vriendin van een vriend), die een IQ heeft van naar ik schat 80 a 90 en zij heeft een eigen website waarop ze al haar belevenissen met foto's en alles wat er bij hoort plaatst. Ik begrijp dat niet. Alsof dat iemand interesseertquote:
Het was maar een grapje hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:19 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee hoor, jij wel? Dat heeft hier niets mee te maken, het gaat meer om een bepaald niveau, maar dat zul je waarschijnlijk niet begrijpen. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin (of eigenlijk is ze de vriendin van een vriend), die een IQ heeft van naar ik schat 80 a 90 en zij heeft een eigen website waarop ze al haar belevenissen met foto's en alles wat er bij hoort plaatst. Ik begrijp dat niet. Alsof dat iemand interesseert. Alhoewel ik moet zeggen dat wij er als vriendengroep regelmatig naar kijken, maar dat is meer om te lachen, omdat het zo ongelooflijk simpel is.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:23 schreef bloodymary het volgende:
Moet je eens op tijd naar bed gaan, een schoonheidsslaapje doet wonderen!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor.![]()
Mensen die blogjes bijhouden zijn te triest voor woorden![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:02 schreef Liess het volgende:
[..]
![]()
Ik ga geen hele verhalen over mezelf vertellen, als mensen de moeite nemen om me te leren kennen dan komen ze het verhaal om Liess zelf wel te weten.
Maar wel even snel een fototje van mijn WEBLOG afgehaald.
[afbeelding]
Ik snap al die fotootjes niet.quote:
quote:
Lach maar, ik ben er eigenlijk ook niet zo in thuisquote:
Geweldige foto!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:44 schreef itsme het volgende:
Leuke foto akveor![]()
Ik heb gisteren eindelijk een foto uit mijn punk tijd gekregen. (via Diana Ozon)
Hij is heel wazig alleen.
[afbeelding]
Ik weet nog hoe blij ik was met die leren jas.
Op het t shirt staat volgens mij The Dripping Cunts, onze meidenband (met bloody tampon)![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:44 schreef itsme het volgende:
Op het t shirt staat volgens mij The Dripping Cunts, onze meidenband (met bloody tampon)![]()
![]()
Jep, die zwart wit fotoquote:Op zondag 15 juli 2007 04:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lach maar, ik ben er eigenlijk ook niet zo in thuis
Ik dacht die linker?![]()
Vuile vieze stinkerd, zit je al die tijd al hier te posten zonder dat ik het weet?quote:
gewoon ff lezen, rechts zie je 'vrienden' staan dus dan ik zij linksquote:Op zondag 15 juli 2007 04:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lach maar, ik ben er eigenlijk ook niet zo in thuis
Ik dacht die linker?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |